لوگوی جمع شده 3

[vc_row][vc_column][cz_title id=”cz_17587″ cz_title=””]

شماره تماس دکتر چشم در اصفهان

دکتر خوروش
توجه : بعد از شماره گیری داخلی 909 را بگیرید 

03191011128 

محمدسعید خوروش، یکی از زبده ترین  کارشناسان بینایی سنجی در اصفهان به شمار می رود.  شما عزیزان  می توانید برای معاینه چشم های خود به موسسه بینایی ایشان مراجعه نمایید.

 موسسه بینایی و عینک دکتر خوروش با ارائه با کیفیت ترین و مناسب ترین عینک ها در خدمت شما عزیزان می باشد. همچنین؛ این مجموعه  انواع خدمات بینایی سنجی را نیز به مراجعه کنندگان خود ارائه خواهد.

آدرس: اصفهان، خیابان شمس آبادی، روبروی بیمارستان عیسی ابن مریم،  موسسه بینایی و عینک زنده رود

[/cz_title][cz_banner title=”بهترین دکتر جراحی چشم اصفهان” image=”4588″ sk_title=”font-size:24px;color:#ffffff;background-color:#285bbb;padding-top:5px;padding-bottom:5px;” sk_box=”background-color:#285bbb;margin-bottom:30px;border-radius:5px;box-shadow:0px 10px 30px 0px rgba(40,91,187,0.26);” id=”cz_76078″ link=”url:https%3A%2F%2Fvebclinic.com%2Fdr-ma-s%2F”]پزشک متخصص جراحی چشم [/cz_banner][vc_column_text]

فوق تخصص چشم پزشک خوب اصفهان ، روش های مراقبت از بینایی 

روش های مراقبت از بینایی توسط  دكتر فوق تخصص چشم پزشک خوب اصفهان عنوان مقاله امروز ما می باشد. حتی اگر چشمان شما سالم باشد، ممکن است آن ها مشکلاتی داشته باشند که شما بدان آگاه نیستید. زیرا که بسیاری از بیماری های چشمی هیچ عارضه یا علامت هشدار دهنده ای ندارند.

 معاینه منظم چشم توسط بهترین پزشکان اصفهان تنها راه برای بررسی زودهنگام بسیاری از بیماری های چشمی است، همانطور که می دانید تشخیص زود هنگام برخی از بیماری ها باعث می شود که فرد درمان ساده تری پیش رو داشته باشد. با این حال افراد با رعایت  یک سری دستور العمل های مهم می توانند چشمان خود را در مقابل بسیاری از آسیب ها و بیماری ها محفوظ بدارند. در ادامه مقاله روش های مراقبت از بینایی توسط بهترين دكتر چشم اصفهان را برای شما عزیزان بیان خواهیم کرد.

عوامل تاثیر گذار بر بینایی از زبان یک فوق تخصص چشم خوب در اصفهان 

در ادامه مطالبی از زبان یک دکتر فوق تخصص چشم پزشک خوب در مورد پیشگیری ابتلا به بیماری های چشمی میخوانیم .با بالا رفتن سن انسان، امکان ابتلا به برخی بیماری های چشمی بیشتر می شود. علاوه بر آن عوامل دیگری که  در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد خطر ابتلا به برخی بیماری های چشمی را افزایش می دهند.

اضافه وزن یا چاقی

سابقه خانوادگی بیماری چشمی

استفاده زیاد از گوشی

تماشای بیش از حد تلویزیون

سایر شرایط سلامتی مانند دیابت یا فشار خون بالا نیز می تواند خطر ابتلا به برخی بیماری های چشمی را افزایش دهد. به عنوان مثال، افراد مبتلا به دیابت در معرض خطر رتینوپاتی دیابتی هستند. دكتر متخصص چشم خوب اصفهان بیان می کند که رتینوپاتی دیابتی یک بیماری چشمی است که می تواند باعث از دست دادن بینایی و کوری شود. اگر نگران هستید که ممکن است در معرض برخی بیماری های چشمی باشید، با دكتر متخصص چشم خود مشورت کنید. متخصص چشم اقداماتی را برای کاهش خطر به شما ارائه می دهد.

 طیف گسترده ای از بیماری های چشمی توسط جراحی چشم درمان می شوند . شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر مقاله بهترین مرکز جراحی چشم شیراز را نیز مطالعه نمایید . 

تاریخچه سلامت خانواده خود را بدانید با اعضای خانواده خود صحبت کنید تا دریابید که آیا آنها مشکل چشمی داشته اند یا خیر. زیرا منشاء برخی از بیماری های چشمی مرتبط به سابقه خانوادگی می باشند. در صورت بروز هرگونه بیماری چشمی در خانواده، میتوانید به بهترین و مجهزترین کلینیک چشم پزشکی اصفهان مراجعه نمایید .

توضیحات دکتر فوق تخصص چشم پزشک اصفهان در مورد مراقبت از بینایی

محافظت از سلامت کلی می تواند اساسی ترین قدم برای حفظ سلامت چشمان (Eye health) شما باشد. در نتیجه مهم است که انتخاب های سالمی داشته باشید و به خوبی از خود مراقبت کنید.

غذاهای سالم بخورید:

 یکی از پزشکان فوق تخصص چشم پزشکی خیابان بزرگمهر اصفهان بیان می کند که عادات سالم مانند تغذیه خوب و فعال بودن می تواند خطر ابتلا به بیماری ها و شرایطی را که می تواند منجر به مشکلات چشمی یا بینایی شود را  کاهش دهد.مانند فشار خون بالا یا دیابت. روزانه سعی کنید مقدار زیادی سبزی تیره و برگدار مانند اسفناج، کلم پیچ و .. میل کنید. خوردن ماهی هایی که سرشار از اسیدهای چرب امگا 3 هستند نیز برای چشم شما مفید است.

فعال بودن:

فعالیت بدنی باعث می شود که شما سالم بمانید. همچنین دكتر متخصص چشم خوب اصفهان بیان می کند که فعالیت بدنی می تواند خطر ابتلا به بیماری هایی را که باعث ایجاد مشکلات بینایی می شوند مانند دیابت، فشار خون بالا و کلسترول بالا کاهش دهد.

ترک کردن سیگار 

 جالب است که بدانید سیگار نه تنها برای ریه های شما مضر است بلکه می تواند به چشمان شما نیز آسیب برساند.در گفتگو با یک دکتر فوق تخصص چشم پزشک در خیابان چهارباغ بالا اصفهان وی خاطر نشان می کند که سیگار خطر ابتلا به بیماری هایی مانند دژنراسیون ماکولا و آب مروارید را افزایش می دهد  و می تواند به عصب بینایی انسان آسیب برساند.

بیماری آب مرواريـد معمولاً از سـن 35سـالگي بـه بعد شـروع  می شود . شما میتوانید  از طریق سایت ما با  بهترین مرکز جراحی آب مروارید اصفهان  تماس بگیرید و مشورت نمایید . 

دكتر متخصص چشم خوب اصفهان

چشم پزشک خوب در اصفهان

چشم پزشک اصفهان صبح

دکتر چشم پزشک اصفهان بزرگمهر

دکتر رزمجو چشم پزشک اصفهان

[/vc_column_text][cz_video_popup video=”https://www.aparat.com/v/8YW63″ id=”cz_33626″ title=”عوامل نابینایی بر اثر عروق چشم” subtitle=”دکتر متخصص چشم اصفهان” image=”4584″][/vc_column][/vc_row]

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
دیدگاه ها
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
مشاهده نظرات دیگران و ثبت نظر جدیدx