شماره تلفن و نوبت دکتر درمان دیسک کمر با لیزر

بهترین دکتر

دکتر ….. از بهترین متخصص ها در زمینه درمان دیسک کمر با لیزر در قم است . شما با مطالعه مطالب این صفحه میتوانید اطلاعاتی خوب در این مورد بدست بیاورید و برای درمان خود از طریق مختلف با این پزشک  مرتبط باشید  .

بهترین دکتر و کلینیک

بهترین دکتر  درمان دیسک کمر با لیزر قم ، روش های جدید

در این صفحه  قصد داریم بهترین دکتر درمان دیسک کمر با لیزر قم را به شما عزیزان معرفی نماییم .متخصصین طب فیزیکی از روش های جدیدی از جمله لیزر برای درمان دیسک کمر استفاده میکنند. اگر به دنبال درمان دیسک فتق، برآمده، خشک شده یا دژنراتیو هستید، لیزر درمانی بهترین راه است.  رفع فشار ستون فقرات با لیزر روشی اثبات شده برای کمک به آبرسانی مجدد و التیام است. دکتر متخصص درمان دیسک کمر با لیزر قم، برای رفع این موارد و سایر مشکلات مربوط به ستون فقرات بهترین متد ها را به شما پیشنهاد می دهد.

لیست بهترین دکتر های درمان دیسک کمر با لیزر قم

هیچ داده ای یافت نشد

اطلاعاتی درمورد دکتر درمان دیسک کمر با لیزر قم

روش های جدید درمان دیسک کمر با لیزر  توسط دکتر متخصص قم

اگر بی‌حسی، ضعف یا دردی را تجربه کرده‌اید که از پشت به پاها تابش می‌کند، ممکن است دچار فتق دیسک شده باشید. از جمله گزینه های موجود ، روش های جدید  است که مستقیماً بر روی آسیب اثر می گذارد، که می تواند علت درد را به سرعت و همچنین با حداقل تهاجم اصلاح کند.

این تکنیک نوآورانه به لطف پیشرفته ترین تکنولوژی توسعه یافته است و به شما امکان می دهد با یک جلسه بهترین نتایج را به دست آورید.

اعمال این روش از راه پوست در بیشتر مواقع از نیاز به جراحی جلوگیری می کند، زیرا میزان موفقیت پس از استفاده، ین 60 تا 80 درصد است.

بررسی مزایای درمان دیسک کمر با لیزر توسط دکتر متخصص قم

هیچ زمان استراحتی وجود ندارد:

با درمان‌های لیزری می توان از  هفته‌ها بستری شدن و توانبخشی پس از جراحی جلوگیری کرد. در صورت تایید پزشک، ممکن است بتوانید بلافاصله به فعالیت های عادی خود بازگردید.

بدون بیهوشی:

برخلاف جراحی، لیزر درمانی توسط دکتر متخصص قم نیازی به بیهوشی ندارد.

بدون خطر عفونت:

هر زمان که برش جراحی ایجاد شود، خطر عفونت ایجاد می شود. با این روش خطر عفونت وجود ندارد.

بدون عوارض جراحی:

حتی معمول ترین عمل ها نیز دارای خطراتی هستند، اما با درمان دیسک کمر با لیزر، هیچ عوارضی وجود ندارد.

لیزر دیسک کمر قم

اگر دکتر متخصص درمان دیسک کمر با لیزر قم احساس  کند که  این روش جدید برای شما تاثیر گذار است، یک معاینه کامل انجام می دهد تا مشخص شود آیا شما کاندیدای ایده آل برای درمان هستید یا خیر. او تنها در صورتی این را به بیماران توصیه می کند که معتقد باشد احتمال دستیابی به نتایج موفقیت آمیز زیاد است. سپس شما را در یک برنامه مراقبتی خاص با نیازها و موقعیت فردی قرار خواهد داد. بیماران معمولاً در جلسه سوم یا چهارم خود احساس بهبودی می کنند.

کاندیدای مناسب از نظر دکتر متخصص درمان دیسک کمر با لیزر قم

این تکنیک‌ها در بیشتر موارد، برای شش تا هشت هفته اول که درد تشخیص داده می‌شود، گزینه‌ای عالی هستند، با این حال، برای همه مناسب نیست.

کسانی که دچار آسیب دیسک به شکل فتق، اکستروژن (extrusion) یا بیرون زدگی حجیم در سطح دهانه رحم، پشتی یا کمری شده اند و به دلیل فشرده شدن ریشه عصبی، درد ناتوان کننده ای به شکل سیاتیک دارند، کاندید های مناسبی برای این درمان هستند.

قبل از انجام، دکتر متخصص درمان دیسک کمر با لیزر قم ، یک ارزیابی پزشکی دقیق و یک آزمایش تصویربرداری تکمیلی (MRI) برای رد علائم هشداردهنده‌ای که نیاز به جراحی را نشان می‌دهند، توصیه می کند.

خطرات درمان دیسک کمر با لیزر در قم

جدی ترین خطر درمان لیزری دیسک کمر در قم، عفونت (دیسیت) است، که البته با استفاده از آنتی بیوتیک ها تا حد زیادی به حداقل می رسد.

موارد منع مصرف برای استفاده از این روش کمیاب است، اگرچه ذکر اختلالات انعقادی شدید یا عفونت در ناحیه قابل ذکر است. در این تکنیک از کنتراست یددار استفاده می شود و اگرچه کاربرد آن ضروری نیست، اما در صورت حساسیت به این واسطه، اطلاع رسانی ضروری است.

دکتر درمان دیسک کمر با لیزر و ورزش قم

در این صفحه بهترین دکتر های درمان دیسک کمر با لیزر در قم به شما معرفی شده اند . در ادامه می توانید با مطالعه مطالب این وب سایت در مورد برخی از روش های درمان دیسک کمر مانند : ورزش و لیزر  اطلاعات مفیدی بدست آورید .

(PLDD) بوسیله دکتر درمان دیسک کمر با لیزر و ورزش شیراز

[vc_row][vc_column][vc_column_text]وط سو تور دکت[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][cz_title id=”cz_43253″] شماره تماس درمان دیسک کمر با لیزر در شیراز  دکتر احمد باقری مقدم توجه : بعد از شماره گیری داخلی را بگیرید  03191013975  [/cz_title][cz_banner title=”درمان دیسک کمر با لیزر و ورزش خوب شیراز” image=”4417″ sk_title=”font-size:24px;color:#ffffff;background-color:#285bbb;padding-top:5px;padding-bottom:5px;” sk_box=”background-color:#285bbb;margin-bottom:30px;border-radius:5px;box-shadow:0px 10px 30px 0px rgba(40,91,187,0.26);” id=”cz_58957″ link=”url:https%3A%2F%2Fvebclinic.com%2Fbm%2F|title:%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1%20%D8%A8%D8%A7%D9%82%D8%B1%DB%8C%20%D9%85%D9%82%D8%AF%D9%85%20%D8%B7%D8%A8%20%D9%81%DB%8C%D8%B2%DB%8C%DA%A9%DB%8C%20%D9%BE%D8%B2%D8%B4%DA%A9%DB%8C%20%D9%88%D8%B1%D8%B2%D8%B4%DB%8C%20%D8%A7%D8%B5%D9%81%D9%87%D8%A7%D9%86″]بهتریت دکتر درمان دیسک کمر [/cz_banner][vc_column_text]  (PLDD) بوسیله دکتر درمان دیسک کمر با لیزر و ورزش شیراز  (PLDD) بوسیله دکتر درمان دیسک کمر با لیزر و ورزش شیراز . استفاده از لیزر برای درمان دیسک کمر در اوایل دهه 1980 بوجود آمد. سازمان غذا و داروی ایالات متحده FDA در سال 1991 ،جراحی دیسک کمر با لیزر را به ثبت رسانید. درمان دیسک کمر با لیزر توسط پزشکان مجرب انجام می شود ،و یکی از درمان های کم تهاجمی برای درد کمر می باشد. لیزر ( PLDD ) یکی از بهترین روش های درمان دیسک کمر بدون عمل جراحی در اصفهان و شیراز و کل کشور محسوب میگردد . روش درمان بوسیله دکتر و توسط یک سوزن انجام می شود که وارد دیسک می شود ،عوارض جراحی لیزر برای دیسک کمر کمتر از جراحی باز می باشد و به همین دلیل بیمار می تواند چند روز پس از درمان به محل کار خود باز گردد، بنابراین

بهترین دکترهای فوق تخصص درمان دیسک کمر با لیزر قم

هیچ داده ای یافت نشد