لوگوی جمع شده 3

[vc_row][vc_column][cz_title id=”cz_105640″]

شماره تماس برای لیزر با قیمت مناسب اصفهان

کلینیک روژا

 توجه

بعد از شماره گیری داخلی 908 را بگیرید

 

[wp_call_button btn_text=”تماس تلفنی” btn_color=”#2975e6″ hide_phone_icon=”yes”]

[/cz_title][cz_gap height=”20px” height_tablet=”20px” height_mobile=”20px”][cz_banner title=”اطلاعات بیشتر” image=”4588″ sk_title=”font-size:24px;color:#ffffff;background-color:#285bbb;padding-top:5px;padding-bottom:5px;” sk_box=”background-color:#285bbb;margin-bottom:30px;border-radius:5px;box-shadow:0px 10px 30px 0px rgba(40,91,187,0.26);” id=”cz_18236″ link=”url:https%3A%2F%2Fvebclinic.com%2Fdr-ho-a%2F|title:%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1%20%D8%AD%D8%B3%DB%8C%D9%86%20%D8%A7%D8%A8%D8%AF%D8%A7%D9%84%DB%8C%20%D9%81%D9%88%D9%82%20%D8%AA%D8%AE%D8%B5%D8%B5%20%D8%AC%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C%20%D9%BE%D9%84%D8%A7%D8%B3%D8%AA%DB%8C%DA%A9%20%D8%A7%D8%B5%D9%81%D9%87%D8%A7%D9%86″ cz_banner=””]بهترین دکتر متخصص جراحی پلاستیک و زیبایی صورت اهواز [/cz_banner][vc_column_text]

بهترین دکتر متخصص زیبایی صورت اهواز ، پیوند چربی

پیوند چربی توسط بهترین دکتر متخصص زیبایی صورت اهواز انجام می شود .  با افزایش سن، پوست صورت ما دچار چین و چروک می شود و شکل طبیعی خود را از دست می دهد.  انتقال چربی صورت توسط دکتر جراح پلاستیک و زیبایی یک روش ایمن و نوآورانه برای جوانسازی صورت و همچنین راه حلی ایده آل برای کسانی است که خواهان رویکردی ارگانیک تر برای بهبود ظاهر صورت خود هستند. این روش از مقادیر کمی از چربی بدن شما استفاده می کند و دارای اثرات بازسازی کننده ثابت شده است. بهترین دکتر متخصص زیبایی صورت اهواز معتقد است که؛ پیوند ساختاری چربی یک وسیله طبیعی برای تقویت و جوانسازی صورت و حتی سایر نواحی بدن است.

جراحی زیبایی صورت 

جراحی های زیبایی که توسط متخصصین زیبایی صورت انجام می شوند اغلب بر بهبود ظاهر فرد تمرکز دارند.  جراحی زیبایی صورت ، تمام نواحی سر و گردن را شامل می شود.

انواع روش های جراحی زیبایی از بهترین دکتر زیبایی صورت اهواز 

کانتورینگ صورت: رینوپلاستی، تقویت چانه یا گونه

جوانسازی صورت: لیفت صورت، لیفت پلک، لیفت گردن، لیفت ابرو

تزریق چربی

پیوند چربی توسط بهترین دکتر زیبایی صورت اهواز 

با افزایش سن، کلاژن و الاستیک زیرین ما شروع به شکستن می کند و چین و چروک ها ظاهر می شوند. این امر به همراه کاهش چربی ، خطوط عمیق و ظاهر توخالی را در صورت ایجاد می‌کند. پیوند چربی یک روش زیبایی است که در آن از چربی برای کانتور کردن مجدد صورت و تزریق  به گونه‌ها، چانه، خط فک یا لب‌ها و رفع مشکلاتی مانند گودی دور چشم، اسکار و آکنه استفاده می‌شود.

چه کسانی برای این جراحی مناسب هستند؟

بهترین دکتر زیبایی صورت اهواز بیان می کند که مناسب ترین کاندید ها برای این جراحی  شامل :

مردان و زنان معمولاً بالای 40 سال سن

افرادی که در مراحل فعال آکنه نیستند

بانوانی که باردار یا شیرده نیستند

بیمارانی که به فیلرهای مصنوعی حساسیت دارند

به طور کلی ، هنگامی که علائم پیری به وضوح پیشرفته تر می شود، ترکیب یک روش انتقال چربی با یک روش جراحی مانند لیفت صورت (facelift) برای دستیابی به نتایج دلخواه شما بسیار ضروری است. بهترین راه برای تعیین اینکه آیا انتقال چربی برای شما مناسب است یا خیر، برنامه ریزی مشاوره اولیه با دکتر زیبایی صورت خوب اهواز است.

انتقال چربی صورت

 در این روش، چربی گرفته شده ازبرخی  نقاط بدن جهت پرکردن نواحی مورد نظر روی صورت استفاده می شود. صاف کردن خطوط ناخواسته، پر کردن حجم از دست رفته  و داشتن ظاهری جوان تر و شاداب تر با این روش امکان پذیر می باشد. از آنجایی که چربی از بدن شما جمع‌آوری می‌شود، هیچ خطری برای واکنش‌های آلرژیک وجود ندارد.

برخی از مزایای این جراحی از زبان بهترین دکتر زیبایی صورت 

انتقال چربی که به عنوان پرکننده تزریقی صورت توسط  دکتر زیبایی صورت استفاده می شود، یکی از مطمئن ترین روش ها برای جوان سازی ظاهر به شمار می رود. شما همچنین می توانید با  حذف چربی های نواحی ناخواسته، از  ظاهری لاغرتر و جوان تر برخوردار شوید. رایج ترین مزایای این روش شامل کوتاه بودن دوران نقاهت، عدم خطر واکنش آلرژیک و نتایج طولانی مدت می باشد.

بیهوشی برای جراحی های زیبایی صورت

تصمیم گیری در مورد بیهوشی جراحی های زیبایی صورت توسط عوامل متعددی از جمله روش خاص، اولویت بیمار و ترجیح دکتر زیبایی صورت تعیین می شود.

انواع معمول بیهوشی در جراحی زیبایی عبارتند از:

موضعی :  بیمار کاملاً بیدار و هوشیار است. ناحیه تحت درمان با تزریق، یخ و کرم بی حس می شود.

آرام بخش: بیمار با داروهای خوراکی یا وریدی آرام و تا حدی بیدار است. سطح آرام بخشی از حداقل تا عمیق تر متفاوت خواهد بود.

عمومی:  بیمار کاملاً خواب است و به طور مداوم توسط یک متخصص بیهوشی نظارت می شود.

جراحی های پیچیده یا جراحی  های طولانی مدت معمولاً به بیهوشی بیشتری نیاز دارند. در روش‌هایی که متخصصین زیبایی از آرام‌بخشی IV یا بیهوشی عمومی استفاده می‌کنند، اغلب یک متخصص بیهوشی بر بیمار و مدیریت بیهوشی نظارت می کند.

علاوه بر این، هر یک از این انواع وسیع بیهوشی، پاسخ‌های متفاوتی توسط بیماران دارد. به عنوان مثال، برخی از بیماران می توانند حداقل بیهوشی را دریافت کنند و احساس بی حسی کامل کنند، در حالی که برخی از بیماران برای داشتن هر گونه اثر بی حسی به داروهای زیادی نیاز دارند.

دکتر متخصص زیبایی صورت خوب اهواز

بهترین دکتر زیبایی در اهواز

دکتر زیبایی خانم در اهواز

بهترین جراح لیفت صورت در اهواز

بهترین جراح زیبایی در اهواز

دکتر زیبایی اهواز کیانپارس

بهترین دکتر زیبایی بینی در اهواز

دكتر فوق تخصص زيبايي سينه در اهواز

جراحان زیبایی اهواز اینستاگرام

[/vc_column_text][cz_video_popup video=”https://www.aparat.com/v/PMDkz” id=”cz_110741″ title=”جراحی پلاستیک و زیبایی ” subtitle=” معرفی بهترین دکتر متخصص زیبایی صورت ” image=”4584″][/vc_column][/vc_row]

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
دیدگاه ها
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
مشاهده نظرات دیگران و ثبت نظر جدیدx