شماره تلفن دکتر خوب برای درمان زگیل تناسلی

کلینیک درمان زگیل تناسلی مردان در شیراز

کلینیک درمان زگیل تناسلی زنان در شیراز

درمان قطعی زگیل تناسلی در شیراز ، علائم مردان و زنان

علائم مردان و زنان و درمان قطعی زگیل تناسلی در شیراز موضوع مقاله امروز ما می باشد . زگیل تناسلی نوعی عفونت مقاربتی (STI) است که توسط ویروسی به نام پاپیلومای انسانی ایجاد می شود. یک دکتر متخصص مجاری ادرار خوب در شیراز در گفتگو با سایت وب کلینیک بیان می کند که این ویروس می تواند از طریق رابطه جنسی واژینال و مقعدی نیز منتقل شود.

چندین گونه از HPV وجود دارد که می تواند منجر به بیماری های مختلف شود. HPV 6 و HPV 11 سویه های کم خطری هستند که می توانند زگیل تناسلی ایجاد کنند. سویه های پرخطر HPV می توانند منجر به بیماری های جدی تری مانند سرطان دهانه رحم شوند.

این زائده های گوشتی می توانند در اطراف اندام تناسلی، روی ران ها یا حتی در داخل یا اطراف پایین بدن شما رشد کنند. در ادامه مقاله برخی از  راه های درمان قطعی زگیل تناسلی در شیراز را مورد بررسی قرار می دهیم .

.

درمان قطعی زگیل تناسلی مردان در شیراز

در کلینیک دکتر امین صدرایی به صورت اصولی تحت درمان قطعی زگیل تناسلی مردان و آقایان در شیراز قرار خواهید گرفت . شما می توانید به صورت اینترنتی نوبت بگیرید یا به صورت تلفنی وقتی را رزو نمایید .

درمان قطعی زگیل تناسلی در شیراز

.

درمان قطعی زگیل تناسلی زنان در شیراز

دکتر طاهره شابهرامی از متخصصین با تجربه و شناخته شده در زمینه درمان قطعی زگیل تناسلی در شیراز است . شما با مطالعه مطالب این صفحه میتوانید اطلاعات خوبی بدست بیاورید و برای درمان خود از طریق مختلف با این پزشک متخصص زنان مرتبط باشید  .

درمان قطعی زگیل تناسلی در شیراز ، علائم مردان و زنان

بهترین دکتر های درمان زگیل تناسلی شیراز

افشین تجلی
دکتر افشین تجلی متخصص اورولوژی

علائم زگیل تناسلی

برخی از علائم زگیل تناسلی عبارتند از :

احساس خارش یا سوزش

خون ریزی

ترشحات واژن(برای بانوان)

در مرکز ما با انجام معاینه فیزیکی، این عارضه تشخیص داده می شود. همچنین برای تایید وجود زگیل تناسلی نیازی به انجام آزمایش خون یا آزمایش سواب نیست.

بررسی علائم زگیل تناسلی در مردان و زنان

HPV می تواند برای مدت طولانی در بدن مردان و زنان باقی بماند، اما در نهایت سیستم ایمنی بدن آن را از بین خواهد برد. این بدان معناست که با گذشت زمان ممکن است چندین بار شیوع زگیل را تجربه کنید. همچنین لازم است برای هر قسمت تحت درمان قرار بگیرید و تا زمان بهبودی کامل از رابطه جنسی خودداری نمایید.

آیا زگیل ها از بین خواهند رفت؟

زگیل ها در نهایت از بین خواهند رفت. حدود 30 درصد از افرادی که به این بیماری مبتلا می شوند پس از حدود 6 ماه متوجه ناپدید شدن آنها بدون درمان خواهند شد.

زگیل های سرسخت ممکن است به درمان قوی تری مانند انجماد (کرایوتراپی) یا جراحی لیزر نیاز داشته باشند. برای جلوگیری از رسیدن زگیل ها به این مرحله، باید به محض مشاهده هرگونه رشد پوست در اطراف اندام تناسلی تحت درمان قرار بگیرید.

نحوه درمان قطعی زگیل تناسلی در شیراز

پزشک متخصص پس از معاینه ، بهترین درمان را برای بیمار تجویز می کند. رایج ترین این درمان ها شامل: پودوفیلوتوکسین(Podophyllotoxin) و ایمیکیمود می شود؛ این روش ها فقط باید روی عارضه اعمال شوند .

همچنین پماد سینکاتچین سومین نوع درمانی است که به توقف رشد سلول های تحت تاثیر HPV کمک می کند. در نظر داشته باشید که؛ برای درمان زگیل تناسلی لازم است به پزشک متخصص مراجعه نمایید.

یکی از سوالاتی که معمولا مطرح می شود این است که درمان زگیل تناسلی در شیراز با لیزر نیز انجام می شود ؟ در این خصوص همانطور که گفته شد تشخیص نوع درمان پس از معاینه مشخص می گردد .

واکسن HPV

همچنین بهترین دکتر متخصص کلیه اصفهان و شیراز توصیه می کند که: واکسن HPV را برای جلوگیری از ابتلا به زگیل تناسلی دریافت نمایید. واکسن HPV از سویه های HPV که باعث این بیماری و سایر بیماری ها از جمله سرطان دهانه رحم می شوند، جلوگیری می کند. بهتر است واکسن را قبل از اینکه از نظر جنسی فعال شوید تزریق کنید زیرا در این صورت اثرگذاری بهتری خواهد داشت .

عدم درمان زگیل تناسلی

اگر زگیل تناسلی در مردان و زنان بدون درمان رها شود، ممکن است به رشد خود ادامه دهد و  علائم دردناکی را برای افراد به همراه داشته باشد. در برخی موارد، علائم ممکن است خود به خود ناپدید شوند. بهترین دکتر متخصص مثانه شیراز در مصاحبه با سایت وب کلینیک بیان می کند که :در صورت عدم درمان ممکن است علائم بیماری به همان شکل باقی بمانند.

برای جلوگیری از ناراحتی و تحریک زگیل تناسلی، مراجعه به پزشک متخصص و دریافت درمان بهترین گزینه برای شما و همسرتان است.

چگونه از گسترش این زائده پوستی جلوگیری کنیم؟

اگر شما یا شریک زندگیتان برای زگیل تناسلی تحت درمان هستید، سعی کنید تا زمانی که این زائده درمان نشده است از رابطه جنسی خودداری کنید. روند درمان ممکن است مدتی طول بکشد، بنابراین بهتر است برای تسریع این امر برخی از نکات مراقبتی را رعایت نمایید. حتی اگر زگیل قابل مشاهده نباشد هنوز هم امکان انتقال ویروس وجود دارد .

تشخیص و درمان قطعی زگیل تناسلی در شیراز

این بیماری ناشی از ویروس پاپیلومای انسانی می باشد و با معاینه در مرکز درمان قطعی زگیل تناسلی در شیراز قابل تشخیص و درمان است. البته در صورتی که فرد مشکوک به این بیماری باشد ممکن است برای تایید این اختلال، آزمایش بیوپسی نیز گرفته شود.

درمان زگیل تناسلی در اصفهان ، علائم ویروس HPV

همان طور که پیش تر بیان کردیم زگیل تناسلی توسط ویروس پاپیلومای انسانی و از یک عفونت رایج مقاربتی ایجاد می شود. اکثر افراد در مرحله ای از زندگی خود به ویروس HPV مبتلا می شوند. همچنین در نظر داشته باشید که این عارضه پوستی هیچ علامتی ندارد. در ادامه مقاله اطلاعاتی در مورد درمان زگیل تناسلی اصفهان و شیراز در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد .

نحوه انتشار ویروس HPV

ویروس HPV ممکن است از طریق تماس پوستی یا داشتن رابطه جنسی با فرد مبتلا  انتشار پیدا کند .

گزینه های درمانی زگیل تناسلی در شیراز

برخی از گزینه های درمانی موجود برای درمان قطعی زگیل تناسلی در شیراز عبارتند از :

انجماد زگیل ها

برداشتن با جراحی (بریدن زگیل)

قیمت لیزر زگیل تناسلی مردان در شیراز
مرکز تخصصی درمان زگیل تناسلی شیراز
قیمت لیزر زگیل تناسلی در شیراز

بهترین دکتر زنان برای زگیل تناسلی در شیراز

دکتر طاهره شابهرامی دکتر زنان برای درمان زگیل تناسلی در شیراز می باشد . شما میتوانید برای درمان قطعی زگیل تناسلی در شیراز به ایشان مراجعه نموده و با متد جدید بهبود یابید .

بهترین دکترهای درمان زگیل

فیروزه افسر
دکتر فیروزه افسر متخصص اورولوژی

دکتر امین صدرایی
دکتر امین صدرایی متخصص اورولوژی

آدرس و لوکیشن بهترین دکتر های درمان جوش و زگیل تناسلی شیراز

مقالات بهترین دکتر ها برای درمان زگیل تناسلی

ما قادر به پردازش پرداخت شما نیستیم. لطفا مجددا تلاش کنید.
از درخواست شما ممنونیم!
شماره تایید شما :