لوگوی جمع شده 3

[vc_row][vc_column][cz_title id=”cz_38928″ cz_title=””]

شماره تماس فیزیوتراپی برای درمان آرتروز در شاهین شهر

فیزیوتراپی تن آسا
در این صفحه بهترین فیزیوتراپی شاهین شهر به شما عزیزان معرفی گردیده است .این مجموعه طرف قرارداد با شرکت نفت و بیمه های تامین اجتماعی ، نیروهای مسلح و خدمات درمانی می باشد .

03191013975 

[/cz_title][cz_banner title=”بهترین مرکز فیزیوتراپی درمان آرتروز مفاصل در شاهین شهر” image=”8995″ sk_title=”font-size:24px;color:#ffffff;background-color:#ae35de;padding-top:5px;padding-bottom:5px;” sk_box=”background-color:#285bbb;margin-bottom:30px;border-radius:5px;box-shadow:0px 10px 30px 0px rgba(40,91,187,0.26);” id=”cz_54413″ link=”url:%23″ cz_banner=””]دکتر متخصص درمان آرتروز[/cz_banner][vc_column_text]

درمان آرتروز مفاصل شاهین شهر، فیزیوتراپی تن آسا

درمان آرتروز مفاصل در شاهین شهر در فیزیوتراپی تن آسا با بهترین متد و پیشرفته ترین دستگاهها انجام میشود  . آرتریت یک بیماری دردناک است که مفاصل بدن را تحت تاثیر قرار می دهد. آرتروز مفاصل می تواند از نظر شدت (خفیف یا شدید بودن) متفاوت باشد، این بیماری ممکن است افراد را در هر سنی تحت تاثیر قرار دهد. فیزیوتراپی تن آسا برای درمان آرتروز مفاصل، آموزش هایی را در مورد نحوه انجام برخی تمرینات و کارهای روزانه بدون درد ارائه می دهد. در این روش، فیزیوتراپیست، بر شناسایی مشکلات تمرکز می کند و دستورالعمل هایی برای خود مراقبتی به بیمار توصیه می کند. کلید یک نتیجه موفقیت آمیز این است که با درمان سازگار باشید و تمرینات خود را به طور موثر در خانه انجام دهید. نتایج اولیه فیزیوتراپی برای درمان غیر جراحی دیسک کمر و آرتروز ، در چند هفته اول قابل مشاهده است اما؛ بهبود طولانی مدت و کاهش اپیزودها به تدریج با قوی تر شدن بدن شما اتفاق می افتد. در این مقاله روش های درمان آرتروز مفاصل با فیزیوتراپی در شاهین شهر در فیزیوتراپی تن آسا را به شما عزیزان معرفی می نماییم .

علائم و درمان آرتروز و درمان آن در فیزیوتراپی تن آسا شاهین شهر 

علائم آرتروز مفاصل در بین افراد متفاوت است. ما در فیزیوتراپی تن آسا شاهین شهر با شناخت این علایم بهترین متد ها را برای درمان شما به کار میبریم . برخی علائم رایج وجود دارد که در اکثر افراد مبتلا به آرتروز دیده می شود. این موارد شامل:

درد

التهاب

تورم و قرمزی

سفتی، سختی (مفاصل)

کاهش حرکت

علائم دیگری نیز وجود دارد که با مفاصل مرتبط نیستند اما؛ برخی افراد ممکن است با آرتریت آنها را تجربه کنند، مانند:

خستگی

مشکلات پوستی

کاهش وزن

کسالت (احساس ناخوشی)

درمان آرتروز و درد مفاصل با فیزیوتراپی در شاهین شهر 

مدیریت علائم و مراقبت از مفاصل از جنبه های مهم درمان آرتروز با فیزیوتراپی در شاهین شهر می باشد. پزشک متخصص، تعدادی تکنیک را برای کمک به کاهش علائم و درد مفاصل(joint-pain) به شما پیشنهاد می کند.

آرتریت یک بیماری دژنراتیو است و هدف از انجام فیزیوتراپی، بهبود و درمان آرتروز و کیفیت زندگی مراجعه کنندگان است. اغلب بیماران، پس از چند جلسه فیزیوتراپی در شاهین شهر شاهد تاثیر مثبت آن برای درمان آرتروز مفاصل خواهند بود. اهداف اصلی فیزیوتراپی برای آرتریت شامل موارد زیر است:

افزایش دامنه حرکتی

کاهش درد عضلات و مفاصل

کاهش التهاب

تقویت عضلات

بهبود بخشیدن طول عضلات

بهبود تعادل، حس عمقی (حس موقعیت مفصل) و تحرک

بازیابی و حفظ حرکت در مفاصل و بافت های نرم

انواع درمان های فیزیوتراپی برای درمان آرتروز در شاهین شهر 

انواع روش های فیزیوتراپی برای درمان آرتروز در شاهین شهر وجود دارد. یک فیزیوتراپیست با توجه به ناحیه آسیب دیده و نوع درد ، ممکن است یکی از برنامه های درمانی زیر را برای درمان درد های آرتروز به بیماران خود ارائه دهد.



یک برنامه ورزشی خاص برای اصلاح ضعف عضلانی اطراف مفصل آسیب دیده

یک برنامه کاهش وزن (در صورت داشتن اضافه وزن)

درمان های دستی

سوزن خشک و ماساژ برای کاهش درد عضلانی موضعی

مشاوره در مورد آب درمانی (تمرینات مبتنی بر آب)

آب درمانی چگونه به درمان آرتروز کمک می کند؟

آب درمانی در شاهین شهر می تواند به طرق مختلف به درمان آرتروز مفاصل کمک کند:

آب از وزن شما حمایت می کند،این امر موجب تسکین درد و افزایش دامنه حرکت مفاصل می شود.

از این روش برای ایجاد مقاومت در برابر حرکت مفاصل نیز استفاده می شود بدین صورت که شما می توانید با فشار دادن دست ها و پاها در آب، قدرت عضلانی خود را افزایش دهید.

علاوه بر فواید فیزیکی این روش ، به نظر می رسد ورزش در آب باعث بهبود خلق و خو و رفاه عاطفی می شود. مطالعات نشان می دهد که ورزش منظم در آب ممکن است به کاهش علائم افسردگی، اضطراب و حتی تشویق به خواب بهتر کمک کند.

 استفاده از سوزن خشک برای درمان آرتروز شاهین شهر 

درای نیدلینگ یا در اصطلاحی دیگر سوزن خشک یکی از روش های درمانی است که در بهترین مرکز فیزیوتراپی شاهین شهر، برای درمان دردهای اسکلتی عضلانی و آرتروز استفاده می شود. این فرآیند شامل چسباندن سوزن های بسیار نازک به داخل یا اطراف یک نقطه در مفاصل برای تسکین درد آرتروز است.

درای نیدلینگ (سوزن خشک)در چه شرایطی می تواند آرتروز را درمان نماید ؟

سوزن خشک می تواند علائم آرتروز زیر را در شاهین شهر درمان کند.

کمر درد

گردن درد

زانو درد

درد شانه

مشکلات مفصلی

تاندونیت

پلانتار فاشئیت

آرنج تنیس بازان

ماساژ درمانی چگونه به کاهش علائم آرتروز مفاصل کمک می کند؟

آرتروز معمولاً شامل درد، تورم و التهاب است که ممکن است حرکت و فعالیت روزمره فرد را محدود کند. با بهبود جریان خون، ماساژ می تواند التهاب و درد آرتروز را کاهش دهد . فرد می تواند از ماساژ به عنوان بخشی از یک برنامه درمانی گسترده تر برای درمان آرتروز استفاده کند. ماساژ درمانی در شاهین شهر، ممکن است گردش خون را بهبود بخشد و باعث کاهش علائم و درمان آرتروز شود .

فیزیوتراپی آرتروز شاهین شهر

فیزیوتراپی فردوس شاهین شهر

درمان آرتروز شاهین شهر

فیزیوتراپی کمر در شاهین شهر

فیزیوتراپی آرین شاهین شهر

دکتر غازی شاهین شهر 

فیزیوتراپی کمر و ارتروز در کرج

فیزیوتراپی پرتو شاهین شهر

دکتر آرتروز شاهین شهر

فیزیوتراپی سینا شاهین شهر

فیزیوتراپی در منزل شاهین شهر

[/vc_column_text][cz_video_popup video=”https://www.aparat.com/v/xw9pn” id=”cz_13818″ title=”درمان دیسک کمر و درد مفاصل با اوزون تراپی” subtitle=”بهترین مرکز فیزیوتراپی شاهین شهر” image=”3155″][/vc_column][/vc_row]

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
دیدگاه ها
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
مشاهده نظرات دیگران و ثبت نظر جدیدx