لوگوی جمع شده 3

[vc_row][vc_column][cz_title id=”cz_61705″]

شماره بهترین دکتر درمان رباط زانو اصفهان

دکتر مویدی نیا

07191013567

[/cz_title][cz_banner title=”بهترین دکتر درمان رباط صلیبی اصفهان” image=”11182″ sk_title=”font-size:24px;color:#ffffff;background-color:#285bbb;padding-top:5px;padding-bottom:5px;” sk_box=”background-color:#285bbb;margin-bottom:30px;border-radius:5px;box-shadow:0px 10px 30px 0px rgba(40,91,187,0.26);” id=”cz_21023″] بازسازی پارگی رباط صلیبی [/cz_banner][vc_column_text]

 بهترین دکتر درمان رباط صلیبی اصفهان ، ترمیم پارگی و حرکت زانو

ترمیم پارگی و حرکت زانو توسط بهترین دکتر درمان رباط صلیبی اصفهان انجام می شود . یک پرش، افتادن یا چرخش ناگهانی می‌تواند باعث پارگی رباط صلیبی قدامی شما شود. اگر اخیراً با این مشکل مواجه شده اید؛ در این مقاله،  بهترین دکتر درمان رباط صلیبی اصفهان توصیه هایی را برای کاهش درد زانو در اصفهان و جلوگیری از آسیب دیدگی بیشتر زانو به شما ارائه داده است.

چگونه تشخیص دهیم رباط زانو پاره شده یا رگ به رگ شده است؟

آسیب های ACL به دو نوع تقسیم می شوند  از جمله: پارگی یا رگ به رگ شدن. برای اینکه بدانید کدام نوع آسیب را تجربه می کنید، باید به بهترین دکتر درمان رباط زانو اصفهان مراجعه نمایید و آزمایش تصویربرداری انجام دهید. گاهی اوقات، رگ به رگ شدن با پارگی های کوچک همراه است و دانستن میزان دقیق آسیب نقش به سزایی در درمان دارد.

لیزر دیسک کمر چگونه انجام میشود ؟عکس فیزیوتراپی

علائم پارگی ACL از زبان بهترین دکتر درمان رباط صلیبی زانو اصفهان 

برخی از علائم پارگی رباط صلیبی و رگ به رگ شدن تقریبا مشابه هستند، بنابراین باید توسط دکتر متخصص معاینه شوید تا مشخص شود که چه آسیبی وارد شده است و درمان مناسب برای شما کدام است.

علائم رایج پارگی ACL  از زبان بهترین دکتر درمان رباط صلیبی اصفهان عبارتند از:

درد

تورمی که به سرعت ایجاد می شود

از دست دادن تحرک و دامنه حرکتی

ناتوانی در تحمل وزن

احساس ناپایداری زانو

با این فیزیوتراپی خوب در شیراز آشنا شوید

آیا راه رفتن با رباط زانو پاره شده امکان پذیر است؟

بهترین ذکتر پارگی رباط صلیبی در اصفهان در گفتگو با وب کلینیک بیان می کند که : ممکن است بتوانید پس از پارگی ACL راه بروید، به خصوص اگر پارگی جزئی باشد و آسیب دیگری به زانوی شما وارد نشده باشد . اما باید توجه داشته باشید که راه رفتن روی ACL پاره شده می تواند آسیب را تشدید کند.

زانوی شما با این آسیب از ثبات کمتری برخوردار است و بر راه رفتن و همچنین نحوه حرکت زانو  و تحمل وزن بدن تاثیر می گذارد. راه رفتن روی رباط زانو پاره شده می تواند باعث آسیب اضافی به زانو شود، مانند پارگی غضروف(cartilage-tear) و شدید تر شدن پارگی ACL.

عدم درمان پارگی رباط صلیبی 

در صورت عدم درمان، پارگی کوچک ACL افزایش می یابد و باعث درد بیشتر و افزایش بی ثباتی در زانو می شود. همچنین دکتر درمان رباط صلیبی خوب اصفهان بیان می کند که  این امر باعث می شود که سایر ساختارهای زانو فشار بیشتری را تجربه کنند. گزارش شده است که 80 درصد از بیماران مبتلا به پارگی ACL درمان نشده به غضروف زانو آسیب می‌رسانند. این آسیب در نهایت می تواند منجر به آرتروز شود.

درمان های غیر جراحی برای پارگی ACL  توسط  دکتر متخصص رباط صلیبی

پارگی های کوچک ACL یا رگ به رگ شدن آن  ممکن است بدون جراحی درمان شوند. دکتر درمان رباط صلیبی ممکن است یک دوره فیزیوتراپی و همچنین استراحت، یخ، فشرده سازی و … را برای کمک به بهبودی زانو پس از آسیب رباط صلیبی تجویز کند.

درمان های جراحی برای پارگی ACL توسط بهترین دکتر پارگی رباط زانو اصفهان   

جراحی بازسازی ACL شامل برداشتن قسمت آسیب دیده ACL و جایگزینی آن با بخشی از تاندون گرفته شده از بدن شما است. این قطعه تاندون جایگزین به عنوان پیوند شناخته می شود.

پس از جراحی بازسازی ، بهترین دکتر پارگی رباط زانو اصفهان به شما توضیه می کند که برای بهبود چندین هفته تحت ریکاوری، توانبخشی و فیزیوتراپی نیاز است تا بتوانید عملکرد کامل زانو را بازیابی کنید. زمان بهبودی برای جراحی بسته به فرد بسیار متفاوت است، گاهی اوقات یک سال طول می کشد تا بیمار بتواند به سطح بازی و عملکرد قبل از آسیب بازگردد.

پایبندی به توصیه های دکتر جراح برای توانبخشی و فیزیوتراپی، شانس شما را برای بازیابی عملکرد کامل زانو و بازگشت به فعالیت های ورزشی عادی پس از جراحی ACL افزایش می دهد.

چه کسانی به فیزیوتراپی نیاز دارند؟

متخصصان اغلب فیزیوتراپی را به بیمارانی که در حال بهبودی پس از جراحت یا جراحی هستند توصیه می کنند. هدف از PT کمک به بیمار در ایجاد قدرت، انعطاف پذیری و دامنه حرکت است. خوشبختانه بیماران در هر سنی می توانند از درمان های فیزیوتراپی بهره مند شوند.

دکتر عمل جراحی رباط صلیبی خوب شیراز ، بازسازی پارگی

 یکی از آسیب های شایع در بین ورزشکاران پارگی رباط صلیبی است. معمولاً این عارضه توسط  دکتر عمل جراحی رباط صلیبی خوب شیراز و اصفهان درمان می شود . 

  بهترین دکتر درمان رباط صلیبی زانو اصفهان بیان می کند که  برخی از بیمارانی که  پارگی نسبی رباط صلیبی زانو را تجربه کرده اند ممکن است  بدون نیاز به جراحی درمان شوند . 

 بهترین دکتر درمان رباط صلیبی زانو اصفهان جراحی را برای چه افرادی توصیه می کند :

 افرادی که رباط صلیبی  آن ها به طور کامل پاره شده باشد بیشتر نیاز به جراحی دارند، همچنین بهترین دکتر درمان رباط صلیبی زانو اصفهان بیان می کند که این عارضه بیشتر در افرادی ایجاد می شود که دچار آسیب دیدگی شدید شده باشند . .

دکتر ناظم فوق تخصص زانو در اصفهان

آرتروسکوپی زانو در اصفهان

[/vc_column_text][cz_video_popup video=”https://www.aparat.com/v/kxrhV” id=”cz_89734″ title=”درمان غیر جراحی دیسک کمر” subtitle=”دکتر متخصص درمان رباط صلیبی اصفهان” image=”11185″][/vc_column][/vc_row]

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
دیدگاه ها
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
مشاهده نظرات دیگران و ثبت نظر جدیدx