لوگوی جمع شده 3

شماره تلفن و نوبت دکتر درمان زخم پای دیابتی شیراز

بهترین دکتر

دکتر ….. از بهترین متخصص ها در زمینه درمان زخم پای دیابتی در شیراز است . شما با مطالعه مطالب این صفحه میتوانید اطلاعاتی خوب در این مورد بدست بیاورید و برای درمان خود از طریق مختلف با این پزشک  مرتبط باشید  .

آیا اطلاعات ارائه شده برای شما مفید بود ؟

بهترین دکتر و کلینیک

دکتر و کارشناس مرکز درمان زخم پای دیابتی شیراز + معرفی درمانگاه شبانه روزی خوب

در این مقاله به معرفی درمانگاه شبانه روزی خوب ,دکتر و کارشناس مرکز درمان زخم پای دیابتی شیراز می پردازیم. زخم پا یکی از عوارض مهم دیابت است. شایع‌ترین علل زمینه‌ای عبارتند از: نوروپاتی، تروما، فشار بالای کف پا و بیماری شریان‌های محیطی.

ارزیابی و طبقه بندی کامل و سیستماتیک این امر  به راهنمایی درمان مناسب کمک می کند. هدف از پیشگیری و مدیریت این عارضه توسط دکتر و کارشناس مرکز درمان زخم پای دیابتی شیراز،  بسته شدن آن است. کاهش فشار با استفاده از قالب‌های تماسی کامل وگچ‌گیرهای متحرک  پایه اصلی بهبودی اولیه است.

لیست بهترین دکتر های درمان زخم پای دیابتی شیراز

هیچ داده ای یافت نشد

اطلاعاتی درمورد دکتر درمان زخم پای دیابتی شیراز

معرفی بهترین دکتر فوق تخصص زخم پای دیابتی شیراز و  درمانگاه شبانه روزی خوب

زخم هایی وجود دارد که ممکن است در بیماران مبتلا به دیابت نوع 1 یا 2 ایجاد شوند. تقریباً نیمی از آسیب ها عفونی می شوند و حدود 20 درصد از این عفونت ها منجر به آسیب های سختی میشوند و در این صورت ، مراجعه به یک درمانگاه خوب که بتواند به صورت شبانه روزی به شما خدمات دهد ضروری است .

افراد مبتلا اغلب دچار آسیب به اعصاب محیطی (نوروپاتی) می شوند. نوروپاتی حسی منجر به کاهش احساس درد و فشار می شود، که ممکن است باعث شود افراد دیابتی جسم تیز را در کفش خود احساس نکنند که این امر می تواند پوست را سوراخ کرده و باعث زخم پا شود.

بدشکلی و خشکی پوست، که اغلب با این عارضه رخ می دهد، می تواند منجر به تشکیل پینه در پا شود. استرس مکرر ناشی از راه رفتن یا بریدگی ها و خراش های جزئی بر روی این ناحیه می تواند باعث تبدیل پینه به زخم شود.

حدود 50 درصد از افراد دیابتی به بیماری شریان محیطی مبتلا هستند، وضعیتی که باعث کاهش جریان خون می شود. بیماران با این وضعیت در معرض افزایش خطر ابتلا به زخم های عفونی و قطع پا هستند.

ارزیابی  و معاینه نزد دکتر و کارشناس مرکز درمان زخم پای دیابتی شیراز

دکتر و کارشناس مرکز درمان زخم پای دیابتی شیراز  در ابتدا اندازه و عمق آسیب  را بررسی می کند و به دنبال علائم عفونت می باشد. برای ارزیابی جریان خون باید تصویربرداری اولتراسوند (ultrasound) انجام شود. پزشک متخصص در این زمینه ممکن است آزمایش‌های آزمایشگاهی برای افزایش نشانگرهای التهابی خون و مطالعات تصویربرداری (اشعه ایکس و در صورت نیاز تصویربرداری رزونانس مغناطیسی [MRI]) جهت تعیین اینکه آیا استخوانی در پا عفونی شده است یا خیر  توصیه کند.

روش های درمانی توسط کارشناس زخم در شیراز

زخم پای دیابتی باید با مراقبت ، برداشتن هر بافت مرده یا عفونی با جراحی و پانسمان مناسب درمان شود. برخی از بیماران نیاز به بهبودی با آنتی بیوتیک دارند.  خطر قطع عضو زمانی کاهش می‌یابد که از فرد توسط یک تیم مراقبت چند رشته‌ای مراقبت می‌شود که معمولاً شامل یک متخصص پا، متخصص مشکلات عفونی، کارشناس زخم در شیراز، جراح عروق و پزشک مراقبت‌های اولیه می‌شود.

بیماران مبتلا به این آسیب های جدی ممکن است برای بازگرداندن جریان خون تحت عمل جراحی بای پس قرار گیرند که می تواند خطر قطع عضو را کاهش دهد. روش های جراحی عروقی کم تهاجمی (درمان اندوواسکولار) نیز ممکن است برای برخی افراد استفاده شود. برای عده ای ممکن است قطع قسمتی یا تمام پا لازم باشد.

نتایج درمان های دکتر و کارشناس مرکز درمان زخم پای دیابتی شیراز

3 ماه پس از درمان توسط دکتر و کارشناس مرکز درمان زخم پای دیابتی شیراز ، 30 تا 40 درصد از این آسیب ها بهبود می یابند، اما برای حدود یک چهارم تا 1 سال بعد از آن نیز ممکن است  باقی بمانند. متاسفانه باید بگوییم که؛  پس از بهبودی تقریباً در 40 درصد بیماران در 1 سال و 65 درصد در 5 سالگی ممکن است این موارد عود کنند.

توصیه های دکتر و کارشناس مرکز درمان زخم پای دیابتی شیراز

افراد بهبود یافته باید هر 1 تا 3 ماه یکبار توسط دکتر و کارشناس مرکز درمان زخم پای دیابتی شیراز مورد ارزیابی قرار گیرند، دستورالعمل هایی در مورد نحوه نظارت صحیح به این عضو دریافت کنند و در مورد کفش هایی که به خوبی متناسب هستند و فشار روی پاها را کاهش می دهند توصیه هایی دریافت کنند.

دکتر فوق تخصص زخم پای دیابتی
کارشناس زخم در شیراز
کلینیک دیابت شیراز
کلینیک دیابت تابان شیراز
بهترين دكتر ديابت در شيراز

دکتر درمان زخم پای دیابتی شیراز

در این صفحه  بهترین دکتر های درمان زخم پای دیابتی در شیراز  به شما معرفی شده اند .

بهترین دکترهای فوق تخصص درمان زخم پای دیابتی شیراز

هیچ داده ای یافت نشد

آدرس و لوکیشن بهترین دکتر های درمان زخم پای دیابتی شیراز

لطفا نظرات خود را در مورد این مقاله و مرکز پزشکی بنویسید

1

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
دیدگاه ها
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوبت دهی اینترنتی

0                                                       

 

 

در حال حاضر نوبت دهی اینترنتی این پزشک فعال نمی باشد جهت دریافت نوبت از طریق تماس تلفنی اقدام فرمایید یا در قسمت دیدگاهها درخواست خود را ثبت نمایید .

مقالات بهترین دکتر ها در مورد درمان زخم پای دیابتی

مطالب مرتبط

0
مشاهده نظرات دیگران و ثبت نظر جدیدx