شماره تلفن دکتر تنبلی تخمدان

دکتر طاهره شابهرامی یکی از  پزشکان با تجربه و شناخته شده در زمینه تنبلی تخمدان در اهواز می باشد . در این صفحه می توانید اطلاعات خوبی بدست بیاورید و از طرق مختلف با پزشک متخصص مرتبط باشید .

اطلاعات بیشتر در مورد این مرکز

بهترین دکتر تنبلی تخمدان اهواز ، آکنه کیستیک

بررسی و درمان آکنه کیستیک توسط بهترین دکتر تنبلی تخمدان اهواز . سندرم تخمدان پلی کیستیک(PCOS) یکی از بزرگترین چالش های سلامت باروری زنان است. از هر 10 نفر 1 نفر مبتلا به سندرم تخمدان پلی کیستیک است و بسیاری بانوان از وجود این بیماری اطلاعی ندارند. دکتر متخصص چکاپ بارداری بیان می کند که: تنبلی تخمدان به دلیل تولید بیش از حد آندروژن ها، به ویژه تستوسترون ایجاد می شود. هورمون های اضافی باعث ایجاد کیست در تخمدان ها می شود که این امر در نهایت منجر به پریودهای نامنظم، درد لگن و ناباروری می شود. با این حال، اینها تنها برخی از علائم بسیاری است که افراد مبتلا به PCOS با آن مواجه هستند. بهترین دکتر تنبلی تخمدان اهواز، در متن زیر برخی دیگر از نشانه ها و عوارضی که  این بیماری در بدن انسان ایجاد می کند را مورد بررسی قرار داده است.

بهترین دکتر تنبلی تخمدان

13991217092851a9b3e
دکتر لیلا حبیبی متخصص زنان و زایمان

دکتر شهرزاد شعبانی نیا متخصص زنان و زایمان

frame
دکتر سعیده شیدائی متخصص زنان و زایمان

Dr.-Mozhgan-Sayadi
دکتر مژگان صیادی متخصص زنان و زایمان

باقری
دکتر هادی باقری متخصص زنان و زایمان

مصدق
دکتر ناهید مصدق متخصص زنان و زایمان

1-توضیحات بهترین دکتر تنبلی تخمدان اهواز در مورد آکنه کیستیک:

آکنه زمانی رخ می دهد که آلودگی، باکتری ها و سبوم اضافی منافذ را مسدود می کند. این فرایند باعث ایجاد جوش های سر سیاه، سر سفید و برجستگی های پر از چرک می شود. آکنه کیستیک شدیدترین شکل با التهاب دردناک در فولیکول های مو است. این اختلال می تواند برجستگی های عمیق و پر از چرک روی صورت، پشت و سینه ایجاد کند. تولید بیش از حد آندروژن از PCOS می تواند باعث آکنه کیستیک شود. بهترین دکتر تنبلی تخمدان اهواز بیان می کند که : این هورمون باعث می شود که پوست چربی بیشتری تولید کند و جوش های ریزی در اطراف چانه و ناحیه فک ایجاد شود.

ظاهر و محل آکنه ناشی از تنبلی تخمدان

PCOS یکی از شایع ترین شرایطی است که می تواند باعث آکنه شود. اشکال مختلف جوش های ناشی از این بیماری، ظاهر متفاوتی دارند. برجستگی های آکنه و نواحی صورت و بدن که بیشتر تحت تأثیر قرار می گیرند در افراد مبتلا می تواند متفاوت به نظر برسند.

همانطور که پیش تر دکتر تنبلی تخمدان خوب اهواز بیان نمودند این جوش های ریز می توانند در پشت، قفسه سینه و صورت ایجاد شوند. از آنجایی که دلایل اصلی آکنه مربوط به PCOS عدم تعادل در سطوح هورمونی است، این اختلال در مناطقی رخ می دهد که به اثرات هورمون ها حساس تر هستند(مانند: قسمت پایین صورت، از جمله پایین گونه ها و خط فک).

ضایعات آکنه می توانند اشکال مختلفی داشته باشند. آنها می‌توانند شامل کومدون‌های بسته (سرسفید)، کومدون‌های باز (جوش‌های سرسیاه)، یا جوش‌های پوستی باشند. انواع شدیدتر شامل ضایعات التهابی، کیست ها و ندول ها است.

2- رشد موهای ناخواسته

تنبلی تخمدان، می تواند منجر به رشد موهای ناخواسته (هیرسوتیسم) شود. این حالت می تواند باعث ایجاد فولیکول های موی تیره و درشت روی قفسه سینه، صورت و پشت شود. موها می توانند از لب ها و چانه شروع شوند و سپس تا نواحی فوق رشد کنند. همچنین در نظر داشته باشید که در برخی موارد این عارضه ناشی از عوامل دیگری مانند اصل و نسب، سابقه خانوادگی و چاقی ایجاد می شود. با این حال، بیشتر علائم به عدم تعادل هورمونی اشاره دارد.

3- مراقب آپنه خواب باشید

مطالعات نشان می دهد که زنان مبتلا به PCOS بدون در نظر گرفتن وزن، دو برابر بیشتر در معرض ابتلا به آپنه خواب(sleep-apnea) هستند. آپنه خواب به وقفه های ناگهانی یا مداوم تنفس در طول خواب گفته می شود. این امر می تواند منجر به خروپف بیش از حد، اختلال در خواب و شرایط شدیدتر مانند بیماری قلبی شود. بسیاری بر این باورند که تغییرات هورمونی ممکن است زنان را در سطح متابولیک تحت تاثیر قرار دهد و منجر به علائم آپنه شود.

درمان علائم ناشی از این بیماری توسط بهترین دکتر تنبلی تخمدان اهواز

درمان تمام این علائم عجیب می تواند کمک کننده باشد. به عنوان مثال، در مورد آکنه کیستیک، متخصص پوست می تواند رتینوئیدها و آنتی بیوتیک های قوی ارائه دهد. اینها در صورت استفاده مداوم، آکنه را بهبود می بخشند. با این حال، ضروری است که بانوان در ابتدا به بهبود علت اصلی یعنی سندرم تخمدان پلی کیستیک بپردازند. علائم ذکر شده، اغلب با چاقی، پریودهای نامنظم و ناباروری همزمان است. از این رو ما توصیه می کنیم که؛ هنگام مواجه شدن با این بیماری سریعاً به بهترین دکتر تنبلی تخمدان اهواز مراجعه نمایید و اقدامات درمانی لازم را از ایشان دریافت کنید.

نتیجه گیری:

هنگامی که PCOS قابل کنترل شد، برای علائم دیگر مانند آکنه کیستیک کمک تخصصی بخواهید. بیماران PCOS همچنین می توانند از رژیم غذایی سالم و ورزش بهره مند شوند. برای جلوگیری از عوارض جانبی، بیماران باید سریعاً به یک پزشک متخصص مراجعه کنند. علائمی مانند آکنه، هیرسوتیسم و ​​آپنه خواب ممکن است جدا به نظر برسند اما می توانند با سندروم تخمدان پلی کیستیک مرتبط باشند.

دکتر تنبلی تخمدان خوب اهواز
بهترین دکتر زنان برای تنبلی تخمدان در اهواز