لوگوی جمع شده 3

[vc_row][vc_column][cz_title id=”cz_82717″ cz_title=””]

شماره دکتر زیبایی خوب در اصفهان

کلینیک نقش جهان

 توجه

بعد از شماره گیری داخلی 507 را بگیرید

 

[wp_call_button btn_text=”تماس تلفنی” btn_color=”#2975e6″ hide_phone_icon=”yes”]

[/cz_title][cz_gap height=”20px” height_tablet=”20px” height_mobile=”20px”][cz_banner title=”آشنایی بیشتر با بهترین دکتر متخصص زیبایی صورت اصفهان” image=”11987″ sk_title=”font-size:24px;color:#ffffff;background-color:#7a28bd;padding-top:5px;padding-bottom:5px;” sk_box=”background-color:#285bbb;margin-bottom:30px;border-radius:5px;box-shadow:0px 10px 30px 0px rgba(40,91,187,0.26);” id=”cz_19722″ cz_banner=””] فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی  [/cz_banner][vc_column_text]

 بهترین دکتر متخصص زیبایی صورت اصفهان ، میکرودرم ابریژن

میکرودرم ابریژن توسط بهترین دکتر متخصص زیبایی صورت اصفهان انجام می شود . میکرودرم ابریژن یکی از روش های محبوب زیبایی پوست به شمار می رود. این درمان مواردی چون: پاکسازی ، احیا و درمان مجدد پوست آسیب دیده (ناشی از افزایش سن, استریا, خشکی بیش از حد پوست ، خالکوبی و تتو , جوش )  را شامل می شود.

بهترین دکتر جراح پلاستیک و زیبایی بیان می کند که استفاده از تکنیک میکرودرم ابریژن، سبب کاهش آثار زخم های سطحی،  اندازه ی منافذ و میزان تجمع رنگدانه ها ی پوست می شود . همچنین لایه برداری با میکرودرم  را یک روش درمانی مناسب برای  بازسازی مجدد سلول‌های پوست و افزایش تولید کلاژن می داند ، در ادامه  بهترین دکتر متخصص زیبایی صورت اصفهان توضیحاتی در این باره به شما عزیزان ارائه  خواهد داد . 

لایه های تشکیل دهنده پوست از بهترین دکتر زیبایی صورت اصفهان 

بهترین دکتر زیبایی صورت اصفهان بیان می کند؛ پوست  انسان از چندین لایه تشکیل شده است که می توان آن را به سه قسمت کلی (اپیدرم ، درم ، پیپودرم ) تقسیم کرد.

اپیدرم: خارجی‌ترین لایه پوست

درم: لایه میانی است و  شامل بافت ها و عروق عصبی می باشد

لایه هیپودرم: پایین ترین لایه و نزدیک به عضلات می باشد .

روش های مختلف درمان از بهترین دکتر زیبایی صورت 

میکرودرم ابریژن یک روش کم تهاجمی ساده است.  دکتر زیبایی صورت خوب اصفهان از این روش  برای ترمیم بافت پوست استفاده می کند. جوانسازی و پاکسازی پوست توسط این درمان برای اولین بار در سال 1996 توسط سازمان غذا و دارو ایلات متحده آمریکا (FDA) تایید شده است.

برخی از روش های مختلف این روش درمان عبارتند از :

   انتقال کریستالهای اکسید الومینیوم روی پوست:

بهترین دکتر زیبایی صورت اصفهان با کمک این دستگاه,کریستال‌های اکسید آلومینیوم بسیار ظریفی را از طریق یک لوله کوچک بر روی پوست انتقال می دهد این امر باعث ایجاد تراش های بسیار ملایمی می شود. سپس سلول‌های مرده توسط دستگاه میکرودرم کریستال (crystal-microdermabrasion) به طور همزمان مکیده می‌شوند.

میکرودرم الماسی:

 در این روش دکتر متخصص با استفاده از دستگاهی با نوک الماسی ( همانند ماسه ریز در انتهای دستگاه) مراحل لایه برداری را انجام می‌دهد. دستگاه میکرودرم الماسی به دلیل ظرافت بالا اغلب در نواحی حساسی مانند اطراف چشم کاربرد دارد.

هزینه درمان لایه برداری با میکرودرم ابریژن

با توجه به درمانی نبودن این روش غالبا بیمه هزینه‌ای برای این درمان در نظر نمی‌گیرد. هزینه های این روش درمان  به عوامل مختلفی از جمله : تعداد جلسات مورد نیاز، میزان آسیب  دیدگی پوست ، نوع دستگاه میکرودرم ابریژن و کشور محل زندگی بستگی دارد .

حذف تاتو توسط بهترین دکتر زیبایی صورت اصفهان 

 نحوه حذف تاتو توسط این تکنیک بدین صورت می باشد که؛ قبل از شروع یک داروی بی حسی تجویز می شود و خالکوبی با ضد عفونی کننده تمیز می شود سپس یک محلول انجماد (برای سفت کردن پوست) روی تاتو اعمال می شود.

در مرحله بعد، خالکوبی با استفاده از یک برس سایشی چرخان پاک می شود و از آنجایی که می تواند باعث خونریزی نسبتاً زیادی شود، این ناحیه اغلب با داروهای منقبض کننده عروق درمان می شود تا خونریزی را به حداقل برساند. بسته به کیفیت تاتو، عمق و اندازه آن، فرآیند حذف تاتو می تواند از 15 دقیقه تا دو ساعت طول بکشد. پس از تکمیل، ناحیه آسیب دیده با کرم ضد سوختگی آنتی بیوتیک درمان می شود و برای به حداقل رساندن خطر عفونت بانداژ می شود. این فرآیند اغلب باید چندین بار تکرار شود تا خالکوبی به طور کامل پاک شود . 

نکات کلیدی در مورد حذف تاتو از بهترین دکتر زیبایی صورت 

برای جلوگیری از عفونت باید مراقب باشید زیرا به دلیل برداشته شدن لایه های بالایی محافظ پوست، ناحیه آسیب پذیر خواهد بود.

همچنین بهترین دکتر زیبایی صورت اصفهان بیان می کند که برخی افراد ظهور جوش‌های سفید کوچک در اطراف ناحیه آسیب‌دیده را تجربه می‌کنند، اما جای نگرانی نیست زیرا با گذشت زمان این علائم  کاهش می‌یابند.

کسانی که از اختلالات خونریزی یا اسکارهای کلوئیدی رنج می برند، نمی توانند از میکرودرم ابریژن برای پاک کردن تاتو استفاده کنند.

دکتر زیبایی اصفهان

بهترین دکتر زیبایی صورت در اصفهان

متخصص زیبایی صورت

بهترین جراح زیبایی زن در اصفهان

[/vc_column_text][cz_video_popup video=”https://www.aparat.com/v/5nI7d” id=”cz_13919″ title=”تکنولوژی جدید در جراحی پلاستیک” subtitle=”دکتر متخصص جراحی زیبایی” image=”3739″][/cz_video_popup][/vc_column][/vc_row]

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
دیدگاه ها
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
مشاهده نظرات دیگران و ثبت نظر جدیدx