شماره تلفن دکتر خوب برای درمان دیسک گردن

کلینیک فیزیوتراپی جام جم یکی از بهترین و شناخته شده ترین مراکز درمانی در شیراز  است . این مرکز با دستگاه های لیزر و تجهیزات درمانی پیشرفته مجهز شده است . و  در حال خدمت رسانی به  شما همشهریان عزیز می باشد .

دکترمحمد رضا رستمی از بهترین متخصص ها در زمینه درمان دیسک گردن در شیراز است . ایشان در زمینه درمان غیر جراحی دیسک گردن با روش های نوین پزشکی تبحر دارند و موفقیت های خوبی کسب نمودند . در ادامه با این پزشک بیشتر آشنا میشویم .

بهترین دکتر متخصص دیسک گردن شیراز ، کاهش درد

در این صفحه بهترین دکتر متخصص دیسک گردن شیراز در مورد چگونگی کاهش درد اطلاعاتی را برای شما ارائه نموده است . گردن از هفت مهره تشکیل شده است و  بین هر یک از این مهره ها یک پوسته بیرونی لاستیکی و یک لایه داخلی ژل مانند وجود دارد. نقاط ضعیف یا پارگی در پوسته بیرونی دیسک می‌تواند باعث بیرون زدگی یا فتق لایه داخلی شود. درمان سریع این بیماری توسط فیزیوتراپی می تواند به بهبودی بیماران کمک کند .

با این حال، دکتر متخصص دیسک گردن شیراز بیان می کند که؛ عدم درمان فتق دیسک گردن می تواند سه اثر منفی در دراز مدت داشته باشد. برای آگاهی از این اثرات منفی تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

بهترین دکتر های متخصص دیسک گردن شیراز

درمان دیبسک گردن در شیراز

لوکیشن و نشانی فیزیوتراپی دکتر رستمی

عوارض عدم درمان از زبان بهترین دکتر متخصص دیسک گردن شیراز

برخی از عوارض عدم درمان بیماری دیسک گردن از زبان بهترین دکتر متخصص دیسک گردن شیراز عبارتند از :

1- درد مزمن

یکی از اثرات طولانی مدت فتق دیسک گردن درمان نشده ایجاد درد مزمن است. فتق دیسک تمایل دارد به اعصاب نخاعی گردن ساییده شود و این می تواند عصب را تحریک کرده و منجر به درد شدید شود.

این دردها بیشتر در ناحیه گردن، شانه و بازو احساس می شوند. بهترین دکتر متخصص دیسک گردن شیراز بیان می کند که  اگر این عارضه درمان نشود، احتمالاً درد آنقدر ادامه خواهد داشت که مزمن شود. از نظر متخصصان پزشکی، این بدان معناست که بیمار بیش از 12 هفته درد داشته است.

2- سر درد

سردرد یکی دیگر از اثرات طولانی مدت فتق دیسک گردن (در صورت عدم درمان)است. این سردردها توسط ساختاری به نام شبکه گردنی( گروهی از اعصاب است که از گردن به سر می رسد) ایجاد می شوند.

شبکه گردنی می تواند درد ناشی از اعصاب تحریک شده توسط فتق دیسک گردن را به سر شما منتقل کند. به نوبه خود، این موضوع می تواند به شما احساس سردرد بدهد، حتی اگر مشکلی در شما وجود نداشته باشد، و اگر فتق دیسک درمان نشود، این سردردها در طول زمان بیشتر اتفاق می افتد.

3-کاهش توانایی انجام کارهای عادی

سومین اثر طولانی مدت فتق دیسک گردن (cervical disc) درمان نشده، کاهش توانایی شما برای انجام کارهای عادی است. یک مثال این است که افراد مبتلا به این مشکل ممکن است در تایپ کردن با مشکل فزاینده ای مواجه شوند. همچنین این وضعیت می تواند بلند کردن اجسام را دشوارتر کند.

همچنین دکتر متخصص دیسک گردن خوب شیراز بیان می کند که مشکلات عصبی که از فتق دیسک گردن ایجاد شده است ، می تواند منجر به ضعف در دست و بازو شود.

کاهش عوارض توسط بهترین دکتر متخصص دیسک گردن شیراز

افرادی که دچار فتق دیسک شده اند، می توانند ازفیزیوتراپی برای بهبودی و کاهش عوارض استفاده کنند. در واقع، فیزیوتراپی می تواند موجب کاهش درد شود و خطر ابتلا به اثرات طولانی مدت این آسیب را کمتر کند. برای درمان این مشکل ،دکتر متخصص فیزیوتراپی خوب شیراز، یک برنامه درمانی شخصی به شما ارائه خواهد داد. این برنامه شامل چندین روش درمانی مفید خواهد بود.

برخی از روش هایی که ممکن است توسط دکتر متخصص دیسک گردن در برنامه درمان شما قرار بگیرند عبارتند از:

درمان دستی

حجامت

مصرف دارو

تمرین های ورزشی

گرما درمانی

استفاده از کیسه های یخ

آموزش کاهش درد توسط بهترین دکتر دیسک گردن شیراز

آموزش وضعیت درست بدن،  بخش مهمی از کمک به بهتر شدن بیماری شما و کاهش درد است. فیزیوتراپیست ممکن است تنظیماتی را برای عادات کاری شما پیشنهاد دهد.

هدف هر تغییری ارتقای وضعیت بدنی خوب و محافظت از گردن است. آنها همچنین به شما آموزش می دهند که چگونه در طول روز به طور ایمن بنشینید و بلند شوید. وضعیت مناسب این اطمینان را ایجاد می کند که کمترین فشار را روی دیسک های ستون فقرات خود وارد کنید. در ادامه می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد عوارض و درمان فتق دیسک مقاله درمان دیسک کمر با لیزر اهواز را نیز مطالعه نمایید .

مدیریت درد با کمپرس های یخ  و گرم

هدف اول هر درمان، کاهش درد و التهاب در ناحیه است. دکتر متخصص دیسک گردن خوب شیراز بیان می کند که استفاده از یخ در ناحیه گردن و تیغه شانه در 24 تا 48 ساعت اول پس از شروع درد می تواند به کاهش التهاب کمک کند. بعد از 48 ساعت می توان از گرمای مرطوب برای کمک به شل شدن عضلات اطراف استفاده کرد.

ممکن است دکتر طب فیزیکی خوب شیراز به شما توصیه کند که: برای مدت کوتاهی در طول روز از گرنبند های طبی نرم استفاده کنید. این به عضلات گردن شما اجازه می دهد تا آرام شوند. آنها همچنین ممکن است توصیه کنند از یک بالش کانتور برای حمایت از گردن خود استفاده کنید.

بهترین دکتر متخصص دیسک گردن اصفهان ، بررسی های تشخیصی لازم

استخوان های مهره ای که در ستون فقرات وجود دارند به ما کمک می کنند که بتوانیم بدن خود را به حالت ایستاده نگه داریم. ساختار مهره ها به گونه ای است که میان هر یک از این مهره ها  دیسک‌هایی وجود دارد که در ستون فقرات شما  مانند یک ضربه‌گیرعمل می‌کنند. بنا بر گفته های بهترین دکتر متخصص دیسک گردن اصفهان و شیراز ، وارد شدن ضربه و فشار به دیسک گردن یا کمر منجر به پارگی یا فتق آنها می شود. این امر می تواند شرایط ناراحت کننده ای را در بدن شما ایجاد کند.

تکنیک های تشخیصی و درمانی از زبان بهترین دکتر متخصص دیسک گردن شیراز  :

تست های رایجی که پس از معاینه فیزیکی برای تشخیص این عارضه مورد استفاده قرار می گیرند عبارتند از : ام آر آی و اشعه ایکس. همچنین باید بگوییم که مراقبت های کایروپراکتیک و فیزیوتراپی از جمله شایع ترین متد درمانی هستند که برای تسکین فتق دیسک  گردن توسط بهترین دکتر متخصص دیسک گردن شیراز برای بیماران تجویز می شوند.

احتمال بیشتر فتق دیسک گردن در افراد مسن

این عارضه می تواند هر فردی را در هر رده سنی درگیر کند با این حال باید بگوییم که فتق دیسک گردن اکثراً در افراد مسن رخ می دهد زیرا که؛ خاصیت ارتجاعی و حجم دیسک های ستون فقرات با بالا رفتن سن کاهش می یابد. همچنین در نظر داشته باشید که؛ علائم دیسک گردن با توجه به دلیل ایجاد آن در بیماران می تواند متغیر باشد.

بهترین دکتر متخصص درمان دیسک گردن شیراز

جراحی دیسک گردن با لیزر در شیراز

جراحی دیسک گردن با لیزر در شیراز از جمله روش های مختلف برای درمان دیسک گردن می باشد.ما در سایت وب کلینیک پزشکان خوبی در این زمینه به شما عزیزان معرفی نموده ایم .

دکتر متخصص دیسک گردن شیراز
فوق تخصص دست و گردن در شیراز
متخصص گردن و ستون فقرات شیراز
بهترین فوق تخصص دیسک گردن

بهترین فوق تخصص دیسک گردن در شیرازچه کسی است ؟ دیسک گردن زمانی رخ می دهد که دیسک  ضعیف شده و به طناب نخاعی فشار می آورد.بهترین دکتران متخصص و فوق تخصص در شهر شیراز در این زمینه وجود دارند و ما سعی داریم در سایت وب کلینیک بهترین ها را به شما معرفی نماییم .

دکتر موسوی فوق تخصص ستون فقرات شیراز
جراح گردن در شیراز

جراحی دیسک گردن زمانی انجام خواهد شد که در ناحیه گردن یک یا چند عدد از مهره ها دچار بیرون زدگی یا پارگی شده باشد و درد شدیدی در ناحیه گردن و کمر بیمار احساس شود. بهترین دکتر جراح دیسک گردن در تمام شهرها از جمله شیراز، کسی خواهد بود که بتواند عمل جراحی دیسک گردن را با کمترین عوارض و با موفقیت انجام دهد.

بهترین دکترهای فوق تخصص درمان دیسک گردن شیراز

p-220308