لوگوی جمع شده 3

[vc_row][vc_column][cz_title id=”cz_80203″ cz_title=””]

شماره تلفن دکتر زیبایی صورت

دکتر

 توجه

بعد از شماره گیری داخلی  را بگیرید

 

[wp_call_button btn_text=”تماس تلفنی” btn_color=”#2975e6″ hide_phone_icon=”yes”]

[/cz_title][cz_gap height=”20px” height_tablet=”20px” height_mobile=”20px”][cz_banner title=”اطلاعات بیشتر” image=”10311″ sk_title=”font-size:24px;color:#ffffff;background-color:#285bbb;padding-top:5px;padding-bottom:5px;” sk_box=”background-color:#285bbb;margin-bottom:30px;border-radius:5px;box-shadow:0px 10px 30px 0px rgba(40,91,187,0.26);” id=”cz_27067″ link=”url:https%3A%2F%2Fvebclinic.com%2Fdr-ho-a%2F|title:%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1%20%D8%AD%D8%B3%DB%8C%D9%86%20%D8%A7%D8%A8%D8%AF%D8%A7%D9%84%DB%8C%20%D9%81%D9%88%D9%82%20%D8%AA%D8%AE%D8%B5%D8%B5%20%D8%AC%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C%20%D9%BE%D9%84%D8%A7%D8%B3%D8%AA%DB%8C%DA%A9%20%D8%A7%D8%B5%D9%81%D9%87%D8%A7%D9%86″ cz_banner=””] بهترین دکتر جراح پلاستیک و زیبایی صورت کرج[/cz_banner][vc_column_text]

بهترین دکتر متخصص زیبایی صورت کرج ، جراحی چانه

جراحی چانه توسط بهترین دکتر متخصص زیبایی صورت کرج انجام می شود .جراحی چانه که به عنوان منتوپلاستی نیز شناخته می شود، یک روش جراحی پلاستیک برای بازگرداندن تعادل صورت به دلیل ضعیف بودن چانه (زیر برجستگی) یا چانه قوی (بیش از حد برآمدگی) است. این عمل توسط دکتر جراح پلاستیک و زیبایی صورت انجام می شود. در زیر برخی از اطلاعات مفید توسط بهترین دکتر متخصص زیبایی صورت کرج درمورد منتوپلاستی ارائه شده است. اگر قصد جراحی چانه را دارید تا پایان این متن همراه ما باشید.

مشاوره قبل از عمل توسط بهترین دکتر زیبایی صورت کرج 

در طول مشاوره قبل از عمل، بهترین دکتر زیبایی صورت کرج، از شما در مورد نتایجی که انتظار دارید از این روش جراحی به دست آورید، سوال می کند. این فرایند به او کمک می کند تا انتظارات شما را درک کند و تعیین کند که آیا می توان به طور واقع بینانه به آنها دست یافت یا خیر.

همچنین؛ ارائه اطلاعات کامل قبل از جراحی بسیار مهم است. این اطلاعات شامل: شرایط پزشکی، آلرژی دارویی، درمان‌های پزشکی که دریافت کرده‌اید، جراحی‌های قبلی، مشکلات تنفسی و داروهایی که در حال حاضر مصرف می‌کنید، می‌شود.

آیا من کاندید خوبی برای جراحی چانه هستم؟

اندازه چانه ممکن است بینی را بزرگ یا کوچک کند، بنابراین بیماران اغلب برای دستیابی به تناسب صورت، جراحی بینی و جراحی زاویه دار کردن چانه را همزمان انجام می دهند. بهترین دکتر زیبایی صورت کرج بیان می کند که اگر تمایل به تغییر مشخصات چانه خود دارید، ممکن است کاندیدای خوبی برای این جراحی باشید. منتوپلاستی در هر سنی انجام می شود. این جراحی برای بیمارانی که چانه های بیرون زده بزرگی دارند، بسیار مفید است. 

جراحی چانه چگونه انجام می شود؟

جراحی چانه معمولاً با بی حسی موضعی همراه با آرامبخشی داخل وریدی انجام می شود، اما در صورت تشخیص دکتر متخصص زیبایی گاهی اوقات با بیهوشی عمومی نیز انجام می شود.

بزرگ کردن چانه با یک ایمپلنت استریل و بیولوژیکی خنثی انجام می شود که روی استخوان فک پایین قرار می گیرد. بسته به نیاز و اهداف بیمار، طیف وسیعی از کاشت ایمپلنت چانه(chin-implants) در دسترس است. این ایمپلنت ها از نظر ابعاد متفاوت هستند و از مواد مختلفی ساخته می شوند. دکتر زیبایی صورت خوب کرج  پس  از آنکه با شما در مورد ظاهری که می خواهید به دست آورید صحبت کرد، اندازه و نوع مناسب ایمپلنت را انتخاب می کند.

جراحی کاهش چانه شامل بریدن استخوان یا تراشیدن آن برای کاهش اندازه چانه است. منتوپلاستی شامل حداقل جای زخم است. اگر برش در زیر چانه ایجاد شود، این برش به  نحوی (در چین طبیعی پوست) انجام می‌شود که جای زخم مشخص نشود. اگر برش در داخل دهان ایجاد شود، هیچ جای زخم خارجی به هیچ وجه قابل مشاهده نخواهد بود.  

درک خطرات جراحی از بهترین دکتر زیبایی صورت کرج

عوارض قابل توجه جراحی چانه بسیار نادر هستند. با این حال، افرادی که قصد انجام این  جراحی  پلاستیک را دارند، باید از فواید و خطرات آن آگاه باشند. پس از جراحی، ممکن است به طور موقت احساس تغییر در چانه و فک پایین، بی حسی، درد، تورم و کبودی وجود داشته باشد. بهترین دکتر زیبایی صورت کرج بیان می کند؛ انواع علائم تجربه شده و دوران نقاهت در هر فرد متفاوت است.

نکات مهم قبل و بعد از عمل زیبایی صورت

دستورالعمل هایی قبل و بعد از عمل توسط متخصص زیبایی به شما ارائه خواهد شد که برخی از آنها شامل موراد زیر می باشد.

اگر سیگاری هستید، قبل از جراحی از شما خواسته می شود که سیگار را ترک کنید.

 آسپرین و داروهای ضد التهابی خاص می توانند باعث افزایش خونریزی شوند، بنابراین باید برای مدتی قبل از جراحی از مصرف این داروها خودداری کنید.

اکثر بیماران می توانند روز بعد پس از جراحی به سر کار خود برگردند.

در صورتی که؛ ایمپلنت شما از طریق یک برش در زیر چانه شما قرار داده شده باشد، بخیه ها (اگر خود به خود حل نمی شوند) بعد از 5 تا 10 روز برداشته می شوند.

 اگر عمل بزرگ کردن چانه شما از طریق دهان انجام شده باشد، تا زمانی که پوست مخاطی شما بهبود می یابد، برای چند روز رژیم غذایی مایع یا غذاهای نرم خواهید داشت.

 برای تمیز نگه داشتن برش، دهان خود را به طور منظم شستشو دهید.

دکتر متخصص زیبایی صورت خوب کرج

دکتر زیبایی در کرج طالقانی

بهترین جراح لیفت صورت در کرج
دکتر متخصص زیبایی کرج

دکتر زیبایی صورت در کرج

[/vc_column_text][cz_video_popup video=”https://www.aparat.com/v/nHcTI” id=”cz_91881″ title=”عمل زیبایی صورت” subtitle=”بهترین متخصص جراحی زیبایی صورت” image=”3734″][/cz_video_popup][/vc_column][/vc_row]

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
دیدگاه ها
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
مشاهده نظرات دیگران و ثبت نظر جدیدx