لوگوی جمع شده 3

شماره تماس آزمایشگاه ژنتیک خوب در شیراز

 آزمایشگاه تخصصی نسل سالم از بهترین مراکز در زمینه انجام آزمایش ژنتیک در شیراز است . شما با مطالعه مطالب این صفحه میتوانید اطلاعاتی خوب در این مورد بدست بیاورید و برای درمان خود از طریق مختلف با این مرکز مرتبط باشید  .

آیا اطلاعات ارائه شده برای شما مفید بود ؟

 آشنایی با متد مدرن مولکولی در بهترین آزمایشگاه ژنتیک شیراز

در این مقاله شما را  با متد مدرن مولکولی در بهترین آزمایشگاه ژنتیک شیراز آشنا میکنیم . آزمایشگاه ژنتیک با به کارگیری روش های مدرن مولکولی و سیتو ژنتیک قابلیت تشخیص انواع بیماری های ژنتیکی را دارد.

همینطور تشخیص بیماری های مختلف ژنتیکی قبل از تولد نوزاد توسط دکتر متخصص ژنتیک شیراز انجام می شود. درادامه نکاتی را از انجام آزمایش های مولکولی در بهترین آزمایشگاه ژنتیک شیراز را برای شما عزیزان بیان خواهیم کرد.

لیست بهترین دکتر ها و آزمایشگاه های ژنتیک شیراز

لطفاً لیست را برای نمایش انتخاب کنید.

اطلاعاتی در مورد بهترین آزمایشگاه های ژنتیک شیراز

دلیل انجام آزمایشات ژنتیک در بهترین آزمایشگاه 

آزمایش های ژنتیک نقش بسزایی در تعیین خطر ابتلا به برخی بیماری ها را دارد. انواع زیادی از آزمایش های ژنتیک وجود دارد که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

آزمایش تشخیصی ژن های جهش یافته در بهترین آزمایشگاه ژنتیک شیراز :

این بیماری از ژنهای جهش یافته(mutated genes) در بدن ایجاد می شود. این نوع آزمایش در بهترین آزمایشگاه ژنتیک شیراز می تواند نشان دهنده این باشد که آیا به این اختلال جهش یافته در ژن ها مبتلا هستید یا خیر. فیبروز کیستیک یا بیماری هانتینگتون دو نوع شایع این بیماری می باشد.

آزمایش های مولکولی برای تشخیص بیماری پیش از بروز علائم آن:

در صورتی که سابقه ی یک بیماری ژنتیکی دارید، می توانید با انجام  آزمایش در آزمایشگاه خوب شیراز ، قبل از بروز علائم آن متوجه شوید که آیا در معرض مبتلا شدن هستید یا خیر. همچنین باید بگوییم که این نوع آزمایش مولکولی ممکن است سبب شناسایی انواع خاصی از سرطان روده بزرگ باشد.

آزمایش ناقل در بهترین آزمایشگاه ژنتیک شیراز:

اگر برای یک بیماری ژنتیکی مانند کم خونی سلول داسی شکل یا فیبروز کیستیک – سابقه فامیلی دارید توصیه می شود که قبل از به دنیا آوردن نوزاد خود این آزمایش را در آزمایشگاه خوب اصفهان و شیراز انجام دهید. آزمایش های غربالگری می توانند مشخص کنند که آیا شما و همسرتان برای آن بیماری ها ناقل هستید یا خیر.

آزمایش قبل از تولد نوزاد:

آزمایش قبل تولد برای بانوان بار دار به شدت توصیه می شود زیرا این آزمایش در بهترین آزمایشگاه ژنتیک شیراز بعضی از اختلال ها در ژن کودک را قبل از به دنیا آمدن نوزاد مشخص می کند. سندرم داون یکی از ناهنجاری های ژنیتیکی می باشد که قبل از به دنیا آمدن کودک در روش آزمایش های مولکولی نشان داده می شود .

غربالگری نوزاد :

این دسته از تست های آزمایش خون در شیراز بسیار مهم هستند زیرا نتیجه آن ها نشان می دهد که  نوزاد مبتلا به بیماری هایی مانند کم کاری تیروئید ، سلول داسی شکل یا فنیل کتونورو یا دیگر بیماری های ژنتیکی هست یا خیر؟ و در صورت وجود داشتن هر گونه اختلالی در کودک ، مادر باید مراقبت های لازم برای بهبود وضعیت نوزاد را هر چه سریع تر آغاز کند.

خطرات تستهای ژنتیکی از آزمایشگاه ژنتیک 

بیشتر آزمایش های ژنتیکی خطرات کمی دارند. تست ها از خون نمونه گیری می شوند. با این حال انجام تست هایی مانند آمنیوسنتز یا نمونه برداری از ویلوس کوریونی در دوران بارداری با خطر کمی برای (سقط جنین) همراه است.

قبل از انجام آزمایش های ژنتیکی در بهترین آزمایشگاه شیراز، در مورد خطرات و فواید آزمایش ها با پزشک متخصص یا  با یک مشاور ژنتیک مشورت کنید.   

نتایج تست های آزمایش ژنتیک در بهترین آزمایشگاه 

اگر نتیجه آزمایش شما مثبت باشد، بدین معناست که اختلال ژنتیکی که برای آن آزمایش انجام شده بود، وجود دارد.

نتیجه منفی آزمایش ژنتیک هم به این معناست است که جهش ژنتیکی در هیچ کدام از ژن‌ها وجود نداشته است. 

  بهترین آزمایشگاه ژنتیک در شیراز
آزمایشگاه ژنتیک دولتی شیراز
هزینه آزمایش ژنتیک در شیراز
مرکز ژنتیک شیراز
لیست آزمایشگاه های ژنتیک شیراز
آزمایشگاه ژنتیک شیراز معالی اباد
آزمایشگاه خوب در شیراز
هزینه ازمایش ژنتیک در بیمارستان دستغیب شیراز
آزمایشگاه ژنتیک دکتر فقیهی شیراز

بهترین آزمایشگاه ژنتیک شیراز و تشخیص بیماری های خاص

در این صفحه بهترین آزمایشگاه های فوق تخصصی ژنتیک در  شیراز به شما معرفی شده است . در ادامه با یک آزمایشگاه ژنتیک خوب در اهواز  آشنا می شوید و در مورد متد درمانی این مرکز اطلاعاتی به دست می آورید .

بهترین آزمایشگاه ژنتیک اهواز، بیماری های خاص و نادر

معرفی بهترین آزمایشگاه ژنتیک اهواز آزمایشگاه نورژن  مجهزترین و بهترین آزمایشگاه زنتیک اهواز می باشد . این مجموعه آزماش های مهمی از جمله آزمایش های سلامت جنین را انجام داده و با استفاده از دست آوردهای جدید علمی نسبت به پیشگیری و مداوای بیماری ها اقدام می نماید. تماس تلفنی نوبت دهی اینترنتی اینستگرام لوکیشن 5/5 بیشترین رضایت مندی در مراجعه بیماران انجام کلیه خدمات عمومی و تخصصی دندانپزشکی کسب اطلاعات بیشتر اطلاعات بیشتر این مرکز بهترین آزمایشگاه ژنتیک اهواز، بیماری های خاص و نادر بیماری های خاص و نادر در بهترین آزمایشگاه ژنتیک اهواز توسط پزشکان تشخیص داده می شوند . بیماری‌های نادر بیماری‌هایی هستند که تعداد کمی از افراد را در مقایسه با جمعیت عمومی مبتلا می‌کنند. موارد بسیار کمی از اختلالات خاص وجود دارد که  بیشتر مبتلایان آنها  کودکان هستند. این دسته از بیماری ها بسیار متنوع هستند مانند : انواع نادر سرطان، بیماری های سیستم قلبی عروقی، بیماری های متابولیک، عصبی، عفونی، خود ایمنی و… از این رو انواع مختلفی از آزمایش ها ژنتیکی مانند آزمایش دی ان ای  وجود دارند که می توانند در تشخیص برخی از اختلالات نادر به متخصصان کمک کنند.  در بهترین آزمایشگاه ژنتیک اهواز، آزمایش‌های ژنتیکی مختلفی برای تشخیص جهش‌های مرتبط

توضیحات بیشتر »

بهترین دکترها و آزمایشگاه های ژنتیک شیراز

لطفاً لیست را برای نمایش انتخاب کنید.

آدرس و لوکیشن بهترین آزمایشگاه های ژنتیک شیراز

1

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
دیدگاه ها
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوبت دهی اینترنتی

0                                                       

 

 

در حال حاضر نوبت دهی اینترنتی این پزشک فعال نمی باشد جهت دریافت نوبت از طریق تماس تلفنی اقدام فرمایید یا در قسمت دیدگاهها درخواست خود را ثبت نمایید .

مقالات بهترین دکتر ها در مورد آزمایش ژنتیک

مطالب مرتبط

مطالب مشابه

0
مشاهده نظرات دیگران و ثبت نظر جدیدx