لوگوی جمع شده 3

برای آزمایش فوری و سریع ترین جواب در کمترین زمان می توانید با آزمایشگاه پایش شیراز تماس بگیرید .

آیا اطلاعات ارائه شده برای شما مفید بود ؟

 

شماره تماس برای آزمایش خون در شیراز

آزمایشگاه پایش

07136283255 

 

تست آزمایش خون شیراز ، جواب فوری

برای تست آزمایش خون در شیراز و دریافت جواب فوری در این صفحه یک آزمایشگاه خوب در شیراز را به شما معرفی میکنیم  . نمونه گیری معمولی از خون برای شناسایی زودهنگام مشکلات سلامتی و کمک به ارائه خدمات مراقبتی مناسب برای درمان امری مهم محسوب می گردد . به همین دلیل است که پزشکان توصیه می کنند حداقل سالی یک بار تست آزمایش خون را به عنوان بخشی از چکاپ سالانه سلامت انجام دهید.در ادامه مقاله اطلاعاتی در مورد دریافت جواب فوری برای تست آزمایش خون شیراز برای شما عزیزان عنوان خواهیم نمود .

چرا آزمایش خون مهم است؟ و در چه شرایطی به جواب فوری نیازمند است ؟

علاوه بر تشخیص زودهنگام بیماری ها، آزمایش خون به موارد زیر کمک می کند و در برخی موارد نیاز به جواب فوری برای یک آزمایش وجود دارد :

تشخیص یا تعیین مراحل یک بیماری (به عنوان مثال سرطان)

خطر ابتلا به یک بیماری در آینده، از جمله شرایط ارثی مانند سرطان سینه

نظارت بر عملکرد اندام

انجام آزمایش‌ خون در دقیق ترین و بهترین آزمایشگاه شیراز به پزشک نشان‌ می دهد که غلظت دارو در جریان خون چه میزان می باشد و به متخصصان در تنظیم دوز داروها کمک می‌کند. آزمایش خون شیراز ،می‌تواند مشخص کند که یک بیماری چگونه به داروهای تجویز شده پاسخ می‌دهد.

نظارت بر پیشرفت بیماری در طول زمان

جلوگیری از بیماری – سطوح بالا/پایین بایوماکر های خاص در خون می تواند نشان دهد که آیا فرد برای پیشگیری از بیماری مانند دیابت نیاز به مداخله پزشکی یا تغییر سبک زندگی دارد یا خیر.

شناسایی بیماری های مختلف توسط آزمایش خون شیراز

از آزمایش خون برای شناسایی بیماری های گوناگون استفاده می شود که در ادامه به چند نمونه از آنها اشاره خواهیم کرد.

آزمایش خون برای سرطان:

اگر فردی مشکوک به سرطان باشد، پزشک متخصص یک سری آزمایشات از جمله آزمایش خون را برای وی تجویز می کند. البته در نظر داشته باشید که؛ آزمایش خون(blood-test) به تنهایی نمی تواند برای تعیین و تشخیص سرطان استفاده شود. این نوع آزمایش‌ فقط پروتئین‌ها، سلول‌ها یا سایر مواد سرطانی را نشان می‌دهد.

نمونه هایی از این آزمایشات خون عبارتند از:

شمارش کامل خون:

انجام این نوع آزمایش خون در آزمایشگاه خوب اصفهان و شیراز ، تعداد سلول های خونی را در یک نمونه مشخص می کند. سرطان خون ممکن است با استفاده از این آزمایش تشخیص داده شود، زیرا نشان دهنده تعداد سلول های خونی یا وجود سلول های غیر طبیعی می باشد.

آزمایش پروتئین:

این آزمایش وجود پروتئین های غیرطبیعی سیستم ایمنی را بررسی می کند که اغلب در افراد مبتلا به مولتیپل میلوما افزایش می یابد.

آزمایش خون برای بیماری قلبی:

هنگامی که ماهیچه های قلب آسیب می بینند، قلب پروتئین ها و مواد خاصی را وارد جریان خون می کند. آزمایش خون برای اندازه گیری سطح این مواد در گردش خون انجام می شود و می تواند میزان آسیب را نشان دهد.

رایج ترین آزمایش خونی که برای تشخیص بیماری قلبی استفاده می شود، آزمایش کلسترول است که تعداد چربی های موجود در خون و خطر ابتلا به بیماری قلبی را اندازه گیری می کند.

آزمایش خون همچنین می تواند برای نشان دادن سطح تری گلیسیرید(معیار دیگری برای شناسایی خطر ابتلا به بیماری قلبی در بیمار)استفاده شود. سطح طبیعی گلیسیرید باید کمتر از 150 میلی گرم در دسی لیتر باشد.

تست هپاتیت C  :

 آزمایش خون شیراز مشخص می کند که آیا مبتلا به هپاتیت C هستید یا خیر

نحوه انجام آزمایش خون شیراز و ارائه جواب فوری

برای ارائه جواب فوری آزمایش در تست خون روش های مختلف نمونه برداری خون وجود دارد که در ادامه به آنها اشاره میشود :

نحوه رگ گیری برای آزمایش :

رگ‌گیری روش سنتی برای انجام خون‌گیری بوده است. به موجب آن یک فلبوتومیست وارد رگ بازوی شما می شود و خون را جمع‌آوری می کند . با این حال، روش‌های جدید جمع‌آوری خون، مانند روش نیش انگشت نیز برای جمع‌آوری چند قطره خون مویرگی می‌توانند نتایج دقیقی را برای آزمایش خون شیراز ارائه دهند .

انگشت خراش :

در آزمایشگاه جواب فوری شیراز ،تکنیک انگشت خراش برای آزمایش لکه های خون خشک شده طراحی شده است. این روش نسبت به روش رگ‌گیری کمتر تهاجمی است و نیازی به نگهداری در سردخانه یا حمل و نقل ندارد، مقرون‌به‌صرفه است و تنها به حجم کمی خون برای آنالیز نیاز دارد.

نمونه گیری در منزل اصفهانتجزیه و تحلیل یک نمونه خون

هنگامی که نمونه خون جمع آوری شد، برای پردازش و تجزیه و تحلیل به آزمایشگاه خون ارسال می شود. در حالی که برخی از بیماری ها نیاز به اطلاعات آزمایشی اضافی برای تأیید تشخیص دارند، آزمایش خون می تواند به شناسایی مشکلات احتمالی زودهنگام کمک کند.

5 دانستنی در مورد مرکز تست آزمايش خون اصفهان 

اکثر آزمایش هایی که در مراکز آزمایشگاهی مورد استفاده قرار میگیرند به منظور تشخیص و درمان یک بیماری یا شرایط خاص انجام می شوند.

مرکز تست آزمايش خون اصفهان و شیراز بیان می کند که قبل از انجام هر آزمایشی اطلاعات کافی در مورد مزایا و معایب آن را بدست آورید.

   رعایت پروتکل ها را در زمان مراجعه به مرکز تست آزمایش خون شیراز  

رعایت نکردن دستور العمل های هر تست می تواند در نتایج آزمایش ها تغییراتی ایجاد کند. از این رو مرکز تست آزمایش خون شیراز به مراجعه کنندگان خود توصیه می کند که قبل از انجام هر تستی مسئولین آزمایشگاه را از دارو ها یا مکمل هایی که مصرف می کنید مطلع کنید.

زمان ارائه سریعتر

یکی از مزایای اصلی آزمایشگاه­های جواب فوری، توانایی آنها در ارائه سریعتر نتایج آزمایش نسبت به دیگر آزمایشگاهها است. این امر برای تشخیص زودهنگام و درمان بیماری ها حیاتی بسیار حائز اهمیت است. برای مثال، اگر نگران عفونت احتمالی هستید، ممکن است نیاز به انجام آزمایش خون داشته باشید. یک آزمایشگاه خون، اغلب می تواند نتایج این آزمایش را در عرض 24 ساعت ارائه دهد، در حالی که یک آزمایشگاه عمومی ممکن است چندین روز طول بکشد. این می تواند تفاوت زیادی در تشخیص زودهنگام و درمان عفونت ایجاد کند.

کاربرد های تست آزمایش خون 

یکی از رایج ترین و پر کاربرد ترین آزمایش هایی که در مراکز آزمایشگاهی شیراز انجام می شود تست خون است. دلایل بسیاری وجود دارد که پزشک متخصص این آزمایش را توصیه می کند در ادامه به چند مورد از آنها اشاره خواهیم کرد.

کمک به تشخیص بیشتر بیماری ها

کنترل یک وضعیت مزمن (مانند دیابت)

بررسی روند درمانی

بررسی عملکرد اعضای بدن

کمک به تشخیص علت خونریزی

شناسایی طیف گسترده ای از اختلالات

 بهترین آزمایشگاه هورمونی شیراز

بهترین آزمایشگاه دولتی شیراز

دقیق ترین آزمایشگاه اصفهان

آزمایشگاه جواب فوری شیراز

ساعت کار آزمایشگاه های شیراز

آزمایش اسپرم شیراز

آزمایشگاه های دولتی شیراز

 

0
مشاهده نظرات دیگران و ثبت نظر جدیدx