لوگوی جمع شده 3

شماره تلفن دکتر زایمان طبیعی بدون درد کرج 

  دکتر طاهره شابهرامی یکی از پزشکان با تجربه و شناخته شده در زمینه زایمان بدون درد در کرج می باشد . در این صفحه می توانید اطلاعات خوبی بدست بیاورید و از طرق مختلف با  این پزشک مرتبط باشید .

اطلاعات بیشتر در مورد این مرکز

دکتر زایمان طبیعی بدون درد خوب کرج ، داروی بیهوشی

چگونگی استفاده از داروی بیهوشی توسط دکتر زایمان طبیعی بدون درد خوب کرج، در این مقاله شرح داده شده است . اضطراب و نگرانی در مورد زایمان یک امر بسیار طبیعی محسوب می شود، به خصوص اگر برای نخستین بار است که این حس را تجربه می کنید.

در حالی که این تجربه برای همه متفاوت است، بهترین دکتر چکاپ بارداری بیان می کند که : زایمان معمولاً مانند درد های قاعدگی بسیار قوی است که با گذشت زمان به تدریج شدیدتر می شود. هر فردی این انقباضات را به طور متفاوتی تجربه می کند، به طوری که برخی افراد در شکم خود احساس سفتی و فشار بیشتری می کنند و برخی دیگر آن را در ناحیه پشت یا لگن خود احساس می کنند. همانطور که کودک به سمت پایین حرکت می کند و بسته به موقعیت کودک، درد و شدت انقباض نیز می تواند تغییر کند. دکتر زایمان طبیعی بدون درد خوب کرج بیان می کند که؛ زایمان طبیعی معمولاً برای مادر و نوزاد بسیار ایمن است. البته بدین نکته نیز توجه داشته باشید که، شما عزیزان در صورت عدم رعایت توصیه‌های پزشکی یا درمان‌های پیشنهادی، می‌توانید خود و فرزندتان را در معرض خطر قرار دهید.

بهترین دکتر زایمان طبیعی بدون درد

لطفاً لیست را برای نمایش انتخاب کنید.

چگونگی انجام زایمان طبیعی توسط تزریق داروی بیهوشی :

زایمان طبیعی، در واقع زایمانی است که از طریق واژن انجام می شود. بسته به وضعیت پزشکی یا ترجیحات خود، می توانید داروی بیهوشی مصرف کنید یا از تزریق مواد بی حس کننده برای مدیریت درد استفاده کنید. معمولاً زایمان هایی که با این روش ها انجام می شود، زایمان های کم خطر هستند. در ادامه برخی از روش های رایج تزریق دارو های مسکن یا اپیدورال را مورد برسی قرار داده ایم.

 توضیحات دکتر زایمان بدون درد کرج در مورد روش های رایج تزریق اپیدورال :

روش های مختلفی برای انجام اپیدورال در حین زایمان وجود دارد. دکتر زایمان طبیعی بدون درد خوب کرج، 4 نوع رایج تکنیک های زایمان بدون درد همراه با تزریق اپیدورال را مورد بررسی قرار داده است.

1- اپیدورال مداوم

زایمان اپیدورال مداوم به این معنی است که یک پمپ کنار بالین به طور مداوم داروی مسکن شما را تزریق می کند. اپیدورال مداوم(continuous epidural) شایع ترین نوع زایمان اپیدورال است زیرا تسکین مداوم درد را ارائه می دهد. بر خلاف اپیدورال متناوب ، فشار خون پایدارتر است و به طور کلی دوز کمتری از دارو مورد نیاز است.

2-اپیدورال متناوب

با یک اپیدورال متناوب، دارو به صورت دوره‌ای در صورت نیاز تزریق می‌شود، و به مادران این امکان را می‌دهد تا سطح دردی را که می‌توانند تحمل کنند، کنترل کنند.

3- ترکیبی

متخصص بیهوشی می تواند داروها (داروهای بیهوشی و ضد درد) را برای مطابقت با میزان احساس و حرکت مورد نظر شما ترکیب کند. در نظر داشته باشید که؛ واکنش بانوان به داروهای مسکن متفاوت است.

4-بیهوشی اپیدورال کنترل شده توسط بیمار

بی‌حسی اپیدورال کنترل‌شده توسط بیمار (PCEA) به مادر این امکان را می‌دهد تا با فشار دادن دکمه‌ای میزان تسکین دریافتی خود را تنظیم کند. بهترین دکتر زایمان بدون درد کرج بیان می کند که این فرایند موجب می شود که مقدار داروی از پیش تعیین‌شده کنترل‌ شده باشد .

آمادگی های لازم قبل از تزریق اپیدورال از زبان بهترین دکتر زایمان بدون درد کرج :

قبل از انجام اپیدورال، یک لیتر مایعات داخل وریدی برای افزایش حجم خون و جلوگیری از کاهش فشار خون که گاهی اوقات با اپیدورال همراه است، دریافت خواهید کرد. سپس پزشک یا متخصص بیهوشی از شما می‌خواهد که به پهلو بنشینید یا دراز بکشید و به حالت زانو-سینه بپیچید تا کمر خود را گرد کنید. این کار فضای بین مهره‌ها را افزایش می‌دهد و پیدا کردن ناحیه مناسب برای تزریق داروی بیهوشی را آسان‌تر می‌کند. همانطور که پزشک یا پرستار کمر شما را با محلول ضد عفونی کننده تمیز می کند، ممکن است کمی احساس سردی کنید.

در مرحله بعد، زمانی که پزشک مقداری بی حس کننده موضعی را زیر پوست شما تزریق می کند تا ناحیه را بی حس کند، احساس سوزش خفیفی خواهید داشت. هنگامی که ناحیه به اندازه کافی بی حس شد، پزشک متخصص سوزن بزرگتری را وارد فضای اپیدورال می کند و دوز آزمایشی را تزریق می کند تا تشخیص دهد که آیا سوزن در جای مناسبی قرار گرفته است و اطمینان حاصل کند که شما به دارو حساسیت ندارید. هنگامی که سوزن به درستی وارد می شود، پزشک یک کاتتر پلاستیکی را از طریق سوزن به فضای اپیدورال می زند و سوزن را خارج می کند و کاتتر انعطاف پذیر را در جای خود باقی می گذارد.

در عرض پنج دقیقه احتمالاً از ناف به پایین احساس بی‌حسی می‌کنید، یا ممکن است متوجه شوید که پاهایتان گرم یا گزگز می‌شوند.  در عرض 10-20 دقیقه، نیمه پایینی بدن شما بسته به نوع داروی مصرفی، تا حدی یا به طور کامل بی حس می شود و درد انقباضات کاهش می یابد. میزان دقیق از دست دادن حس را نمی توان به طور دقیق پیش بینی کرد.

زایمان طبیعی بدون درد در بیمارستان البرز کرج
هزینه زایمان در بیمارستان مریم کرج
بهترین دکتر زنان بیمارستان مریم کرج
تجربه زایمان در بیمارستان مریم کرج
بهترین بیمارستان کرج برای زایمان
لیست پزشکان بیمارستان مریم کرج
نوبت دهی بیمارستان مریم کرج
بیمارستان مریم کرج دولتی است یا خصوصی

بهترین دکتر زایمان طبیعی بدون درد

لطفاً لیست را برای نمایش انتخاب کنید.

مقالات بهترین دکتر زایمان بدون درد

مطالب مشابه

0
مشاهده نظرات دیگران و ثبت نظر جدیدx