لوگوی جمع شده 3

شماره تماس دکتر رینوپلاستی خوب در اصفهان

دکتر علوی راد یکی از مطرح ترین فوق تخصص های جراحی پلاستیک در اصفهان می باشد. 

از خدماتی که وی ارائه می دهد می توان به موارد زیر اشاره کرد.

جراحی پلاستیک زیبایی و ترمیمی صورت

انجام عمل زیبایی بینی

جراحی زیبایی پلک یا بلفاروپلاستی

عمل زیبایی گوش و..

پس از مشاهده نمونه کارها برای دریافت مشاوره جراحی بینی  می توانید با مطب ایشان تماس بگیرید و زمان ملاقات  خود را رزرو نمایید. 

آیا اطلاعات ارائه شده برای شما مفید بود ؟

بهترین دکتر رینوپلاستی اصفهان ، تغییر استایل بینی

تغییر استایل بینی توسط بهترین دکتر رینوپلاستی اصفهان چگونه انجام میشود ؟  افرادی که قصد انجام جراحی پلاستیک بینی را دارند امکان دارد بارها اسم رینوپلاستی و سپتوپلاستی به گوششان خورده باشد اما آگاهی نسبت به آن دو نداشته باشند. مطالعه کامل این مقاله به شما کمک می کند تا اطلاعات لازم را نسبت به مسائل مربوط به عمل جراحی به دست آورید  و با اطمینان خاطر دراین مسیر وارد شوید.

در ادامه اطلاعاتی از بهترین دکتر رینوپلاستی اصفهان و چگونگی اصلاح و تغییر استایل بینی را در اختیار شما همشهریان عزیز قرار خواهیم داد . 

لیست بهترین دکتر های رینوپلاستی اصفهان

هیچ داده ای یافت نشد

رینوپلاستی اصفهان

تفاوت رینوپلاستی و سپتوپلاستی  

سپتوپلاستی روشی از جراحی بینی است که برای بهبود تنفس با صاف کردن دیواره داخل بینی به کار گرفته می شود. جراح این روش را در مواقعی به کار میگیرد که  سپتوم کج باشد و در این صورت تنفس از طریق بینی دشوارتر می شود. در اکثر مواقع و در صورت تشخیص جراح  سپتوپلاستی با رینوپلاستی ترکیب می شود.

تغییر و اصلاح استایل بینی بوسیله بهترین دکتر رینوپلاستی اصفهان  

رینوپلاستی روشی از جراحی برای تغییر و اصلاح  فرم بینی می باشد. از آنجایی که هم تنفس و هم شکل بینی به هم مرتبط هستند، گاهی اوقات ممکن است این عمل توسط بهترین دکتر رینوپلاستی اصفهان نه تنها برای اصلاح و تغییر استایل و ظاهر بینی بلکه برای بهبود تنفس از طریق بینی نیز انجام شود.

همچنین جراحی بینی های گوشتی بیشتر برای تغییر شکل، اندازه و ظاهر کلی بینی انجام میگیرد، بهترین پزشکان جراحی بینی گوشتی شیراز و اصفهان در کلینیک ما،استخوان بینی را به‌ دقت تقویت می کنند تا لایه رویی به بهترین شکل روی یک غضروف پایدار قرار بگیرد .

برخی از مزایای جراحی بینی بوسیله بهترین دکتر رینوپلاستی اصفهان عبارتند از:

اندازه بینی را کم یا زیاد کند

به سوراخ های بینی شکل جدیدی بدهد

نوک بینی را کاهش دهد

پل را کم کند

تعادل و هماهنگی بین سایر ویژگی های صورت را افزایش دهد

ایجاد تأثیر مثبتی بر صورت 

مشکلات مربوط به انحراف سپتوم را اصلاح کند

آیا رینوپلاستی بینی یک عمل ساده است؟

 جراحی بینی یک عمل بسیار چالش برانگیزو پیچیده می باشد که این پیچیدگی ناشی از چندین عامل است. درابتدا باید بگوییم که حالت بینی یک فرم سه بعدی پیچیده می باشد که درست در مرکز صورت قرار دارد. تغییراتی که با  جراحی بهترین دکتر رینوپلاستی اصفهان صورت می پذیرد اغلب بسیار کوچک هستند. اما این تغییرات تفاوت عمده ای در ظاهر و عملکرد بینی ایجاد می کنند. از آنجا که این تغییرات کوچک هستند، حاشیه خطا نیز وجود دارد. جراح بینی (Nose surgeon) هر عمل را با توجه به نیازهای فرد  تنظیم می کند. برای جراحی بینی استخوانی و جراحی بنی گوشتی نیز جزئیاتی وجود دارد که میتوانید مقالاتی که در این رابطه در سایت ما موجود است را مطالعه نمایید .

 همچنین افرادی که جراحی بینی فانتزی را انتخاب می نمایند ، بهترین پزشکان جراحی بینی فانتزی شیراز و اصفهان در کلینیک ما برای بدست آوردن نتایج موفقیت آمیز جراحی، ویژگی ها ی پروفایل چهره متقاضی را به طور کامل مورد بررسی قرار می دهند . اشخاصی که بینی استخوانی و چهره ای کوچک دارند معمولا کاندید مناسب تری برای جراحی بینی فانتزی می باشند.

دوره نقاهت جراحی توسط بهترین دکتر رینوپلاستی اصفهان 

یک هفته مرخصی از محل کار، مدرسه یا سایر تعهدات را برای دوران نقاهت این عمل برنامه ریزی کنید. هر روز بعد از عمل جراحی بینی احساس بهتری خواهید داشت و حدود یک هفته پس از جراحی رینوپلاستی بینی، افراد معمولاً احساس می کنند که بدن آنها به روال عادی خود برگشته است. پس از جراحی، مقداری تورم در صورت شما ایجاد خواهد شد. در برخی افراد رفع تورم ممکن است چندین ماه طول بکشد، اما در اکثر افراد پس از حدوداً یک ماه دیگر آثاری از آنها باقی نمی ماند.

آیا  درعمل بینی خطراتی وجود دارد؟

 همه ما بر این موضوع واقف هستیم که در تمام جراحی ها احتمال بروز عوارضی وجود دارد. اما خوشبختانه خطرات جراحی بینی رینوپلاستی کوچک و عوارض آن بسیار نادر است. قبل از عمل، بهترین دکتر رینوپلاستی در مورد خطرات و مزایای جراحی با جزئیات با شما صحبت خواهد کرد.

آیا بیمه هزینه جراحی بینی را پرداخت می کند؟

گاهی اوقات بیمه هزینه جراحی بینی را پرداخت می کند که البته این شرایط هم  بستگی به بیمه نامه  شما دارد. قبل از برنامه ریزی برای جراحی، مطب پزشک به شما کمک می کند تا مجوز کتبی قبلی از شرکت بیمه خود دریافت کنید. البته این به معنی تحت پوشش قرار گرفتن صد در صدی نیست بیمه تنها در صورتی هزینه جراحی را پرداخت می کند که پزشک معتمد آن را تایید کند.

آیا می توانم ببینم بینی من بعد از عمل چه تغیری می کند؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که  تا حدودی بله.  قبل از جراحی، بهترین دکتر رینوپلاستی شما از چندین نما از صورت شما عکس های استاندارد می گیرد و این عکس‌ها را با نرم افزار های کامپویوتری تغییر می دهد تا به شما نشان  دهد که بینی شما بعد از جراحی چه تغییراتی می کند.

عمل اصلاح قوز دماغ از بهترین دکتر جراح بینی استخوانی و رینوپلاستی شیراز  

 معمولاً بینی های استخوانی نسبت به بینی های گوشتی انعطاف پذیری بیشتری دارند ، به همین علت نتیجه جراحی بینی های استخوانی همیشه مثبت بوده است. بنا به تشخیص بهترین جراحان بینی استخوانی در شیراز عمل اصلاح قوز بینی به دو صورت باز و بسته انجام می شود. بهترین دکتر رینوپلاستی اصفهان برای کاهش تورم و درد بعد از انجام جراحی راه کارهایی را به شما پیشنهاد می نماید که شامل مواردی چون: کمپرس سرد روی بینی ، استفاده از دارو ،شستشوی بینی با محلول نمکی ،عدم شرکت در فعالیت های سنگین ، بالا نگه داشتن سر در هنگام خواب و… می باشد .

انتخاب استایل مناسب شما توسط بهترین دکتر جراح رینوپلاستی بینی فانتزی اصفهان

به گفته بهترین دکتر رینوپلاستی اصفهان ، قبل از انجام جراحی زیبایی بینی انتخاب فرم بینی بیشترین دغدغه زیبا جویان می باشد.در بعضی از مواقع اشخاص در انتخاب فرم بینی خود اشتباه می کنند . هدف اصلی برای انتخاب مدل بینی توسط بهترین دکتر جراح بینی فانتزی اصفهان ، اصلاح ساختار کلی صورت و زیبا سازی بینی در متقاضیان می باشد ، در جراحی رینوپلاستی ساختار صورت از حالت طبیعی خارج و نوک بینی به سمت بالا هدایت می شود .بیشتر بانوان به این مدل بینی علاقه زیادی نشان می دهند ، ولی همانطور که پیشتر بیان کردیم این عمل باید بنا به تشخیص دکتر جراح  برای زیبا جویان انجام شود .

بهترین دکترعمل جراحی رینوپلاستی بینی گوشتی شیراز بوسیله جراحی باز

 معمولا ً بینی های گوشتی دارای غضروف های پهن و ظریف،پوست ضخیم و نوک بینی افتاده می باشند . بعد ازانجام جراحی توسط بهترین دکتر رینوپلاستی اصفهان ،تورم بینی گوشتی نسبت به بینی های دیگر کمی بیشتر می باشد به همین دلیل بهترین پزشکان جراحی بینی گوشتی شیراز و اصفهان در کلینیک ما برای رفع تورم بینی های گوشتی از کورتون استفاده می کنند.همچنین  بعد از جراحی رینوپلاستی استخوان بینی حدود 6 هفته زمان نیاز دارد تا بهبود کامل  پیدا کند و التهاب آن رفع شود .

بهترین دکتر رینوپلاستی کرج ، مزایای پیوند غضروف

در طی انجام عمل دکتر جراح بینی با استفاده از روش های جدید ، کمی از غضروف انعطاف پذیر در گوش، دنده یا تیغه بینی بیمار را برداشت می کند. و برای فرم دهی بینی از آن استفاده می کند .

 برخی از مزیت های پیوند غضروف از زبان بهترین دکتر رینوپلاستی کرج  و اصفهان عبارتند از :

بهبود عملکرد بینی توسط بهترین دکتر رینوپلاستی اصفهان 

بهترین دکتر رینوپلاستی اصفهان بیان می کند که این تکنیک جراحی باعث حمایت از ساختار بینی، تصحیح ناهنجاری ها یا عدم تقارن در بینی، ایجاد یا افزایش مناطقی از بینی که خیلی کوچک یا مسطح هستند(مانند نوک بینی)، بهبود کارکرد بینی با تقویت نواحی ضعیف آن می شود.

تفاوت های این جراحی با سایر انواع جراحی های بینی

برخی از تفاوت های جراحی پیوند غضروف با سایر جراحی های بینی از زبان بهترین دکتر رینوپلاستی اصفهان عبارتند از :

سفارشی سازی:  این روش جراحی، سفارشی سازی بیشتر ساختار بینی را فراهم می کند .

تقویت: انجام این نوع جراحی توسط بهترین دکتر رینوپلاستی ، بیشتر برای تقویت و استحکام نواحی ضعیف یا آسیب دیده بینی استفاده می شود.

کنترل بیشتر:  این جراحی به دکتر رینوپلاستی اصفهان ، کمک می کند تا کنترل بیشتری بر نتیجه نهایی جراحی داشته باشند .

بهبودی طولانی تر: روند بهبودی ممکن است طولانی تر از سایر انواع عمل های جراحی  بینی باشد.

 دکتر رینوپلاستی خوب اصفهان

جراح بینی های گوشتی در اصفهان

عمل جراحی رینوپلاستی اصفهان

برای عمل جراحی رینوپلاستی در اصفهان می توانید با پزشکان معتبر معرفی شده در سایت وب کلینیک مراجعه و پس از انجام مشاوره نسبت به انجام آن تصمیم گیری نمایید .

بهترین دکتر تیپ پلاستی در اصفهان

دکتر احسان مشتاقی جراح بینی اصفهان

بهترین جراح بینی استخوانی در اصفهان

بهترین دکتر عمل بینی در اصفهان

دکتر فریده ساداتی اصفهان

عمل جراحی رینوپلاستی در اصفهان

در این صفحه  بهترین دکتر های عمل جراحی رینوپلاستی اصفهان معرفی شده اند .

بهترین دکترهای فوق تخصص رینوپلاستی اصفهان

هیچ داده ای یافت نشد

آدرس و لوکیشن بهترین دکتر های رینوپلاستی اصفهان

1

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
دیدگاه ها
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوبت دهی اینترنتی

0                                                       

 

 

در حال حاضر نوبت دهی اینترنتی این پزشک فعال نمی باشد جهت دریافت نوبت از طریق تماس تلفنی اقدام فرمایید یا در قسمت دیدگاهها درخواست خود را ثبت نمایید .

مقالات بهترین دکتر های رینوپلاستی

مطالب مرتبط

0
مشاهده نظرات دیگران و ثبت نظر جدیدx