لوگوی جمع شده 3

شماره تلفن و نوبت دکتر درمان اختلالات جنسی

بهترین دکتر

دکتر صدرایی از بهترین متخصص ها در زمینه دکتر درمان اختلالات جنسی در اصفهان است . شما با مطالعه مطالب این صفحه میتوانید اطلاعات خوبی بدست بیاورید و برای درمان خود از طریق مختلف با این پزشک  مرتبط باشید  .

آیا اطلاعات ارائه شده برای شما مفید بود ؟

بهترین دکتر و کلینیک

بهترین دکتر درمان  اختلالات جنسی اصفهان ، تلفن و آدرس کلینیک و متخصص ها

بهترین دکتر درمان اختلالات جنسی اصفهان , تلفن و آدرس کلینیک و متخصص ها موضوع این مقاله است .عوامل زیادی وجود دارد که ممکن است منجر به اختلال عملکرد جنسی در فرد شود.  مسائل عاطفی شامل مشکلات بین فردی یا روانی است که می تواند نتیجه افسردگی، ترس یا احساس گناه جنسی، آسیب های گذشته و … باشد.

این مشکلات در افرادی که اختلالات اضطرابی دارند بسیار شایع است. بدیهی است که اضطراب معمولی می تواند باعث اختلال نعوظ در مردان بدون مشکلات روانی شود، اما مسائل قابل تشخیص بالینی مانند  هراس معمولاً باعث اجتناب از رابطه جنسی و انزال زودرس می شود. با این حال؛ جای نگرانی نیست زیرا؛ دکتر درمان اختلالات جنسی اصفهان پس از معاینه های اولیه، مناسب ترین گزینه ها را به شما جهت کسب بهبودی ارائه می دهد.

لیست بهترین دکتر درمان اختلالات جنسی اصفهان

هیچ داده ای یافت نشد

اطلاعاتی در مورد بهترین دکترهای درمان اختلالات جنسی اصفهان

عوامل فیزیکی تاثیر گذار بر اختلالات جنسی

عوامل فیزیکی که می توانند منجر به اختلالات جنسی شوند عبارتند از: مصرف مواد مخدر مانند الکل، نیکوتین، مواد مخدر، محرک ها، داروهای ضد فشار خون، آنتی هیستامین ها و برخی از داروهای روان درمانی.

استفاده بیش از حد از الکل یا استفاده از سایر داروها ممکن است با تأثیر مستقیم بر سیستم عصبی – عروقی آلت تناسلی یا با افزایش ترشح پرولاکتین (prolactin)، کاهش تولید تستوسترون یا هر دو باعث اختلال عملکرد جنسی شود. بسیاری از داروها معمولاً با این مسائل مرتبط هستند، از جمله دیورتیک ها، داروهای ضد روان پریشی، داروهای ضد افسردگی، بنزودیازپین ها، بوسپیرون، لیتیوم، دی سولفیرام، داروهای ضد بارداری خوراکی و غیره.

برای زنان، تقریباً هر تغییر فیزیولوژیکی که بر سیستم تولید مثل تأثیر می گذارد ( سندرم پیش از قاعدگی، بارداری، دوره پس از زایمان و یائسگی )می تواند تأثیر نامطلوبی بر میل جنسی داشته باشد.

برای مردان، بیماری هایی مانند بیماری های قلبی عروقی، مولتیپل اسکلروزیس، نارسایی کلیه، بیماری های عروقی و آسیب نخاعی منبع اختلال نعوظ هستند.

عوامل روانی از نظر بهترین دکتر درمان اختلالات جنسی اصفهان :

از نظر بهترین دکتر درمان اختلالات جنسی اصفهان عوامل روانی مرتبط با اختلال عملکرد جنسی را می توان به سه دسته تقسیم کرد: عوامل مستعد کننده، تشدید کننده و نگهدارنده. عوامل مستعد کننده شامل مواردی مانند ضربه، اطلاعات جنسی ناکافی، اختلال در روابط خانوادگی یا ناامنی است.

عوامل تشدید کننده عبارتند از: انتظارات غیر منطقی یا منفی، عدم هماهنگی در روابط، خیانت یا افسردگی.

عوامل نگهدارنده ممکن است شامل هر یک از همان مسائل باشد که فقط در مدت زمان طولانی‌تری حفظ می‌شوند.

درمان های اختلالات عملکرد جنسی در اصفهان

درمان جنسی شناختی (CST) یک روان درمانی یکپارچه شناختی-رفتاری است که به طور خاص با هدف رسیدگی و درمان SDs، بیان مداخلات بالینی مبتنی بر شواهد برای درک علمی از تمایلات جنسی انسان، انجام می شود. در این دیدگاه (CST)، شناخت‌های جنسی تحریف‌شده، که با تفسیر نادرست افراد از خواسته‌های جنسی مرتبط است، مستقیماً بر تنظیم عاطفی، فیزیولوژیکی و رفتاری در موقعیت‌های جنسی تأثیر می‌گذارد.

از این نظر، بازسازی فرآیندهای شناختی مرکزی و میانی برای تقویت کسب مهارت‌های جنسی و ترویج توسعه یک مجموعه جنسی سازگارتر ضروری است.

کلینیک تخصصی درمان اختلالات جنسی در اصفهان

استراتژی بهترین کلینیک درمان اختلالات حنسی اصفهان ، بهبود عملکرد و درمان اختلالات جنسی از جمله انزال زودرس یا تاخیر در آن، اختلال نعوظ، عدم علاقه یا برانگیختگی و رابطه جنسی دردناک است.این روش شامل برخورد با مشکلات تحمیل شده(مانند: نارسایی جنسیتی و ترنسجندر بودن، میل جنسی بسیار فعال یا بیش از حد، عدم اعتماد به نفس و …) توسط علایق جنسی غیر معمول (پارافیلیا) است.

 

تجویز دارو توسط متخصص درمان اختلالات جنسی

همانطور که می بینید، دلایل متعددی برای اختلالات جنسی در مردان و زنان وجود دارد و به یک حوزه علمی یا حوزه ای از زندگی محدود نمی شود. در ساده ترین موارد، ممکن است تغییر یا قطع داروها یا داروها کافی باشد. تغییر شیوه های جنسی (وضعیت های جنسی، روش های تحریک و غیره) نیز ممکن است مفید باشد. در موارد دیگر، فقدان ارگاسم ممکن است اختلالی باشد که نیاز به روان درمانی پیشرفته یا تغییرات جدی در شیوه زندگی دارد (اصلاح روابط شخصی، یافتن شغل جدید و کم استرس تر و غیره).

بهترین دکتر برای درمان زود انزالی در اصفهان
کلینیک درمان ناتوانی در اصفهان
دکتر ناتوانی مردان اصفهان
کلینیک تخصصی درمان زود انزالی اصفهان
تلفن و نشانی متخصصین درمان زود انزالی و اختلالات نعوظ

دکتر درمان اختلالات جنسی اصفهان ودرمان نعوظ

در این صفحه  بهترین دکتر درمان اختلالات جنسی در اصفهان به شما معرفی شده اند . در ادامه با درمان نعوظ آشنا می شوید  .

بهترین دکتر متخصص درمان اختلالات جنسی شیراز ، درمان نعوظ

شماره تلفن و نوبت دکتر خوب برای درمان اختلالات جنسی تماس تلفنی دکترامین صدرایی از بهترین متخصص ها در زمینه درمان اختلالات جنسی در شیراز است . شما با مطالعه مطالب این صفحه میتوانید اطلاعات خوبی بدست بیاورید و برای درمان خود از طریق مختلف با این پزشک  مرتبط باشید  . نوبت دهی اینترنتی آیا اطلاعات ارائه شده برای شما مفید بود ؟ ثبت نظر و پیشنهادات اطلاعات بیشتر این مرکز سوالات متداول طرحهای تخفیف طرحهای اقساطی بهترین دکتر متخصص درمان اختلالات جنسی شیراز ، درمان نعوظ بهترین دکتر متخصص درمان اختلالات جنسی شیراز اختلال در نعوظ و عملکرد جنسی را اینگونه تعریف میکند : اختلالاتی شامل هر مشکلی است که مربوط به این مسائل باشد و فرد از آن رنج می‌برد. مشکلات جنسی نوع خاصی از این اختلال است که باعث می شود فرد دچار مشکل شود یا نتواند تجربه رضایت بخشی داشته باشد. دکتر درمان اختلالات جنسی شیراز بیان می کند که؛ این احساسات را می توان با ناراحتی فیزیکی در حین رابطه، ناتوانی در داشتن رابطه یا فقدان میل مشخص کرد. اطلاعات بیشتر و آشنایی با بهترین مراکز این رشته در کشور لیست بهترین دکتر های درمان اختلالات جنسی شیراز لطفاً لیست را برای نمایش انتخاب کنید.

توضیحات بیشتر »

بهترین دکترهای فوق تخصص درمان اختلالات جنسی اصفهان

هیچ داده ای یافت نشد

آدرس و لوکیشن بهترین دکتر درمان اختلالات جنسی اصفهان

1

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
دیدگاه ها
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوبت دهی اینترنتی

0                                                       

 

 

در حال حاضر نوبت دهی اینترنتی این پزشک فعال نمی باشد جهت دریافت نوبت از طریق تماس تلفنی اقدام فرمایید یا در قسمت دیدگاهها درخواست خود را ثبت نمایید .

مقالات بهترین دکتر درمان اختلالات جنسی اصفهان

مطالب مرتبط

0
مشاهده نظرات دیگران و ثبت نظر جدیدx