لوگوی جمع شده 3

شماره تلفن دکتر خوب برای جراحی بینی 

دکتر علوی راد از متخصصین با تجربه و شناخته شده در زمینه جراحی بینی در رشت است . شما با مطالعه مطالب این صفحه میتوانید اطلاعات خوبی بدست بیاورید و برای درمان خود از طریق مختلف با این پزشک متخصص مرتبط باشید  .

بهترین جراح بینی رشت ، عمل در بیمارستان خصوصی

عمل در بیمارستان خصوصی توسط بهترین جراح بینی رشت چگونه انجام می شود ؟ عمل زیبایی برای اصلاح انحناها یا برخی از ناهنجاری های ناخواسته بینی که در اثر تغییر شکل آناتومیک یا به دلایلی مانند افتادن، تصادف، دعوا ایجاد می شود، مورد استفاده قرار می گیرد. با سابقه ترین جراح بینی اصفهان بیان می کند که : گاهی اوقات ممکن است فرد به دلیل تغییر شکل هایی که در این ناحیه ایجاد می شود با مشکلات تنفسی مواجه شود. این جراحی یک عمل انحصاری برای افراد متقاضی است بنابراین با در نظر گرفتن صورت، انحنا و تغییر شکل هر فرد انجام می شود. از آنجایی که رشد استخوان و بافت غضروف در نظر گرفته می شود، برای کودکان زیر 18 سال توصیه نمی شود. در متن زیر، بهترین دکتر متخصص عمل بینی رشت برخی از سوالات رایج در این مورد را شرح داده است. در نتیجه اگر قصد انجام جراحی بینی را دارید ولی اطلاعات کافی در مورد را آن ندارید تا پایان مقاله همراه ما باشید.

بهترین جراح های بینی رشت

لطفاً لیست را برای نمایش انتخاب کنید.

 عمل در بیمارستان خصوصی توسط بهترین جراح بینی رشت :

عمل های بینی در بیمارستان های خصوصی اغلب با مجهز ترین متد انجام می شوند. جراحان و متخصصان در مراکز خصوصی با تجربه بالا در این زمینه بهترین نتایج را برای بیماران خود به ارمغان می اورند. بیمارستان های خصوصی رشت به طور مناسب با به روز ترین و پیشرفته ترین متریال جراحی پلاستیک بینی مجهز شده‌اند. کارکنان این مراکز در طول درمان مراقبت های لازم را از بیماران خود به عمل خواهند آورد.

  بهترین جراح بینی رشت چه اصلاحاتی را انجام می دهد؟

با این جراحی زیبایی، بدشکلی ها و نامتناسب بودن بینی برطرف می شود و اندازه آن به حداقل می رسد. علاوه بر اهداف زیبایی، اختلالات عملکردی نیز در صورت وجود درمان می شوند. مشکلاتی مانند سینوزیت(sinusitis)، انحراف و … از این اختلالات عملکردی به شمار می روند. نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که؛ لازم است هنگام انجام عمل در سلامت کامل روحی و جسمی باشید.

روش های مورد استفاده در زیبایی بینی

تکنیک های رویکرد باز و بسته در عمل بینی اعمال می شود. میزان موفقیت هر دو تکنیک متناسب با تجربه پزشک و درک او از ساختار بینی است.

در جراحی باز، بهترین جراح بینی رشت از آناتومی بینی آگاهی کامل دارد. از این رو؛ بهبودهای زیبایی شناختی و عملکردی با جزئیات اعمال می شوند. جراحی بینی باز یک عمل بسیار موثر و رایج است. این متد امکانات دسترسی بهتری را  برای پزشک فراهم می کند.

قبل از عمل بینی چه باید کرد؟

برای بیمار مهم است که قبل از عمل چندین جلسه مشاوره با  جراح خود داشته باشد.  بهترین جراح بینی رشت، خواسته های بیمار را ارزیابی می کند و نتایج مورد انتظار را بر روی کامپیوتر به بیمار نشان می دهد تا ببیند آیا با چهره فرد مطابقت دارد یا خیر. این به این دلیل است که در بیماری که نتایج را از قبل می بیند، هیچ گونه مشکل روانی ایجاد نمی شود.

نحوه انجام جراحی باز بینی به چه صورت است؟

این جراحی اغلب با بیهوشی عمومی انجام می شود. در صورت عدم وجود عارضه، مدت زمان جراحی دو ساعت است، و یکی از رویکردهای باز یا بسته اعمال می شود. در روش جراحی بینی باز، برش هایی از نوک و داخل بینی ایجاد می شود. از این بخیه های باز شده غضروف اصلاح می شود و شکل بینی مناسب با ساختار صورت بیمار به راحتی ترتیب داده می شود. بدشکلی های غضروفی قسمت بالایی بینی برطرف می شود و در صورت لزوم غضروف گرفته شده از بینی نیز پیوند داده می شود.

یک بیمار قبل از جراحی چه مواردی را باید رعایت نماید ؟

داروهایی که خاصیت رقیق کنندگی خون دارند نباید مصرف شوند. همچنین برخی از دمنوش های گیاهی یک هفته قبل از جراحی باید قطع شوند. اگر داروهایی که به طور منظم استفاده می شوند در دسترس هستند، باید به پزشک اطلاع داده شود. در صورتی که؛ از سیگار استفاده می کنید، باید حداقل یک هفته قبل از عمل از کشیدن آن خودداری فرمایید. محصولاتی مانند ژل حالت دهنده مو و لاک ناخن نباید قبل از جراحی استفاده شوند.

کاندیدای مناسب برای جراحی بینی

یک کاندید خوب برای جراحی بینی فردی است که به اندازه کافی برای این عمل سالم باشد. فردی که قلب و ریه‌هایش در وضعیت مناسبی هستند، هیچ مشکل پزشکی که ممکن است بهبودی را دشوارتر کند، مانند دیابت کنترل‌نشده و …  ندارد. برای بیمار مهم است که قبل از انجام هر گونه جراحی انتخابی از نظر پزشکی تحت مدیریت پزشکی قرار گیرد و در اوج سلامتی خود باشد.

  • دکتر متخصص عمل بینی خوب رشت
  • بهترین جراح بینی در رشت
  • قیمت عمل بینی در بیمارستان ولایت رشت
  • نمونه کار دکتر فلاحتی جراح بینی در رشت
  • قیمت عمل بینی در بیمارستان امیرالمومنین رشت
  • بهترین جراح بینی بیمارستان امیرالمومنین رشت
  • هزینه جراحی بینی دکتر فلاحتی رشت
  • قیمت عمل بینی دکتر دادگری رشت
  • هزینه عمل بینی در رشت

بهترین دکترهای جراحی بینی

لطفاً لیست را برای نمایش انتخاب کنید.

آدرس و لوکیشن بهترین دکتر های جراحی بینی رشت

مقالات بهترین دکتر ها برای جراحی بینی

مطالب مشابه

0
مشاهده نظرات دیگران و ثبت نظر جدیدx