لوگوی جمع شده 3

شماره تلفن دکتر دندانپزشک ایمپلنت در خمینی شهر

دکتر مهدی صادقی دندانپزشک متخصص ایمپلنت می باشد . شما عزیزان در خمینی شهر می توانید جهت رزرو نوبت از این پزشک با کلینیک نقش جهان تماس حاصل فرمایید .

اطلاعات بیشتر در مورد این مرکز

5 روش خوب در بهترین مرکز ایمپلنت خمینی شهر

٥ روش كاشت دندان در بهترين مرکز ايمپلنت  خميني شهر

1- روش تك مرحله اي ايمپلنت 

در اين روش ايمپلنت دندان ابتدا  یک ایمپلنت بلند درون استخوان فک كار گذاشته ميشود  و سپس لثه را بخيه مي زنند و مقدار كمي از سر ايمپلنت را بيرون ميگذارند. پس از گذشت ٣ الي ٦ ماه و محكم شدن ايمپلنت  ، قطعه اي به نام اباتمنت و همچنين روكش موقت بدون نياز به جراحي روي ان نصب ميشود و به همين دليل به ان روش تك مرحله اي گفته ميشود. 

.

لیست بهترین دکتر های دندانپزشک ایمپلنت خمینی شهر

هیچ داده ای یافت نشد

مراحل انجام ایمپلنت در خمینی شهر

2- روش ايمپلنت دندان دو مرحله اي 

در ایمپلنت دو مرحله‌ای عمليات كاشت دندان در دو مرحله انجام ميشود . در مرحله اول به وسيله جراحي ايمپلنت را درون استخوان فك قرار ميدهند و لثه را بخيه مي كنند  و در مرحله دوم نيز مجددا جراحي انجام ميشود و پس از گذشت ٣ الي ٦ ماه براي وصل كردن ابانمنت يك بخش جزيي از لثه را باز مي كنند و ابنمنت را به ايمپلنت متصل ميكنند. 

 

3- روش ايمپلنت دندان فرو رونده 

اين روش يكي از روش هاي رايج ايمپلنت  مي باشد و روش خوبي براي جايگزين شدن روش بريج دندان و دندان مصنوعي مي باشد. در اين روش ايمپلنت به صورت پيچ درون استخوان قرار مي گيرد. 

4- روش ایمپلنت دندان ساب پریو استیل 

در اين روش كاشت دندان قسمتي از سر فلزي ايمپلنت جهت نگه داشتن روكش بيرون مي باشد و بيشتر براي نگه داشتن دندان مصنوعي براي كساني كه استخوان فك ضعيفي دارند به كار ميرود. 

5- روش ايمپلنت دندان فوري يا يكروزه 

در اين روش چنانچه با تشخيص دندانپزشك وضعيت بيمار به شكلي باشد كه بتوان همه مراحل را در يكروز انجام داد اين روش اجرا ميشود و ديگر زماني براي جوش خوردن ايمپلنت در نظر گرفته نميشود. 

دکتر خوب برای کاشت دندان در خمینی شهر

کاشت دندان و انجام ایمپلنت یک پروزه درمانی حساس می باشد . در ادامه شما را با یکی از پزشکان محرب این رشته در شاهین شهر آشنا می کنیم .

بهترین دکتر ایمپلنت دندان شاهین شهر ، کاشت پایه

شماره تلفن دکتر ایمپلنت خوب  تماس تلفنی دکتر مهدی صادقی در کلینیک دندانپزشکی خود با کادری مجرب  برای ایمپلنت دندان در خدمت شما عزیزان در شاهی شهر می باشد . شما میتوانید در این صفحه اطلاعات خوبی در خصوص این پزشک بدست آورید و با کلینیک نقش جهان تماس بگیرید . نوبت دهی اینترنتی بهترین دکتر ایمپلنت دندان شاهین شهر ، کاشت پایه بهترین دکتر ایمپلنت شاهین شهر چگونه کاشت پایه دندان را انجام می دهد ؟  اشخاص بسیاری با گذشت زمان به دلایل مختلفی مانند افزایش سن ، کشیدن دندان ها  و… دندان های خود را از دست می دهند.از این رو، افراد به دنبال یک روش برای جایگزین دندان های از دست رفته خود می باشند. بسیاری از مردم برای رفع این ناهنجاری از دندون های مصنوعی استفاده می کردن. این روش  به مرور مشکلات  زیادی را برای فرد به وجود می آورد. اما خوشبختانه امروزه  افراد با  کاشت دندان دیگر دغدغه  برای از دست دادن و تخریب دندان های خود ندارند. قرار دادن ایمپلنت در دهان توسط بهترین جراح دندانپزشک هیچ مشکلی را برای افراد ایجاد نمی کند. در ادامه با ما همراه باشید تا بهترین دکتر ایمپلنت دندان شاهین شهر را به شما عزیزان معرفی کنیم.

توضیحات بیشتر »

بهترین دکترهای ایمپلنت شاهین شهر . نوبت دهی آنلاین برای خمینی شهر

هیچ داده ای یافت نشد

آدرس و نشانی بهترین دکتر های دندانپزشک ایمپلنت خمینی شهر

مقالات بهترین دکتر ها در مورد ایمپلنت

0
مشاهده نظرات دیگران و ثبت نظر جدیدx