لوگوی جمع شده 3

شماره تلفن دکتر خوب برای لیزر دیسک کمر در شیراز

دکترحسین ارجمند یکی از پزشکان با تجربه شیراز در زمینه لیزر دیسک کمر و عمل های بسته درمانی می باشد . در ادامه با مجموعه ایشان بیشتر آشنا می شوید .

آیا اطلاعات ارائه شده برای شما مفید بود ؟

بهترین دکتر عمل جراحی دیسک کمر شیراز ، جراحی میکروسکوپی

بهترین دکتر عمل جراحی دیسک کمر شیراز چگونه جراحی میکروسکوپی انجام میدهد  . اگر عضوی از بدن دچار پارگی شود. برای جوش خوردن و ترمیم عضو لازم است بافت های همنام مقابل هم  قرار بگیرند. به عنوان مثال اگر عضله ای پاره شده باشد واستخوانی بین عضلات وجود داشته باشد ، آن عضله جوش  نمی خورد و یا اگر پوست شما پاره شده باشد و جسم خارجی در داخل پوست قرار داشته باشد امکان جوش خوردن این  عضو وجود ندارد.

اگر دیسک کمر دچار آسیب دیدگی و درد  شود، هسته دیسک کمر از حفره ای که در حلقه ایجاد شده بیرون می آید و اجازه نمی دهد که دو سر حلقه پاره شده دیسک بهم برسند و جوش بخورد. در جراحی دیسک کمر به روش میکروسکوپی ،  پزشک هسته دیسک آسیب دیده را بر می دارد و دو سر حلقه دیسک را  به هم می رساند  تا جوش بخورند و ترمیم شوند ،  بیشتر جراحی های دیسک کمر مناسب کسانی است که درمان های غیر جراحی دیسک کمر برای آن ها نتیجه بخش نبوده است . بیماری‌های مرتبط با دیسک کمر در زمان وارد شدن فشار به کمر یا  ضعیف شدن عضلات در اثر بالا رفتن سن به وجود می‌آیند.

لیست بهترین دکتر های لیزر دیسک کمر شیراز

هیچ داده ای یافت نشد

بهترین لیزر دیسک کمر

جراحی میکروسکوپی دیسک کمر در شیراز ( میکرودیسککتومی)

 مراحل جراحی میکروسکوپی دیسک کمر در شیراز همانند روش جراحی لامینکتومی می باشد اما شکاف کمتری روی ناحیه کمر داده می‌شود . و مقدار بسیار کمی از استخوان لامینا برداشته می شود . در این روش دکتر جراح دیسک کمر خوب شیراز برای مشاهده کردن ریشه های عصبی از میکروسکوپ مخصوص استفاده می کند که هم نور بهتری دارد و هم ریشه عصبی را چندین برابر درشت تر نشان می دهد .

عمل دیسک کمر بسته از دکتر جراح دیسک کمر شیراز  

برای این جراحی ، بهترین دکتر دیسک کمر اصفهان و شیراز برشی بر روی کمر ایجاد نمی کند . بلکه با ایجاد حفره ای در داخل پوست سوزن و آندوسکوپ مخصوص را وارد دیسک کمر خواهد کرد. عمل جراحی بسته دیسک کمر به دوصورت انجام می شود . جراحی لیزر و جراحی آندوسکوپی.

جراحی دیسک کمر به صورت باز

برای عمل جراحی باز، بهترین دکتر متخصص دیسک کمر اهواز و شیراز ابتدا یک شکاف در پشت کمر بیمار ایجاد می نماید سپس بافت عضلات را  کنار می زند و قسمتی از استخوان ستون مهره ها به نام لامینا را از دیسک کمر جدا می کند و از پشت عصب، دیسک آسیب دیده را خارج می نماید . این روش زمانی انجام میشود که دیسک به طور کامل از بین رفته و تخریب شده باشد و فشار زیادی روی اعصاب ناحیه نخاع وارد میشود . شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره در خصوص این روش با شماره مطب تماس بگیرید .

انواع عمل  دیسک کمر از بهترین دکتر جراح دیسک کمر شیراز 

جراحی لامینکتومی

جراحی لامینوکتومی(laminectomy-surgery) یکی از روش های قدیمی برای درمان دیسک کمر می باشد . مهره های ستون فقرات توسط  کانالی محافظت می شوند . لامیناها استخوان های جدا شده از یکدیگر هستند که به هم متصل شده اند. بنابراین برای این جراحی لازم است که ریشه های عصبی کنار کشیده شوند تا دکتر جراح  بتواند به  پشت عصب ها دسترسی داشته باشد  و دیسک را بردارد. جراحی لامینکتومی تحت بیهوشی عمومی انجام  می پذیرد در این جراحی یک شکاف پوستی در خط وسط  کمر داده می شود. سپس با استفاده از وسایل مخصوصی عضلات را از استخوان ستون مهره ها جدا می کنند و دکترجراح دیسک کمرخوب شیراز با پانچ مخصوصی لامینا را برمی دارد.

جراحی بسته دیسک کمر 

 یکی دیگر از روش‌های جراحی دیسک کمر،  جراحی بسته می باشد . دکتر جراح با استفاده از دستگاه  کمپرسور که شبیه  سوزن‌های بسیار ظریف می باشند  به داخل دیسک دسترسی می یابد و  به وسیله  دستگاهی به نام  میکرو موتور قسمت داخلی دیسک را خرد  کرده و سپس به وسیله لوله ای به بیرون بدن تخلیه می کند.

درمان دیسک کمر با لیزراین روش جراحی  بیشتر برای دیسک‌های کوچک و بدون تنگی کانال  استفاده می شوند .

چه موقع عمل دیسک کمر ضروری است

در صورتی که فرد در ناحیه‌های پایین کمر، گردن و پا احساس درد  داشته باشد ، معمولا در طول درمان تحت نظر متخصص قرار گرفته می شود.  بهترین جراح دیسک کمر شیراز در ابتدا ممکن است فرد را تشویق به داشتن فعالیت‌های جسمانی مناسب و پایدار کند . اگر با انجام فعالیت‌های فیزیکی، دارو‌های ضد التهاب، درمان‌های غیر تهاجمی، مشکل به وجود آمده حل نشود، روش های جراحی توصیه میشود. همچنین شما میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد روش های درمان غیر تهاجمی مقاله درمان دیسک کمر با اوزون تراپی اصفهان را نیز مطالعه نمایید .

 چند توصیه از بهترین دكتر متخصص عمل جراحي ديسك كمر اصفهان

تغییر در ساختار دیسک یکی از مهم ترین دلایل ایجاد دیسک کمر می باشد. این آسیب مفصلی اغلب به دلایلی مانند: افزایش سن و شکسته شدن طبیعی دیسک یا وارد شدن ضربه های شدید به کمر رخ می دهد. البته جای نگرانی نیست زیرا؛ بهترین دكتر متخصص عمل جراحي ديسك كمر اصفهان و شیراز با به کار گیری کم تهاجمی ترین متد های جراحی می تواند به شما در درمان این عارضه کمک کند.  

 برخی نکات ضروری پس از عمل از زبان دکتر جراحی دیسک کمر شیراز : 

برخی از مهم ترین مواردی که پس از جراحی باید رعایت کنید از زبان بهترین دکتر جراحی دیسک کمر شیراز عبارتند از:

مراجعه به پزشک متخصص در صورت مواجه شدن با علائمی مانند: تب، لرز، حالت تهوع، استفراغ، تعریق شبانه و…

خودداری از برخی فعالیت های روزانه مانند رانندگی کردن

مصرف دارو های مسکن طبق دستور پزشک

خودداری از غوطه ور شدن در وان آب گرم یا استخر

بهبودی پس از جراحی به چه عواملی بستگی دارد؟

روند و زمان بهبودی بیماران پس از انجام جراحی دیسک کمر به عوامل مختلفی بستگی دارد از جمله:

نوع جراحی دیسک

وضعیت سلامت کلی بدن شما

وضعیت عضلانی شما و سطح آمادگی قدرت

بهترین دکتر عمل جراحی دیسک کمر شیراز

روش جدید درمان دیسک کمر در اصفهان

جراحی دیسک کمر با لیزر در شیراز

هزینه عمل دیسک کمر در بیمارستان کوثر شیراز

درمان دیسک کمر با لیزر شیراز

دکتر موسوی فوق تخصص ستون فقرات شیراز

بهترین جراح دیسک کمر شیراز

معرفی مرکز مجهز لیزر دیسک کمر و هزینه عمل

در ادامه مقاله عمل دیسک کمر با لیزر در شیراز یکی از مراکز مجهز دیسک کمر در اهواز به شما عزیزان معرفی می گردد .

درمان دیسک کمر با لیزر اهواز ، هزینه و فیلم عمل

شماره تلفن لیزر دیسک کمر اهواز تماس تلفنی فیزیوتراپی آرام برای درمان دیسک کمر با لیزر در اهواز بهترین و مجهزترین مراکز این رشته به شما معرفی شده اند . فیزیوتراپی آرام به عنوان اولین مرکز رباتیک جنوب کشور سهم مهمی در درمان بیماران ایفا می کند . جهت رزرو نوبت از این مرکز می توانید از طریق تماس تلفنی اقدام نمایید . نوبت دهی اینترنتی اطلاعات بیشتر این مرکز درمان دیسک کمر با لیزر اهواز ، هزینه و فیلم عمل هزینه و فیلم عمل درمان دیسک کمر با لیزر در اهواز موضوعات این مقاله می باشد . در حالی که جراحی لیزر همیشه به عنوان جایگزینی برای جراحی سنتی مناسب نیست. یک دکتر متخصص ستون فقرات در گفتگو با سایت وب کلینیک بیان می کند که روش های درمانی بسیاری وجود دارند و می‌توانند به همان اندازه موثر باشند و خطرات کمتر و بهبودی سریع‌تری را برای بیماران به همراه داشته باشند. در ادامه نحوه درمان دیسک کمر با لیزر اهواز برای شما عزیزان شرح داده شده است. اطلاعات بیشتر و آشنایی با بهترین مراکز این رشته لیست بهترین دکتر های درمان دیسک کمر با لیزر در اهواز هیچ داده ای یافت نشد درمان قطعی دیسک کمر در اهواز

توضیحات بیشتر »

بهترین دکترهای فوق تخصص لیزر دیسک کمر شیراز

هیچ داده ای یافت نشد

آدرس و لوکیشن بهترین دکتر های عمل جراحی دیسک کمر شیراز

0

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
دیدگاه ها
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
روح الله
روح الله
2 ماه قبل

سلام هزینه عمل دیسکبا لیزر چقدر میشه

مقالات بهترین دکتر ها در مورد عمل دیسک کمر با لیزر

1
0
مشاهده نظرات دیگران و ثبت نظر جدیدx