شماره تلفن دکتر خوب برای درمان روماتیسم مفاصل در شیراز

دکتر محرابی از متخصصین با تجربه و شناخته شده در زمینه در مان روماتیسم در شیراز است . شما با مطالعه مطالب این صفحه میتوانید اطلاعات خوبی بدست بیاورید و برای درمان خود از طریق مختلف با این پزشک متخصص مرتبط باشید  .

بهترین دکتر روماتیسم مفاصل شیراز ، درمان آرتریت

بیماری آرتریت توسط بهترین دکتر روماتیسم مفاصل در شیراز درمان می شود  . آرتریت روماتوئید (RA) یک اختلال التهابی مزمن (پایدار) است. روماتیسم باعث تورم و درد در پوشش مفاصل و عضلات شما می شود. این بیماری می تواند سایر قسمت های بدن مانند پوشش قلب و ریه ها را تحت تاثیر قرار دهد.  بهترین دکتر روماتیسم مفاصل شیراز علائم رایج  و روش های تشخیص این اختلال را شرح داده است.

لیست بهترین دکتر های درمان روماتیسم در شیراز

دکتر پیمان متقی
دکتر پیمان متقی فوق تخصص روماتولوژی

دکتر زهرا موبدی
دکتر زهرا موبدی فوق تخصص روماتولوژی

دکتر-بهرام-پاکزاد-
دکتر بهرام پاکزاد فوق تخصص روماتولوژی

دکتر حمیدرضا موسوی
دکتر حمیدرضا موسوی فوق تخصص روماتولوژی

دکتر هادی کریم زاده
دکتر هادی کریم زاده فوق تخصص روماتولوژی

اطلاعاتی در مورد درمان روماتیسم در شیراز

بهترین دکتر فوق تخصص روماتیسم در شیراز از درمان آرتریت می گوید

آرتریت روماتوئید اغلب  در دست ها، مچ دست، پاها و زانوهای شما رخ می دهد. بهترین دکتر روماتیسم شیراز بیان می کند که این بیماری همچنین؛ می تواند چندین مفصل را به طور همزمان در هر دو طرف بدن شما تحت تاثیر قرار دهد. به عنوان مثال، هر دو مچ دست شما ممکن است دردناک و سفت باشد. مفاصل انگشتان دست و پا می توانند از اولین مکان هایی باشند که درد و سفتی دارند. با گذشت زمان، بیماری آرتروز ممکن است سایر مفاصل مانند فک، شانه ها و باسن را نیز تحت تاثیر قرار دهد.

تشخیص علایم آرتریت توسط متخصصین  روماتیسم درمانگاه مطهری شیراز

بدون شک درمانگاه مطهری شیراز یکی از مراکزی است که جهت تشخیص علایم آرتریت و درمان آن مراجعه کنندگان زیادی دارد و متخصصین روماتیسم بسیار خوبی در این مرکز درمانی مشغول طبابت هستند

متخصص روماتیسم درمانگاه امام رضا شیراز

بهترین دکترهای روماتیسم بیمارستان کوثر شیراز

در ادامه لیست بهترین دکتر های روماتیسم بیمارستان بیمارستان کوثر شیراز برای رفاه حال شما همشهریان عزیز آورده شده است

علایم آرتریت از زبان بهترین دکتر روماتیسم شیراز

علائم آرتریت روماتوئید به گفته بهترین دکتر روماتیسم شیراز ممکن است شامل یک یا چند مورد از موارد زیر باشد:

مفاصل دردناک و متورم به خصوص در دست ها، پاها و زانوها

مشکل در حرکت مفاصل

سفتی و درد مفاصل به خصوص بعد از خواب

تب

خستگی

دست های قرمز و پف کرده

برجستگی های سخت (به نام ندول های روماتوئید) درست زیر پوست نزدیک مفاصل

از دست دادن اشتها

چه چیزی باعث آرتریت روماتوئید می شود؟

این اختلال، نوعی آرتریت و نوعی بیماری خودایمنی است. زمانی اتفاق می افتد که سیستم ایمنی بدن به بافت مفصلی خود حمله می کند. با این حال، علت دقیق این امر ناشناخته است.

روماتیسم مفصلی چگونه تشخیص داده می شود؟

ابتدا علائم بیمار مورد ارزیابی قرار می گیرند سپس یک معاینه فیزیکی روی بیمار انجام می شود. متخصصان، همچنین ممکن است آزمایش خون، اشعه ایکس یا تجزیه و تحلیل مایع مفصلی را درخواست کنند که مایع موجود در مفاصل شما را برای سایر علل احتمالی درد آزمایش می کند.

آیا می توان از آرتریت روماتوئید پیشگیری کرد یا از آن جلوگیری کرد؟

شما نمی توانید از آرتریت روماتوئید پیشگیری یا اجتناب کنید زیرا علت اصلی آن ناشناخته است. با این حال، ممکن است شانس ابتلا به RA را افزایش دهید اگر:

سن شما بین 50 الی 60 سال است.

یک زن هستند(آمار ابتلا در بانوان بیشتر است).

سیگاری هستند.

اضافه وزن دارید.

و در نهایت، سابقه خانوادگی RA داشته باشید.

درمانهای رایج  این اختلال

هدف از درمان این اختلال،  تسکین علائم، کاهش درد، جلوگیری از آسیب های آینده و بهبود کیفیت زندگی است. متخصصان در این زمینه، می توانند به شما کمک کنند تصمیم بگیرید کدام یک برای شما بهترین است. گزینه های درمان اغلب شامل دارو، جراحی و تغییرات سبک زندگی می باشند.

دارو

برای موارد خفیف RA، پزشک ممکن است مصرف داروهای بدون نسخه (OTC) را برای کاهش التهاب پیشنهاد کند. اینها عبارتند از آسپرین (یک نام تجاری: بایر)، ایبوپروفن (یک نام تجاری: Advil) یا ناپروکسن (یک نام تجاری: Aleve). داروهایی مانند استامینوفن نیز (یک نام تجاری: تیلنول) می توانند به تسکین درد و ایجاد احساس بهتر کمک کنند.

داروهایی که سیستم ایمنی شما را مدیریت می کنند (به نام سرکوب کننده های ایمنی) نیز می توانند برای مبارزه با RA استفاده شوند. هنگامی که  مبتلا به این بیماری هستید، سیستم ایمنی شما از کنترل خارج می شود. این داروها آن را به حالت عادی برمی گرداند. با این حال، آنها می توانند بر توانایی سیستم ایمنی بدن شما برای پاسخ به عفونت ها تأثیر بگذارند.

پزشک شما همچنین ممکن است یک استروئید مانند پردنیزون را تجویز کند. استروئیدها می توانند درد و تورم را کاهش دهند. با این حال، آنها فقط برای مدت کوتاهی قابل استفاده هستند. هر چه مدت زمان بیشتری از استروئیدها استفاده کنید (چند ماه یا سال)، اثربخشی آنها کاهش می یابد.

داروهای ضد روماتیسمی می توانند به درمان RA کمک کنند. اگر مصرف این داروها را زود شروع کنید، می توانند آسیب مفاصل شما را کاهش دهند.

عمل جراحی

برای موارد شدید RA یا مواردی که به طور موثر با دارو درمان نمی شوند، جراحی ممکن است یک گزینه باشد. روش ها ممکن است شامل جایگزینی مفصل باشد. اثرات جراحی می تواند به کاهش درد و بازیابی حرکت مفصل کمک کند. در مورد مزایا و خطرات جراحی با یک دکتر روماتیسم خوب در شیراز مشورت کنید.

تغییر سبک زندگی

تغییراتی در سبک زندگی وجود دارد که می توانید برای کمک به مدیریت روماتیسم مفصلی ایجاد کنید.

اگر اضافه وزن دارید وزن کم کنید

رژیم غذایی سالم داشته باشید.

سیگار نکشید.

ورزش منظم و ملایم انجام دهید. این امر می تواند ماهیچه های اطراف مفاصل شما را تقویت کرده و خستگی را کاهش دهد. ایروبیک ملایم در آب و پیاده روی ورزش های خوبی هستند که باید امتحان کنید. اگر در حین ورزش در مفصل جدید احساس درد کردید، توقف کنید و استراحت کنید.

نتیجه گیری:

آرتریت روماتوئید یک بیماری مادام العمر است. وقتی درمان می شود، ممکن است برای مدتی از بین برود، اما معمولاً عود می کند. مهم است که به محض شروع علائم به پزشک خود مراجعه کنید. هر چه زودتر درمان را شروع کنید، نتیجه بهتری خواهید داشت.

در صورت عدم درمان، RA می تواند مشکلات سلامتی دیگری ایجاد کند. دستان شما ممکن است خمیده یا پیچ خورده شوند. سایر مفاصل ممکن است تغییر شکل دهند. التهاب غضروف و استخوان های شما را تحت تاثیر قرار می دهد. مشکلات ریوی و قلبی نیز ممکن است رخ دهد. از این رو؛ توصیه می شود در صورت مشاهده هر گونه نشانه یا مشکلات جدید در بدن خود با پزشک متخصص مشورت کنید.

بهترین فوق تخصص روماتیسم در شیراز
متخصص روماتیسم درمانگاه مطهری شیراز
متخصص رومایسم درمانگاه امام رضا شیراز
درمانگاه روماتیسم در شیراز
دکتر روماتیسم شیراز
دکتر روماتیسم بیمارستان کوثر شیراز

معرفی بهترین دکتر فوق تخصص روماتیسم در شیراز

در این صفحه بهترین دکتر های فوق تخصص درمان روماتیسم شیراز به شما معرفی شده اند . در ادامه با یک دکتر خوب و حاذق در  کیانپارس اهواز آشنا می شوید و در مورد  علائم بیماری آرتریت روماتوئید اطلاعاتی به دست می آورید .

بهترین دکتر متخصص روماتیسم مفاصل اهواز ، فوق تخصص در کیانپارس

شماره تلفن دکتر خوب برای درمان روماتیسم مفاصل در اهواز  تماس تلفنی دکتر قنبران از متخصصین با تجربه و شناخته شده در زمینه درمان روماتیسم مفاصل در اهواز است . شما با مطالعه مطالب این صفحه میتوانید اطلاعات خوبی بدست بیاورید و برای درمان  خود از طریق مختلف با این پزشک متخصص مرتبط باشید  . نوبت دهی اینترنتی آیا اطلاعات ارائه شده برای شما مفید بود ؟ ثبت نظر و پیشنهادات اطلاعات بیشتر این مرکز بهترین دکتر متخصص روماتیسم مفاصل اهواز ، فوق تخصص در کیانپارس در این صفحه بهترین دکتر فوق تخصص روماتیسم در کیانپارس اهواز را به شما همشهریان عزیز معرفی می نماییم . علت دقیق آرتریت روماتوئید ناشناخته است. اما، ژنتیک، سیگار کشیدن و استرس از جمله عواملی هستند که می توانند خطر ابتلا به علائم این بیماری را افزایش دهند. اطلاعات بیشتر و آشنایی با بهترین مراکز این رشته در کشور لیست بهترین دکتر های متخصص روماتیسم در اهواز هیچ داده ای یافت نشد اطلاعاتی در مورد درمان روماتیسم در اهواز دکتر فوق تخصص روماتیسم در کیانپارس اهواز روماتیسم مفاصلی یک بیماری خودایمنی مزمن است که در آن سیستم ایمنی به بافت های سالم بدن حمله می کند و باعث التهاب در مفاصل می شود. در

بهترین دکترهای فوق تخصص درمان روماتیسم در شیراز

هیچ داده ای یافت نشد