لوگوی جمع شده 3

[vc_row][vc_column][cz_title id=”cz_92588″ cz_title=””]

شماره تماس درمان دیسک کمر اصفهان

دکتر باقری مقدم
توجه : بعد از شماره گیری داخلی را بگیرید 

03191013975 

[/cz_title][cz_banner title=”بهترین دکتر متخصص جراحی دیسک کمر اصفهان” image=”4400″ sk_title=”font-size:24px;color:#ffffff;background-color:#285bbb;padding-top:5px;padding-bottom:5px;” sk_box=”background-color:#285bbb;margin-bottom:30px;border-radius:5px;box-shadow:0px 10px 30px 0px rgba(40,91,187,0.26);” id=”cz_44488″ link=”url:https%3A%2F%2Fvebclinic.com%2Fbm%2F|title:%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1%20%D8%A8%D8%A7%D9%82%D8%B1%DB%8C%20%D9%85%D9%82%D8%AF%D9%85%20%D8%B7%D8%A8%20%D9%81%DB%8C%D8%B2%DB%8C%DA%A9%DB%8C%20%D9%BE%D8%B2%D8%B4%DA%A9%DB%8C%20%D9%88%D8%B1%D8%B2%D8%B4%DB%8C%20%D8%A7%D8%B5%D9%81%D9%87%D8%A7%D9%86″ cz_banner=””]پزشک متخصص دیسک کمر و و ارتوپد [/cz_banner][vc_column_text]

9 توصیه از بهترین دكتر متخصص عمل جراحي ديسك كمر اصفهان

9 توصیه از بهترین دكتر متخصص عمل جراحي ديسك كمر اصفهان را با هم میخوانیم . دلیل ایجاد دیسک کمر، تغییر در ساختار دیسک نرمال می باشد. بیشتر اوقات، بیماری دیسک در نتیجه افزایش سن و شکسته شدن طبیعی دیسک رخ می دهد. در بیشتر مواقع، آسیب شدید می تواند باعث فتق دیسک کمر شود. همچنین آسیب ممکن است باعث بدتر شدن فتق دیسک شود، البته  شما می توانید با مراجعه به بهترین پزشکان اصفهان با روش های جدیدبرای درمان دیسک کمرخود اقدام نمایید. در این مقاله 9 توصیه از دكتر متخصص عمل جراحي خوب ديسك كمر اصفهان را برای شما عزیزان بیان خواهیم کرد .

توصیه های مهم بعد از جراحی از دكترمتخصص جراحي ديسك كمر اصفهان

1-شما باید هر گونه تب، لرز، حالت تهوع، استفراغ، تعریق شبانه، ضعف یا تخلیه محل برش خود را فوراً به دکتر متخصص  گزارش دهید.

2-رانندگی تا زمانی که دكترعمل جراحي خوب ديسك كمر شما اجازه ندهد مجاز نیست.

3-طبیعی است که کمردرد شما برای 3-5 روز پس از جراحی دیسک کمر بدتر شود. لطفاً داروهای خود را طبق دستور دكترعمل جراحي ديسك كمر در این مدت مصرف کنید.

4- از حمام وان، شنا در استخر، یا غوطه ور شدن در وان آب گرم تا زمانی که دكتر متخصص جراحي خوب ديسك كمراصفهان اجازه انجام این کار را ندهد، خودداری کنید.

5- برش شما ممکن است بسیار حساس باشد. ممکن است کمی بی حسی و سوزن سوزن شدن را در اطراف برش دیسک کمر خود تجربه کنید. همچنین ممکن است کمی پا درد یا بی حسی موقت داشته باشید. این امر پس از جراحی بسیار رایج است جای هیچ گونه نگرانی نیست.

6-توصیه می شود فقط در صورت داشتن درد از داروهای تجویزی که به شما داده می شود استفاده کنید.

7- اگر قبل از جراحی توسط بهترین دكتر متخصص جراحي ديسك كمراصفهان از داروهای رقیق کننده خون مانند پلاویکس، آسپرین، پراداکسا، افینت یا کومادین استفاده می کردید، لطفاً با دکتر جراح خود در مورد زمانی که ممکن است این داروها را از سر بگیرید صحبت کنید. به طور کلی، آنها را می توان در 5-7 روز پس از جراحی از سر گرفت، با این حال، قبل از مصرف دوباره  آنها با دکتر جراح خود مشورت کنید.

8- اولین ملاقات بعد از عمل شما تقریباً سه هفته پس از جراحی خواهد بود. ممکن است به شما نسخه ای برای فیزیوتراپی داده شود که باید 10 روز پس ازعمل دیسک کمر انجام شود. لطفا در این بازدید حضور داشته باشید که برای بهبودی کلی شما مهم است.

9- دكتر متخصص جراحي خوب ديسك كمراصفهان توصیه می کند که تا حد امکان بدون محدودیت پیاده روی کنید. و همچنین تا سه هفته پس از جراحی روزانه پیاده روی کنید.

زمان بهبودی پس از جراحی از دكتر متخصص جراحی خوب ديسك كمر

افراد پس از جراحی با سرعت متفاوتی بهبود می یابند و بهبودی کامل به موارد زیر بستگی دارد:

نوع جراحی دیسک(Disc surgery) که انجام داده اید

وضعیت سلامت عمومی شما، به عنوان مثال سایر مشکلات پزشکی

وضعیت کلی اسکلتی عضلانی شما، یعنی کنترل عمومی عضله و سطح آمادگی قدرت

درجه علائم در زمان جراحی

نرخ های عمومی بهبود بافت نرم

انواع جراحی دیسک از دكتر متخصص جراحي ديسك كمراصفهان 

دیسککتومی ( لامینکتومی): اگر دیسککتومی کرده اید، میزان بهبودی بین سه تا شش ماه است. بافت نرم مانند ماهیچه، رباط و دیسک 12 هفته طول می کشد تا بهبودی کامل حاصل شود.

فیوژن(تعویض دیسک ): اگر فیوژن یا تعویض دیسک داشته اید، زمان بهبودی بین شش تا 12 ماه است، زیرا بهبود کامل استخوان ممکن است 12 ماه طول بکشد.

جراحی‌های کم تهاجمی توسط دكترمتخصص جراحي خوب ديسك كمراصفهان ممکن است سطح درد مرتبط با جراحی را کاهش داده، حرکت راحت‌تر و بازگشت زودتر به عملکرد را در برخی موارد فراهم کند.

دكتر متخصص عمل جراحي خوب ديسك كمر اصفهان

بهترین دکتر فوق تخصص ستون فقرات در اصفهان

دکتر خوب برای کمر درد اصفهان

بهترین دکتر برای دیسک کمر در اصفهان

دکتر رضوانی فوق تخصص ستون فقرات اصفهان

بهترین دکتر ستون فقرات در اصفهان

روش جدید درمان دیسک کمر در اصفهان

دکتر متخصص دیسک کمر اصفهان

آدرس مطب دکتر ابریشم کار متخصص ستون فقرات اصفهان

ساعت کار مطب دکتر ابریشم کار

[/vc_column_text][cz_video_popup video=”” id=”cz_96352″ image=”3236″][/vc_column][/vc_row]

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
دیدگاه ها
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
مشاهده نظرات دیگران و ثبت نظر جدیدx