مرکز سونوگرافی و رادیولوژی پژواک

5/5
رضایت مندی
در مراجعه بیماران
انجام کلیه خدمات عمومی و تخصصی
کسب اطلاعات بیشتر
تماس تلفنی
نوبت دهی اینترنتی
لوکیشن
اینستگرام
لطفا نظر خود را در مورد این پزشک بنویسید
اطلاعات بیشتر در مورد مرکز سونوگرافی و رادیولوژی پژواک
مرکز سونوگرافی و رادیولوژی پژواک، یکی از بهترین مراکز سونوگرافی در اهواز می باشد . شما عزیزان می توانید جهت ثبت نوبت خود به سایت نوبت دهی این مجموعه مراجعه نمایید.
خدمات مرکز سونوگرافی و رادیولوژی پژواک
شما می توانید پس از دریافت نوبت از این دکتر از خدمات زیر در مطب استفاده نمایید
-
سونوگرافی پستان و سینه
-
سونوگرافی داپلر عروق -
سونوگرافی خانم در اهواز
-
ماموگرافی
-
سونوگرافی رنگی رحم
-
رادیولوژی عکس دندان
مقالات پزشکی





سونوگرافي واريس
سونوگرافي تيروييد
فیلم ها یی از دکترهای متخصص این رشته
لوکیشن و نشانی مرکز سونوگرافی و رادیولوژی پژواک
0
لطفا تجربه و نظرات خود از حضور در این مرکز پزشکی را بنویسید
0
نوبت دهی مرکز سونوگرافی و رادیولوژی پژواک
0
در حال حاضر نوبت دهی اینترنتی این پزشک فعال نمی باشد . جهت رزرو نوبت می توانید از طریق تماس تلفنی اقدام فرمایید یا در قسمت دیدگاهها درخواست خود را ثبت نمایید .
پزشکان متخصص دیگر در این رشته



دکتر کیارش مهدوی متخصص سونوگرافی و رادیولوژی
بهترین راههای ارتباطی این دکتر
تماس تلفنی
نوبت دهی
تماس تلفنی
نوبت دهی
اطلاعات بیشتر…



مرکز سونوگرافی و رادیولوژی دکتر دهدشتی
بهترین راههای ارتباطی این دکتر
تماس تلفنی
نوبت دهی
تماس تلفنی
نوبت دهی
اطلاعات بیشتر…



دکتر مهسا اخوان صباغ متخصص رادیولوژی و سونوگرافی
بهترین راههای ارتباطی این دکتر
تماس تلفنی
نوبت دهی
تماس تلفنی
نوبت دهی
اطلاعات بیشتر…
یک اینکه نوبت دهی تلفنی و اینترنتی نداره باید بری ساعت ها حضوری اونجا بشینی، دو اینکه با هیچ گونه بیمه پایه و تکمیلی قرارداد نداره، سه اینکه وقتی سرچ میکنی اسم دکتر عصاره میاد ولی ایشون اونجا سونوگرافی انجام نمیدن و همسرشون انجام میدن، و من راضی نبودم
سونوگرافی واژن روپوش نداشت دستگاه
درود بر شما روزتان بخیر
جهت سونوگرافی
نوبت می خواستم … تشکر
سلام وقت بخیر .نوبت سونو برای غده تیرویید .امروز یا فردا میخواستم .تشکر
متاسفانه سونوگرافی واژن روپوش نداشت دستگاه
خیلی خوب
خيلی خوب و ازش راضی هستم
نمونه برداری
سلام نوبت سونو شکم وکبد میخام
سونو شکم دارم
سلام سونو داخلي داشتم برا امروز
سلام دکتر..جهت نوبت میخواستم برای تخلیه اب شکم برا بیمار شیمی درمانی