لوگوی جمع شده 3

شماره تماس بهترین مرکز جراحی آب مروارید اصفهان

در صورتی که قصد دارید برای جراحی آب مروارید چشم خود اقدام نمایید ، ما به شما کلینیک فوق تخصصی چشم آفتاب واقع در اصفهان را پیشنهاد می کنیم . در این مرکز پزشکان متخصص با بهره گیری از پیشرفته ترین دستگاه ها و به روزترین متد روز دنیا ، با کیفیت ترین روش های درمانی را به شما عزیزان ارائه می دهند . 

آیا اطلاعات ارائه شده برای شما مفید بود ؟

بهترین مرکز جراحی آب مروارید اصفهان ، فیکوامولسیفیکاسیون

 روش فیکوامولسیفیکاسیون در بهترین مرکز جراحی آب مروارید اصفهان با بهترین دستگاههای روز دنیا انجام می گیرد . جراحی آب مروارید یک روش بسیار رایج و ایمن است که در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرد.

اگر به دلیل کدر بودن عدسی دچار کمبود بینایی چشم هستید، این جراحی ممکن است برای شما مناسب باشد. در متن زیر، بهترین مرکز عمل جراحی چشم اصفهان مروری بر بیماری آب مروارید و جراحی برای از بین بردن آنها خواهد داشت.

مجهز ترین مرکز جراحی چشم اصفهان کجاست ؟

لیست بهترین مراکز جراحی آب مروارید اصفهان

هیچ داده ای یافت نشد

اطلاعاتی در مورد عمل آب مروارید در اصفهان

عمل آب مروارید در بهترین مرکز جراحی آب مروارید اصفهان 

آب مروارید معمولاً در مراحل اولیه رشد خود هیچ مشکلی برای شما ایجاد نمی کند. با این حال، معمولاً به نقطه ای می رسد که دید شما به اندازه ای تار می شود که بر توانایی شما برای انجام بسیاری از فعالیت های روزانه تأثیر می گذارد. در این مرحله، عمل جراحی آب مروارید اغلب یک گزینه عالی  برای درمان است.

قبل از جراحی با لیزر 

ابتدا، فرصتی برای پرسیدن هرگونه سوالی خواهید داشت و پزشک بهترین مرکز جراحی آب مروارید با لیزر در اصفهان موظف است که تمام خطرات و مزایای  این جراحی را برای شما شرح دهد.

سپس دکتر جراح ، آزمایش های لازم را روی چشم شما انجام می دهد( این  امر به چشم پزشک اجازه می دهد تا مشخص کند کدام نوع IOL برای چشم شما مناسب است)

علاوه بر این، گاهی اوقات ممکن است برای جلوگیری از عفونت چشم (eye-infection)، چند روز قبل از عمل یک قطره  آنتی بیوتیک دریافت کنید. در ادامه در مورد روش فیکوامولسیفیکاسیون و برش های کوچک در حین این روش توضیح خواهیم داد .

در حین جراحی 

 دکتر متخصص در بهترین مرکز جراحی چشم اصفهان، ابتدا چشم شما را بی حس می کند تا از احساس ناراحتی در حین عمل جلوگیری کند. سپس یک برش کوچک در کنار قرنیه ایجاد می کند . لنز قدیمی برداشته شده و با یک عدسی مصنوعی جایگزین می شود. کل جراحی  معمولاً یک عمل سرپایی و نسبتاً سریع است . عمل حدود 2 ساعت طول می کشد.

بعد از عمل آب مروارید در بهترین مرکز جراحی چشم 

ممکن است در روزهای بعد از عمل کمی ناراحتی خفیف وجود داشته باشد، اما باید نسبتاً سریع متوجه بهبودی شوید. معمولاً چشم پزشک ، چندین نوبت بعد از جراحی برای شما مشخص می کند تا مطمئن شود همه چیز همانطور که باید بهبود می یابد. اکثر افراد طی 4 تا 6 هفته به طور کامل بدون هیچ گونه عارضه ای بهبود می یابند.

انواع  عمل کاتاراکت در بهترین مرکز جراحی آب مروارید اصفهان 

برخی از روش های عمل کاتاراکت در اصفهان در کلینیک جراحی آب مروارید عبارتند از :

جراحی آب مروارید با روش فیکوامولسیفیکاسیون

در حال حاضر، دو نوع اصلی جراحی آب مروارید در دسترس است. اولین تکنیک، جراحی  فیکوامولسیفیکاسیون (فیکو) است. این روش جراحی در بهترین کلینیک چشم پزشکی شیراز و اصفهان توسط متخصصین چشم پزشک انجام می شود  و فقط به برش های کوچک در چشم نیاز دارد.

جراحی فیکو در بهترین و مجهزترین کلینیک چشم پزشکی اصفهان توسط دست انجام می شود و شامل باز کردن چشم برای دسترسی به آب مروارید است. سپس از انرژی اولتراسونیک برای شکستن آب مروارید استفاده می شود و در نهایت  با مکش ملایم به صورت تکه تکه برداشته می شود. پس از برداشتن آب مروارید، یک لنز داخل چشمی تاشو مستقیماً در پشت مردمک در چشم کاشته می شود.

 عمل چشم با لیزر در بهترین مرکز آب مروارید اصفهان 

نوع دوم جراحی چشم موجود در مرکز جراحی آب مروارید خوب اصفهان ، عمل چشم با لیزر است . در این روش، به جای ابزارهای دستی توسط جراح، از لیزر کنترل‌شده توسط کامپیوتر برای انجام عمل استفاده می‌شود.

نتایج جراحی آب مروارید

نتایج جراحی آب مروارید،با متد فیکوامولسیفیکاسیون معمولاً بسیار سریع است، به ویژه در موارد ساده و بدون عارضه که بهبود بینایی در روز بعد قابل توجه خواهد بود. در برخی بیماران، التهاب ممکن است بیشتر طول بکشد که در این صورت  روند بهبود بینایی  نیز ممکن است بیشتر طول بکشد (تا یک هفته).

مرکز عمل جراحی کاتاراکت خوب اصفهان
هزینه عمل آب مروارید در کلینیک آبان اصفهان
هزینه عمل آب مروارید در بیمارستان فیض اصفهان
بهترین دکتر آب مروارید چشم در اصفهان
هزینه عمل آب مروارید در اصفهان ۱۴۰۲

مرکز جراحی آب مروارید اصفهان

در این صفحه بهترین مراکز جراحی آب مروارید اصفهان به شما معرفی شده اند . در ادامه می توانید با مطالعه مطالب این وب سایت در مورد روش فیکوامولسیفیکاسیون و عمل کاتاراکت اطلاعات مفیدی بدست آورید . 

بهترین مراکز فوق تخصصی جراحی چشم اصفهان

هیچ داده ای یافت نشد

آدرس و لوکیشن بهترین مراکز جراحی آب مروارید اصفهان

1

2 1 رای
امتیازدهی به مقاله
دیدگاه ها
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوبت دهی اینترنتی

0                                                       

 

 

در حال حاضر نوبت دهی اینترنتی این پزشک فعال نمی باشد جهت دریافت نوبت از طریق تماس تلفنی اقدام فرمایید یا در قسمت دیدگاهها درخواست خود را ثبت نمایید .

مقالات بهترین دکتر ها در مورد جراحی آب مروارید

مطالب مرتبط

0
مشاهده نظرات دیگران و ثبت نظر جدیدx