لوگوی جمع شده 3

شماره تلفن دکتر روماتیسم مفاصل خوب در اصفهان

دکتر افشین محرابی از متخصصین با تجربه و شناخته شده در زمینه  روماتیسم مفاصل در اصفهان است . شما با مطالعه مطالب این صفحه میتوانید اطلاعات خوبی بدست بیاورید و برای درمان خود از طریق مختلف با این پزشک متخصص مرتبط باشید  .

آیا اطلاعات ارائه شده برای شما مفید بود ؟

بهترین دکتر روماتیسم مفاصل اصفهان ، درمان و تسکین درد روماتوئید

 در این صفحه بهترین دکتر روماتیسم مفاصل اصفهان در مورد درمان و تسکین درد روماتوئید اطلاعاتی را برای شما عزیزان ارائه نموده است . کنترل آرتریت روماتوئید (RA) و التهابی که به آن دامن می زند شامل دارو، فعالیت بدنی و داشتن یک سبک زندگی سالم است. در صورتی که به این بیماری دچار هستید، باید با پزشک خود و سایر متخصصان مراقبت های بهداشتی مشورت کنید تا آنها یک برنامه درمانی مناسب برای شما ایجاد کنند. بهترین دکتر روماتیسم مفاصل اصفهان در متن زیر مطالب مفیدی در مورد انواع روش های درمانی این اختلال ارائه داده است.

لیست بهترین دکتر های درمان روماتیسم مفاصل در اصفهان

هیچ داده ای یافت نشد

اطلاعاتی در مورد درمان روماتیسم در اصفهان

هدف از درمان آرتریت روماتوئید 

کاهش درد و سفتی

پیشرفت بیماری را کند یا متوقف کنید.

جلوگیری از آسیب مفاصل

عملکرد فیزیکی را بهبود بخشید تا بتوانید فعالیت های عادی روزانه را انجام دهید.

رفع خستگی و ضعف

چه نوع داروهایی توسط بهترین دکتر روماتیسم اصفهان تجویز می شوند؟

داروها بخش مهمی از درمان برای اکثر افراد مبتلا به RA هستند.  اگر شما قادر به مصرف NSAID ها نباشید، مسکن استامینوفن می تواند درد را کاهش دهد.  کورتیکواستروئیدها مشابه کورتیزونی است که بدن شما به طور طبیعی تولید می کند، این داروها نیز ضد التهاب قوی هستند. بهترین دکتر روماتیسم اصفهان، ممکن است کورتیکواستروئیدهای خوراکی را برای کاهش التهابی که می‌تواند به مفاصل و اندام‌ها آسیب برساند، تجویز کند.

آیا  ورزش برای تسکین درد روماتوئید موثر است؟

فعالیت بدنی منظم بخش مهمی از برنامه درمانی کلی شما است. این می تواند به حفظ دامنه حرکتی در مفاصل و تقویت ماهیچه هایی که از آنها حمایت می کنند کمک کند.

بسیاری از افراد مبتلا به این اختلال از کار با یک فیزیوتراپ با تجربه (PT) سود می برند. متخصصان فیزیوتراپی می توانند یک برنامه قدرت و تحرک برای شما ایجاد کنند و به شما نشان دهند که چگونه به روش هایی حرکت کنید که به تکسین درد شما   و جلوگیری از آسیب بیشتر کمک می کنند. یک فیزیوتراپ همچنین می تواند تکنیک های تسکین درد را به شما آموزش دهد و برای حمایت از مفاصل آسیب دیده آتل و بریس تجویز کند.

علاوه بر تمرین‌هایی که توسط متخصصین در این زمینه تجویز می‌شود، فعالیت‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید برای حفظ یا بهبود تحرک مفاصل، عضله‌سازی، تقویت سیستم قلبی عروقی و ارتقای سلامت و رفاه عمومی انجام دهید. شکل مناسب فعالیت برای شما نه تنها به مفاصل آسیب دیده و شدت بیماری  بستگی دارد، بلکه به علایق شما نیز بستگی دارد. بهترین تمرینات آنهایی هستند که از انجام منظم آن به اندازه کافی لذت می برید. گزینه های محبوب و ایمن برای افراد مبتلا به آرتریت روماتوئید شامل پیاده روی، شنا، ورزش در آب، ایروبیک کم ضربه و دوچرخه سواری ثابت است. در نظر داشته باشید که؛ قبل از شروع هر برنامه ورزشی جدید باید با پزشک خود مشورت کنید.

روش هایی برای افزایش کیفیت زندگی با RA توسط بهترین دکتر متخصص روماتیسم در اصفهان 

در کنار فیزیوتراپی و داروها، می‌توانید کارهای زیادی را به تنهایی انجام دهید تا مسئولیت سلامتی خود را بر عهده بگیرید و در کل احساس بهتری داشته باشید از جمله:

فعال باشید

در تصمیمات درمانی خود مشارکت فعال داشته باشید.

علائم، داروها، عوارض جانبی و سطح درد را پیگیری کنید.

معاینات منظم داشته باشید.

ترک سیگار

اگر سیگار می کشید، آن را متوقف کنید. دکتر روماتیسم مفاصل خوب اصفهان در این خصوص بیان می کند که :سیگار التهاب را افزایش می دهد و ممکن است منجر به RA شدیدتر شود. تحقیقات نشان می دهد که ممکن است بر پاسخ شما به درمان نیز تأثیر بگذارد و کنترل این بیماری را دشوار کند. به علاوه، می تواند خطر ابتلا به سایر مشکلات سلامت مرتبط با آرتریت را افزایش دهد.

رعایت رژیم غذایی مناسب

رژیم غذایی نمی تواند RA را درمان کند و برنامه غذایی خاصی برای بهبود علائم وجود ندارد. با این حال، یک برنامه غذایی غنی از سبزیجات، میوه، ماهی و چربی های سالم مانند روغن زیتون به حمایت از یک سبک زندگی سالم و به پیشگیری از التهاب کمک میکند.

تسکین درد و خستگی

در کنار ورزش و داروها، روش های زیر را نیز برای تسکین درد، خستگی و اضطراب امتحان کنید.

سرعت فعالیت برنامه خود را سبک کنید و در صورت نیاز کمک بخواهید. برای صرفه جویی در انرژی و محافظت از مفاصل در طول روز استراحت کنید.

درمان های سرد و گرم: روش های گرما و سرما درمانی، جریان خون را بهبود می بخشند و سفتی مفاصل(joint stiffness) را کاهش می دهند.

تکنیک های آرامش بخش: عضلات خود را شل کنید و افکار خود را کاهش دهید.

ماساژ دادن: ماساژ می تواند به کاهش درد، بهبود عملکرد مفاصل و کاهش استرس و اضطراب کمک کند.

عمل جراحی

 در برخی مواقع، ممکن است مجبور شوید برای ترمیم مفاصل و بهبود عملکرد خود، جراحی مفصل را در نظر بگیرید. تعویض مفصل ران و زانو رایج ترین جراحی برای افراد مبتلا به آرتریت روماتوئید است و کاملا موثر است.

دکتر روماتیسم خوب در اصفهان
نوبت اینترنتی دکتر علی محمد فاطمی روماتولوژی اصفهان
دکتر روماتیسم بیمارستان شریعتی اصفهان
بهترین دکتر متخصص روماتیسم
دکتر فوق تخصص روماتیسم اصفهان

بهترین دکتر فوق تخصص روماتیسم اصفهان

در این صفحه بهترین دکتر های فوق تخصص روماتیسم اصفهان به شما معرفی شده اند . در ادامه با یک دکتر خوب و حاذق در اهواز   آشنا می شوید و در مورد برخی از روش های درمان و تسکین درد بیماری روماتوئید  اطلاعاتی به دست می آورید .

بهترین دکتر متخصص روماتیسم مفاصل اهواز ، فوق تخصص در کیانپارس

شماره تلفن دکتر خوب برای درمان روماتیسم مفاصل در اهواز  تماس تلفنی دکتر قنبران از متخصصین با تجربه و شناخته شده در زمینه درمان روماتیسم مفاصل در اهواز است . شما با مطالعه مطالب این صفحه میتوانید اطلاعات خوبی بدست بیاورید و برای درمان  خود از طریق مختلف با این پزشک متخصص مرتبط باشید  . نوبت دهی اینترنتی آیا اطلاعات ارائه شده برای شما مفید بود ؟ ثبت نظر و پیشنهادات اطلاعات بیشتر این مرکز بهترین دکتر متخصص روماتیسم مفاصل اهواز ، فوق تخصص در کیانپارس در این صفحه بهترین دکتر فوق تخصص روماتیسم در کیانپارس اهواز را به شما همشهریان عزیز معرفی می نماییم . علت دقیق آرتریت روماتوئید ناشناخته است. اما، ژنتیک، سیگار کشیدن و استرس از جمله عواملی هستند که می توانند خطر ابتلا به علائم این بیماری را افزایش دهند. اطلاعات بیشتر و آشنایی با بهترین مراکز این رشته در کشور لیست بهترین دکتر های متخصص روماتیسم در اهواز هیچ داده ای یافت نشد اطلاعاتی در مورد درمان روماتیسم در اهواز دکتر فوق تخصص روماتیسم در کیانپارس اهواز روماتیسم مفاصلی یک بیماری خودایمنی مزمن است که در آن سیستم ایمنی به بافت های سالم بدن حمله می کند و باعث التهاب در مفاصل می شود. در

توضیحات بیشتر »

بهترین دکترهای فوق تخصص روماتیسم مفاصل در اصفهان

هیچ داده ای یافت نشد

آدرس و لوکیشن بهترین دکتر های درمان روماتیسم در اصفهان

0

 

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
دیدگاه ها
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
admin
مدیر
3 ماه قبل

بسیار عالی

نوبت دهی اینترنتی

0                                                       

 

 

در حال حاضر نوبت دهی اینترنتی این پزشک فعال نمی باشد جهت دریافت نوبت از طریق تماس تلفنی اقدام فرمایید یا در قسمت دیدگاهها درخواست خود را ثبت نمایید .

مقالات بهترین دکتر ها در مورد درمان روماتیسم مفاصل

1
0
مشاهده نظرات دیگران و ثبت نظر جدیدx