لوگوی جمع شده 3

دقیق ترین و بهترین آزمایشگاه کرج ، پزشکان و پرسنل مجرب

پزشکان و پرسنل مجرب در دقیق ترین و بهترین آزمایشگاه کرج . هنگامی که آزمایش پزشکی انجام می دهید، ممکن است در مورد نتایج مضطرب باشید. در بیشتر موارد، آزمایش های پزشکی مفید هستند. اما در برخی مواقع ممکن است نتایج آزمایش های شما دقیق نباشند. مراجعه به دقیق ترین آزمایشگاه کرج  به شما کمک می­کند که تا حدود زیادی از صحت نتایج آزمایش خود اطمینان داشته باشید. 

آزمایش های تشخیصی شامل آزمایش خون، آزمایش ادرار، آزمایش تصویربرداری و آزمایش های ویژه مانند نوار قلب و نوار مغزی است. هر آزمایشی که انجام می‌دهید دارای دستور العمل های متفاوتی است .  به طور کلی پزشکان و پرسنل مجرب موظف هستند قبل از نمونه گیری این موارد را به شما ارائه دهد.

مواردی که در نتیجه آزمایش های شما تاثیر گذار هستند

دقت آزمایش به عوامل مختلفی بستگی دارد. دقیق ترین و بهترین آزمایشگاه کرج بیان می کند که : مهم ترین امری که در نتیجه تست شما تاثیر گذار است، رعایت پروتکل های لازم قبل از نمونه گیری می باشد. با این حال برخی از رایج ترین مواردی که در نتیجه آزمایش های شما تاثیر گذار هستند عبارتند از :

اشتباهات رویه ای

ممکن است اشتباهات رویه ای مانند حمل نادرست نمونه ها یا کالیبراسیون نادرست تجهیزات رخ دهد که نتایج شما را تغییر داده و گزارش را غیرقابل اعتماد کند.

موقعیت

ممکن است شرایطی داشته باشید که نتایج آزمایش شما را تغییر دهد. به عنوان مثال، اگر به طور موقت داروهای استروئیدی سیستمیک مصرف می کنید، فشار خون و گلوکز خون شما هر دو احتمالاً افزایش می یابد.

اطلاعات محدود 

خود آزمایش ها ممکن است اطلاعات محدودی ارائه دهند. به عنوان مثال، اشعه ایکس ممکن است توده ای را در ریه نشان دهد،  البته ممکن است دقیق ترین آزمایشگاه کرج آزمایشات بیشتری (مانند بیوپسی) را توصیه نماید .   

منفی اشتباه

نتایج منفی کاذب زمانی رخ می دهد که نتیجه آزمایش نشان دهد که شما مشکل پزشکی ندارید در حالی که واقعاً آن را دارید. به عنوان مثال، سطوح بالای آنتی بادی های تیروئید می تواند نشان دهنده سرطان تیروئید باشد، اما ابتلا به سرطان تیروئید بدون داشتن سطوح غیر طبیعی آنتی بادی تیروئید بسیار رایج است.

مراجعه به پزشک و پرسنل مجرب

در صورتی که نتایج آزمایشگاهی شما غیرمنتظره یا متفاوت از حد طبیعی است، با پزشک خود در مورد این موضوع صحبت کنید. به طور خاص بپرسید که آیا ممکن است اشتباهی رخ داده باشد یا اینکه نتایج ممکن است بیش از یک وضعیت پزشکی را نشان دهد یا خیر.  در این صورت ممکن است پزشکان و پرسنل مجرب آزمایش های بیشتری را برای شما تجویز کنند.

اهمیت آماده شدن برای آزمایش از زبان دقیق ترین آزمایشگاه کرج :

اطلاعات زیادی در مورد سلامتی را می توان با بررسی های آزمایشگاهی تعیین کرد، از سطح کلسترول خون(cholesterol) گرفته تا سطوح ویتامین یا عملکرد اندام های داخلی. برای اطمینان از قابل اعتماد بودن نتایج آزمایش، ضروری است دستورالعمل ها یی که دقیق ترین آزمایشگاه کرج  به شما ارائه می دهد را  دنبال کنید. در غیر این صورت نتایج شما دقیق و قابل اعتماد نخواهند بود.

نکاتی مهم قبل از  نمونه گیری به توصیه دقیق ترین و بهترین آزمایشگاه کرج

پزشکان و پرسنل مجرب توصیه می کنند که اگرآزمایش شما نیاز به ناشتا بودن دارد، 12-10 ساعت قبل از آزمایش خود چیزی نخورید یا نیاشامید.

24 ساعت قبل از آزمایش از نوشیدن مشروبات الکلی و کشیدن سیگار خودداری کنید.

قبل از آزمایش از نوشیدنی های کافئین دار (قهوه، چای و غیره) خودداری کنید.

توصیه می کنیم هر آزمایش خونی که نیاز به ناشتا بودن دارد را در ساعت 8 تا 10 صبح انجام دهید.

اگر برای معاینه نیازی به ناشتا بودن نیست، می توانید قبل از آزمایش یک وعده غذایی سبک بخورید.

فشار فیزیکی

قبل از گرفتن نمونه باید حداقل 15 دقیقه بنشینید تا گردش خون شما تثبیت شود.

در صبح معاینه از انجام فعالیت های سنگین و شدید خودداری کنید.

دارو

از مصرف داروهای گیاهی و ویتامین ها در صبح روز آزمایش خودداری کنید.

دستورالعمل های پزشک خود را در مورد مصرف دارو دنبال کنید.

زمان مناسب برای مراجعه به دقیق ترین و بهترین آزمایشگاه

برخی از معاینه های آزمایشگاهی (مانند اندازه گیری هورمون ها) در زمان خاصی از روز انجام می شوند. به عنوان مثال؛ غلظت TSH در طول روز متفاوت است، از این رو دقیق ترین و بهترین آزمایشگاه کرج توصیه می کند؛ نمونه گیری برای این تست، در ساعت 8 تا 12 صبح انجام شود.

بهترین آزمایشگاه کرج
لیست آزمایشگاه های کرج
بهترین آزمایشگاه پاتوبیولوژی در کرج
آزمایشگاه دولتی کرج
کدام آزمایشگاه کرج جمعه باز است
آزمایشگاه کرج شبانه روزی
آزمایشگاه خوب برای کودکان در کرج

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

.h_iframe-aparat_embed_frame{position:relative;}.h_iframe-aparat_embed_frame .ratio{display:block;width:100%;height:auto;}.h_iframe-aparat_embed_frame iframe{position:absolute;top:0;left:0;width:100%;height:100%;}

مطالب مشابه

0
مشاهده نظرات دیگران و ثبت نظر جدیدx