لوگوی جمع شده 3

شماره تلفن و نوبت دکتر خوب برای درمان جای جوش در شاهین شهر 

شما در شاهین شهر می توانید از خدمات بسیار خوب این مرکز مجهز و لاکچری برای خدمات زیبایی و درمان جوش و جای جوش بهره مند شوید .

آیا اطلاعات ارائه شده برای شما مفید بود ؟

دکتر درمان جای جوش خوب شاهین شهر

دکتر درمان جای جوش خوب شاهین شهرعنوان مقاله امروز ما می باشد . یکی از متداول ترین آسیب‌های پوستی که بیشتر افراد با آن درگیر هستند فرورفتگی، اسکار یا جای جوش می باشد. این مشکلات پوستی زمانی ایجاد می‌شود که آکنه ها در عمق پوست نفوذ کرده و لایه‌های درونی  پوست را تحت تاثیر خود قرار می دهند.

پوست  بعد از درمان آکنه برای ترمیم بافت های آسیب‌دیده تلاش می‌کند؛ این عمل باعث تولید سلول های جدید می شود. اگر تولید سلول های پوست بیش از حد یا کمتر از میزان استاندارد باشد، منجر به ایجاد اسکار یا جای جوش روی پوست می شود. اما جای نگرانی نیست زیرا بهترین لیزر پوست برای درمان جای جوش می تواند این مشکلات را درمان کند .در این مقاله لیزر درمان جای جوش خوب شاهین شهر را برای شما عزیزان معرفی خواهیم کرد .

لیست بهترین دکتر های درمان جای جوش شاهین شهر

لطفاً لیست را برای نمایش انتخاب کنید.

درمان جای جوش در شاهین شهر

کاربرد لیزر برای درمان جای جوش خوب شاهین شهر 

یکی از روش های دکتر درمان جای جوش خوب شاهین شهر استفاده از لیزر برای درمان اسکار جوش در شاهین شهر می باشد . لیزر  دارای پرتو‌های نور قوی و طول موج‌های یکسان می باشد . پرتو‌ها ی لیزر با تابیدن روی پوست، سلول‌های فیبروپلاست را تحریک می‌کنند؛  وظیفه سلول های فیبروپلاست‌ سرعت بخشیدن به روند ترمیم و تولید الاستین و کلاژن از بین‌رفته پوست می باشد .این  لیزر برای درمان لک حاصل از جوش مورد استفاده قرار می گیرد و محدود به اسکار و آکنه  نمی باشد . برای درمان جای جوش و آکنه، از دو روش لیزر تخریبی و غیر تخریبی استفاده می‌شود.

لیزر درمان جای جوش تخریبی

لیزر درمان جای جوش ها در اصفهان ، شاهین شهر و همه نقاط کشور از روش استاندارد این عمل پیروی می کند . این لیزر بافت‌های آسیب دیده را لایه برداری می کند و لایه بیرونی محل اسکار را به ‌طورکامل حذف می کند . دوره نقاهت بعد از انجام لیزر درمان جای جوش(laser acne treatment) حدود 7 الی 10 روز می باشد .

متد دکتر برای درمان جای جوش غیر تخریبی

لیزر غیر تخریبی نسبت به لیزر تخریبی، دوره نقاهت  کمتری دارد؛همچنین بهترین لیزردرمان جای جوش شاهین شهر باعث از بین رفتن بافت پوست نمی شود .این لیزر با تابش پرتوهایی به سطح پوست و ایجاد حرارت باعث تولید کلاژن  می شود  .

آر اف فرکشنال و درمان جای جوش شاهین شهر 

یکی از بهترین روش‌های درمانی برای از بین بردن جای جوش و اسکار استفاده از لیزر آر اف فرکشنال است. لیزردرمان جای جوش خوب شاهین شهر بیشتر برای اشخاصی با اسکار‌های سطحی و جای جوش‌های کم عمق توصیه می‌شود. لیزر آر اف فرکشنال، هیچ زخمی روی سطح پوست ایجاد نمی‌کند و تنها عارضه‌ موقت آن، قرمزی پوست برای چند روز است.  شما می توانید بدون هیچ نگرانی بابت  ناحیه درمان شده با لیزر ، به انجام امور روزمره خود بپردازد.

حذف اسکار در شاهین شهر با دستگاه لیزر ND_ YAG

حذف اسکار در شاهین شهر با دستگاه لیزر ND-YAG  انجام میشود . ND-YAG با طول موج 1064 نانومتر، می‌تواند به لایه‌های عمیق پوست نفوذ کند. عوارض لیزر ND-YAG  بسیار خفیف می باشد  . در این روش درمانی بیمار، نیازی به استراحت و طی کردن دوره استراحت  ندارد. تعداد جلسات  لیزر برای درمان اسکار و جای جوش سه جلسه می باشد و هر دو هفته یک‌بار تکرار می شود.

سن استاندارد برای لیزر جای جوش

بعد از سن بلوغ و درمان آکنه های پوست ، زیباجویان می‌توانند برای درمان جای جوش‌های قدیمی و جدید با لیزر اقدام کنند. اگر با اینکه از سن بلوغ گذر کرده اید و همچنان دچار آکنه هستید، ابتدا باید برای درمان جوش صورت خود اقدام کنید زیرا بهترین لیزر درمان جای جوش با وجود آکنه فعال، تنها شرایط پوست را بدتر می‌کند.

بهترین دکتر زیبایی شاهین شهر
بهترین دکتر پوست شاهین شهر
متخصص پوست شاهین شهر
درمان جای جوش شیراز
دکتر پوست کلینیک پارس شاهین شهر
دکتر الهام رحیمی متخصص پوست و مو شاهین شهر
دکتر لیزر پوست 
مزوتراپی صورت در شیراز
کلینیک فوق تخصصی پوست
پروفسور متخصص پوست و مو

 

متد ترکیبی برای درمان جای جوش در شاهین شهر

در این صفحه  بهترین دکتر های فوق تخصص درمان جای جوش در شاهین شهر به شما معرفی شده اند . در ادامه با یک دکتر خوب و حاذق در شیراز آشنا می شوید و در مورد متد ترکیبی و لیزر برای درمان اسکار و جای جوش اطلاعاتی به دست می آورید .

بهترین دکتر درمان جای جوش شیراز ، متد ترکیبی با لیزر

شماره تلفن دکتر خوب برای درمان جای جوش تماس تلفنی دکتر نسترن محصل از متخصصین با تجربه و شناخته شده در زمینه پوست و مو در شیراز است و دارای بورد تخصصی در این زمینه می باشد  . در این صفحه می توانید اطلاعات خوبی بدست بیاورید و برای درمان جای جوش صورت خود  از طریق مختلف با این پزشک مرتبط باشید . نوبت دهی اینترنتی اطلاعات بیشتر این مرکز بهترین دکتر درمان جای جوش شیراز ، متد ترکیبی با لیزر در این مقاله بهترین دکتر درمان جای جوش شیراز را به شما عزیزان معرفی می نماییم . در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعاتی در  مورد متد ترکیبی با لیزر  بدست آورید  . یکی از شایع ترین اختلالات پوستی، جوش و اسکار می باشد. جوش های صورت در هر سنی می تواند فرد را درگیرخود کند. جوش صورت لکه هایی را بر روی پوست ایجاد می کند که بسیار ناخوشایند هستند. در سال های اخیر با پیشرفت چشم گیر فناوری های علمی و گسترش تکنولوژی در کلینیک های پوست و مو در شیراز راهکار هایی طراحی شده است که قادر به رفع هر گونه عیوب و اختلالی بر روی  پوست انسان می باشند.  انواع دستگاه های نور و

توضیحات بیشتر »

بهترین دکترهای فوق تخصص درمان جای جوش شاهین شهر

لطفاً لیست را برای نمایش انتخاب کنید.

آدرس و لوکیشن بهترین دکتر های درمان جای جوش شاهین شهر

1

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
دیدگاه ها
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوبت دهی اینترنتی

0                                                       

 

 

در حال حاضر نوبت دهی اینترنتی این پزشک فعال نمی باشد جهت دریافت نوبت از طریق تماس تلفنی اقدام فرمایید یا در قسمت دیدگاهها درخواست خود را ثبت نمایید .

مقالات بهترین دکتر ها در مورد درمان جای جوش

مطالب مرتبط

مطالب مشابه

0
مشاهده نظرات دیگران و ثبت نظر جدیدx