لوگوی جمع شده 3

شماره تلفن و نوبت دکتر خوب برای درمان زردی کودکان  

دکتر حسن کشاورز از بهترین متخصص ها در زمینه درمان زردی کودکان در شیراز است . شما با مطالعه مطالب این صفحه میتوانید اطلاعات خوبی بدست بیاورید و برای درمان خود از طریق مختلف با این پزشک  مرتبط باشید  .

آیا اطلاعات ارائه شده برای شما مفید بود ؟

بهترین دکتر درمان زردی کودک شیراز ، مرکز تست بیلی روبین نوزاد

در این متن بهترین دکتر درمان زردی کودک شیراز و مرکز تست بیلی روبین نوزاد به شما معرفی میشود . همه ما می دانیم؛ داشتن یک نوزاد تازه متولد شده با سوالات و مسائل زیادی همراه است که باید از آنها آگاه بود. یکی از این موارد ، زردی کودک است.

در ادامه، بهترین دکتر درمان زردی کودک شیراز، در مورد برخی از اطلاعات اولیه، آزمایش‌ها ، درمان‌های رایج و واکسیناسیون نوزاد، مطالبی را ارائه خواهد داد.

لیست بهترین دکتر های درمان زردی کودک شیراز

هیچ داده ای یافت نشد

اطلاعاتی در مورد درمان زردی کودکان در شیراز

مرکز تست زردی کودکان در شیراز

به زبان ساده، این امر معمولاً به عنوان “زرد شدن” پوست و چشم در نظر گرفته می شود و در نوزادان تازه متولد شده بسیار رایج است.

در اصطلاح پزشکی، زردی به زرد شدن پوست به دلیل سطح بالای ترکیبی به نام بیلی روبین (bilirubin) در خون اشاره دارد. بیلی روبین اغلب در کودکان تازه متولد شده بالا است و انتظار می رود پس از چند هفته به سطح طبیعی کاهش یابد.در غیر اینصورت باید به یکی از مرکزهای تست زردی کودکان در شیراز مراجعه نمایید .

چرا سطح بیلی روبین نوزادان بالاست؟

دلایل زیادی وجود دارد، اما دو دلیل رایج که در مدت کوتاهی پس از تولد بررسی می شوند عبارتند از: تخریب گلبول های قرمز خون و ناسازگاری گروه خونی مادر و نوزاد.

کودکان دارای سرعت بالایی در تخریب و بازسازی گلبول های قرمز خون خود هستند. بهترین دکتر متخصص داخلی کودکان شیراز در پاسخ به این سوال اینگونه بیان می کند که : یکی از دلایلی که باعث این اختلال می شود گروه خونی است . اگر مادر گروه خونی متفاوتی نسبت به  فرزند خود داشته باشد، این احتمال وجود دارد که خون مادر بتواند آنتی‌بادی‌هایی را حمل کند که برای از بین بردن گلبول‌های قرمز نوزاد واکنش نشان می‌دهند.

بهترین دکتر درمان زردی کودکان در شیراز

بهترین دکتر درمان زردی کودکان در شیراز می گوید : برای بسیاری از نوزادان، کمتر از یک هفته طول می کشد تا کبد به تنهایی بیلی روبین اضافی را بدون درمان دفع کند. در موارد نادر، بیلی روبین اضافی می تواند در اندام های فراتر از پوست – از جمله مغز، رسوب کند که می تواند باعث آسیب دائمی مغز شود.

این امر به ویژه اگر مادر گروه خونی O داشته باشد، شایع تر است. به همین دلیل است که در طول ویزیت برای مادر مهم است که مطمئن شود که گروه خونی خود را ثبت کرده است. این به پزشکان اجازه می دهد تا بدانند که آیا نوزاد در معرض خطر بیشتری قرار دارد یا خیر.

بررسی علائم در مراکز تست زردی نوزاد شیراز

بزرگترین علامت این مشکل، زردی پوست نوزاد می باشد. این ممکن است در نواحی خاصی مانند سفیدی چشم‌ها، داخل دهان، کف پاها یا کف دست‌ها آشکار باشد. اگر ناحیه ای از پوست را با انگشت خود فشار دهید، ممکن است زردی افزایش یابد.

فرزند شما در در مراکز تست زردی نوزاد شیراز به عنوان بخشی از معاینه فیزیکی نوزاد طی چند روز پس از تولد معاینه می شود، اما در صورت مشکوک شدن در هر زمانی از تماس با پزشک خود دریغ نکنید. شما می توانید از طریق شماره های درج شده در این وب سایت با بهترین دکتر های کودکان و اطفال اصفهان و شیراز تماس حاصل فرمایید و نوبت خود را به صورت غیر حضوری رزرو نمایید . 

آزمایش های رایج برای زردی عبارتند از:

    هماتوکریت:

هماتوکریت به اندازه گیری حجم گلبول های قرمز خون کمک می کند. اگر کم باشد، می تواند به این معنی باشد که نوزاد خون از دست می دهد و در نتیجه منجر به زردی می شود.

شمارش رتیکولوسیت ها:

شمارش رتیکولوسیت ها سرعت بازسازی گلبول های قرمز جدید توسط خون را اندازه گیری می کند.

گروه خونی نوزاد:

گروه خونی کودک به ما کمک می کند تا تشخیص دهیم که آیا آنها با مادر یکسان یا متفاوت هستند، و اینکه آیا این عامل اصلی برای بیلی روبین بالا است یا خیر.

بهترین کلینیک درمان زردی کودکان در شیراز

در بهترین کلینیک  زردی کودکان در شیراز برای درمان ابتدا علل این بیماری مورد بررسی قرار می گیرد که در ادامه با مهمترین علل این بیماری آشنا می شوید :

زمانی که نوزاد نارس به دنیا آمد

وقتی که یکی از اعضای خانواده در کودکی آن را تجربه کرده باشد

 بهترین دکتر های کودکان و اطفال شیراز هر نوزادی را قبل از خروج از بیمارستان از نظر زردی بررسی می کنند ، معمولاً فقط از روی رنگ پوست این عارضه قابل تشخیص است.  اگر پزشکان به سطوح بالای بیلی روبین مشکوک باشند، با آزمایش خون وجود آن را تأیید می کنند و گزینه های درمانی مناسب را ارئه خواهند داد.

 

مراکز تست زردی نوزاد در شیراز
دکتر پارسا فوق تخصص نوزادان شیراز
بهترین دکتر برای رفلاکس نوزاد در شیراز
دکتر دهقانیان متخصص اطفال شیراز
دکتر هاشم رفیع زاده

درمان زردی کودکان در شیراز

در این صفحه  بهترین دکتر درمان زردی کودک شیراز به شما معرفی شده اند . در ادامه با یک دکتر خوب و حاذق آشنا می شوید و در مورد برخی از آزمایش های رایج جهت تشخیص این عارضه در نوزادان اطلاعاتی به دست می آورید .

بهترین دکترهای فوق تخصص درمان زردی کودک شیراز

هیچ داده ای یافت نشد

آدرس و لوکیشن بهترین دکترهای درمان زردی کودک شیراز

1

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
دیدگاه ها
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوبت دهی اینترنتی

0                                                       

 

 

در حال حاضر نوبت دهی اینترنتی این پزشک فعال نمی باشد جهت دریافت نوبت از طریق تماس تلفنی اقدام فرمایید یا در قسمت دیدگاهها درخواست خود را ثبت نمایید .

مقالات بهترین دکتر ها در مورد درمان زردی کودک

مطالب مرتبط

0
مشاهده نظرات دیگران و ثبت نظر جدیدx