لوگوی جمع شده 3

آزمایشگاه پایش برای انجام کلیه تست هورمونی در شیراز با بهترین متد و تجهیزات روز آماده ارائه خدمات می باشد . این مرکز با بیمه های مختلف طرف قرارداد است .

آیا اطلاعات ارائه شده برای شما مفید بود ؟

شماره تماس آزمایشگاه برای تست هورمون در شیراز

آزمایشگاه پایش

07136283255 

 بهترین آزمایشگاه هورمونی شیراز، سرم خون 

بهترین آزمایشگاه هورمونی شیراز، سرم خون عنوان مقاله امروز ما می باشد. عدم تعادل و نوسانات هورمونی می تواند احساس ناخوشایندی در شما ایجاد کند. شناسایی این شرایط از طریق آزمایش هورمونی برای برقراری مجدد تعادل ضروری می باشد. آزمایش هورمونی به شما این امکان را می دهد که درک بهتری از نحوه عملکرد بدن خود داشته باشید. اگر انجام آزمایش های اولیه، عدم تعادل یا نوسانات مشکل ساز را نشان دهد، پزشک متخصص می تواند از داروهای هورمونی مورد نیاز برای بیماران استفاده نماید .انجام آزمایش مداوم در بهترین و دقیق ترین آزمایشگاه برای نظارت بر اثربخشی درمان و تنظیم دقیق دوز دارو برای دستیابی به سطوح بهینه هورمون حیاتی خواهد بود. بهترین آزمایشگاه هورمونی شیراز، با ارائه این مقاله قصد دارد شما عزیزان را با انواع مختلف تست های هورمونی آشنا کند.

انواع مختلف تست ها در بهترین آزمایشگاه هورمونی شیراز 

پزشکان متخصص در مجهزترین آزمایشگاه هورمونی می توانند سطح هورمون های بدن را با استفاده از نمونه ادرار، بزاق و تست آزمایش خون در شیراز  مورد بررسی قرار دهند . هر نوع آزمایشی دارای مزایا و معایبی می باشد . در برخی موارد، ترجیحات فردی ممکن است عاملی در انتخاب بهترین نوع تست باشد.

آزمایش بزاق 

آزمایش بزاق یک تست بسیار بی درد سر و آسان می باشد که توسط متخصصین آزمایشگاه هورمونی شیراز  انجام میشود .  پس از اینکه چندین بار بزاق دهان را در یک لوله جمع آوری نمودید،  تکنسین های آزمایشگاه هورمونی خوب شیراز می‌توانند نمونه‌های فردی یا ترکیبی را برای تعیین اندازه‌گیری‌ ​​سطح هورمون‌ها تجزیه و تحلیل کنند.

آزمایشات بزاق تصویر خوبی از هورمون های آزاد ارائه می نمایند که به طور فعال در دسترس بدن هستند. با این حال، غلظت برخی از هورمون ها ذاتاً در بزاق بیشتر یا کمتر از خون یا ادرار است، بنابراین می تواند محدودیت هایی برای این نوع آزمایش هورمونی در آزمایش بزاق در نظر گرفت .

هورمون هایی که با آزمایش بزاق تشخیص داده می شوند :

هورمون هایی که بوسیله آزمایش بزاق در آزمایشگاه خوب شیراز  تشخیص داده میشوند عبارتند از  :

استروژن

استریول

استرادیول

استرون

پروژسترون

تستوسترون

کورتیزول

آزمایش بزاق (Saliva-Testing)می‌تواند برای اندازه‌گیری کورتیزول ایده‌آل تر ازانجام آزمایش های خون باشد، زیرا انجام آزمایش‌ خون، می‌تواند باعث واکنش استرس در برخی افراد شود و این امر به طور موقت باعث افزایش کورتیزول در خون می شود .

تست سرم خون در بهترین آزمایشگاه هورمونی شیراز 

آزمایش سرم خون برای سطح هورمون یک خونگیری معمولی محسوب می شود که در آزمایشگاه هورمونی شیراز گرفته می شود و برای تعیین غلظت هورمون های خاص در جریان خون کاربرد دارد. بر خلاف آزمایش لکه خون که به صورت خون خشک شده ذخیره می شود و سپس برای تجزیه و تحلیل مجدد هیدراته می شود،

این آزمایش ، خون را به صورت شکل اصلی خود تجزیه و تحلیل می نماید . به این ترتیب، ممکن است ماندگاری کوتاه‌تری نسبت به نمونه‌ لکه خونی داشته باشد . برای اطمینان از صحیح  بودن نتیجه آزمایش ممکن است لازم باشد برای مدتی قبل ازانجام  تست ناشتا باشید.

آزمایش سرم خون برای ارزیابی طیف وسیعی از هورمون ها 

آزمایش سرم خون روشی است که غالبا برای ارزیابی طیف وسیعی از هورمون ها و آنالیت ها در بهترین و دقیق ترین آزمایشگاه اصفهان و شیراز انجام می گیرد . که به شرح ذیل می باشد :

انسولین

هورمون های تیروئید

تستوسترون

استروژن

استرادیول

پروژسترون

کورتیزول

تست ادرار توسط آزمایشگاه هورمونی شیراز

علاوه بر تست سرم خون ، آزمایش ادرار نیز یکی از انواع آزمایش های هورمونی است که به پزشکان اجازه می دهد تا چگونگی متابولیسم هورمون ها را در بدن ارزیابی کنند. این آزمایش، فرصتی است برای شناسایی خطر برخی از بیماری ها مانند سرطان.

  حجم نمونه و تنوع بیشتر نیز می تواند به پزشکان کمک کند تا متغیرهایی مانند غلظت ادرار را در نظر بگیرند.

  آزمایش ادرار هورمون های آزاد را اندازه گیری می کند، از جمله:

با آزمایش ادرار این هورمون ها اندازه گیری میشود :

استروژن

استرون

استرادیول

استریول

پروژسترون

تستوسترون

کورتیزول

ملاتونین

بهترین نوع آزمایش هورمونی برای شما چیست؟

با توجه به متغیرهای زیادی که در آزمایش های هورمونی دخیل هستند، هیچ نوع آزمایش هورمونی معمولاً توسط پزشکان ترجیح داده نمی شود. در عوض، نوع آزمایش هورمونی باید با شرایط فردی بیمار که در ذیل به چند مورد از آنها اشاره کرده ایم؛ مطابقت داشته باشد.

علائم

تاریخچه پزشکی

رژیم دارویی فعلی

سبک زندگی

مشکوک به عدم تعادل هورمونی

ترجیحات و محدودیت های شخصی

بهترين آزمايشگاه هورمونی اصفهان ، تست استرادیول

یکی از مهم ترین فاکتور ها برای بارداری، استرادیول (هورمون‌های زنانه) می باشد. این هورمون ها منجر به رشد اندام جنسی در زنان می شوند. تست استرادیول در بهترين آزمايشگاه هورمونی اصفهان و شیراز به این منظور انجام می شود که سطح و تعادل این هورمون مورد بررسی قرار گیرد و در صورت عدم تعادل اقدامات درمانی لازم برنامه ریزی شود.

بررسی عوامل تاثیر گذار بر باروری بانوان در بهترین آزمایشگاه هورمونی شیراز  

سه عامل مهم تاثیر گذار بر باروری زنان از بهترین آزمایشگاه هورمونی شیراز شامل موارد زیر می باشد :

هورمون ها و تعامل آنها با اطمینان از تخمک گذاری مناسب

لانه گزینی مناسب جنین در رحم

توانایی زن برای به پایان رساندن بارداری

آزمایش هورمون باروری به چه افرادی توصیه می شود؟

در صورتی که بانوان یکی از علائم زیر را تجربه کنند پزشک متخصص، آزمایش هورمون باروری را به آنها توصیه می کند.

قاعدگی های نامنظم

احساس گرفتگی در ناحیه لگن یا شکم

خونریزی بیش از حد در دوران قاعدگی

خونریزی بسیار کم در دوره های قاعدگی

افزایش یا کاهش وزن (به صورت غیر طبیعی)

 آزمایشگاه هورمونی خوب شیراز

بهترین آزمایشگاه دولتی شیراز

ساعت کار آزمایشگاه های شیراز

آزمایشگاه جواب فوری شیراز

آزمایشگاه خصوصی شیراز

آزمایش اسپرم شیراز

بهترین آزمایشگاه شیراز

بهترین آزمایشگاه شیراز برای غربالگری

لیست آزمایشگاه های ژنتیک شیراز

آزمایشگاه ژنتیک دولتی شیراز

0
مشاهده نظرات دیگران و ثبت نظر جدیدx