لوگوی جمع شده 3

شماره تلفن و نوبت دکتر خوب برای آندوسکوپی و کولونوسکوپی در اصفهان

دکتر مسعود عطایی از بهترین متخصص ها در زمینه  آندوسکوپی و کولونوسکوپی در اصفهان است . شما با مطالعه مطالب این صفحه میتوانید اطلاعاتی خوب در این مورد بدست بیاورید و برای درمان خود از طریق مختلف با این پزشک  مرتبط باشید  .

آیا اطلاعات ارائه شده برای شما مفید بود ؟

دستگاه اندوسکوپی کولوتنوسکوپی

آندوسکوپی کولونوسکوپی اصفهان

در این صفحه بهترین مرکز آندوسکوپی و کولونوسکوپی اصفهان را به شما عزیزان معرفی می نماییم .  این دو دستگاه بسیار مفید و کاربردی در علم پزشکی هستند که به دکتر معالج شما کمک میکنند که  بسیاری از بیماری های گوارشی در مراحل اولیه تشخیص داده شوند و به بیماران کمک میکند که تحت درمان قرار گیرند .

در این مطلب اطلاعاتی را از زبان دکتر مسعود عطایی فوق تخصص گوارش در اصفهان در خصوص دستگاههای فوق در اختیار شما همشهریان عزیز اصفهانی قرار میدهیم .

لیست بهترین دکتر ها و مراکز آندوسکوپی و کولونوسکوپی اصفهان

لطفاً لیست را برای نمایش انتخاب کنید.

اطلاعاتی در مورد آندوسکوپی و کولونوسکوپی در اصفهان

نوبت دهی آندوسکوپی در اصفهان

دستگاه آندوسکوپی تشخیصی

لوله دستگاه آندوسکوپی قطر بسیار ظریفی دارد . ما در مرکز انجام آندوسکوپی در اصفهان از نمونه بسیار ظریفی استفاده می کنیم و علاوه بر آن با استفاده از روش های خواب آور شرایطی را مهیا میکنیم که هیچگونه درد و ناراحتی برای بیمار ایجاد نمیشود .  دستگاه آندوسکوپی تشخیصی در سیستم گوارش به ما کمک می کند که نوع بیماری شما را تشخیص دهیم و سپس برای درمان شما اقدام نماییم .شما می توانید با بهترین مراکز آندوسکوپی و کولونوسکوپی شیراز و اصفهان در کلینیک ما تماس بگیرید و نوبت خود را رزرو نمایید . شماره  این مرکز : 03191014957

دستگاه آندوسکوپی درمانی

لوله دستگاه آندوسکوپی دارای قطر ظریفی می باشد ،بهترین پزشکان فوق تخصص روده در اصفهان از آندوسکوپی  برای روش ها ی درمانی مانند:  گذاشتن بالن معده ، برداشتن پلیپ های معده ، درمان خونریزی های معده و گذاشتن کلیپس معده از این دستگاه کولونوسکوپی استفاده می نمایند.

صحبت های دکتر مسعود عطایی فوق تخصص گوارش در مورد آندوسکوپی- قسمت اول

از دیگر موارد استفاده دستگاه کولونوسکوپی درمانی گذاشتن استند های داخل دستگاه گوارش و استفاده از بالن های لاغری می باشد . همچنین از این دستگاه کولونوسکوپی میتوانیم از باند مری برای بیماران مبتلا به نارسایی کبد استفاده کنیم .

تشخیص بیماری ها در مرکز انجام کولونوسکوپی در اصفهان

همانطور که گفته شد ما با استفاده از دستگاه های اندوسکوپی و کولونوسکوپی در اصفهان میتوانیم بسیاری از بیماری های گوارشی را در مراحل اولیه تشخیص بدهیم . با استفاده از کولونوسکوپی میتوانیم بسیاری از بیماری ها مانند پولیپ های روده و سرطان های روده را تشخیص دهیم و به بیماران کمک کنیم که مراحل درمانی را پشت سر بگذارند . کولونوسکوپی برای بررسی دستگاه گوارش تحتانی و روده استفاده میشود . بیمارانی که خونریزی دستگاه گوارش دارند ، بیمارانی که مبتلا به کم خونی هستند و یا از درد شکمی رنج میبرند ، کسانی که سابقه پولیپ در دستگاه گوارش دارند و یا سابقه خانوادگی سرطان های روده دارند کاندید انجام کولونوسکوپی هستند .بهترین متخصصین داخلی اصفهان در کلینیک ما برای انجام کولونوسکوپی از داروهای خواب آور استفاده میکنند و بیماران مطلقا دردی را احساس نمی کنند .

تشخیص تومور در بهترین مركز آندوسكوپي و كولونوسكوپي شیراز

آندوسکوپی به آزمایشی گفته می شود که در آن یک لوله بسیار ظریف و منعطف که ابتدای آن به یک دوربین متصل است؛ به سمت دستگاه گوارش شما هدایت شده و  پس از آن، تصاویر زنده از دستگاه گوارش شما بر روی صفحه کامپیوتر نمایان می شود. این تصاویر به پزشک متخصص در تشخیص و درمان بسیاری از بیماری های مرتبط به معده، ریه، کلیه، کبد، گوارش و .. کمک می کند. انجام آزمایش های  آندوسکوپی و کولونوسکوپی شیراز و اصفهان در بهترین مراکز ما ، معمولاً حدود یک ساعت طول می کشد.

مزایای آزمایش آندوسکوپی و کولونوسکوپی اصفهان

 تشخیص التهاب، عفونت، زخم، تومور، پولیپ دستگاه گوارش

شناسایی نواحی خونریزی داخلی

تهیه نمونه هایی از پوشش روده

باز کردن نواحی انسداد یا تنگی دستگاه گوارش

برداشتن پولیپ های روده بزرگ

آزمایش های آندوسکوپی و کولونوسکوپی اصفهان در کلینیک ما  بسیار ایمن می باشد و بدون هیچ عوارضی انجام می گردند .

آیا فرد پس از آندوسکوپی یا کولونوسکوپی احساس درد می کند ؟

برخی افراد ممکن است پس از انجام این آزمایش در بهترین مركز آندوسكوپي و كولونوسكوپي اصفهان ،  درد خفیفی را تجربه کنند که جای نگرانی نیست زیرا؛  تیم مراقبت های بهداشتی از قبل راهکار هایی را برای کاهش درد ناشی از این آزمایش را در اختیار شما عزیزان قرار خواهند داد.

 دکتر متخصص معده و آندوسکوپی اصفهان

تشخیص محل خونریزی معده و روده در مرکز آندوسکوپی و کلونسکوپی اصفهان، با پیشرفته ترین و مجهز ترین دستگاه ها انجام می شود. البته در مواقع پیچیده، دکتر متخصص معده اصفهان، اسکن هسته ای یا انتروسکوپ روده بزرگ، روده باریک، معده را به مراجعه کنندگان خود پیشنهاد می دهد.

استفراغ خونی، استفراغ سیاه یا قهوه ای، دفع خون روشن از قسمت تحتانی دستگاه گوارش، کم خونی همراه با کمبود آهن خون و افت هموگولوبین، سرگیجه و… از علائم نشان دهنده خونریزی معده هستند.

تشخیص و قطع خونریزی گوارشی توسط آزمایش آندوسکوپی و کولونوسکوپی اصفهان 

 گاهی ممکن است  به منظور جلوگیری از خونریزی گوارشی با در نظر گرفتن نوع بیماری فرد، عمل جراحی یا مصرف دارو را به بیماران توصیه شود.

متاسفانه باید بگوییم که در صورتی که برای درمان و معالجه این بیماری دیر اقدام شود؛ خون وارد سیستم گوارش شده و بدن انسان با ضعف شدید مواجه می شود. از این رو خونریزی معده یک وضعیت اورژانسی محسوب می شود که خیلی سریع باید با آزمایش های آندوسکوپی و کولونوسکوپی تشخیص داده شود و برای درمان آن اقدام گردد.

6 توصیه مهم از دکتر متخصص معده و آندوسکوپی شیراز 

غلات کامل، سبزیجات، میوه ها و حبوبات در رژیم غذایی سر شار از فیبر می باشند. فیبر در برنامه غذایی علاوه بر اینکه عملکرد گوارش انسان را بهبود می بخشد، احتمال یبوست را نیز کاهش می دهد و به شما در داشتن وزن سالم یاری می رساند. در ادامه دکتر متخصص معده شیراز و اصفهان چند توصیه در این ضمینه را برای شما عزیزان یادآور می شود .

جویدن کامل غذا برای بهبود عملکرد معده

دکتر متخصص معده ، بیان می کند که با جویدن کامل غذا، آنزیم های موجود در دستگاه گوارش انسان می توانند غذا را آسان تر تجزیه کنند.

کاهش مصرف غذاهای چرب

همانطور که همه ی ما می دانیم، مصرف غذا های چرب پیامد هایی مانند هضم دیر هنگام و یبوست به همراه دارد. از این رو، دکتر متخصص معده اصفهان توصیه می کند که مصرف غذاهای چرب را تا جایی که می توانید کاهش دهید یا هنگام خوردن غذاهای چرب آنها را با مواد پرفیبر ترکیب کنید تا هضم آسان تری داشته باشند. همچنین توصیه می شود اگر دچار یبوست های شدید از انجام آزمایش های لازم در مرکز آندوسکوپی و کولونوسکوپی اصفهان غافل نشوید.

[/vc_column_text][vc_column_text]

آندوسکوپی و کولونوسکوپی در اصفهان

پیشگیری از سرطان روده بزرگ

بیماری سرطان روده بزرگ از بیماری هایی می باشد که اگر در مراحل اولیه تشخیص داده شود ، خوشبختانه کاملا قابل درمان میباشد  . ولی اگر دیر تشخیص داده شود ممکن است غیر قابل درمان و یا بسیار سخت درمان شود.

 

پیشکیری از سرطان روده  با  آندوسکوپی و کولونوسکوپی در اصفهان

بنابراین در سیستم درمانی و بهداشت جهانی سعی بر این هست که از طریق روش های غربالگری مختلف  در مراحل اولیه ، مبتلایان به این بیماری شناسایی  و تحت درمان قرار گیرند  و مبتلا شدگان بتوانند به سلامتی کامل دست یافته و نجات پیدا کنند .

 

آندوسکوپی روده بزرگ

 علل بیشترسرطان های روده بزرگ مجموعه ای از عوامل ارثی  و محیطی می باشند . ممکن است در خانواده پدر یا مادر فردی  یا یکی دو نسل قبل تر مواردی از ابتلا به این بیماری یا سرطان هایی نظیر سرطان رحم و سینه وجود داشته است .

این افراد به صورت ژنتیکی آمادگی  و زمینه ای برای بروز این بیماری را دارند و به دلیل فشار ها و استرس ها و مواد شیمیایی موجود در محیط یا مواد غذایی ، ممکن است این بیماری در آنها بروز پیدا کند . این بیماری به صورتی هست که ناحیه سرطانی در ابتدا بسیار کوچک می باشد و باید در همان مرحله تحت درمان قرار گیرد و در صورت تشخیص پزشک روده بزرگ  بوسیله آندوسکوپی به صورت دقیق بررسی می شود.

درمان و پیشگیری سرطان  با  آندوسکوپی و کولونوسکوپی

یک سلول ممکن است ابتدا تغییرات هسته ای و فیزیکی پیدا کند و کم کم به سلول های کناری سرایت پیدا کند و در ابتدا به صورت یک پلیپ بسیار کوچک ظاهر شود .

و هنر پزشک متخصص این هست که در همان ابتدای کار این سلول ها را شناسایی نماید و در همان ابتدا فرد را تحت درمان قراردهد . که این سلول ها سطح وسیعی از بدن را اشغال نکنند . اما اگر این سلول های بدخیم تعدادشان افزایش پیدا کند و به بافت های زیرین روده بزرگ سرایت پیدا کنند و یا حتی به قسمت های دیگر تهاجم نمایند ، درمان را بسیار سخت تر میکند  . در این زمینه میتوانید مقاله توصیه های مراقبتی بهترین دکتر متخصص روده شیراز را مطالعه نمایید

و لازمه آن یک جراحی بزرگ و شیمی درمانی است که در برخی موارد ممکن است این درمان ها روی بیمار جوابدهی خوبی نداشته باشد .

بنابر این منطق حکم میکند که تست های غربالگری برای افراد بالای چهل سال در افرادی که سابقه ابتلای خانوادگی دارند و در تمامی افراد بالای 50 سال به صورت منظم هر 5 سال یکبار در مرکز آندوسکوپی اصفهان انجام گردد و چنانچه علایمی مشاهده گردید بلافاصله تحت درمان قرار گیرند تا خدای ناکرده دچار موارد شدید  این بیماری نشوند.

پیشکیری از سرطان روده

راههای پیشگیری سرطان روده

علت سرطانهای روده بزرگ

و راههای پیشگیری

نقش استرس در سرطان روده

پیشگیری بوسیله انجام تست های  آندوسگوپی و کولونوسکوپی

مرکز آندوسکوپی و کولونوسکوپی در اصفهان

بوسیله تست های غربالگری از بروز هزینه های بعدی جلوگیری میشود

کولونوسکوپی در سنین 50 سال به بالا لازم می باشد

در صورت داشتن سابقه سرطان فامیلی می بایست کولونوسکوپی در سن 40 سالگی انجام شود

کولونوسکوپی چیست ؟

توضیحات دکتر افشین شهبازی در مورد مرکز کولونوسکوپی اصفهان 

جراحی سرطان روده در اصفهان 

توضیحات دکتر افشین شهبازی در مورد جراحی سرطان روده  در اصفهان

بهترین مرکز کولونوسکوپی و هزینه مطب و بیمارستان

در این صفحه  بهترین دکتر های آندوسکوپی و کولونوسکوپی اصفهان به شما معرفی شده اند . در ادامه با یک دکتر خوب و حاذق در  اهواز آشنا می شوید و در مورد هزینه های انجام این تست در مطب و بیمارستان اطلاعاتی به دست می آورید .

بهترین دکتر مرکز کولونوسکوپی اهواز ، هزینه مطب و بیمارستان

شماره تلفن دکتر خوب برای کولونوسکوپی  تماس تلفنی دکتر دامون دهنوی از متخصصین با تجربه و شناخته شده در زمینه کولونوسکوپی در اهواز است . شما با مطالعه مطالب این صفحه میتوانید اطلاعات خوبی بدست بیاورید و برای درمان خود از طریق مختلف با این پزشک متخصص مرتبط باشید  . نوبت دهی اینترنتی اهواز ، کیانپارس ، خیابان 12 غربی ، فاز 1 ، مجتمع پرستو ، طبقه 2 واحد 4–   شماره تماس : 09035577588 اطلاعات بیشتر این مرکز بهترین دکتر مرکز کولونوسکوپی اهواز ، هزینه مطب و بیمارستان موضوع این مقاله معرفی بهترین دکتر و مرکز کولونوسکوپی در اهواز و هزینه انجام این عمل در مطب و بیمارستانهای مختلف از جمله درمانگاه امام خمینی ( ره ) اهواز می باشد . نرخ در نظر گرفته شده برای انجام کولونوسکوپی بدون بیهوشی در بیمارستان امام خمینی (ره)و یا مطب پزشک کاملا ایده آل و مناسب است و به همین علت بهترین دکتر مرکز کولونوسکوپی اهواز، استفاده از این روش را ترجیح می دهد.کولونوسکوپی شامل عبور دادن یک تلسکوپ نازک، منعطف و لوله مانند (کولونوسکوپی) به داخل کولون از طریق گذرگاه پشتی (رکتوم) جهت بررسی پوشش روده بزرگ است. قبل از انجام این تکنیک، روده بزرگ باید شفاف و خالی باشد.

توضیحات بیشتر »

بهترین دکترهای فوق تخصص آندوسکوپی و کولونوسکوپی اصفهان

لطفاً لیست را برای نمایش انتخاب کنید.

آدرس و لوکیشن بهترین مراکز آندوسکوپی و کولونوسکوپی اصفهان

لطفا نظرات خود را در مورد این مقاله و مرکز پزشکی بنویسید

1

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
دیدگاه ها
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوبت دهی اینترنتی

0                                                       

 

 

ما قادر به پردازش پرداخت شما نیستیم. لطفا مجددا تلاش کنید.
از درخواست شما ممنونیم!
شماره تایید شما :
افزودن به تقویم iCAL

مقالات بهترین دکتر ها در مورد آندوسکوپی و کولونوسکوپی

مطالب مرتبط

0
مشاهده نظرات دیگران و ثبت نظر جدیدx