لوگوی جمع شده 3

[vc_row][vc_column][cz_title id=”cz_56293″]

شماره تلفن دکتر بوتاکس خوب در بهارستان

 کلینیک پوست ، مو و زیبایی AB

03191011128

در این مقاله یکی از مزاکز خوب و لاکچری در بهارستان اصفهان برای تزریق بوتاکس به شما معرفی گردیده است .

[/cz_title][cz_gap height=”20px” height_tablet=”20px” height_mobile=”20px”][cz_banner title=”اطلاعات بیشتر” image=”13169″ sk_title=”font-size:24px;color:#ffffff;background-color:#285bbb;padding-top:5px;padding-bottom:5px;” sk_box=”background-color:#285bbb;margin-bottom:30px;border-radius:5px;box-shadow:0px 10px 30px 0px rgba(40,91,187,0.26);” id=”cz_16786″] بهترین دکتر بوتاکس بهارستان اصفهان [/cz_banner][vc_column_text]

بهترین دکتر بوتاکس بهارستان اصفهان ، نحوه تزریق و عملکرد

نحوه تزریق و عملکرد آن توسط بهترین دکتر بوتاکس بهارستان اصفهان چگونه است ؟ تزریق بوتاکس در بهترین کلینیک پوست و زیبایی به کاهش ظاهر چین و چروک های صورت کمک می کند. 

اگر خطوط صورت دارید که می خواهید از آنها رهایی یابید؛ این روش درمانی می تواند برای شما بسیار مناسب باشد. در ادامه بهترین دکتر بوتاکس بهارستان توضیحاتی را درباره ی این تکنیک شرح داده است.

نحوه عملکر تزریق از زبان دکتر بوتاکس بهارستان 

بوتاکس و فیلر تزریقاتی هستند که مستقیماً توسط دکتر ژل و فیلر خوب شاهین شهر و بهارستان اصفهان در زیر پوست صورت شما تزریق می شوند.

بوتاکس حاوی سمی به نام بوتولینوم می باشد،سم بوتولینوم یک نوروتوکسین است. این ماده، زمانی که در دوزهای کوچک تجویز می شود، بدون هیچ‌ ضرری عضلات صورت شما را شل می کند. بهترین دکتر بوتاکس بهارستان بیان می کند که حرکت مکرر عضلات باعث ایجاد خطوط صورت مانند چین و چروک های پیشانی، خطوط اخم و حتی خطوط دور گردن می شود.

عملکرد تزریق بوتاکس، ظاهر این خطوط را بهبود می بخشد و شدت آنها را کاهش می دهد. 

 همچنین کلینیک پوست و زیبایی خوب بهارستان بیان می کند که؛ برای حفظ ظاهر به دست آمده از طریق بوتاکس، هر چند ماه یکبار نیاز به تزریق منظم دارید.

بوتاکس می تواند برای کسانی که می خواهند خطوط و چین و چروک های خود را بدون انجام یک روش جراحی تهاجمی کاهش دهند بسیار مناسب باشد.

اگر علاقه مند به تزریق این ماده جهت کاهش ظاهر خطوط ریز، چین و چروک و … هستید، ممکن است کاندیدای خوبی برای این روش باشید. با این حال، چند نکته وجود دارد که باید بدانید تا مطمئن شوید عملکرد بوتاکس برای شما ایمن و موثر است.

کاندیدای مناسب برای بوتاکس 

آن دسته از افرادی‌ که دارای چین و چروک و خطوط خفیف تا متوسط روی صورت و گردن خود هستند کاندیدای مناسبی برای بوتاکس به شمار می روند.

 به طور کلی ضروری است که محدودیت های بوتاکس را بشناسید و از آنها آگاه باشید. 

محدودیت های تزریق از بهترین دکتر بوتاکس بهارستان 

همانطور که می‌دانید، بوتاکس یک گزینه فوق العاده برای درمان خطوط صورت است، با این حال استفاده از این روش دارای محدودیت هایی است که در ادامه به چند مورد از آنها اشاره خواهیم کرد.

 افرادی که دارای افتادگی شدید پوست(sagging-skin) هستند، بوتاکس نمی تواند روش مناسبی برای آنها باشد. 

اگر پوستی افتاده روی صورت خود دارید که ظاهر آن را دوست ندارید، لازم است با پزشک خود در مورد سایر روش های درمانی صورت نیز صحبت کنید. اما اگر صورت و گردن شما دارای خطوط خفیف تا متوسط باشد، بوتاکس راهی ایمن برای زیباتر کردن ظاهر پوست محسوب می شود.  در نتیجه؛ به لطف این تزریق می توانید هم جوان تر به نظر برسید و هم احساس جوانی داشته باشید.

 خطرات عملکرد تزریق از بهترین دکتر بوتاکس بهارستان 

بهترین دکتر بوتاکس بهارستان بیان می کند که عملکرد تزریق بوتاکس ممکن است برای افرادی با مشخصات زیر مناسب نباشد. 

افرادی که دارای بیماری مرتبط با عضله هستد. 

افرادی که عفونت های پوستی دارند. 

بانوانی که در حال حاضر باردار یا شیرده هستند.

  در صورتی که؛ سابقه مشکلات تنفسی، خونریزی یا مشکل در بلع داشته باشید.

آن دسته از بیمارانی که داروهای رقیق کننده خون مصرف می کنند.

 اخیراً جراحی کرده اید یا قصد دارید به زودی تحت عمل جراحی قرار بگیرید.

هنگامی که برای دریافت تزریق این‌ ماده به یک دکتر بوتاکس خوب مراجعه می کنید ممکن است ندانید که به کدام یک از اجزای تشکیل دهنده تزریق بوتاکس حساسیت دارید، به همین دلیل است که قبل از انجام بوتاکس لازم است آزمایش های لازم را انجام دهید.

جایگزین مناسب برای بوتاکس در دوران بارداری

برای زنانی که به طور منظم از بوتاکس استفاده می کنند تا ظاهری صاف و جوان داشته باشند، ترک بوتاکس به مدت 9 ماه می تواند دشوار باشد. با این حال، تعدادی دیگر از درمان‌های جوان‌سازی پوست وجود دارند که می‌توانند به پوست شما کمک کنند تا در طول بارداری، درخشان، سرزنده و شاداب به نظر برسید. در طول مشاوره اولیه برای درمان‌های پوست ، دکتر بوتاکس بهارستان، پوست شما را بررسی می‌کند و گزینه‌های موجود را به طور کامل توضیح می‌دهد. در نتیجه؛ کلینیک پوست و مو خوب شاهین شهر و بهارستان اصفهان به زنان باردار توصیه می کند که ؛به جای استفاده از پرکننده‌های تزریقی یا نوروتوکسین از سایر روش های درمانی استفاده نمایند . 

بهترین دکتر تزریق بوتاکس اهواز ، رفع چروک صورت

آگاهی از مزایا و معایب هر روش یا تکنیک درمانی برای پوست امری مهم و ضروری است. بسیاری از افرادی که قصد تزریق بوتاکس را دارند نگران ارتباط احتمالی بین بوتاکس و قرار گرفتن در معرض نور خورشید هستند. بهترین دکتر تزریق بوتاکس اهواز و بهارستان بیان می کند که نور خورشید با درمان بوتاکس هیچ گونه تداخلی ندارد . با این حال توصیه می شود افراد برای تسریع روند درمان خود کمتر در معرض آفتاب قرار بگیرند.

ترکیب بوتاکس با سایر روش های جوانسازی 

افراد بسیاری برای حفظ زیبایی و جوانی پوست خود از ترکیب روش های درمانی پوست بهره می برند. بهترین دکتر بوتاکس بهارستان با استفاده از روش های جوانسازی به شما در داشتن پوستی سالم و شاداب کمک می کند. رایج ترین متد های درمانی که با تزریق بوتاکس قابل استفاده هستند عبارتند از :

لایه برداری پوست با لیزر

تزریق پر کننده های پوستی

استفاده از محصولات مراقبتی

  عوارض احتمالی از زبان بهترین دکتر تزریق بوتاکس بهارستان  

برخی از عوارض جانبی که بیماران ممکن است تا یک هفته پس از تزریق تجربه کنند عبارتند از :

قرمزی

تورم

احساس سوزش

دکتر بوتاکس خوب بهارستان
 لیزر بهارستان اصفهان
تزریق ژل در گلستان بهارستان
کلینیک اکسیر بهارستان اصفهان
مطب دکتر فریناز خدادادی
مجتمع میلانی بهارستان اصفهان
مجتمع میلانی بهارستان اصفهان

[/vc_column_text][cz_video_popup video=”https://www.aparat.com/v/lexp8″ id=”cz_93015″ title=”جوانسازی صورت توسط تزریق بوتاکس” subtitle=”بهترین دکتر بوتاکس بهارستان اصفهان” image=”4027″][/cz_video_popup][/vc_column][/vc_row]

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
دیدگاه ها
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
مشاهده نظرات دیگران و ثبت نظر جدیدx