لوگوی جمع شده 3

شماره تلفن دکتر جراح رینوپلاستی 

اطلاعات بیشتر در مورد این مرکز

بهترین دکتر رینوپلاستی اهواز ، روش های مختلف عمل

بررسی روش های مختلف عمل توسط بهترین دکتر رینوپلاستی اهواز در این مقاله شرح داده شده است . رینوپلاستی، یک عمل جراحی پلاستیک است که برای تغییر شکل یا تغییر اندازه بینی انجام می شود. این تکنیک یکی از رایج ترین جراحی های زیبایی است که هر ساله انجام می شود. روش­ها و رویکردهای مختلفی وجود دارد که جراحان می‌توانند در طول جراحی بینی برای تغییر ظاهر آن و رفع مشکلات عملکردی تنفس یا ساختار استفاده کنند.

نوع رینوپلاستی انجام شده بستگی به اهدافی دارد که بیمار می خواهد با جراحی به آن دست یابد. برخی به دنبال تغییر چشمگیر در فرم بینی خود هستند. برخی دیگر تغییر های ظریف و طبیعی را می‌خواهند که واضح نیستند(مانند صاف کردن یک برآمدگی یا اصلاح نوک بینی) بهترین دکتر رینوپلاستی اهواز با معاینه بیماران خود، مناسب ترین تکنیک­ های جراحی را برای آنها به کار می گیرد.

بهترین دکتر ها برای عمل رینوپلاستی بینی

توضیحات بهترین دکتر رینوپلاستی اهواز در مورد روش های مختلف عمل بینی :

پزشک متخصص، ممکن است از روش باز یا بسته برای دسترسی به غضروف و استخوان استفاده کنند. تکنیک های مختلف عمل بینی به بهترین دکتر رینوپلاستی اهواز، این امکان را می دهد تا اهداف زیبایی شناختی و نتیجه دلخواه هر بیمار را، چه فانتزی یا طبیعی، برآورده کند. با برنامه ریزی و اجرای دقیق، رینوپلاستی می تواند ظاهر بینی را تغییر داده و هارمونی صورت را افزایش دهد.

روش عمل رینوپلاستی باز

همانطور که در بالا اشاره کردیم، جراحی بینی را می توان هم به صورت روش باز و هم به صورت بسته انجام داد. در این عمل، دکتر رینوپلاستی خوب اهواز با ایجاد برش هایی در قسمت بالای بینی ، قسمتی از پوست را برمی دارد و با دید مستقیم اجزای داخلی، تغییرات را اعمال می کند. پس از انجام تغییرات لازم، پوست به جای اولیه خود برگردانده شده و بخیه می شود. مشکلات تنفسی یا ساختاری بینی با کمک جراحی باز انجام می­شود.

روش عمل رینوپلاستی بسته

در عمل رینوپلاستی به روش بسته پزشک هیچ گونه برش خارجی روی بینی ایجاد نمی کند و تمامی این تغییرات از داخل سوراخ های بینی اعمال می شود. از آنجایی که در این روش دکتر رینوپلاستی دید مستقیمی به اجزای داخلی ندارد، نمی تواند تغییرات گسترده ای روی آن ایجاد کند.

مزیت جراحی رینوپلاستی بسته(closed rhinoplasty) نسبت به نوع باز آن، تورم و کبودی کمتر بعد از عمل است. به این دلیل که؛ تغییرات و حتی بریدگی ها از داخل سوراخ های بینی انجام می شود و نمی توان تغییرات گسترده ای روی آن ایجاد کرد.

 چگونگی انجام جراحی زیبایی بینی توسط دکتر رینوپلاستی اهواز :

رینوپلاستی یا جراحی بینی مانند سایر جراحی های زیبایی هم با بیهوشی عمومی و هم با بی حسی موضعی قابل انجام است که انتخاب نوع آن بستگی به شرایط بیمار و نظر پزشک دارد. پس از اینکه پزشک با توجه به نوع جراحی که می تواند باز یا بسته باشد، بیمار را برای این عمل آماده می کند، باید برش های لازم را انجام دهد و سپس تغییراتی در ساختار بینی ایجاد کند. در نهایت پس از جراحی، برش ها بخیه شده و بینی با کمک آتل گچ می شود تا کاملا ثابت بماند.

پس از عمل جراحی بینی، بیمار به اتاق ریکاوری منتقل می شود و پس از بهبودی کامل می تواند ترخیص شود. در واقع این نوع عمل نیازی به بستری شدن بیمار در بیمارستان ندارد مگر اینکه در شرایط خاص و با نظر پزشک انجام شود.

رفع انواع مشکلات ظاهری بینی توسط بهترین دکتر رینوپلاستی اهواز :

پزشک متخصص می تواند با جراحی بینی، انواع مشکلات ظاهری مانند موارد زیر را رفع کند.  

بینی خیلی بزرگ یا خیلی کوچک

رفع قوز بینی که معمولاً در بینی های استخوانی دیده می شود.

زاویه کم بین بینی و لب بالایی که به افتادگی نوک بینی معروف است.

پهن بودن بینی در بینی های گوشتی

کاهش فاصله طولانی از نوک بینی تا صورت

در صورتی که بینی متقارن نباشد.

به دست آوردن ظاهری زیبا و متناسب با سایر اعضای صورت

نتیجه گیری:

انتخاب نوع مناسب رینوپلاستی به اهداف خاص، نتیجه دلخواه و ویژگی های صورت فرد مراجعه کننده بستگی دارد. در نظر داشته باشید که؛ اگر جراحی توسط یک پزشک خوب و با بهترین روش ها و تکنیک های روز دنیا انجام شود، قطعا می تواند نتیجه عالی برای شما به همراه داشته باشد. 

دکتر رینوپلاستی خوب اهواز
جراح بینی ماهر در اهواز
دکتر ترمیم بینی در اهواز
دکتر حسینی جراح بینی اهواز
عمل بینی دکتر قاسم زاده اهواز
0
مشاهده نظرات دیگران و ثبت نظر جدیدx