لوگوی جمع شده 3

[vc_row][vc_column][cz_title id=”cz_73110″]

شماره تماس دکتر زنان طالقانی کرج

دکتر فردین پور داخلی 700

03191011128 بعد از شماره گیری داخلی 700 را بگیرید

[/cz_title][cz_banner title=”معرفی بهترین دکتر زنان و زایمان کرج” image=”2121″ sk_title=”font-size:24px;color:#ffffff;background-color:#285bbb;padding-top:5px;padding-bottom:5px;” sk_box=”background-color:#285bbb;margin-bottom:30px;border-radius:5px;box-shadow:0px 10px 30px 0px rgba(40,91,187,0.26);” id=”cz_34796″ link=”url:https%3A%2F%2Fvebclinic.com%2Fef%2F|title:%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1%20%D8%A7%D9%84%D9%87%D8%A7%D9%85%20%D9%81%D8%B1%D8%AF%DB%8C%D9%86%20%D9%BE%D9%88%D8%B1″]پزشک متخصص زنان و زایمان [/cz_banner][vc_column_text]

دكتر زنان و زايمان چهارراه طالقانی کرج ، 4 روش حفظ سلامتی

4 روش حفظ سلامتی از دکتر زنان و زایمان در چهارراه طالقانی کرج عنوان مقاله امروز ما می باشد. بنابر گفته های بهترين دكتر زنان کرج با رویکرد صحیح می توانید بدن خود را برای دهه های آینده پرانرژی و سالم نگه دارید. طبق آمار بدست آمده بدن زنان بیشتر در معرض آسیب ها و بیماری ها قرار می گیرد و در نتیجه نیاز به مراقبت های بیشتری دارند که خوشبختانه بانوان با برداشتن گام های اساسی برای مراقبت از خود می توانند سلامتی بدنشان را افزایش دهند و از بیماریها از جمله سرطان رحم پیشگیری کنند.

زنان علاوه بر اینکه به طور معمول باید ماهیانه یا سالیانه زیر نظر دکتر متخصص زنان و زایمان چکاب بشوند هنگامی که متوجه بارداری خود می شوند نیز باید مراقبت های پزشکی خود را دو برابر کرده به گونه ای که در 9 ماه بارداری باید به طور منظم زیر نظر پزشک متخصص باشند زیرا همانطور که می دانید حساسیت بدن خانم ها در دوران بارداری دو چندان می شود، به همین دلیل بانوان در طول دوران باراری نیاز ضروری به آگاهی داشتن از یک سری نکات دارند . در ادامه مقاله 4 روش حفظ سلامتی بانوان از بهترين دكتر زنان و زايمان کرج را برای شما عنوان خواهیم کرد.

1- انجام منظم تمرینات ورزشی توصیه بهترین دکتر چهارراه طالقانی کرج :

استاندارد زمان ورزش برای اکثر زنان باردار، حداقل 30 دقیقه ورزش با شدت متوسط در اکثر روزهای هفته است که بهترین دکتر زنان خیابان طالقانی کرج آن را توصیه می کند . تناسب اندام فقط مربوط به وزن سالم نیست.

ورزش سلامتی شما را بهبود می بخشد، به خواب بهتر و خلق و خوی شما کمک می کند و پیاده روی یکی از ورزشهای عالی برای مادران باردار می باشد.

2- مراقبت از پوست در دوران بارداری  :

بهترین دکتر زنان کرج توصیه می کند که خانم ها در دوران باردار باید بیشتر از پوست خود محافظت کنند، زیرا پوست صورت و دست ها در دوران بارداری (Pregnancy)بیشتر مستعد آفتاب سوختگی و لکه هایی که در اصطلاح به آن کلواسما می گویند می باشد. زنان باردار حتما بدین نکته از توصیه های بهترین دکتر زنان کرج توجه داشته باشند که در طول دوران بارداری خود ازانجام سولاریوم نیز باید خودداری کنند.

3- چکاب منظم دندان ها در دوران بارداری :

قرار ملاقات های دندانپزشکی خود را حفظ کنید. بهترین دکتر زنان کرج بیان می کند در دوران بارداری، سطوح هورمونی شما از حالت طبیعی خارج میشود . با افزایش سطح پروژسترون و استروژن در تعامل با باکتری های طبیعی دهان، خطر ابتلا به التهاب لثه افزایش پیدا می کند این امر منجر به تورم، تحریک یا خونریزی لثه ها شود.

4- استراحت در دوران بارداری سفارش دکتر متخصص زنان چهارراه طالقانی کرج :

وقتی خستگی شروع می‌شود، راحت باشید. احساس خستگی و فرسودگی از نظر بهترین دکتر زنان کرج کاملاً طبیعی است، مخصوصاً در سه ماهه اول و سوم. زمانی که احساس خستگی کردید، مدتی استراحت کنید یا یک چرت با طراوت داشته باشید و هر گونه علائم غیرعادی را فوراً با بهترین دکتر زنان چهارراه طالقانی کرج در میان بگذارید.

از جمله این علائم میتوان به تنگی نفس، سرگیجه یا غش، تپش قلب و هر نوع درد دیگری مانند گرفتگی عضلات قوی، خونریزی واژینال یا نشت مایع ،کاهش فعالیت حرکات معمول کودک شما را می توانیم اشاره کنیم . 

بهترین دکتر زنان چهارراه طالقانی

بهترین دکتر زنان شیراز

دکتر زنان خیابان توحید اصفهان

دکتر زنان در کرج طالقانی

[/vc_column_text][cz_video_popup video=”https://www.aparat.com/v/HBLpX” id=”cz_110994″ title=”تست پاپ اسمیر در کرج” subtitle=”متخصص زنان و زایمان” image=”2108″][/vc_column][/vc_row]

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
دیدگاه ها
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
مشاهده نظرات دیگران و ثبت نظر جدیدx