لوگوی جمع شده 3

[vc_row][vc_column][cz_title id=”cz_101728″ cz_title=””]

شماره تماس اپتومتریست خوب در کرج

دکتر خوروش داخلی 909

03191011128 بعد از شماره گیری داخلی 909 را بگیرید

[/cz_title][cz_banner title=”معرفی بهترین مرکز معاینه و تعیین نمره چشم کرج” image=”9435″ sk_title=”font-size:24px;color:#ffffff;background-color:#285bbb;padding-top:5px;padding-bottom:5px;” sk_box=”background-color:#285bbb;margin-bottom:30px;border-radius:5px;box-shadow:0px 10px 30px 0px rgba(40,91,187,0.26);” id=”cz_62869″ link=”url:https%3A%2F%2Fvebclinic.com%2F%25d8%25b9%25db%258c%25d9%2586%25da%25a9-%25d8%25b3%25d9%2581%25db%258c%25d8%25b1-%25d8%25a7%25d8%25b5%25d9%2581%25d9%2587%25d8%25a7%25d9%2586%2F|title:%D8%B9%DB%8C%D9%86%DA%A9%20%D8%B3%D9%81%DB%8C%D8%B1%20%D8%A7%D8%B5%D9%81%D9%87%D8%A7%D9%86″ cz_banner=””]دکتر متخصص چشم پزشکی [/cz_banner][vc_column_text]

دكتر اپتومتریست خوب کرج ، اهمیت تعیین نمره عینک

 اهمبت تعیین نمره عینک توسط دکتر اپتومتریست خوب در کرج بسیار بالا است و در این مطلب در این زمینه اطلاعات خوبی را در اختیار شما می گداریم  . در صورتی که از عینک استفاده نمی کنید، باز هم معاینات منظم چشم به عنوان وسیله ای پیشگیرانه برای مدیریت سلامت کلی چشم مهم است.  معاینه چشم توسط  دكتر اپتومتریست خوب می تواند مشکلات بینایی مانند گلوکوم، آب مروارید و کاهش دید ناشی از نزدیک بینی، دوربینی و آستیگماتیسم را تشخیص دهد. معاینه جامع چشم فقط از لحاظ خود بینایی مورد اهمیت نیست بلکه می تواند علائم هشدار دهنده مشکلات جدی تری را که تشخیص داده نشده است مانند فشار خون بالا، بیماری های قلبی عروقی و دیابت را نشان دهد و از این نظر نیز دارای اهمیت می باشد . 

اهمیت معاینه چشم توسط بهترین دکترچشم پزشکی 

در این مقاله ضمن اهمیت معانه چشم و تعیین نمره عینک توسط دكتر اپتومتریست خوب کرج اطلاعات خوبی در اختیار شما قرار خواهیم داد . خوشبختانه مراکز خوبی برای تعیین نمره عینک توسط دکتر کرج وجود دارد . 

تعیین نمره عینک توسط دكتر اپتومتریست کرج برای کودکان :

همانطور که همه ی ما بر این موضوع آگاه هستیم هنگامی که اختلالی در بدن به موقع شناسایی شود، درمان می تواند قبل از پیشرفت علائم و بحرانی شدن عوارض شروع شود. مانند هرمراقبت بهداشتی مداوم، توصیه می شود حداقل سالی یک بار با مراجعه برای تعیین نمره و معایه چشم توسط بهترین دكتر اپتومتریست کرج از سلامت چشمان خود اطمینان یابید ، مراقبت از بینایی در هر سنی حائز اهمیت است. توصیه می شود که  والدین  نوزادان را قبل از 6 ماهگی و در 3 سالگی برای معاینه به دکتر اپتومتریست ببرند تا مشکلات چشمی را تشخیص دهند و از آن جلوگیری کنند.

چرا معاینه چشم کودکان بسیار مهم است ؟

آمار بدست آمده نشان می دهند که  25٪ از کودکان در سن مدرسه ممکن است مشکلات بینایی داشته باشند که این موضوع می تواند بر روند یادگیری آنها نیز تأثیر بگذارد.

معاینه چشم کودکان بسیار مهم است زیرا 80 درصد یادگیری در 12 سال اول کودک از طریق چشم انجام می شود. با افزایش سن چشمان ما نسبت به برخی شرایط حساس تر می شوند که برخی از آنها در صورت عدم درمان می توانند بسیار جدی باشند در نتیجه معاینه سالانه چشم‌های شما و تعیین نمره عینک ممکن است باعث شود که شرایط زودهنگام شناسایی شوند و به طور بالقوه شما را از کاهش بینایی نجات داده و سلامت بینایی شما را تضمین کند.

تست بینایی و تعیین نمره عینک توسط دكتر اپتومتریست کرج : 

  در طول یک معاینه چشمی برای تعیین نمره عینک، بهترین دکتر اپتومتریست کرج تمام جنبه های بینایی شما را بررسی می نماید، از جمله ساختار چشم ها و نحوه عملکرد آنها با یکدیگر. بر اساس یافته های معاینه و تعیین نمره توسط دکتر اپتومتریست کرج  راه حلی توصیه می شود که برای سلامت چشم(Eye health) و نیازهای بینایی شما مناسب باشد.

معاینه چشم ساده و بدون درد است. آزمایشاتی که ممکن است در طول یک معاینه توسط دکتر اپتومتریست کرج تجربه کنید عبارتند از:

حدت بینایی : بررسی دید از راه دور

انکسار : سطح دوربینی، نزدیک بینی یا پیرچشمی

تست پوشش : چگونه چشمان شما با هم کار می کنند

اتساع: نگاهی نزدیک به ساختارهای داخلی چشم

لامپ شکاف: بررسی سلامت چشمان شما، ارزیابی علائم عفونت یا بیماری

پفک هوا: آزمایشی برای نشان دادن احتمال ابتلا به گلوکوم

اهمیت به روز رسانی و تعیین نمره عینک توسط دكتر اپتومتریست کرج :

پس از تکمیل معاینه چشم و تعیین نمره عینک نسخه ای برای شما ارائه می شود تا در صورت وجود اختلالی در  بینایی، بتوانید عینک مناسب با چشم های خود را سفارش دهید. البته اکثر مردم برای به روز رسانی یا تعیین نمره عینک توسط دکتر اپتومتریست به مطب ها و مراکز بینایی سنجی مراجعه می کنند .

فروشگاه عینک اصفهانعواملی  مانند افزایش سن، کار با سیستم و تماشای بیش از حد تلویزیون و … باعث می شود که رفته رفته  از قدرت بینایی چشم ها کاسته شود و این روند سبب می شود که دید انسان ضعیف تر عمل کند یا مشکلاتی مانند تاری در چشم به وجود آید که در این صورت به کارگیری دوباره ی عینک هایی که مدت زیادی است از آنها استفاده شده دیگر مجاز نیست و فرد بار دیگر باید به دکتر اپتومتریست مراجعه کند و چشمان او توسط دکتر معاینه شوند تا در صورت بالا رفتن نمره عینک بهترین دکتر اپتومتریست کرج  نسخه جدیدی برای عینک او تجویز کند.

نوبت اپتومتریست کرج

تمام مواردی که در این مقاله به آنها اشاره شد نشان دهنده اهمیت معاینه چشم و به روز رسانی منظم نمره عینک می باشد. پس اگر تا کنون برای معاینه چشم اقدام نکرده اید هر چه سریع تربرای اطمینان یافتن از سلامت چشم و تعیین نمره عینک اقدام به دریافت نوبت از اپتومتریست در کرح نمایید.

اپتومتریست خوب در کرج

مراکز بینایی سنجی کودکان در کرج

اپتومتریست در گوهردشت کرج

سنجش بینایی کودکان 3 تا 6 سال کرج

معاینه چشم رایگان در کرج

اپتومتریست کرج عظیمیه

[/vc_column_text][cz_video_popup video=”https://www.aparat.com/v/1M6H8″ id=”cz_95034″ title=”تشخیص تنبلی بینایی در بهترین مرکز چشم پزشکی” subtitle=”دکتر خوب چشم پزشکی کرج” image=”5556″][/vc_column][/vc_row]

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
دیدگاه ها
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
مشاهده نظرات دیگران و ثبت نظر جدیدx