لوگوی جمع شده 3

شماره تلفن و نوبت دکتر درمان زخم بستر 

بهترین دکتر

دکتر ….. از بهترین متخصص ها در زمینه  درمان زخم بستر در اصفهان است . شما با مطالعه مطالب این صفحه میتوانید اطلاعاتی خوب در این مورد بدست بیاورید و برای درمان خود از طریق مختلف با این پزشک  مرتبط باشید  .

آیا اطلاعات ارائه شده برای شما مفید بود ؟

بهترین دکتر و کلینیک

بهترین دکتر درمان زخم بستر اصفهان + کارشناس در بیمارستان و کلینیک

در این مقاله بهترین دکتر درمان زخم بستر اصفهان و کارشناس های خوب  در بیمارستان ها و کلینیک ها را به شما معرفی می کنیم. زخم بستر یا فشاری یک آسیب جدی پوستی است و هنگامی رخ می دهد که فشار مداوم روی پوست وجود داشته باشد. این وضعیت می تواند زمانی اتفاق بیفتد که فرد در بستر است یا مجبور است برای مدت طولانی در یک وضعیت بنشیند.

این زخم ها بسیار دردناک هستند و ممکن است مدت زیادی طول بکشد تا بهبود یابند. اگر به درستی درمان نشوند، می توانند منجر به عفونت جدی یا حتی مرگ شوند. اگر فکر می‌کنید به این مشکل مبتلا هستید، فوراً باید به بهترین دکتر درمان زخم بستر اصفهان مراجعه نمایید.

درمان آسیب بافت عمیق مانند زخم بستر بسته به شدت آن متفاوت است، اما ممکن است شامل مراقبت ، جراحی یا پیوند پوست باشد. با کمک مناسب، اکثر افراد مبتلا می توانند به طور کامل بهبود یابند.

لیست بهترین دکتر های درمان زخم بستر اصفهان

هیچ داده ای یافت نشد

درمان زخم بستر در اصفهان

بررسی مراحل زخم بستر در کلینیک زخم بیمارستان صدوقی اصفهان

زخم فشاری (pressure ulcer) مرحله 1 یک ناحیه قرمز و لکه دار است و ممکن است کمی چرک در انتهای پوست داشته باشد که هنگام فشار دادن سفید نمی شود. این نشان می دهد که لایه اول پوست آسیب دیده است. این آسیب زخمی است که معمولاً دردناک است. در صورت عدم درمان، می تواند به مشکل جدی تری تبدیل شود.

درمان زخم بستر مرحله 2 در کلینیک زخم بیمارستان امین اصفهان

زخم فشاری مرحله 2 یک ناحیه قرمز یا بنفش عمیق روی پوست است که ممکن است شبیه تاول یا ساییدگی باشد. این دوره، نشان دهنده آسیب به لایه دوم پوست است.

زخم در این دوره معمولاً دردناک است و عفونت های چرکی در آن ایجاد می شود. با این حال جای نگرانی نیست زیرا می توان آن را در کلینیک زخم بیمارستان امین اصفهان درمان کرد، اما شامل تمیز و خشک نگه داشتن ناحیه، استفاده از پانسمان های کاهش دهنده فشار و انجام اقداماتی برای جلوگیری از آسیب بیشتر است.

مرحله 3 درمان زخم بستر در منزل اصفهان

زخم بستر در مرحله 3 یک آسیب عمیق دهانه مانند است که تا چربی زیرین گسترش می یابد. این مرحله فشاری نشان دهنده آسیب به تمام لایه های پوست است. این دوره بسیار دردناک است و ممکن است ماه ها طول بکشد تا بهبود یابد. این مرحله از زخم معمولا با اعزام کارشناس در منزل شما در اصفهان درمان می شود .

بهبود آن شامل خشک و تمیز نگه داشتن زخم، استفاده از پانسمان و انجام اقداماتی برای جلوگیری از زوال بیشتر پوست است.

در برخی موارد، جراحی برای برداشتن بافت مرده ممکن است لازم باشد. با کمک مناسب، اکثر این مشکلات  در عرض چند ماه تا یک سال بهبود می یابند.

مرحله4 درمان زخم بستر در اصفهان

زخم فشاری مرحله 4 یک زخم عمیق دهانه مانند است که تا استخوان گسترش می یابد. این دوره نشان دهنده آسیب به تمام لایه های پوست و استخوان زیرین است.

درمان  زخم بستر توسط بهترین دکتر این رشته  در اصفهان شامل خشک و تمیز نگه داشتن ناحیه، استفاده از پانسمان های کاهش دهنده فشار و اتخاذ تدابیری برای جلوگیری از آسیب بیشتر است. معمولا این مرحله آسیب دیدگی باید در منزل درمان شود و در برخی موارد، جراحی برای برداشتن بافت مرده برای کمک به بهبود ضروری است.

تشخیص به موقع از بهترین دکتر درمان زخم بستر اصفهان

معمولاً اصطلاح آسیب بافت عمیق به معنی زخم بستر است. هنگامی که بدن انسان به صورت طولانی در موقعیت خاصی قرار می گیرد، جریان خون را متوقف می کند.

اغلب هنگام خواب یا روی ویلچر به آن مبتلا می شوید. پزشک ممکن است در مورد آنچه که برای شما اتفاق می افتد صحبت کند. مراحل به عمق زخم و چگونگی ایجاد آن بستگی دارد. اگر این آسیب ها زود تشخیص داده شوند، بهترین دکتر درمان زخم بستر اصفهان می تواند آنها را نسبتاً سریع و بدون درد درمان کند.

بهترین کارشناس درمان زخم بستر اصفهان

تغییر موقعیت ها تغییر وضعیت نشستن یا دراز کشیدن یک بیمار مسن بخش ضروری پیشگیری از زخم بستر و درمان آن توسط بهترین کارشناس این رشته در اصفهان است. این آسیب به دلیل ماندن در همان وضعیت برای مدت طولانی، ایجاد فشار بر روی نواحی خاصی از بدن بیمار مسن و عدم جریان خون در آن قسمت‌های بدن ایجاد می‌شود. با کاهش فشار روی زخم بستر مرحله 4 سالمند، ممکن است درد کاهش یابد و فرصتی برای بهبود زخم فراهم شود. رایج ترین روش هایی درمانی که توسط بهترین دکتر درمان زخم بستر اصفهان توصیه می شوند عبارتند از:

دبریدمان:

دبریدمان زخم بستر مرحله 4 بر برداشتن بافت های مرده ناحیه آسیب دیده تمرکز می کند تا خطر بیشتر عفونت را به حداقل برساند. متخصصان پزشکی ممکن است این آسیب ها را با آنزیم های طبیعی یا مصنوعی، سونوگرافی ها، پانسمان های دبریدینگ، روش های جداسازی بیولوژیکی یا برداشتن بافت های مرده و آسیب دیده با جراحی پاکسازی کنند.

فشار درمانی منفی:

در حالی که اثربخشی درمان فشار منفی بین بیماران متفاوت است و به نظر می رسد به شدت به استفاده ترکیبی از سایر روش های درمان زخم بستر بستگی دارد، برخی از افراد مسن پس از دبریدمان جراحی با استفاده از درمان فشار منفی موفقیت را تجربه می کنند. این روش، بقیه بافت های مرده فرد را از بین می برد و باعث تشکیل بافت های جدید و سالم می شود.

درمان توسط بهترین کارشناس زخم بستر  اصفهان

این نوع درمان زخم بستر اغلب با استفاده از تخت های مایع با هوا انجام می شود. به نظر می رسد که درمان سیال شده با هوا در مورد آسیب بافت عمیق مشکوک در بیماران مسن مؤثرتر باشد. همچنین ممکن است به عنوان نوعی از پیشگیری توسط بهترین کارشناس زخم در اصفهان توصیه شود.

معرفی دارو توسط بهترین دکتر درمان زخم بستر اصفهان

داروهای جدیدتری برای کمک به بیماران مسن در بهبود زخم بستر ایجاد شده است. در حالی که برخی از این داروها هنوز در مراحل آزمایشی هستند، بیماران مسن مبتلا ممکن است داروهای جدید را امتحان کنند. علاوه بر این، بهترین دکتر درمان زخم بستر اصفهان ممکن است آنتی بیوتیک ها یا مسکن ها را برای درمان هر گونه عفونت و کاهش درد معرفی کند.

کلینیک زخم بستر خانواده اصفهان
درمان زخم بستر در اصفهان
کلینیک زخم بستر بیمارستان امین اصفهان
کلینیک زخم بستر  بیمارستان صدوقی اصفهان
بهترین کارشناس زخم بستر  در اصفهان

دکتر درمان زخم بستر اصفهان

در این صفحه  بهترین دکتر درمان زخم بستر در اصفهان به شما معرفی شده اند . 

بهترین دکترهای فوق تخصص درمان زخم بستر اصفهان

هیچ داده ای یافت نشد

آدرس و لوکیشن بهترین دکتر درمان زخم بستر اصفهان

1

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
دیدگاه ها
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوبت دهی اینترنتی

0                                                       

 

 

در حال حاضر نوبت دهی اینترنتی این پزشک فعال نمی باشد جهت دریافت نوبت از طریق تماس تلفنی اقدام فرمایید یا در قسمت دیدگاهها درخواست خود را ثبت نمایید .

مقالات بهترین دکتر ها در مورد درمان زخم بستر اصفهان

مطالب مرتبط

0
مشاهده نظرات دیگران و ثبت نظر جدیدx