لوگوی جمع شده 3

[vc_row][vc_column][cz_title id=”cz_53459″ cz_title=””]

شماره تماس دکتر خوب برای عمل زیبایی پلک در کرج

دکتر ابدالی
توجه : بعد از شماره گیری داخلی 407 را بگیرید 

03191011128 

[/cz_title][cz_banner style=”style6″ title=”اطلاعات بیشتر ” image=”3735″ sk_title=”font-size:24px;color:#ffffff;background-color:#285bbb;padding-top:5px;padding-bottom:5px;” sk_box=”background-color:#285bbb;margin-bottom:30px;border-radius:5px;box-shadow:0px 10px 30px 0px rgba(40,91,187,0.26);” id=”cz_110192″ link=”url:https%3A%2F%2Fvebclinic.com%2Fdr-ho-a%2F|title:%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1%20%D8%AD%D8%B3%DB%8C%D9%86%20%D8%A7%D8%A8%D8%AF%D8%A7%D9%84%DB%8C%20%D9%81%D9%88%D9%82%20%D8%AA%D8%AE%D8%B5%D8%B5%20%D8%AC%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C%20%D9%BE%D9%84%D8%A7%D8%B3%D8%AA%DB%8C%DA%A9%20%D8%A7%D8%B5%D9%81%D9%87%D8%A7%D9%86″ cz_banner=””] دکتر فوق تخصص جراحی پلاستیک [/cz_banner][vc_column_text]

بهترین دکترعمل جراحی بلفاروپلاستی کرج، لیفت پلک 

بهترین دکترعمل جراحی بلفاروپلاستی کرج عنوان مقاله امروز ما می باشد . بلفاروپلاستی اصطلاح پزشکی است که برای توصیف جراحی پلک استفاده می شود. جراحی لیفت پلک یکی از رایج ترین جراحی های زیبایی است که امروزه توسط  دکتر متخصص جراحی پلاستیک انجام می شود. هدف از این روش بازگرداندن فرد به ظاهری جوان تر است.

فاکتورهای زیادی وجود دارد که تعیین می کند نتایج جراحی تا چه مدت باقی خواهد ماند. برخی از این موارد شامل نوع جراحی، سلامت بیمار و میزان تعهد بیمار به مراقبت های بعد از عمل است. اگر قصد انجام جراحی  بلفاروپلاستی را دارید تا پایان این متن همراه ما باشید زیرا که؛ بهترین دکتر عمل جراحی بلفاروپلاستی کرج ، اطلاعاتی از این جراحی زیبایی در اختیار شما عزیزان قرار داده است.

دلایل زیبایی برای بلفارپلاستی 

انجام این جراحی توسط بهترین دکتر جراحی بلفاروپلاستی کرج به عنوان یک عمل زیبایی محبوب شناخته شده است و در اکثر موارد نیز به دلایل زیبایی انجام می شود. جراحی بلفاروپلاستی، روشی موثر برای بهبود بینایی افراد مسن است. همچنین این جراحی اعتماد به نفس بیمار را تا حد زیادی افزایش می دهد.

کلینیک پوستاهداف جراحی لیفت پلک از زبان بهترین دکتر جراحی بلفاروپلاستی کرج 

از رایج ترین اهداف جراحی لیفت پلک می توان به موارد زیر اشاره کرد :

 لیفت و سفت کردن بافت نرم پلک

اصلاح تغییر منفی شکل چشم ها که در نتیجه پوست، ماهیچه و چربی اضافی ایجاد شده اند

کاهش پف و سیاهی زیر چشم

اطاق جراحی ساکشن اصفهانرفع نقص بینایی به دلیل افتادگی پلک و پوست اضافی که مردمک چشم را پوشانده است (در برخی موارد این مورد تحت پوشش بیمه قرار می گیرد)

لازم است بدانید که؛ جراحی لیفت پلک خطوط ریز، چین و چروک دور چشم یا افتادگی ابرو را اصلاح نمی کند. بهترین دکتر جراحی بلفاروپلاستی کرج بیان می کند که این جراحی اغلب با سایر روش‌های جوان‌سازی صورت مانند لیفت ابرو و پیشانی، بازسازی پوست با لیزر و بوتاکس ترکیب می‌شود تا بیمار بتواند بهترین نتیجه را بدست آورد.

گاهی اوقات بیماران قبل از جراحی توسط چشم پزشک ارزیابی می شوند تا اطمینان حاصل شود که ممکن است بیماری چشمی زمینه ای وجود نداشته باشد، زیرا این امر می تواند بر نتایج جراحی تأثیر بگذارد.

لیفت پلک بالا و پایین توسط بهترین دکتر جراحی بلفاروپلاستی کرج 

پوست، ماهیچه و چربی اضافی به طور متناسب از پلک بالایی برداشته می شود تا به بازیابی شکل اولیه چشم کمک کند. برش ایجاد شده معمولا در چین طبیعی پلک پنهان می شود. در برخی موارد، برای دستیابی به بهترین نتایج جراحی بلفاروپلاستی ممکن است به لیفت ابرو/پیشانی (brow-lift)  نیز نیاز باشد. این عوامل در زمان مشاوره اولیه بررسی می شوند.

  جراحی لیفت، به رفع پوست، ماهیچه و چربی اضافی پلک پایین کمک می کند. اغلب، بیماران نگران پف و سیاهی زیر چشمان خود هستند. در بیشتر موارد، سیاهی دور چشم از سایه هایی است که توسط چربی برآمده زیر چشم ایجاد می شود. سلامت کلی چشم ها و رویکردهای جراحی مختلف در طول فرآیند مشاوره اولیه توسط دکتر جراحی بلفاروپلاستی خوب کرج مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

اگر یکی از موارد زیر را دارید، می توانید کاندیدای خوبی برای جراحی بلفاروپلاستی باشید:

پف کردن جشم (این امر باعث باعث می شود فرد چهره ای خسته و غمگین داشته باشد)

کیسه های چربی زیر پوست

پوست اضافی که می تواند بینایی را مختل کند

ممکن است بیمار به روش های دیگری مانند رفع افتادگی پوست صورت یا جوانسازی نیز نیاز داشته باشد. این جراحی ها می توانند به طور همزمان انجام شوند.

جراحی بلفاروپلاستی چقدر طول می کشد و هزینه آن چقدر است؟  

زمان انجام این روش بسته به پیچیدگی آن می تواند از 30 دقیقه تا 2 ساعت متغیر باشد.همچنین بهترین دکتر جراحی بلفاروپلاستی کرج بیان می کند که هزینه این عمل به وسعت ناحیه در حال انجام بستگی دارد و طی مشاوره با  بهترین دکتر جراح در مورد آن صحبت خواهد شد. گاهی اوقات اگر پوست بالای چشم با مسدود کردن مردمک،  بینایی را تحت تاثیر قرار دهد، می‌توان آن را تحت پوشش بیمه قرار داد.

چه مقدار تورم و کبودی وجود خواهد داشت؟

اکثر بیماران مقداری تورم و کبودی را تجربه خواهند کرد که ممکن است 3 تا 14 روز طول بکشد. پایبندی بیمار به دستورالعمل های بعد از عمل تأثیر مستقیمی بر بهبودی خواهد داشت. بیشتر کبودی ها را می توان به طور موقت با آرایش استتار کرد.

دستیابی به بهترین نتایج بوسیله دکتر جراحی بلفاروپلاستی کرج 

درد بعد جراحی لیفت پلک حداقل است. اکثر بیماران می توانند در عرض 3 تا 5 روز به سر کار بازگردند. برای دستیابی به بهترین نتایج، باید به مدت 2 هفته پس از عمل از ورزش اجتناب شود. بهترین دکتر جراحی بلفاروپلاستی کرج ، برنامه بهبودی را برای هر بیمار شخصی سازی می کند.

بهترین جراح پلک در کرج

هزینه جراحی افتادگی پلک کرج

هزینه عمل بلفاروپلاستی در کلینیک نور

فوق تخصص جراحی پلاستیک چشم در کرج

بهترین فوق تخصص جراحی پلک در کرج

[/vc_column_text][cz_video_popup video=”https://www.aparat.com/v/mUbgd” id=”cz_105872″ title=”عمل بلفاروپلاستی پلک” subtitle=”بهترین دکتر متخصص جراحی بلفاروپلاستی” image=”3734″][/vc_column][/vc_row]

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
دیدگاه ها
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
مشاهده نظرات دیگران و ثبت نظر جدیدx