لوگوی جمع شده 3

شماره تلفن دکتر خوب برای جراحی اسلیو معده 

دکتر بابک امرایی از متخصصین با تجربه و شناخته شده در زمینه جراحی اسلیو معده در اهواز است . شما با مطالعه مطالب این صفحه میتوانید اطلاعات خوبی بدست بیاورید و برای درمان  خود از طریق مختلف با این پزشک متخصص مرتبط باشید  .

بهترین دکتر جراحی اسلیو معده اهواز ، هزینه عمل و دستورالعمل های لازم

هزینه عمل و دستورالعمل های لازم توسط بهترین دکتر جراحی اسلیو معده اهواز ؛ در این متن ارائه شده است . اسلیو معده یک روش کم تهاجمی است که حجم غذای مصرفی را محدود می‌کند و اشتها را کاهش می‌دهد . بهترین دکتر فوق تخصص گوارش بیان می کند که؛ این متد لاغری برای تمام افرادی که اضافه وزن دارند مناسب نیست . از این رو لازم است، قبل از انجام جراحی، خطرات و مزایای آن را به طور کامل بیاموزید. در متن زیر، دکتر جراحی اسلیو معده اهواز مطالب مفیدی در این باره شرح داده است.

لیست بهترین دکتر های جراحی اسلیو معده اهواز

لطفاً لیست را برای نمایش انتخاب کنید.

اطلاعاتی در مورد جراحی اسلیو معده در اهواز

اسلیو معده چیست؟

اسلیو معده که به عنوان گاسترکتومی اسلیو لاپاروسکوپی نیز شناخته می شود، با برداشتن تقریباً 80 درصد معده با استفاده از تکنیک های جراحی کم تهاجمی به بیماران کمک می کند وزن خود را کاهش دهند.

در این روش، بهترین دکتر جراحی اسلیو معده اهواز، چندین برش در شکم ایجاد می کند و از دستگاه لاپاروسکوپ (ابزاری با یک دوربین کوچک که تصاویر را به مانیتور ارسال می کند) و سایر ابزارهای پزشکی مورد نیاز استفاده می کند .

عمل بای پس معده نیز یکی از رایج‌ترین روش ها برای درمان اضافه وزن و چاقی است؛ بهترین دکتر جراحی بای پس در اهواز، زمانی این عمل را انجام  می دهد که رژیم غذایی و ورزش موثر نبوده باشد . 

 توضیحات بهترین دکتر جراحی اسلیو معده اهواز در مورد عملکرد این روش : 

همانطور که پیش تر اشاره کردیم، در قدم اول این روش منجر به محدودیت حجم غذای مصرفی شما می شود . با شکم بسیار کوچکتر، فضای کمتری برای دریافت خوراکیها وجود دارد. در نتیجه، بیماران نمی توانند به اندازه قبل غذا بخورند.

مورد دوم کاهش اشتها از نظر فیزیولوژیکی است. برداشتن قسمت اعظم معده منجر به ایجاد تغییرات شیمیایی در بدن می شود. برخی هورمون های خاص در بدن مانند: گرلین و لپتین، اشتها و تعادل انرژی را کنترل می کنند و ارتباط عمیقی با چاقی دارند . با برداشتن بخشی از معده که این هورمون‌ها را تولید می‌کند، میل به خوردن خوراکی به‌طور چشمگیری کاهش می یابد.

چه کسانی کاندید جراحی چاقی هستند؟

برای اینکه کاندید خوبی برای جراحی چاقی باشید، باید:

دارای شاخص توده بدنی 40 یا بیشتر باشید.

داشتن BMI بین 35 تا 39.9 و یک مشکل جدی سلامت مرتبط با چاقی، مانند دیابت نوع 2(type-2-diabetes)، بیماری عروق کرونر قلب یا آپنه خواب شدید.

برآورد هزینه و دستور العمل های لازم پس از جراحی 

در مورد برآورد هزینه عمل با توجه به فاکتورهای متعددی که در این جراحی وجود دارد می بایست ابتدا مشاوره لازم با شما صورت گیرد . بهترین دکتر چاقی و پیکر تراشی اهواز در این خصوص بیان می کند که : به طور کلی، در شش ماه اول تا یک سال بعد از جراحی، در صورتی که بیماران از دستورالعمل ها به طور کامل پیروی کنند، حدود دو سوم کل وزن اضافی آن ها کاهش می یابد . برخی نکاتی که پس از جراحی افراد باید رعایت کنند عبارتند از :

حداقل یک ساعت و چهار روز در هفته ورزش کنید.

مصرف پروتئین کافی

از مصرف نوشیدنی های پر کالری و قندی پرهیز کنید.

مانند هر عمل جراحی، خطرات بالقوه ای مانند عفونت وجود دارد، به همین دلیل است که بیماران قبل و بعد از عمل باید با ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی در تماس باشند.

پس از جراحی، بیمار باید از یک رژیم غذایی سخت پیروی کند که بدن را قادر می‌سازد تا بهبود یابد و به معده کوچک‌تر عادت کند . به طور کلی باید بگوییم که؛ انجام این جراحی نیازمند تعهد به داشتن یک شیوه زندگی سالمتر است. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت و هزینه های عمل لیپوماتیک مقاله بهترین دکتر جراحی چاقی و پیکر تراشی اصفهان را نیز مطالعه نمایید . 

 عوارض گاسترکتومی از زبان بهترین دکتر جراحی اسلیو معده اهواز : 

این تکنیک به طور کلی ایمن و بسیار موثر است . با این حال، مانند تمام روش های جراحی، احتمال خطرات کلی وجود دارد، برخی از این عوارض  عبارتند از:

عفونت

لخته شدن خون

خون ریزی بیش از حد

واکنش آلرژیک به بیهوشی

در  جراحی اسلیو معده، برخی از خطرات خاص، اما غیر معمول، نیز عبارتند از:

انسداد دستگاه گوارش

فتق ها

رفلاکس معده به مری

قند خون پایین (هیپوگلیسمی)

سوء تغذیه

استفراغ

نتیجه گیری:

جراحی اسلیو معده، باعث کاهش وزن سریع و موثر در مقایسه با سایر روش های جراحی می شود . بیماران می توانند انتظار داشته باشند که 50٪ یا بیشتر از وزن اضافی خود را در سه سال کاهش دهند. این روش نیازی به کاشت نوار ندارد. دکتر جراحی اسلیو معده خوب اهواز بیان می کند که :تغییرات هورمونی بعد از عمل به بیماران کمک می کند تا احساس سیری کنند و کمتر غذا بخورند. این تکنیک لاغری، همچنین در برخی مواقع باعث بهبود دیابت می شود. 

اسلیو معده اهواز
دکتر مهدی عسگری جراح چاقی در اهواز
 هزینه عمل اسلیو معده در بیمارستان مهر اهواز
عمل اسلیو معده دکتر عرفانیان
اسلیو معده در بیمارستان امیرالمومنین اهواز
بهترین جراح اسلیو معده در اهواز
عمل اسلیو معده دکتر پازیار

هزینه عمل جراحی اسلیو معده در بیمارستان های اهواز و شیراز

در این صفحه بهترین دکتر های فوق تخصص جراحی اسلیو معده اهواز به شما معرفی شده اند . در ادامه می توانید مقاله ای در مورد هزینه عمل جراحی اسلیو معده در بیمارستان های شیراز را بخوانید .

 بهترین دکتر جراحی اسلیو معده شیراز، هزینه عمل در بیمارستان

شماره تلفن دکتر خوب برای جراحی اسلیو معده  تماس تلفنی دکتر سید امین ابطحیان بهترین متخصص در زمینه جراحی اسلیو معده در شیراز است . شما با مطالعه مطالب این صفحه میتوانید اطلاعات خوبی بدست بیاورید و برای درمان  خود از طریق مختلف با این پزشک متخصص مرتبط باشید  . نوبت دهی اینترنتی اطلاعات بیشتر این مرکز  بهترین دکتر جراحی اسلیو معده شیراز، هزینه عمل در بیمارستان چگونگی محاسبه تعرفه‌های خدمات تشخیصی و هزینه عمل در بیمارستان توسط بهترین دکتر جراحی اسلیو معده شیراز، در این متن شرح داده شده است . اسلیو گاسترکتومی، یک روش جراحی است که با کاهش اندازه معده باعث کاهش وزن چشمگیر و پایدار در بیماران می شود.  در این روش، قسمت بزرگی از معده برداشته می‌شود و بخش باریک باقی می‌ماند. جراحی اسلیو و بالن معده ، روش های درمانی بسیار موثر برای افراد دارای اضافه وزن شدید هستند که با مشکلات سلامتی مرتبط با چاقی مبارزه می کنند. بهترین دکتر جراحی اسلیو معده شیراز بیان میکند: هدف این تکنیک لاغری، کمک به بیماران برای کاهش وزن قابل توجهی است که برای سلامت کلی و بهبود کیفیت زندگی بسیار ضروری  محسوب می شود. اطلاعات بیشتر و آشنایی با بهترین مراکز این رشته در کشور

توضیحات بیشتر »

بهترین دکترهای فوق تخصص اسلیو معده اهواز

لطفاً لیست را برای نمایش انتخاب کنید.

آدرس و لوکیشن بهترین دکتر های جراحی اسلیو معده اهواز

مقالات بهترین دکتر ها در مورد جراحی اسلیو معده

مطالب مشابه

0
مشاهده نظرات دیگران و ثبت نظر جدیدx