لوگوی جمع شده 3

شماره تلفن و نوبت دکتر تنگی کانال نخاع

بهترین دکتر

دکتر ….. از بهترین متخصص ها در زمینه تنگی کانال نخاع در قم است . شما با مطالعه مطالب این صفحه میتوانید اطلاعاتی خوب در این مورد بدست بیاورید و برای درمان خود از طریق مختلف با این پزشک  مرتبط باشید  .

آیا اطلاعات ارائه شده برای شما مفید بود ؟

بهترین دکتر و کلینیک

بهترین دکتر متخصص تنگی کانال نخاع قم ، اولویت درمان های طبیعی

از نظر بهترین دکتر متخصص تنگی کانال نخاع قم ، درمان های طبیعی در اولویت قرار دارد. تنگی کانال نخاعی یکی از دلایل اصلی کمردرد مزمن در میان سالمندان است. این آسیب، معمولاً ناشی از ساییدگی و پارگی این ناحیه با  افزایش سن است . در این بیماری، ساختارهای نخاعی اغلب بر روی اعصاب مجاور فشار می آورند و منجر به درد، بی حسی، گزگز و علائم مرتبط می شود.

بیمارانی که تشخیص تنگی نخاعی دریافت کرده اند ممکن است در مورد نیاز به جراحی جهت رفع علائم خود نگران باشند. در حالی که اشکال شدید این وضعیت به طور کلی نیاز به عمل دارد، روش‌های غیرجراحی مختلفی نیز برای درمان در مراحل اولیه وجود دارد.

در این مقاله روش های موجود توسط دکتر متخصص تنگی کانال نخاع قم مورد بحث قرار خواهد گرفت.

لیست بهترین دکتر های درمان تنگی کانال نخاع قم

هیچ داده ای یافت نشد

اطلاعاتی درمورد دکتر تنگی کانال نخاع قم

توضیحات دکتر متخصص تنگی کانال نخاع قم  در مورد درمان بدون جراحی

دکتر متخصص تنگی کانال نخاع قم  بر این باور است که؛ اکثر موارد تنگی نخاعی را می توان بدون جراحی با موفقیت درمان کرد. در واقع، حدود 70 درصد از بیماران مبتلا می توانند به طور موثر علائم خود را تنها با روش های غیرجراحی مدیریت کنند. تنها 10 تا 15 درصد از بیماران مبتلا به تنگی کمر باید برای علائم خود تحت عمل قرار گیرند.

بیماران معمولاً برای بهبودی نیاز به ترکیبی از متد های محافظه‌کارانه مانند فیزیوتراپی، داروهای ضد التهابی، تغییر سبک زندگی و تزریق استروئیدی (Steroid injection) دارند.

اولویت درمان های طبیعی و ورزش برای تنگی نخاع  

هنگامی که کانال نخاعی باریک شود، جراحی تنها راه باز کردن آن است. اولویت با روش های درمانی طبیعی و ورزش در مرکز درمان تنگی نخاع قم می باشد .با این حال، اغلب ممکن است به تنهایی با درمان های طبیعی، تسکین پایدار از علائم این مشکل را تجربه کنید.

برای درمان طبیعی ، با برنامه ریزی قرار ملاقات سریع با یک متخصص در منطقه خود شروع کنید. شما باید توسط یک متخصص پزشکی ماهر تحت نظر باشید و توصیه های شخصی در طول روند بهبودی خود را دریافت کنید.

با این اوصاف، فیزیوتراپی و تنظیم سبک زندگی از جمله بهترین درمان ها هستند.

درمان تنگی کانال نخاعی با فیزیوتراپی در قم

درمان تنگی کانال نخاعی با فیزیوتراپی در قم ، به طور گسترده برای بیماران مبتلا به این آسیب توصیه می شود. این روش همچنین می تواند برای افرادی  که پس از جراحی  بهبود می یابند نیز مفید باشد.

در فیزیوتراپی، بیماران معمولاً مجموعه ای شخصی از تمرینات و کشش ها را دریافت می کنند. این حرکت ها برای بهبود حمایت عضلانی و در عین حال افزایش تحرک طراحی شده اند. علاوه بر این، فیزیوتراپیست شما ممکن است درمان های جایگزین مانند طب سوزنی، ماساژ درمانی و تحریک الکتریکی را برای تشویق طبیعی به بهبود توصیه کند.

توصیه های دکتر متخصص تنگی کانال نخاع قم  جهت تنظیم سبک زندگی برای درمان

تنظیم سبک زندگی می تواند تاثیر زیادی بر روند بهبودی تنگی نخاع شما داشته باشد. جنبه های مختلف زندگی از جمله ورزش، وزن و رژیم غذایی می تواند تفاوتی در توانایی شما برای بهبود تنگی نخاع ایجاد کند.

وزن بیمار بر میزان فشار روی ستون فقرات هنگام ایستادن، راه رفتن و ورزش تأثیر می گذارد. اضافه وزن می تواند بر دیسک های بین مهره ای و اعصاب نخاعی فشار وارد کند و خطر ابتلا به علائم عصبی را افزایش دهد.

علاوه بر این، تمرین روتین شما می تواند به بهبود کمک کند . دکتر متخصص تنگی کانال نخاع قم  بیان می کند که؛ ورزش منظم برای بیماران مهم است تا تحرک داشته باشند، قدرت عضلانی را حفظ کنند و گردش خون را بهبود بخشند. با این حال، از فعالیت هایی که شما را در معرض خطر قرار می دهند (مانند وزنه برداری، ژیمناستیک و ورزش های تماسی) خودداری کنید.

 بررسی جدیدترین متد های درمان تنگی کانال نخاع در قم

به طور سنتی، جراحی تنگی  شامل لامینکتومی با فیوژن است. لامینکتومی با استخراج بخشی یا تمام لامینا، فشرده سازی عصب را کاهش می دهد.

متأسفانه، این امر خطر انحطاط بخش مجاور و کاهش تحرک را ایجاد می کند. علاوه بر این، میزان بیمارانی که پس از فیوژن به جراحی تجدید نظر نیاز دارند از 9٪ تا 45٪ متغیر است.

با معایب قابل توجه این روش، بیماران مدت هاست که به دنبال جایگزین های درمانی بوده اند.  خوشبختانه جای هیچ نگرانی نیست زیرا؛ دکتر ستون فقرات اهواز قم بیان میکند که؛  پیشرفت‌های پزشکی اخیر، انتشار بسیاری از گزینه‌های جدید قابل توجه درمان تنگی نخاعی، از جمله درمان‌های ترمیمی، IDET، و ایمپلنت‌های غیر فیوژن را تسهیل کرده است.

درمان تنگی کانال نخاعی با فیزیوتراپی در قم

دکتر تنگی کانال نخاع قم , علائم و درمان های نوین

در این صفحه بهترین دکتر های درمان تنگی کانال نخاع در قم به شما معرفی شده اند . در ادامه با علائم و درمان های نوین آشنا می شوید و در مورد متد های درمانی اطلاعاتی به دست می آورید .

بهترین دکتر تنگی کانال نخاع شیراز ، علائم و درمان های نوین

شماره تلفن و نوبت دکتر خوب برای درمان تنگی کانال نخاع در شیراز  تماس تلفنی دکتر محمد رضا رستمی متخصص طب فیزیکی در شیراز و پزشکی است که با استفاده از متد جدید به درمان تنگی کانال نخاعی بیماران می پردازد . با ما همراه باشید و در مورد روش های درمانی ایشان اطلاعاتی خوب به دست بیاورید نوبت دهی اینترنتی نشانی : شیراز – خیابان قصر الدشت – بین کوچه 81 و 83 – ساختمان فراز – طبقه اول  لوکیشن اینستگرام آیا اطلاعات ارائه شده برای شما مفید بود ؟ ثبت نظر و پیشنهادات اطلاعات بیشتر این مرکز سوالات متداول طرحهای تخفیف طرحهای اقساطی بهترین دکتر تنگی کانال نخاع شیراز ، علائم و درمان های نوین علل، علائم و درمان های نوین توسط بهترین دکتر تنگی کانال نخاع شیراز در این مقاله شرح داده شده است . ستون فقرات، نه تنها به عنوان یک گذرگاه عصبی اصلی عمل می‌کند، بلکه وزن بدن انسان را نیز پشتیبانی می‌کند. به همین دلیل است که روزانه در معرص آسیب های مکرر قرار می گیرد. برخی از افراد هستند که مشکلات بسیار بیشتری را نسبت به دیگران با ستون فقرات خود تجربه می کنند. این افراد ممکن است دچار استئوآرتریت، تنگی کانال نخاعی،

توضیحات بیشتر »

بهترین دکترهای فوق تخصص درمان تنگی کانال نخاع قم

هیچ داده ای یافت نشد

آدرس و لوکیشن بهترین دکتر های درمان تنگی کانال نخاع قم

1

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
دیدگاه ها
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوبت دهی اینترنتی

0                                                       

 

 

در حال حاضر نوبت دهی اینترنتی این پزشک فعال نمی باشد جهت دریافت نوبت از طریق تماس تلفنی اقدام فرمایید یا در قسمت دیدگاهها درخواست خود را ثبت نمایید .

مقالات بهترین دکتر ها در مورد درمان تنگی کانال نخاع

مطالب مرتبط

0
مشاهده نظرات دیگران و ثبت نظر جدیدx