لوگوی جمع شده 3

شماره تلفن و نوبت آزمایش زگیل تناسلی

بهترین دکتر

آزمایشگاه پایش از بهترین مراکز در زمینه آزمایش زگیل تناسلی در شیراز است . شما با مطالعه مطالب این صفحه میتوانید اطلاعات خوبی درمورد تست hpv بدست بیاورید و برای درمان خود از طریق مختلف با این پزشک  مرتبط باشید  .

آیا اطلاعات ارائه شده برای شما مفید بود ؟

بهترین دکتر و کلینیک

تست زگیل تناسلی hpv شیراز ، تفسیر جواب آزمایش

انجام تست زگیل تناسلی  hpv در شیراز چگونه انجام میشود ؟ بدون شک یک تفسیر جواب آزمایش اچ پی وی خوب می تواند تا حد زیادی در درمان این بیماری کمک کند. بر اساس آمار بدست آمده، زگیل تناسلی شایع ترین نوع عفونت مقاربتی است که در حال حاضر بیشتر افراد جهان را تحت تاثیر قرار داده است.

HPV همچنین به عنوان ویروس پاپیلومای انسانی شناخته می شود و حدود 150 گونه از آن وجود دارد . این آلودگی ها می توانند طیفی از انواع عفونت،  سلول های پیش سرطانی و سرطانی در دهانه رحم، مقعد، دهان و گلو را ایجاد کنند. در اکثر مواقع متخصصان، آزمایش زگیل تناسلی  hpv شیراز را جهت ارزیابی این عفونت تجویز می کنند و پس از تشخیص، مناسب ترین روش های درمانی را به شما توصیه می کنند.

لیست بهترین دکتر های آزمایش زگیل تناسلی شیراز

هیچ داده ای یافت نشد

اطلاعاتی درمورد آزمایش زگیل تناسلی شیراز

تشخیص زگیل تناسلی در شیراز  با تست hpv

اگر فکر می کنید در ناحیه تناسلی یا مقعد خود زگیل دارید، در اسرع وقت توسط یک پرستار یا پزشک معاینه شوید. سایر بیماری های مقاربتی مانند تبخال و سیفلیس (Syphilis)می توانند شبیه زگیل تناسلی باشند اما نیاز به درمان متفاوتی دارند.

در آزمایشگاه ما در شیراز پزشک یا پرستار شما اغلب می‌تواند به برجستگی‌ها نگاه کند و تشخیص دهد، شما نیازی به تست hpv یا هر آزمایش دیگری دارید یا خیر؟

اگر دچار این ویروس عفونتی شده باشید ، هر چه زودتر متوجه شوید بهتر است. می توانید با پزشک خود در مورد گزینه های درمانی صحبت کنید و یاد بگیرید که چگونه از سرایت آنها به افراد دیگر جلوگیری کنید.

انواع مختلف آزمایش اچ پی وی زگیل تناسلی  hpv شیراز

با توجه به فراگیر بودن ویروس اچ پی وی، آزمایش زگیل تناسلی  hpv در شیراز برای زنان می تواند راهی مفید جهت ارزیابی وضعیت و در نهایت خطر سرطان دهانه رحم باشد.

اگر می‌خواهید این تست را انجام دهید باید بگوییم که؛ راه‌های مختلفی برای انجام آن وجود دارد. غربالگری روتین دهانه رحم از طریق پاپ اسمیر (که سلول های غیرطبیعی را بررسی می کند) در گذشته تنها راه برای ارزیابی خطر سرطان دهانه رحم بود، اما غربالگری HPV با فناوری توالی DNA اکنون گزینه ای کمتر تهاجمی و راحت تر را ارائه می دهد.

چگونه به HPV مبتلا می شوید؟

HPV از طریق تماس جنسی دهانی، واژینال و مقعدی با فرد آلوده به ویروس منتقل می شود. همه افراد مبتلا علائمی ندارند، بنابراین اگر آزمایشی انجام نداده اید، استفاده از محافظ مهم است. بنابراین،  این ویروس می تواند از طریق مقاربت جنسی محافظت نشده در میان جمعیت گسترش یابد. تماس پوست به پوست در طول فعالیت جنسی (مانند تماس دست یا دهان با آلت تناسلی) نیز یک راه بالقوه انتقال است.

تست HPV  برای زنان در شیراز 

در ادامه نحوه تست HPV  زنان در شیراز ارائه شده است.

به طور سنتی، تنها راه برای ارزیابی عفونت احتمالی HPV، آزمایش پاپانیکولائو (پاپ اسمیر)، ارزیابی نمونه ای از سلول های گرفته شده از دهانه رحم و واژن در طول معاینه لگنی بود. نمونه دهانه رحم زیر میکروسکوپ بررسی می‌شود تا سلول‌های غیرطبیعی پیدا شود.

آزمایش خون برای تشخیص اچ پی وی یا زگیل تناسلی در شیراز

هیچ روش تایید شده ای برای تشخیص اچ پی وی یا زگیل تناسلی در خون، ادرار، مقعد یا دهان وجود ندارد. تنها آزمایش HPV تایید شده برای غربالگری سرطان دهانه رحم از طریق سواب است که سلول های واژن و دهانه رحم را بررسی می کند و توسط آزمایشگاه ما در شیراز انجام میشود .

تفسیر جواب آزمایش hpv مردان در شیراز

اکثر مردان مبتلا به HPV (از هر نوع) هرگز علائم یا مشکل سلامتی ندارند. برخی از انواع این ویروس می توانند باعث ایجاد زگیل تناسلی شوند. انواع دیگر می توانند باعث سرطان آلت تناسلی، مقعد یا اوروفارنکس (پشت گلو شامل پایه زبان و لوزه ها) شوند. سرطان های ناشی از HPV نسبتا نادر هستند و عوامل خطر مهم دیگری از جمله سیگار کشیدن برای آنها وجود دارد. با این حال، توجه به تفسیر نهایی جواب آزمایش hpv مردان که متخصصان ارائه می دهند ضروری است.

سوالات متداول در مراجعه به بهترین ازمایشکاه اچ پی وی شیراز:

در زیر پاسخ سوالات متداول شما در هنگام مراجعه به بهترین آزرمایشگاه اچ پی وی شیراز و در مورد آزمایش خون HPV ارائه شده است.

هزینه نهایی در مراکز انجام تست hpv شیراز چقدر است؟

هزینه متفاوت است. برای افراد بدون بیمه، این تست ممکن است قیمت کمتری را شامل شود. البته در نظر داشته باشید که؛این ارزش نهایی شامل ویزیت و معاینه لگن نمی شود. در نتیجه باید بگوییم؛ هزینه این آزمایش بسته به  مراکز انجام تست hpv شیراز می تواند متغیر باشد.

چگونه بفهمم که HPV دارم؟

متأسفانه، این بیماری یک مشکل پیچیده است و بسیاری از افراد مبتلا هیچ نشانه یا علامتی ندارند. وجود زگیل تناسلی شایع ترین علامت HPV است.

مراکز انجام تست hpv شیراز
تفسیر جواب آزمایش hpv مردان
آزمایش خون برای تشخیص زگیل تناسلی
آزمایش hpv مردان شیراز

آزمایش زگیل تناسلی شیراز و هزینه مرکز کرایوتراپی کیانپارس

در این صفحه  بهترین آزمایش زگیل تناسلی شیراز به شما معرفی شده اند . در ادامه با هزینه مرکز کرایوتراپی کیانپارس آشنا می شوید و در مورد متد درمانی وی اطلاعاتی به دست می آورید .

بهترین دکتر لیزر زگیل تناسلی اهواز ، هزینه در مرکز کرایوتراپی کیانپارس

شماره تلفن دکتر لیزر زگیل تناسلی خوب در اهواز  تماس تلفنی دکتر آزاده رفعتی نوایی از متخصصین با تجربه و شناخته شده در زمینه لیزر زگیل تناسلی در اهواز است . شما با مطالعه مطالب این صفحه میتوانید اطلاعات خوبی بدست بیاورید و برای درمان خود از طریق مختلف با این پزشک متخصص مرتبط باشید  . نوبت دهی اینترنتی آیا اطلاعات ارائه شده برای شما مفید بود ؟ ثبت نظر و پیشنهادات اطلاعات بیشتر این مرکز بهترین دکتر لیزر زگیل تناسلی اهواز ، هزینه در مرکز کرایوتراپی کیانپارس در این صفحه تعرفه مصوب وزارت بهداشت و درمان برای کرایوتراپی توسط بهترین دکتر مرکز لیزر زگیل تناسلی در کیانپارس اهواز بررسی می شود . زگیل از عفونت پوست با ویروس پاپیلومای انسانی (HPV) ایجاد می شود.بهترین دکتر روماتولوژی اهواز در این خصوص بیان می کند که: این عارضه های پوستی بسیار ناخوشایند هستند، اما  خوشبختانه، قابل درمان هستند. متدهای مختلفی برای زگیل تناسلی در دسترس است، اما حذف آن با لیزر یکی از روش‌های درمانی موثر به شمارمی رود.  در ادامه، بهترین دکتر لیزر زگیل تناسلی اهواز،  نحوه عملکرد ، مزایا و خطرات درمان و آنچه در طول این فرآیند باید انتظار داشت را توضیح خواهد داد. اطلاعات بیشتر و آشنایی

توضیحات بیشتر »

بهترین دکترهای فوق تخصص آزمایش زگیل تناسلی شیراز

هیچ داده ای یافت نشد

آدرس و لوکیشن بهترین دکتر های آزمایش زگیل تناسلی شیراز

1

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
دیدگاه ها
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوبت دهی اینترنتی

0                                                       

 

 

در حال حاضر نوبت دهی اینترنتی این پزشک فعال نمی باشد جهت دریافت نوبت از طریق تماس تلفنی اقدام فرمایید یا در قسمت دیدگاهها درخواست خود را ثبت نمایید .

مقالات بهترین دکتر ها در مورد آزمایش زگیل تناسلی شیراز

مطالب مرتبط

0
مشاهده نظرات دیگران و ثبت نظر جدیدx