لوگوی جمع شده 3

[vc_row][vc_column][cz_title id=”cz_94757″ cz_title=””]

شماره تماس مرکز آب درمانی شاهین شهر

در این صفحه بهترین فیزیوتراپی شاهین شهر به شما عزیزان معرفی گردیده است .این مجموعه طرف قرارداد با شرکت نفت و بیمه های تامین اجتماعی ، نیروهای مسلح و خدمات درمانی می باشد .

فیزیوتراپی تن آسا 

03191013975 

[/cz_title][cz_banner title=”بهترین مرکز آب درمانی تخصصی شاهین شهر” image=”9074″ sk_title=”font-size:24px;color:#ffffff;background-color:#3d72d5;padding-top:5px;padding-bottom:5px;” sk_box=”background-color:#285bbb;margin-bottom:30px;border-radius:5px;box-shadow:0px 10px 30px 0px rgba(40,91,187,0.26);” id=”cz_27108″ link=”url:%23″]اطلاعات بیشتر[/cz_banner][vc_column_text]

بهترین مرکز آب درمانی تخصصی شاهین شهر ، هیدروتراپی

در این صفحه بهترین مرکز آب درمانی تخصصی شاهین شهر و روش درمانی هیدروتراپی را به شما معرفی میکنیم . هیدروتراپی که به عنوان آب درمانی نیز شناخته می شود، استفاده از روش آب درمانی برای درمان بیماری هایی مانند دیسک کمر بسیار موثر می باشد . آب درمانی یک روش درمانی خوب و شناخته شده است و دارای خواص زیادی می باشد و می تواند بیماری های مختلف را درمان کند. همچنین؛ روش های زیادی برای استفاده از آب درمانی وجود دارد .در این مقاله قصد داریم مرکز آب درمانی تخصصی خوب شاهین شهر را به شما عزیزان معرفی نماییم .

آشنایی بیشتر با بهترین مرکز آب درمانی شاهین شهر

اشکال مختلفی از این درمان در مرکز آب درمانی تخصصی ما در شاهین شهر وجود دارد که شامل مواردی چون:

ورزش در آب: هیدروتراپی،  شنا و فعالیت های ورزشی  در آب، همگی روش های درمانی هستند که  در مرکز آب درمانی تخصصی شاهین شهرانجام میشود .

فیزیوتراپی در آب: این نوع درمان با یک برنامه تخصصی برای هر فرد همراه می باشد. در مرکز ما درمان دیسک کمر با فیزیوتراپی در شاهین شهر، روش های گرمایشی به صورت تخصصی بسیار خوب انجام میشود .

انجام کارهای دیگری که به درمان شما کمک می کند

یک سری از راهکارهای دیگر که مزتبط با آب درمانی هستند نیز وجود دارد و شما می توانید ضمن طی کردن دوره درمان در مرکز درمانی ما به صورت جداگانه آنها را نیز انجام دهید .

حمام های آب گرم:

حمام آب گرم  می تواند باعث افزایش جریان خون  شده و درد و التهاب را کاهش دهد.

حمام سیتز:

این روش آب درمان برای کسانی که بیماری هایی مانند: هموروئید، شقاق مقعدی یا اپیزیوتومی دارند موثر می باشد . نشستن در آب گرم برای حدود 15 دقیقه می تواند درد را تسکین دهد.

سونا:

در یک اتاق کوچک با فضای داخلی چوبی، آب معمولاً روی سنگ های گرم شده ریخته می شود یا به روش های دیگری برای ایجاد بخار استفاده می شود.

فواید آب درمانی 

 مطالعات نشان می دهد که ورزش در آب برای افراد چاق بسیار کارآمدتر از سایر تمرینات است و فواید بیشتری دارد . استفاده از آب درمانی به سوزاندن کالری بیشتر با خستگی کمتر در این افراد می شود. چاقی معمولاً با درد مفاصل همراه است. انجام تمرینات ورزشی در آب گزینه خوبی برای افراد چاق است زیرا جاذبه وجود ندارد و  آن ها می توانند با درد مفاصل کمتر ورزش کنند.

 شرایط و بیماری های دیگری که آب درمانی می تواند به درمان آنها کمک کند:

بیماری هایی که آب درمانی می تواند به بهبود آنها کمک کند شامل موارد زیر است :

آرتروز(arthritis)

درد کمر و گردن

افسردگی

سردرد

درد شانه و آرنج

اختلالات سیستم عصبی

فشار

درد لگن، زانو و پا

توانبخشی پس از جراحی

درد مفاصل و آرتریت

آسیب های ورزشی

درد لگن

مدیریت وزن

آب درمانی و هیدروتراپی شامل چه نوع درمان هایی می باشند : 

آب درمانی و هیدروتراپی هر دو از درمان هایی هستند که از آب برای کمک به بهبودی بیماران از صدمات یا بیماری ها استفاده می کنند. هیدروتراپی شامل تمام درمان هایی می باشد که از آب برای درمان استفاده می کنند، در حالی که آب درمانی به طور خاص به استفاده از آب در فیزیوتراپی اشاره دارد. عبارت استخر درمانی در شاهین شهر نیز شامل این روش میشود .

هیدروتراپی در بهترین مرکز آب درمانی شاهین شهر 

هیدروتراپی به دلایل مختلفی برای بیماران قابل استفاده است، از جمله:

درمان درد و التهاب

تقویت عضلات بعد از جراحی یا در حین توانبخشی بعد از جراحی

هیدروتراپی یک ورزش مبتنی بر آب است که از خاصیت شناوری و مقاومتی آب برای به دست آوردن دامنه حرکتی، قدرت، بهبود تعادل و آمادگی قلبی عروقی استفاده می شود. این روش، فشار هیدرواستاتیک و آشفتگی گردش خون را بهبود می بخشد و به مدیریت تورم و لنف ادم و همچنین ایجاد آرامش عضلانی کمک می کند.

برای  کاهش درد های مزمن باید از آب سرد استفاده کرد یا آب گرم؟

در زمانی که فرد دچار  آسیبی مانند رگ به رگ شدن شده باشد، استفاده از کمپرس سرد توصیه می‌شود، زیرا آب سرد باعث انقباض شریان‌ها و کاهش درد می‌شود. اما اگر قصد دارید از این روش برای کاهش درد های مزمن مانند کمردرد کمک بگیرید، باید از درمان با آب گرم استفاده کنید.

فواید استفاده از آب سرد در بهترین مرکز آب درمانی شاهین شهر 

چند مورد از فواید استفاده آب سرد در بهترین مرکز تخصصی آب درمانی شاهین شهر عبارتند از:

کم شدن درد و التهاب عضلات

 کاهش دمای بدن

تقویت سیستم ایمنی بدن

فواید استفاده از آب گرم در مرکز آب درمانی شاهین شهر :

چند نمونه از فواید استفاده از آب گرم در مرکز آب درمانی خوب شاهین شهر عبارتند از:

کاهش درد

 تقویت جریان خون

 آرام کردن عضلات

 دفع سموم بدن

 برطرف کردن یبوست

جلسات آب درمانی به چه صورت است؟

فیزیوتراپیست ممکن است یک دوره آب درمانی پنج یا شش جلسه ای را برای بهبود وضعیت شما پیشنهاد کند. برای بهره مندی از این روش در مرکز آب درمانی شاهین شهر نیازی به شنا ندارید. استخر معمولاً کم عمق است، اما ممکن است عمق آن متفاوت باشد، بنابراین می توانید در عمق مناسب خود ورزش کنید.

  جلسات آب درمانی در مرکز ما بدین صورت می باشد که، فیزیوتراپیست ،  متناسب با نیاز و قدرت بدنی هر فرد آموزش های ویژه ای، برای انجام یک سری تمرینات ارائه می دهد. از آنجایی که آب به شما کمک می کند ممکن است احساس کنید که می توانید بیش از حد معمول ورزش کنید، بنابراین مراقب باشید که زیاده روی نکنید. با این حال، احساس خستگی بعد از یک جلسه آب درمانی کاملاً طبیعی است.

آب درمانی تخصصی خوب شاهین شهر

فیزیوتراپی کیان شاهین شهر

استخر برای درمان کمر شاهین شهر

فیزیوتراپی فردوس شاهین شهر

فیزیوتراپی آرین شاهین شهر

بهترین دکتر فیزیوتراپی اصفهان

فیزیوتراپی بهار شاهین شهر

فیزیوتراپی پرتو شاهین شهر

استخر درمانی شاهین شهر

فیزیوتراپی در منزل شاهین شهر

فیزیوتراپی سینا شاهین شهر 

[/vc_column_text][cz_video_popup video=”https://www.aparat.com/v/lbCo8″ id=”cz_93426″ title=”بهترین درمان برای دیسک کمر با فیزیوتراپی” subtitle=”مرکز آب درمانی و فیزیوتراپی شاهین شهر” image=”8994″][/cz_video_popup][/vc_column][/vc_row]

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
دیدگاه ها
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
مشاهده نظرات دیگران و ثبت نظر جدیدx