لوگوی جمع شده 3

شماره تلفن دکتر خوب برای درمان زگیل تناسلی 

دکتر آزاده رفعتی از متخصصین با تجربه و شناخته شده در زمینه  درمان زگیل ناحیه تناسلی در اهواز است . شما با مطالعه مطالب این صفحه میتوانید اطلاعات خوبی بدست بیاورید و برای درمان خود از طریق مختلف با این پزشک متخصص مرتبط باشید  .

بهترین دکتر درمان زگیل تناسلی زنان در اهواز

آیا اطلاعات ارائه شده برای شما مفید بود ؟

بهترین دکتر درمان زگیل تناسلی اهواز ، معرفی متخصص خوب برای زنان و مردان

در این متن بهترین دکتر متخصص درمان زگیل تناسلی زنان و مردان در اهواز را به شما معرفی می نماییم . زگیل، برجستگی‌های گوشتی کوچک روی پوست هستند و  معمولاً یک مشکل زیبایی محسوب می‌شوند. بهترین دکتر متخصص مجاری ادرار ، در این خصوص بیان می کند که؛ بسیاری از زگیل ها در نهایت به خودی خود ناپدید می شوند، به خصوص در کودکان، اما این روند ممکن است سال ها طول بکشد.بهترین دکتر درمان زگیل تناسلی اهواز می تواند روند بهبود این عارضه ها را تسریع بخشد. البته، بهترین درمان بستگی به نوع این مشکل پوستی دارد. در متن زیر، انواع مختلف آن مورد بررسی قرار گرفته است.

لیست بهترین دکتر های درمان زگیل تناسلی در اهواز

دکتر امین صدرایی
دکتر امین صدرایی متخصص اورولوژی
دکتر متخصص عفونت کلیه

مراجعه موفق بیماران 93

بهترین راههای ارتباطی این دکتر

فیروزه افسر
دکتر فیروزه افسر متخصص اورولوژی
دکتر متخصص عفونت کلیه

مراجعه موفق بیماران 39

بهترین راههای ارتباطی این دکتر

افشین تجلی
دکتر افشین تجلی متخصص اورولوژی
دکتر متخصص عفونت کلیه

مراجعه موفق بیماران 29

بهترین راههای ارتباطی این دکتر

 

اطلاعاتی در مورد درمان زگیل ناحیه تناسلی در اهواز

بهترین دکتر درمان زگیل تناسلی مردان در اهواز 

بهترین دکتر درمان زگیل تناسلی مردان در اهواز در خصوص محل ایجاد ضایعات می گوید : اگر روی انگشتان دست ها یا پاهایتان این عارضه پوستی را دارید، احتمالاً یک زگیل معمولی است. اینها ضایعات گوشتی و برجسته ای هستند که در جاهایی که پوست شما دچار شکستگی شده است ظاهر می شوند.

زگیل های معمولی می توانند بسیار کوچک، به اندازه یک سر سوزن یا به بزرگی یک نخود باشند. آنها معمولاً همرنگ گوشت شما هستند. اگر نقاط سیاه ریز را در این مشکل پوستی خود مشاهده کردید، به این معنی است که رگ های خونی درون آن از بین رفته اند.

زگیل های مسطح

کودکان بیشتر از بزرگسالان به این نوعه عارضه مبتلا می شوند. همانطور که از نام آنها پیداست، از نظر ظاهری صاف هستند، اما دارای ویژگی های متمایز زیر نیز هستند:

در اندازه کوچک، اما به صورت خوشه ای

گرد یا بیضی شکل

ممکن است قهوه ای، زرد یا صورتی باشند.

معمولاً زگیل های مسطح را در پشت دست،  روی صورت یا پاها خواهید دید. مانند زگیل‌های معمولی، اغلب از محل بریدگی‌های کوچک شروع می‌شوند.

میخچه کف پا

میخچه هایی که در کف پای شما ظاهر می شوند زگیل کف پا (plantar-warts) نیز نامیده می شوند و می توانند بسیار دردناک باشند.بهترین دکتر متخصص درمان زگیل اهواز بیان می کند که : در نگاه اول، ممکن است آنها را به عنوان زگیل تشخیص ندهید، زیرا آنها بیشتر شبیه یک لکه ضخیم پوستی هستند که شبیه پینه هستند.

مانند موارد ذگر شده،  میخچه هی کف پا نیز ممکن است نقاط سیاه ریز ایجاد کنند که نشان‌دهنده رگ‌های خونی مرده در داخل آن است.

زگیل فیلیفرم

  زگیل های رشته ای، خوشه های گوشتی کوچکی هستند که از سطح پوست شما بیرون می آیند. آنها معمولاً در اطراف چشم ها، دهان و بینی که رطوبت زیادی وجود دارد ظاهر می شوند.

اگرچه آنها فقط 1 تا 2 میلی متر طول دارند و بی ضرر هستند، اما محل قرار گرفتن آنها روی صورت باعث می شود بسیاری از افراد به دنبال درمان برای برداشتن  باشند.

زگیل ناحیه تناسلی در مردان و زنان 

زگیل تناسلی که توسط یکی از 40 سویه شناخته شده HPV ایجاد می شود، یک نوع شایع عفونت مقاربتی است. این توده های گوشتی در فرج، دهانه رحم، مجرای ادرار و دیواره‌های واژن و روی آلت تناسلی مرد و کیسه بیضه ظاهر می‌شوند. دکتر درمان زگیل تناسلی خوب اهواز خاطر نشان می کند که : آنها می توانند در داخل یا اطراف مقعد  در زنان و مردان ایجاد شوند. افراد مبتلا به این نوع عارضه  اغلب احساس خارش و گاهی درد می کنند.

ارائه راه حل دائمی توسط بهترین دکتر متخصص درمان زگیل تناسلی اهواز 

اگر زگیل شما از بین نمی رود، درمان هایی برای تسریع روند وجود دارد. بسته به نوع و محل قرارگیری آن، ممکن است موارد زیر مورد استفاده قرار گیرند.

کرم موضعی:

به تدریج زگیل را سفت و از بین می برد.

کانتاریدین:

یک ماده شیمیایی که باعث تاول زدن زگیل می شود.

کرایوتراپی:

زگیل را منجمد می کند.

کورتاژ:

زگیل را خراش می دهد.

برداشتن:

این تکنیک، توده گوشتی  را از بین می برد.

لیزر درمانی:

 لیزر درمانی این عارضه را به طور کامل  از بین می برد.

اگر دچار این عارضه پوستی هستید و  می‌خواهید از شر آن خلاص شوید، توصیه می شود هر چه زود تر به کلینیک درمان زگیل اهواز مراجعه نمایید و اقدامات درمانی لازم را دریافت نمایید.

کرایوتراپی زگیل تناسلی

بهترین دکتر درمان زگیل تناسلی زنان در اهواز
دکتر متخصص زگیل تناسلی مردان در اهواز
فوق تخصص زگیل در اهواز

علائم ویروس HPV چیست ؟

در این صفحه بهترین دکتر های فوق تخصص درمان زگیل تناسلی در  اهواز به شما معرفی شده اند . در ادامه با یک دکتر خوب و حاذق در  اصفهان آشنا می شوید و در مورد علائم ویروس HPV اطلاعاتی به دست می آورید .

درمان زگیل تناسلی اصفهان ، علائم ویروس HPV

[vc_row][vc_column][cz_title id=”cz_104061″] شماره تلفن درمان زگیل تناسلی دکتر محسن علی نژاد  توجه بعد از شماره گیری داخلی  را بگیرید   [wp_call_button btn_text=”تماس تلفنی” btn_color=”#2975e6″ hide_phone_icon=”yes”] [/cz_title][cz_gap height=”20px” height_tablet=”20px” height_mobile=”20px”][cz_banner title=”اطلاعات بیشتر” image=”13953″ sk_title=”font-size:24px;color:#ffffff;background-color:#285bbb;padding-top:5px;padding-bottom:5px;” sk_box=”background-color:#285bbb;margin-bottom:30px;border-radius:5px;box-shadow:0px 10px 30px 0px rgba(40,91,187,0.26);” id=”cz_33706″] درمان زگیل تناسلی در اصفهان [/cz_banner][vc_column_text]          درمان زگیل تناسلی اصفهان ، علائم ویروس HPV  علائم ویروس HPV و درمان زگیل تناسلی اصفهان در این مقاله شرح داده شده است . زگیل تناسلی توده‌های زگیل‌دار کوچکی هستند که در داخل و اطراف پوست تناسلی (واژن، آلت تناسلی یا بیضه‌ها) و مقعد رشد می‌کنند. یک متخصص مجاری ادرار خوب در گفتگو با سایت وب کلینیک بیان می کند که زگیل تناسلی توسط ویروس پاپیلومای انسانی (HPV)،و از یک عفونت شایع مقاربتی (STI) ایجاد می شود. اکثر افراد فعال جنسی در مرحله ای از زندگی خود حامل HPV هستند، اما معمولاً هیچ علامتی ندارند. در ادامه مقاله اطلاعاتی در مورد درمان زگیل تناسلی اصفهان برای شما عزیزان ارائه شده است .     زگیل تناسلی و سرطان انواع مختلفی از ویروس پاپیلومای انسانی وجود دارد. برخی از HPV ها می توانند باعث سرطان (از جمله سرطان دهانه رحم) در زنان شوند. البته در نظر داشته باشید که؛ HPV هایی که باعث زگیل تناسلی می شوند به

توضیحات بیشتر »

بهترین دکترهای فوق تخصص زگیل تناسلی در اهواز

افشین تجلی
دکتر افشین تجلی متخصص اورولوژی
دکتر متخصص عفونت کلیه

مراجعه موفق بیماران 29

بهترین راههای ارتباطی این دکتر

 

آدرس و لوکیشن بهترین دکتر های درمان زگیل تناسلی اهواز

0

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
دیدگاه ها
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

مقالات بهترین دکتر ها در مورد زگیل ناحیه تناسلی

0
مشاهده نظرات دیگران و ثبت نظر جدیدx