لوگوی جمع شده 3

شماره تلفن و نوبت دکتر ارتوپد دست و پا در شیراز  

بهترین دکتر

دکتر مویدنیا از بهترین متخصصین ارتوپد در زمینه درمان درد های دست و پا در شیراز است . شما با مطالعه مطالب این صفحه میتوانید اطلاعاتی خوب در این مورد بدست بیاورید و برای درمان خود از طریق مختلف با این پزشک  مرتبط باشید  .

آیا اطلاعات ارائه شده برای شما مفید بود ؟

بهترین دکتر متخصص ارتوپد دست و پا شیراز ، 7 نشانه آسیب اندام

7 نشانه اصلی آسیب اندام از بهترین دکتر متخصص ارتوپد دست و پا شیراز را در این مقاله باهم می خوانیم . ارتوپد یک تخصص پزشکی است که بر آسیب‌ها و بیماری‌هایی تمرکز دارد که بر سیستم اسکلتی عضلانی شما (استخوان‌ها، ماهیچه‌ها، مفاصل و بافت‌های نرم) تأثیر می‌گذارند.  اما اغلب دکتر جراح  با درمان های غیرجراحی به افراد کمک می کند تا دردشان تسکین پیدا کند.

وقتی شرایط یا آسیبی دارید که استخوان‌، رباط‌، تاندون‌ یا ماهیچه‌های شما را تحت تأثیر قرار می‌دهد، ممکن است پزشک های عمومی، تخصص لازم برای ارائه درمان های جامع این مشکلات را نداشته باشند در این صورت شما برای درمان باید به یک دکتر ارتوپد یا دکتر طب فیزیکی خوب در شیراز مراجعه کنید . 

بهترین روش درمان زانو درد چیست ؟

اما، چه زمانی و چرا باید به پزشک ارتوپد مراجعه کرد؟ با ما تا پایان این مقاله همراه باشید تا با بیان اطلاعاتی از بهترین دکتر متخصص دست و پا شیراز این آگاهی را به شما بدهیم که در چه شرایطی نیاز است که به یک متخصص ارتوپد دست و پا مراجعه کنید. 

لیست بهترین دکتر های متخصص ارتوپد دست و پا شیراز

p-189900
دکتر مژگان سیفی متخصص ارتوپدی
دکترمتخصص ارتوپد دست و پا

مراجعه موفق بیماران 751

بهترین راههای ارتباطی این دکتر 

7d94f160eac8e25e8b5275c6cec03e22
دکتر مریم پویان اصل متخصص ارتوپدی
دکتر متخصص ارتوپد دست و پا

مراجعه موفق بیماران 303

بهترین راههای ارتباطی این دکتر 

p-189923
دکتر کریم نوری زاده متخصص ارتوپدی
دکترمتخصص ارتوپد دست و پا

مراجعه موفق بیماران 86

بهترین راههای ارتباطی این دکتر 

d7ca0218163a5c63d8f3a0d79a31b82d
دکتر ناصر صرافان متخصص ارتوپدی
دکترمتخصص ارتوپد دست و پا

مراجعه موفق بیماران 99

بهترین راههای ارتباطی این دکتر 

Untitled
دکتر مریم لطفی متخصص ارتوپدی
دکترمتخصص ارتوپد دست و پا

مراجعه موفق بیماران 177

بهترین راههای ارتباطی این دکتر 

میلاد حیدریان
دکتر میلاد حیدریان متخصص ارتوپد
دکترمتخصص ارتوپد پا

مراجعه موفق بیماران 67

بهترین راههای ارتباطی این دکتر 

وکتور مرد
دکتر صدری وزیری متخصص ارتوپدی
دکترمتخصص ارتوپد دست و پا

مراجعه موفق بیماران 73

بهترین راههای ارتباطی این دکتر 

p-189889
دکتر امید جنگجو متخصص ارتوپدی
دکترمتخصص ارتوپد دست و پا

مراجعه موفق بیماران 144

بهترین راههای ارتباطی این دکتر 

p-189896
دکتر فاطمه درخشان مهر متخصص ارتوپدی
دکترمتخصص ارتوپد دست و پا

مراجعه موفق بیماران 70

بهترین راههای ارتباطی این دکتر 

فردین نیکبخت
دکتر فردین نیکبخت متخصص ارتوپدی
دکترمتخصص ارتوپد دست و پا

مراجعه موفق بیماران 43

بهترین راههای ارتباطی این دکتر 

p-189893
دکتر محسن خرمی متخصص ارتوپدی
دکترمتخصص ارتوپد دست و پا

مراجعه موفق بیماران 131

بهترین راههای ارتباطی این دکتر 

9e6b522ba1df319adccbb143b47d3954
دکتر نادر ستایش فر متخصص ارتوپدی
دکترمتخصص ارتوپد دست و پا

مراجعه موفق بیماران 130

بهترین راههای ارتباطی این دکتر 

fad72eb96317a5e72c787dadb9355f53
دکتر سعید افتخار متخصص ارتوپدی
دکترمتخصص ارتوپد دست و پا

مراجعه موفق بیماران 60

بهترین راههای ارتباطی این دکتر 

مرعشی-زاده-213x250
دکتر علی مرعش نژاد متخصص ارتوپدی
دکترمتخصص ارتوپد دست و پا

مراجعه موفق بیماران 28

بهترین راههای ارتباطی این دکتر 

اطلاعاتی در مورد بهترین دکتر های ارتوپد دست و پا در شیراز

متخصصان ارتوپدی 

 بهترین دکتر ارتوپد دست و پا شیراز در زمینه پیشگیری، تشخیص و درمان بیماری هایی که بر استخوان ها، مفاصل، ماهیچه ها، رباط ها و تاندون های این دو عضو تأثیر می گذارند آموزش دیده است .

بهترین دکتر پارگی رباط زانو از چه روشی درمان میکند ؟

بسیاری از متخصصان ارتوپدی می توانند مراقبت های عمومی را ارائه دهند، اما برخی از آنها در نواحی خاصی از بدن آموزش های بیشتری دیده اند. که در ادامه متن به چند مورد از آنها اشاره خواهیم کرد.

دست ها

باسن و زانو

ستون فقرات

شانه و آرنج

پا و مچ پا

 دکتر ارتوپد دست و پا شیراز قادر به درمان چه آسیب هایی می باشد ؟

 بهترین دکتر ارتوپد دست و پا شیراز می تواند آسیب بیماران در هر سنی را درمان کند. برخی از شرایط رایجی که بیماران برای درمان آن به پزشکان ارتوپد ارجاع می شوند عبارتند از:

آرتروز

پوکی استخوان

آسیب شکستگی

ترومای ارتوپدی

صدمات دست

تونل کارپال

آسیب دیدگی پا و مچ پا

آسیب تاندون آشیل

7 نشانه جدی برای مراجعه به دکتر ارتوپد دست و پا

برخی از آسیب دیدگی ها به مرور زمان بهبود می یابند و جدی نیستند ولی برخی از آنها در صورت عدم معالجه میتواند خطرناک باشد . 7  آسیب جدی که لازم است در صورت بروز آنها به یک متخصص ارتوپدی دست و پا مراجعه کنید عبارتند از:

1-درد مزمن  

اگر درد مداوم و مزمنی را تجربه می کنید که هفته ها یا ماه ها طول کشیده است و برطرف نشده، این نشانه ای است که باید به یک دکتر ارتوپد دست و پا مراجعه کنید.

2- بررسی دامنه حرکتی محدود توسط دکتر ارتوپد دست و پا شیراز 

 اگر درد و سفتی دست و پا، شما را از حرکت آزاد باز می دارد،  دکتر ارتوپد دست و پا خوب شیراز می تواند در این مورد کمک کند. محدودیت حرکت اغلب نشانه آسیب، آرتریت و سایر بیماری های مفصلی است.

3-آسیب بافت نرم  

 بسیاری از افراد آسیب های بافت نرم مانند رگ به رگ شدن(sprains)، کشیدگی و پیچ خوردگی را تجربه می کنند. اغلب این شرایط را می توان با استراحت و تثبیت درمان کرد. با این حال، اگر تورم یا درد وجود دارد که بعد از 48 ساعت بهبود نمی یابد، باید به دنبال مراقبت های پزشکی باشید. اگر آسیبی به عضلات، رباط ها، تاندون ها یا استخوان ها وارد شود، متخصص ارتوپد دست و پا می تواند مشکل را تشخیص داده و درمان کند.

4- مشکل در راه رفتن

مسائل ارتوپدی ممکن است باعث مشکل در راه رفتن یا ایستادن شود. بنا بر گفته های بهترین دکتر متخصص ارتوپد در شیراز: اگر هنگام راه رفتن، نشستن یا ایستادن دچار بی ثباتی هستید یا احساس لرزش می کنید، بهترین دکتر ارتوپد دست و پا می تواند به تشخیص مشکل و ارائه یک برنامه درمانی کمک کند.

5- مشکل در انجام کارهای روزمره  

 اگر به دلیل درد در انجام کار های روزمره مشکل دارید، احتمالاً باید به یک متخصص ارتوپد دست و پا مراجعه کنید. این فعالیت ها ممکن است شامل بلند شدن از رختخواب، بالا رفتن از پله ها و راه رفتن باشد. بسیاری از افراد مسن این مشکلات را تجربه می کنند، اما پزشکان متخصص می توانند برای درمان این مشکلات کمک کنند. آنها می توانند شما را ارزیابی کنند و ممکن است فیزیوتراپی یا جراحی را برای کمک به بهبود کیفیت زندگی و بازیابی توانایی شما برای انجام فعالیت های ضروری روزانه توصیه کنند.

6-بررسی شکستگی توسط بهترین دکتر ارتوپد دست و پا 

همانطور که می دانید برخی از استخوان‌های شکسته با گچ گرفتن یا آتل ( ثابت ماندن ناحیه آسیب)  قابل درمان هستند، اما برخی دیگر از شکستگی‌ها (مانند شکستگی‌های استرسی یا شکستگی‌های فشاری) ممکن است برای درمان به اقدامات پیچیده تری نیاز داشته باشند. محل شکستگی نیز ممکن است نیاز به درمان عمیق تری برای ترمیم استخوان داشته باشد. درمان شکستگی های مچ دست و کاسه زانو به آسانی یک شکستگی ساده در بازو نیست. برای درمان این نوع شکستگی ها، پزشک ممکن است شما را به یک متخصص ارجاع دهد. دکتر متخصص ارتوپد می تواند این شکستگی ها را با جراحی یا روش های دیگر درمان کند. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع آسیب دیدگی ها مقاله بهترین دکتر ارتوپد زانو شیراز را نیز مطالعه نمایید . 

7-ضربه به مفاصل 

اگر شما ضربه مفاصل (مانند تصادف، افتادن از ارتفاع ) را در زمانی نزدیک تجربه کرده اید، ممکن است علائمی مطابق با یک آسیب تروماتیک نشان دهید. شما باید به سرعت توسط دکتر متخصص معاینه و تحت نظر قرار بگیرید تا اطمینان حاصل شود که آسیب غیرقابل برگشتی به استخوان ها، مفاصل یا ماهیچه های شما وارد نشده است. همچنین جهت تسهیل در امر مراجعه این امکان فراهم شده است تا شما عزیزان بتوانید از طریق این وب سایت با بهترین دکتر های جراح استخوان و مفاصل در اصفهان و شیراز تماس حاصل فرمایید و مشورت نمایید . 

دکتر متخصص ارتوپد دست و پا خوب شیراز 
بهترین فوق تخصص دست در شیراز
بهترین فوق تخصص دست در شیراز
فوق تخصص پا در شیراز
بهترین دکتر پا درد در شیراز
متخصص دست و شانه در شیراز
دکتر لیاقت متخصص دست شیراز
دکتر رادمهر متخصص دست شیراز
فوق تخصص جراحی دست و اعصاب محیطی شیراز

بهترین دکتر متخصص ارتوپد دست و پا شیراز

در این وب سایت بهترین دکتر های ارتوپدی دست و پا در شیراز به شما معرفی شده اند . در ادامه با یک دکتر خوب و حاذق در  اصفهان آشنا می شوید و در مورد متد درمانی وی اطلاعاتی به دست می آورید .

لیزر موهای زاید قیمت ارزان

متخصص ارتوپد دست اصفهان

[vc_row][vc_column][cz_title id=”cz_43253″] شماره تلفن ارتوپد دست اصفهان دکتر مجید حیرانی 07191011128  [/cz_title][cz_banner title=”بهترین دکتر متخصص ارتوپد دست و پا اصفهان” image=”4415″ sk_title=”font-size:24px;color:#ffffff;background-color:#285bbb;padding-top:5px;padding-bottom:5px;” sk_box=”background-color:#285bbb;margin-bottom:30px;border-radius:5px;box-shadow:0px 10px 30px 0px rgba(40,91,187,0.26);” id=”cz_84156″ link=”url:https%3A%2F%2Fvebclinic.com%2Fbm%2F|title:%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1%20%D8%A8%D8%A7%D9%82%D8%B1%DB%8C%20%D9%85%D9%82%D8%AF%D9%85%20%D8%B7%D8%A8%20%D9%81%DB%8C%D8%B2%DB%8C%DA%A9%DB%8C%20%D9%BE%D8%B2%D8%B4%DA%A9%DB%8C%20%D9%88%D8%B1%D8%B2%D8%B4%DB%8C%20%D8%A7%D8%B5%D9%81%D9%87%D8%A7%D9%86″ cz_banner=””]دکتر متخصص ارتوپد [/cz_banner][vc_column_text]  بهترين دکتر متخصص ارتوپد دست اصفهان نکاتی از بهترين دكتر متخصص ارتوپد دست و پا اصفهان عنوان مقاله امروز ما می باشد . پاهای شما روزانه استرس و فشار زیادی را از ایستادن، راه رفتن، دویدن و سایر فعالیت ها متحمل می شوند. با توجه به اینکه اندام تحتانی شما وزن بالای بدن شما را تحمل می کند، قابل درک است که اکثر ما هر از گاهی دچار درد موقت پا می شویم. با این حال، زمانی که درد پا و دست به یک مشکل مداوم تبدیل می‌شود، بسته به نوع آسیب یا شرایطی که تجربه می‌کنید، ممکن است نیاز مراجعه به بهترین پزشکان ارتوپد دست و پا داشته باشید. در ادامه به بررسی نکاتی از بهترین دکتر متخصص ارتوپد دست و پا اصفهان می پردازیم. تفاوت یک متخصص و یک ارتوپد برای درد دست و پا در حالی که یک متخصص پا در جراحی برای بیماری های پا مانند التهاب کف پا، خار استخوان و پاشنه، میخچه، پینه، قوس افتادگی و رگ به رگ شدن مچ

توضیحات بیشتر »

بهترین دکترهای فوق تخصص ارتوپدی دست و پا شیراز

هیچ داده ای یافت نشد

آدرس و لوکیشن بهترین دکتر های ارتوپد دست و پا شیراز

لطفا نظرات خود را در مورد این مقاله و مرکز پزشکی بنویسید

1

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
دیدگاه ها
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
شیما
شیما
2 ماه قبل

پام خیلی وقته خوب نمیشه میخوام نوبت بگیرم

نوبت دهی اینترنتی

0                                                       

 

 

در حال حاضر نوبت دهی اینترنتی این پزشک فعال نمی باشد جهت دریافت نوبت از طریق تماس تلفنی اقدام فرمایید یا در قسمت دیدگاهها درخواست خود را ثبت نمایید .

مقالات بهترین دکتر ها ارتوپدی

مطالب مرتبط

مطالب مشابه

1
0
مشاهده نظرات دیگران و ثبت نظر جدیدx