لوگوی جمع شده 3

[vc_row][vc_column][cz_title id=”cz_107144″]

شماره تلفن متخصص چکاپ بارداری اصفهان

دکتر الهام فردین پور
توجه : بعد از شماره گیری داخلی 700 را بگیرید 

03191011128 

[/cz_title][cz_banner title=”معرفی بهترین متخصص بارداری اصفهان” image=”2121″ sk_title=”font-size:24px;color:#ffffff;background-color:#285bbb;padding-top:5px;padding-bottom:5px;” sk_box=”background-color:#285bbb;margin-bottom:30px;border-radius:5px;box-shadow:0px 10px 30px 0px rgba(40,91,187,0.26);” id=”cz_86826″ link=”url:https%3A%2F%2Fvebclinic.com%2Fef%2F|title:%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1%20%D8%A7%D9%84%D9%87%D8%A7%D9%85%20%D9%81%D8%B1%D8%AF%DB%8C%D9%86%20%D9%BE%D9%88%D8%B1″]پزشک متخصص بارداری [/cz_banner][vc_column_text]

7 دانستنی از دكتر متخصص چكاپ بارداري اصفهان

7 دانستنی از دکتر متخصص چکاپ بارداری اصفهان عنوان مقاله امروز ما است .همانطور که می دانید برخی از آزمایشات به عنوان بخشی از مراقبت های طبیعی قبل از زایمان به مادران باردار ارائه می شود. بسیاری از مشکلات را می توان قبل از تولد نوزاد تشخیص داد البته در صورتی که مادران باردار به محض اطلاع یافتن از باردرای تحت نظردکتر متخصص بارداری قرار بگیرند و به طور منظم چکاپ بشوند.

بسیاری از بانوان ممکن است به دلایل مختلفی  تا مدتی از بارداری خود بی اطلاع باشند. در ابتدای این مقاله قصد داریم چند مورد از تست های بارداری اصفهان و نکات مربوط به بارداری را مورد بررسی قرار دهیم و در نهایت چند مورد آزمایش هایی که پس از اطمینان یافتن از بارداری به منظور اطلاع از وضعیت نوزاد و مادر انجام می شود را شرح دهیم. و همینطور 7 دانستنی از دکتر متخصص چکاپ بارداری اصفهان را برای شما همشهریان بیان خواهیم کرد .

قرص های ضد بارداری

توضیحات دکتر فردین پور در مورد قرص های ضد بارداری

 

1- آیا در صورت مصرف قرص، آزمایش بارداری جواب می دهد؟

دکتر متخصص بارداری اصفهان در پاسخ به این سوال بیان می کند که برخی از روش‌های پیشگیری از بارداری، مانند قرص‌های ضد بارداری، حاوی هورمون هستند، اما این هورمون‌ها مانع از انجام تست بارداری نمی‌شوند. هیچ روش پیشگیری از بارداری کاملاً مؤثر نیست، بنابراین اگر فکر می کنید ممکن است باردار باشید، حتما آزمایش بارداری انجام دهید.

2- نتایج تست های خانگی از دکتر متخصص بارداری اصفهان 

تست های بارداری خانگی مانند بیبی چک به شرطی دقیق عمل می کنند که دستورالعمل ها را به درستی دنبال کنید. نتیجه آزمایش مثبت تقریباً حدود 90 درصد صحیح می باشد. با این حال طبق نظریه دکتر متخصص بارداری اصفهان نتیجه آزمایش منفی کمتر قابل اعتماد است. نتیجه تست های بارداری(Pregnancy Test) گاهی ممکن است غلط باشند در صورتی که :

دستورالعمل ها را به درستی دنبال نکنید

تست را خیلی زود انجام دهید

برخی از داروها نیز می توانند بر نتایج تأثیر بگذارند.

اگر نتیجه منفی گرفتید و همچنان فکر می کنید باردار هستید، چند روز صبر کنید و دوباره امتحان کنید. اگر بعد از آزمایش دوم نتیجه منفی گرفتید اما پریودتان نرسیده به دکتر متخصص بارداری خوب اصفهان مراجعه کنید.

3- زمان مناسب برای انجام آزمایش بارداری از دکتر متخصص

اگر قاعدگی در تاریخ مشخص اتفاق نیفتاده است  و اخیراً رابطه جنسی محافظت نشده داشته اید، ممکن است باردار باشید. تست های بارداری از اولین روز قاعدگی شما قابل اعتماد هستند. اگر نمی‌دانید زمان قاعدگی بعدی شما چه زمانی است، آزمایش را حداقل 21 روز پس از آخرین رابطه جنسی محافظت نشده انجام دهید. در هر زمانی از روز می توانید آزمایش بارداری را بر روی نمونه ادرار جمع آوری شده انجام دهید و حتما لازم نیست صبح باشد. 

4- آزمایش های بارداری چقدر دقیق است؟

تست های بارداری زمانی که با دقت از آنها استفاده بشود بسیار دقیق عمل خواهند کرد.  تست های بارداری که در داروخانه می گیرید در 99  درصد از مواقع جواب درست را نشان می دهد. تست‌های بارداری زمانی دقیق‌تر هستند که بعد از اینکه قاعدگی خود را از دست داده‌اید، آن‌ها را انجام دهید. اگر تست بارداری منقضی شده باشد یا اینکه از آن به درستی استفاده نکنید، دقت کمتری خواهد داشت. بنابراین همیشه تاریخ انقضا روی بسته بندی را بررسی کنید و دستورالعمل های همراه با تست بارداری را به دقت بخوانید. هر چه زودتر متوجه شوید که باردار هستید، زودتر می توانید به گزینه های خود فکر کنید و هر مراقبتی را که برای سالم ماندن نیاز دارید دریافت کنید.

5- آزمایش های غربالگری و تشخیصی از دکتر متخصص بارداری اصفهان 

این آزمایش ها بعد از اینکه شما اطمینان یافتید که به طور حتمی باردار هستید توسط دکتر متخصص بارداری انجام می شوند. آزمایش های غربالگری و تشخیصی به شما اطلاع می دهد که آیا کودک شما در معرض خطر است یا خیر؟ و در صورت وجود احتمالی خطر یا نقصی این کمک را می کند تا هر چه سریع تر به رفع آن  اقدام نماییم. این آزمایش ها معمولا در سه ماه اول بارداری انجام می شوند.

6- غربالگری دهانه رحم توسط دکتر متخصص بارداری اصفهان 

 این آزمایش برای بررسی ویروس پاپیلومای انسانیHPV ویا هر گونه علائم سرطان دهانه رحم وهمینطور اگر در معرض خطر کمبود ویتامین D هستید، ممکن است انجام شود. به عنوان بخشی از معاینه، پزشک متخصص اطلاعاتی در مورد این که :  کدام داروها را مصرف می کنید؟ آیا می خواهید واکسن آنفولانزا بزنید؟ یا کدام مکمل های ویتامین و مواد معدنی را می توانید مصرف کنید ویا باید از آنها اجتناب کنید را از شما دریافت می کند.همچنین شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر از مراقبت های لازم قبل از زایمان مقاله دکتر زنان و زایمان خوب کرج را نیز مطالعه نمایید . 

7- معاینه فیزیکی شکم 

اندازه گیری شکم یا همان لمس شکم به منظور بررسی رشد کودک و بررسی وضعیت سلامتی مادر برای تشخیص وجود  مشکل در وضعیت جنین . اسکن اولتراسوند نیز برای بررسی رشد فیزیکی و هر گونه عوارض بارداری توسط بهترین دکتر متخصص زنان شیراز و اصفهان برای بانوان باردار انجام می شود.

بهترین دکتر چکاپ بارداری کرج ، تغییرات هورمونی بعد زایمان

 بانوان باردار پس از زایمان بین 6 تا 13 کیلو اضافه وزن خواهند داشت ، بهترین دکتر چکاپ بارداری کرج و اصفهان بیان می کند که اضافه شدن وزن بدن مادران بعد از زایمان بسیار طبیعی است . بدن پس از گذراندن دوره بارداری به زمان نیاز دارد تا بتواند کم کم  شکل قبل از زایمان خود را به دست آورد.

علائم تغییرات هورمونی بعد از زایمان از زبان بهترین دکتر متخصص بارداری اصفهان 

برخی از علائم و تغییرات هورمونی  بدن مادران بعد از زایمان از زبان بهترین دکتر متخصص بارداری اصفهان عبارتند از :

بی قراری

تحریک پذیری

بی خوابی یا کم خوابی

 کم خوری یا پر خوری

 مشکل در تمرکز

احساس گناه یا بی ارزشی

افکار آسیب رساندن به خود یا نوزاد

افسردگی

کاهش خستگی پس از زایمان از دکتر متخصص بارداری 

بدن  مادران در حین زایمان  خون زیادی را از دست می دهد. این خونریزی باعث احساس ضعف و خستگی در بانوان می شود . برای کاهش خستگی لازم است که مقدار زیادی آب  بنوشند و از میوه و سبزیجات تازه استفاده نمایند .

چند مزیت مراقبت قبل زایمان از دکتر متخصص چکاپ بارداری خوب شیراز

 رعایت مراقبت های بهداشتی و انجام معاینات لازم قبل از زایمان توسط  پزشکان متخصص چکاپ بارداری در شیراز و اصفهان از عوامل مهمی هستند که به بانوان باردار این امکان را  می دهند تا در طول دوران بارداری تغذیه خوب و سالمی داشته باشند.

 مزیت مراقبت های بهداشتی از زبان بهترین دکتر متخصص بارداری اصفهان 

برخی از مزایای مراقبت های دوران بارداری از زبان بهترین دکتر متخصص بارداری اصفهان به شرح زیر می باشد :

 کاهش خطر عوارض بارداری: کاربرد اصلی مراقبت های قبل از زایمان ، کاهش خطر بیماریهای مادرزادی نوزادان است .

بررسی  رشد  کودک : برای بررسی رشد و تکامل کودک در هر مرحله از بارداری، بهترین دکتر متخصص بارداری اصفهان آزمایش هایی را برای مادران تجویز می کند .

 بررسی سلامت مادر : مراقبت های لازم در طول دوران بارداری این امکان را فراهم می کند تا مادران باردار نکات ضروری مرتبط به بدن خود را بدانند.

 دكتر متخصص چكاپ بارداري خوب در اصفهان

بهترین دکتر زنان برای عفونت در اصفهان

بهترین جراح زنان در اصفهان

دکتر زنان خوب برای نازایی در اصفهان

دکتر زنان متخصص عفونت

لیست پزشکان زنان کلینیک خانواده اصفهان

[/vc_column_text][cz_video_popup video=”https://www.aparat.com/v/S3Qbz” id=”cz_110717″ title=”روش استفاده از قرص های ضد بارداری” subtitle=”متخصص زنان و بارداری” image=”13411″][/cz_video_popup][/vc_column][/vc_row]

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
دیدگاه ها
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
مشاهده نظرات دیگران و ثبت نظر جدیدx