شماره تلفن دکتر خوب برای درمان غیر جراحی دیسک کمر در اهواز

دکتر پیام احمدی یکی از متخحصصین با تجربه و توانا در زمینه درمان غیر جراحی دیسک کمر در اهواز است . در این صفحه شما را با مرکز درمانی ایشان آشنا می کنیم .

بهترین دکتر متخصص دیسک کمر اهواز ، درمان انواع اختلال ها و درد

درمان انواع اختلال ها و درد توسط بهترین دکتر متخصص دیسک کمر اهواز چگونه انجام می شود ؟ اکثر افراد در مقطعی از زندگی خود کمردرد را تجربه می کنند. در حالی که این نوع درد گاهی اوقات می تواند موقتی باشد، همچنین می تواند ناشی از مشکلات مزمن ستون فقرات نیز باشد و در نهایت منجر به ناتوانی شود.

متخصصانی از زمینه‌های جراحی مغز و اعصاب، ارتوپدی، طب فیزیکی و توانبخشی و فیزیوتراپی با یکدیگر همکاری می‌کنند تا این شرایط را تشخیص دهند و موثرترین و کم تهاجمی‌ترین گزینه‌های درمانی را برای هر بیمار شناسایی کنند . در متن زیر اطلاعاتی راجع به بیماری دژنراتیو دیسک و کنترل کمر درد از زبان دکتر متخصص دیسک کمر اهواز ارائه شده است.

فیزیوتراپی آرام یکی دیگر از مراکز مجهز برای درمان دیسک کمر در اهواز است . در ادامه مقاله بهترین دکتر دیسک کمر اهواز می توانید با این مجموعه بیشتر آشنا شوید  .

لیست بهترین دکتر های دیسک کمر اهواز

هیچ داده ای یافت نشد

درمان بدون جراحی دیسک کمر در اهواز

انواع اختلالات شایع دیسک و کمر درد چیست؟

دو نوع اصلی از اختلالات دیسک که منجر به کمر درد می شود از زبان بهترین دکتر کمر درد اصفهان و اهواز عبارتد از : دژنراتیو و روماتولوژیک.

اختلالات دژنراتیو منجر به از دست دادن استخوان یا بافت نرم می شود که معمولاً به دلیل ساییدگی و پارگی مرتبط با افزایش سن است. در موارد کمتر، این اختلالات در اثر آسیب، عفونت یا رشد تومور روی ستون فقرات یا اطراف آن ایجاد می‌شوند.

برخی از اختلالات شایع دژنراتیو ستون فقرات از زبان بهترین دکتر دیسک کمر اهواز عبارتند از:

فتق دیسک و درد کمر:

این حالت ( لغزیدن یا پاره شدن دیسک) زمانی رخ می دهد که قسمت داخلی نرم دیسک کمر از قسمت بیرونی سخت آن بیرون می زند . بهترین دکتر دیسک کمر اهواز بیان می کند که آسیب می تواند در اثر یک حرکت ناگهانی یا فشار زیاد ایجاد شود، اما معمولاً با گذشت زمان اتفاق می افتد. دیسک بیرون زده می تواند اعصاب مجاور را تحریک کند و باعث درد کمر یا بی حسی در پشت، پایین دست ها یا پاها شود.

اختلالات روماتولوژیک :

این اختلالات زمانی اتفاق می‌افتند که سیستم ایمنی بدن به مفاصل خود حمله می‌کند و باعث التهاب دردناک می‌شود. اختلالات روماتولوژیک(Rheumatology)، می‌توانند منجر به تجزیه استخوان‌ها و بافت نرم شوند.

بررسی بیماری دژنراتیو توسط بهترین دکتر دیسک کمر اهواز

یکی از ناخوشایندترین اختلال های مفاصل و جنبه های افزایش سن این است که مفاصل شما شروع به ساییدگی می کنند.بنا بر گفته های دکتر طب فیزیکی خوب اهواز، این ساییدگی و پارگی مفاصل نه تنها در زانوها و باسن بلکه در دیسک ها­ی ستون فقرات نیز رایج است.

دکتر دیسک کمر خوب اهواز بیان می کند که دلیل دقیق شروع ساییدگی مفاصل ستون فقرات مشخص نیست و ممکن است ترکیبی از عواملی مانند داشتن سابقه خانوادگی یا وارد شدن آسیب به ستون فقرات باشد.

درمان دیسک کمر به چه عواملی بستگی دارد؟

درمان دیسک کمر و اختلال هایی که به واسطه آن برای ما بوجود می آید به شدت علائم آن بستگی دارد و اینکه آیا علائمی دال بر درگیر بودن اعصاب وجود دارد یا خیر. بهترین دکتر تنگی نخاع اهواز، در ابتدا عضلات و اعصاب بازوها و پاهای شما را معاینه می کند. در برخی موارد، برای بررسی اینکه آیا دیسک ها در حال فروپاشی هستند یا خیر، عکسبرداری با اشعه ایکس ضروری است.  اگر پزشک تشخیص دهد که مشکل ستون فقرات شما خیلی شدید نیست ممکن است داروها، مسکن های ضد التهاب، فیزیوتراپی و..  را  تجویز کند.

اگر این اقدامات مؤثر واقع نشد یا اگر علائم آسیب عصبی وجود داشت، ممکن است آزمایش‌های بیشتری مورد نیاز باشد تا پزشک تعیین کند آیا فرد به جراحی دیسک کمر نیاز دارد یا خیر.

3 راه برای محافظت از کمر از زبان دکتر متخصص دیسک کمر اهواز

با توجه به اینکه بیش از 80 درصد از بزرگسالان در مقطعی از زندگی خود برای کمردرد به دکتر دیسک کمر مراجعه می کنند، مراقبت از ستون فقرات کمری برای جلوگیری از ساییدگی دردناک و غیر ضروری در این بخش آسیب پذیر ستون فقرات مفید است. شما می توانید خطر ابتلا به مشکل کمر را با موارد زیر به حداقل برسانید:

1- کاهش وزن می تواند به کاهش کمردرد کمک کند.

2- تقویت و حفظ عضلات مرکزی (شکم): عضلات شکم و کمر با هم کار می کنند تا یک “کمربند” حمایتی در اطراف کمر شما ایجاد کنند. عضلات قوی تر می توانند به تثبیت کمر کمک کنند و به کاهش خطر آسیب کمک کنند.

3- ترک سیگار: نیکوتین جریان خون را در ساختارهای ستون فقرات از جمله دیسک های کمر کاهش می دهد و می تواند تغییرات دژنراتیو مرتبط با افزایش سن را تسریع کند.

بهترین دکتر متخصص دیسک کمر اصفهان ، دیسککتومی کم تهاجمی

به طور کلی هر دیسک از دوبخش اصلی تشکیل شده است، یک قسمت داخلی نرم  و یک حلقه بیرونی سخت . بهترین دکتر متخصص دیسک کمر اصفهان و اهواز بیان می کند که :برخی از آسیب ها ی وارد شده به ستون فقرات باعث می شود قسمت داخلی دیسک از حلقه خارجی آن بیرون زده شود. علائم این عارضه شامل درد، بی حسی و ضعف عضلانی است . همچنین این عوارض پس از ایستادن و نشستن های طولانی مدت شدید تر می شوند.

توضیحات بهترین دکتر دیسک کمر اهواز در مورد دیسککتومی کم تهاجمی:

دیسککتومی یکی از درمان های کم تهاجمی برای ثابت کردن دیسک ستون فقرات در قسمت پایین کمر است . بهترین دکتر دیسک کمر اهواز ابتدا یک لوله کوچک را از طریق پوست به داخل دیسک وارد کند  و سپس فتق دیسک را از آن ناحیه خارج می‌ کند . این روش درمان هیچ استخوان یا عضله ای از بدن خارج نمی کند .

کرایوتراپی :

کرایوتراپی یا سرما درمانی یکی از روش های درمانی دیسک کمر است . دکتر متخصص با استفاده از تکنیک کرایوتراپی به درمان این آسیب عضلانی کمک می کند. همچنین این روش برای درمان بیماری هایی مانند: آرتریت روماتوئید نیز استفاده می شود .

دکتر متخصص دیسک کمر خوب اهواز
بهترین دکتر فوق تخصص دیسک کمر در اهواز
بهترین دکتر کمر درد اهواز
درمان کمر درد اهواز
درمان دیسک کمر بدون جراحی در اهواز
دکتر ستون فقرات اهواز کیانپارس
دکتر هنرمند متخصص دیسک کمر اهواز

درمان دیسک کمر بدون جراحی در اهواز

بدون شک یکی از بهترین راه های درمانی دیسک کمر درمان بدون جراحی است . ما ضمن معرفی بهترین دکتر دیسک کمر اهواز شما را با یکی از مراکز مهم درمان غیر جراحی دیسک کمر در شیراز آشنا می کنیم .

بهترین دکتر متخصص درمان غیر جراحی دیسک کمر شیراز

شماره تلفن دکتر خوب برای درمان غیر جراحی دیسک کمر  تماس تلفنی دکترمحمد رضا رستمی متخصص طب فیزیکی و از پزشکان با سواد علمی بالا در شیراز می باشد . ایشان در زمینه درمان غیر جراحی دیسک کمر با روش های نوین پزشکی تبحر دارند و موفقیت های خوبی کسب نمودند . در ادامه با این پزشک بیشتر آشنا میشوید . نوبت دهی اینترنتی نشانی : شیراز – خیابان قصر الدشت – بین کوچه 81 و 83 – ساختمان فراز – طبقه اول  لوکیشن اینستگرام توضیحات دکتر رستمی در خصوص درمان دیسک کمر بدون جراحی فیلم توضیحات دکتر رستمی متخصص طب فیزیکی در مورد آسیب دیسک و مفصل ها و درمان جراحی اطلاعات بیشتر این مرکز بهترین دکتر متخصص درمان غیر جراحی دیسک کمر شیراز بهترین دکتر متخصص درمان غیر جراحی دیسک کمر شیراز عنوان مقاله امروزما می باشد . ستون فقرات ازاستخوان‌های متصل به هم تشکیل شده است. دیسک کمر، ترکیبی از بافت‌های همبند قوی در بدن است که باعث نگه داشتن مهره ها روی هم می شود. با افزایش سن دیسک کمر آب خود را از دست می دهد و این امر باعث خشک شدن ستون فقرات یا  فتق دیسک می شود. خشکی دیسک کمر منجر به کاهش

بهترین دکترهای فوق تخصص دیسک کمر اهواز

هیچ داده ای یافت نشد