لوگوی جمع شده 3

شماره تلفن دکتر خوب برای درمان تنگی نخاع

درمان دیسک کمر با فیزیوتراپی

بهترین متخصصین و دکتر ها برای درمان تنگی کانال نخاع در اهواز در فیزیوتراپی آرام در کنار شما هستند . جهت کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص با ما همراه باشید .

بهترین دکتر تنگی نخاع اهواز ، درمان و باز کردن کانال

درمان و باز کردن کانال توسط بهترین دکتر تنگی نخاع اهواز در این مقاله شرح داده شده است . تنگی کانال نخاعی، منجر به فشار بر ناحیه نخاع و ریشه های عصبی می شود. این آسیب معمولاً به آرامی و در طول زمان ایجاد می شود. دکتر تنگی نخاع اهواز معتقد است که؛ علائم این بیماری بلافاصله آشکار نمی شوند. وی بیان می کند نشانه های تنگی نخاع اغلب با افزایش سن یا فرسودگی ظاهر می شوند. دلایل زیادی برای تنگی کانال نخاعی وجود دارد که شایع ترین آنها آرتروز است. رایج ترین گزینه های درمانی شامل فیزیوتراپی، دارو درمانی و در صورت لزوم جراحی است.

لیست بهترین دکتر های درمان تنگی نخاع اهواز

هیچ داده ای یافت نشد

درمان تنگی کانال نخاع در اهواز

انواع درد های ستون فقرات از زبان بهترین دکتر تنگی نخاع اهواز 

تنگی ستون فقرات

این بیماری در قسمت پایین کمر بسیار شایع است. در نظر داشته باشید که این آسیب مفصلی بر اساس جایی که روی ستون فقرات رخ می دهد طبقه بندی می شود.

تنگی دهانه رحم

جایی که تنگی در قسمتی از ستون فقرات است و در گردن شما قرار دارد.

تنگی کمر

جایی که تنگی در قسمتی از ستون فقرات و پایین کمر شما است.

علت اصلی تنگی کانال نخاعی چیست؟

تنگی نخاع یک بیماری دژنراتیو ستون فقرات است که معمولاً در طول زمان ایجاد می شود. همانطور که گفته شد؛ شایع ترین علت آسیب ناشی از آرتروز است.

علل دیگر این بیماری از زبان بهترین دکتر تنگی نخاع اهواز عبارتند از:

فتق دیسک:

دیسک هایی که میان مهره های ستون فقرات قرار دارند با افزایش سن خشک می شوند، ترک می خورند و مقداری از مواد نرم داخلی خود را آزاد می کنند. بنا بر گفته های بهترین دکتر کمردرد کرج و اهواز، این فرایند به نخاع یا اعصاب فشار وارد می کند و منجر به تنگی نخاع(spinal-stenosis) می شود.

رباط های ضخیم:

رباط‌هایی که استخوان‌های ستون فقرات را در کنار هم نگه می‌دارند، می‌توانند به مرور زمان سفت و ضخیم شوند و باعث بیرون زدگی آنها در کانال نخاعی شوند.

آسیب های ستون فقرات:

تصادفات و سایر ضربه ها می توانند باعث دررفتگی یا شکستگی یک یا چند مهره شوند. استخوان جابجا شده از شکستگی ستون فقرات ممکن است به محتویات کانال نخاع آسیب برساند.

علائم تنگی کانال نخاعی چیست؟

علائم تنگی نخاع ممکن است برای مدت طولانی وجود داشته باشند، اما آزاردهنده یا حتی قابل توجه نباشند. همچنین دکتر تنگی نخاع خوب اهواز در مصاحبه باسایت وب کلینیک بیان می کند که به مرور زمان این علائم می‌توانند به طناب نخاعی یا اعصاب فشار وارد کنند و در نهایت منجر به ایجاد کمردرد و سیاتیک شوند. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر مقاله بهترین دکتر متخصص دیسک کمر کرج را نیز مطالعه نمایید . 

ممکن است نشانه هایی از درد در ناحیه­ ی گردن، پشت، بازوها، پاها، دست ها و پاهای خود تجربه کنید مانند:

گرفتگی در یک یا هر دو پا هنگام راه رفتن یا ایستادن برای مدت طولانی

درد شدید

بی حسی

مور مور شدن

از دست دادن تعادل

چه درمان هایی برای باز کردن کانال توسط دکتر تنگی نخاع اهواز توصیه می شوند ؟

درمان و باز کردن کانال نخاعی به محل و شدت گرفتگی، همراه با علائمی که تجربه می کنید بستگی دارد. دکتر طب فیزیکی خوب شیراز و اهواز بیان می کند که : موارد خفیف تنگی ممکن است با رویکردهای غیرجراحی برای کنترل علائم، درمان شوند، از جمله:

ورزش:

برخی ورزش ها می توانند به تسکین درد، تقویت ماهیچه ها و حمایت لازم از ستون فقرات کمک کنند.

تغییرات سبک زندگی:

تغییر رژیم غذایی برای کاهش و مدیریت وزن، شناسایی و تنظیم وضعیت هایی که علائم شما را بدتر می کنند از جمله مواردی هستند که می توانند به شما در کنترل علائم تنگی نخاع کمک کنند.

گرما درمانی:

درمان‌های گرم می‌توانند با شل کردن عضلات و تسکین مفاصل، درد ناشی از بیماری‌هایی مانند آرتروز را تسکین دهند. به یاد داشته باشید که هنگام استفاده از درمان های گرم مراقب باشید که خود را نسوزانید.

سرما درمانی:

اگر متوجه شدید که درمان‌های گرم برای شما خوب کار نمی‌کنند، روش های سرما درمانی نیز می‌توانند تورم، حساسیت و التهاب شما را کاهش دهند.

فیزیوتراپی:

فیزیوتراپیست شما می تواند بهترین ورزش ها را برای تسکین درد و بهبود قدرت و تعادل شما توصیه کند.

تزریق استروئید:

تزریق می تواند به کاهش التهاب و درد کمک کند.

داروهای تسکین درد:

بهترین دکتر تنگی نخاع اهواز در برخی از شرایط برای کنترل درد مسکن های دارویی به شما توصیه می کند.

بهترین دکتر درمان تنگی نخاع اصفهان ، عمل بسته باز کردن کانال 

تنگی نخاع زمانی ایجاد می شود که کانال نخاعی باریک شده باشد. این اختلال با گذشت زمان باعث می شود که نخاع یا اعصابی که به سمت عضلات حرکت می‌کنند فشرده شود . بهترین دکتر درمان تنگی نخاع اصفهان و اهواز بیان می کند که در اغلب موارد تحریک ناشی از فشرده شدن کانال نخاعی با علائمی مانند کمردرد و بی حسی همراه است.

  انواع جراحی ستون فقرات  : 

  برخی از انواع رایج جراحی های مرتبط به ستون فقرات برای درمان تنگی نخاع شامل : فورامینوتومی ،لامینکتومی و فیوژن ستون فقرات می باشد .

توضیحات بهترین دکتر تنگی نخاع اهواز در مورد لامینوتومی آندوسکوپی:

 روش های غیرجراحی مختلفی برای درمان بیماری های مرتبط به ستون فقرات مانند تنگی کانال نخاعی وجود دارد. البته در نظر داشته باشید که در اکثر موارد این اختلال بدون نیاز به جراحی بهبود می یابد .لامینوتومی آندوسکوپی یک روش جایگزین کم تهاجمی برای جراحی ستون فقرات است . بهترین دکتر تنگی نخاع اهواز ،ابتدا یک برش کوچک بر روی عضله ایجاد می کند و سپس از یک سیم راهنما برای رفع فشار از ستون فقرات استفاده می‌کند .

 دکتر تنگی نخاع خوب اهواز
بهترین دکتر دیسک کمر اهواز
بهترین دکتر فوق تخصص ستون فقرات در اهواز
فوق تخصص مغز و اعصاب و ستون فقرات در اهواز
بهترین دکتر ستون فقرات اهواز
درمان تنگی کانال نخاعی در اهواز
درمان تنگی کانال نخاعی با لیزر در اهواز
دکتر فرهمند متخصص ستون فقرات اهواز 

علایم تنگی کانال نخاع و درمان های نوین در اهواز

در ادامه مقاله بهترین دکتر تنگی کانال نخاعی اهواز مقاله ای در خصوص علائم و درمان های نوین باز کردن کانال نخاع را از یک پزشک متبحر در شیراز می خوانید .

بهترین دکتر تنگی کانال نخاع شیراز ، علائم و درمان های نوین

شماره تلفن و نوبت دکتر خوب برای درمان تنگی کانال نخاع در شیراز  تماس تلفنی دکتر محمد رضا رستمی متخصص طب فیزیکی در شیراز و پزشکی است که با استفاده از متد جدید به درمان تنگی کانال نخاعی بیماران می پردازد . با ما همراه باشید و در مورد روش های درمانی ایشان اطلاعاتی خوب به دست بیاورید نوبت دهی اینترنتی نشانی : شیراز – خیابان قصر الدشت – بین کوچه 81 و 83 – ساختمان فراز – طبقه اول  لوکیشن اینستگرام آیا اطلاعات ارائه شده برای شما مفید بود ؟ ثبت نظر و پیشنهادات اطلاعات بیشتر این مرکز سوالات متداول طرحهای تخفیف طرحهای اقساطی بهترین دکتر تنگی کانال نخاع شیراز ، علائم و درمان های نوین علل، علائم و درمان های نوین توسط بهترین دکتر تنگی کانال نخاع شیراز در این مقاله شرح داده شده است . ستون فقرات، نه تنها به عنوان یک گذرگاه عصبی اصلی عمل می‌کند، بلکه وزن بدن انسان را نیز پشتیبانی می‌کند. به همین دلیل است که روزانه در معرص آسیب های مکرر قرار می گیرد. برخی از افراد هستند که مشکلات بسیار بیشتری را نسبت به دیگران با ستون فقرات خود تجربه می کنند. این افراد ممکن است دچار استئوآرتریت، تنگی کانال نخاعی،

توضیحات بیشتر »

بهترین دکترهای فوق تخصص درمان کانال نخاعی اهواز

هیچ داده ای یافت نشد

آدرس و لوکیشن بهترین دکتر های درمان تنگی کانال نخاع اهواز

مقالات بهترین دکتر ها در مورد درمان تنگی کانال نخاع

مطالب مشابه

0
مشاهده نظرات دیگران و ثبت نظر جدیدx