[vc_row][vc_column][cz_title id=”cz_63951″]

دکتر ریسمانچیان
توجه : بعد از شماره گیری داخلی 800 را بگیرید

07191010115

بدیهی است که هر انسانی برای درمان و رفع علائم سردرد تا پیچیده‌ترین بیماری‌های مغز و اعصاب نیاز به متخصص مغز و اعصاب دارد. پیشنهاد ما به شما مراجعه به بهترین دکتر مغز و اعصاب می باشد. از خدماتی که بهترین دکتر مغز و اعصاب انجام می دهد می توان موارد زیر را نام برد.

درمان مشکلات و بیماری‌های مغز، نخاع و سیستم اعصاب

رفع بیماری های مانند: سردرد میگرنی، سکته مغزی، تومورهای مغزی و دیگر سرطان‌های مربوط به سیستم مغز و اعصاب، تشنج، صرع و…

درمان آلزایمر

برخی کمردردها و دردهای عصبی دیگر

بیماری‌های ستون فقرات

بیماری نوروپاتی محیطی

آنوریسم

نقص‌های مادرزادی سیستم اعصاب

مشکلات حافظه

بسیاری از اختلالات حرکتی

ام اس

مننژیت

[/cz_title][cz_banner title=”بهترین دکتر متخصص سکته مغزی شیراز” image=”2424″ sk_title=”font-size:24px;color:#ffffff;background-color:#285bbb;padding-top:5px;padding-bottom:5px;” sk_box=”background-color:#285bbb;margin-bottom:30px;border-radius:5px;box-shadow:0px 10px 30px 0px rgba(40,91,187,0.26);” id=”cz_44988″ link=”url:https%3A%2F%2Fvebclinic.com%2F%25d8%25af%25da%25a9%25d8%25aa%25d8%25b1-%25d9%2585%25d8%25ba%25d8%25b2-%25d9%2588-%25d8%25a7%25d8%25b9%25d8%25b5%25d8%25a7%25d8%25a8-%25d8%25a7%25d8%25b5%25d9%2581%25d9%2587%25d8%25a7%25d9%2586%2F|title:%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86%20%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1%20%D9%85%D8%BA%D8%B2%20%D9%88%20%D8%A7%D8%B9%D8%B5%D8%A7%D8%A8%20%D8%AE%D9%88%D8%A8%20%D8%A7%D8%B5%D9%81%D9%87%D8%A7%D9%86″]پزشک متخصص مغز و اعصاب [/cz_banner][vc_column_text]

نکات مهم از بهترين دكتر متخصص سكته مغزي شیراز

نکات مهم از بهترین دکتر متخصص سکته مغزی شیراز عنوان مقاله امروز ما می باشد . سکته مغزی که گاهی حمله مغزی نیز نامیده می شود، زمانی اتفاق می افتد که چیزی جریان خون بخشی از مغز را مسدود می کند یا زمانی که یک رگ خونی در مغز می ترکد. بهترین متخصص سکته مغزی بیان می کند که بخش‌هایی از مغز آسیب دیده یا به طور کلی می‌میرند. از عوارض سکته مغزی میتوان به ضعف طولانی مدت، لرزش دست و یا حتی مرگ اشاره کرد. در ادامه به بررسی نکات مهم از بهترين دكتر متخصص سكته مغزي شیراز می پردازیم .

چگونگی سکته مغزی از زبان بهترین متخصص شیراز

مغز حرکات ما را کنترل می کند، خاطرات ما را ذخیره می کند و منبع افکار، احساسات و زبان ما است. برای کارکرد صحیح، مغز شما به اکسیژن نیاز دارد. اگر اتفاقی رخ دهد که انتقال جریان خون را مسدود کند، سلول های مغز در عرض چند دقیقه شروع به مردن می کنند، زیرا نمی توانند اکسیژن دریافت کنند که این روند باعث سکته می شود. بهترین متخصص سکته مغزی توصیه می کند در صورتی که سکته در شما یا کسی که در اطراف شما است رخ داده باشد ، به زمان شروع علائم توجه ویژه ای داشته باشید. زمان سریع برای سکته مغزی حیاتی است زیرا سکته مغزی یک وضعیت پزشکی جدی است که نیاز به مراقبت های اورژانسی دارد. هنگام برخورد با این مسئله هر دقیقه حائز اهمیت است و فوراً باید بیمار تحت نظر پزشک قرار بگیرد.

صرع نیز یکی از بیماری های مربوط  به  مغز و اعصاب می باشد . بیماری صرع معمولاً خود را با تشنج ها و حملات پی در پی  نشان می‌دهد. این بیماری بسیار خطرناک است و بیمار باید تحت درمان پزشک متخصص قرار بگیرد. برای درمان این بیماری می توانید به بهترین پزشکان متخصص صرع اصفهان و شیراز مراجعه نمایید .

علائم و نشانه های سکته مغزی از زبان بهترین متخصص سکته مغزی شیراز

1- مشکل در صحبت کردن و درک آنچه دیگران می گویند:  بهترین متخصص سکته مغزی خاطر نشان می کند که ممکن است فرد دچار سردرگمی، به کار بردن کلمات توهین آمیز یا مشکل در درک گفتار شود.

مغز2- فلجی یا بی حسی صورت: بازو یا پا که اغلب فقط یک طرف بدن را تحت تأثیر قرار می دهد درگیر می شوند.همچنین زمانی که می خواهید لبخند بزنید، ممکن است یک طرف دهان شما آویزان شود.

3- مشکلات بینایی در یک یا هر دو چشم : در هنگام سکته مغزی (cerebral stroke)ممکن است به طور ناگهانی در یک یا هر دو چشم تاری یا سیاهی بینایی داشته باشید یا ممکن است دچار دو بینی شوید.

4- سردرد ناگهانی و شدید: ممکن است با استفراغ، سرگیجه یا تغییر هوشیاری همراه باشید.

سردرد و سکته مغزی هر دو از اختلالات ژنتیکی و وراثتی محسوب می شوند ، بعضی از افراد به علت وراثت و ژنتیک نسبت به بقیه بیشتر در معرض این تهدید ها قرار می گیرند.همچنین دکتر متخصص سردرد شیراز بیان می کند که  ممکن است بعضی از ژن‌هایی که خطر سکته مغزی را افزایش می دهند با ژن‌هایی که باعث سردردهای میگرنی می شوند مرتبط باشند.

5- مشکل در راه رفتن از بهترین متخصص :ممکن است زمین بخورید یا تعادل خود را از دست بدهید. یا ممکن است هنگام راه رفتن با سرگیجه ناگهانی یا از دست دادن هماهنگی مواجه شوید.

انواع سکته مغزی

دو نوع سکته مغزی وجود دارد:

سکته مغزی ایسکمیک

سکته هموراژیک

حمله ایسکمیک گذرا گاهی اوقات “سکته کوچک” نامیده می شود. بهترین متخصص سکته مغزی شیراز عنوان می کند که این سکته با انواع اصلی سکته مغزی متفاوت است، زیرا جریان خون به مغز تنها برای مدت کوتاهی مسدود می شود ، معمولاً بیش از 5 دقیقه نیست.

سکته مغزی ایسکمیک

بهترین متخصص سکته مغزی شیراز بیان می کند که بیشتر سکته‌های مغزی سکته‌های ایسکمیک هستند. سکته مغزی ایسکمیک هنگامی اتفاق می افتد که در رگ‌های خونی مغز موانعی مانند لخته‌های خون یا سایر ذرات ایجاد شود.

سکته هموراژیک

طبق نظریه بهترین متخصص سکته مغزی شیراز هنگامی که از یک سرخرگ در مغز،خون باز شود یا نشت کند سکته‌ هموراژیک رخ می دهد. فشار خون بالا و آنوریسم – برآمدگی‌های بالون مانند در شریان که می‌تواند کشیده و ترکیده شود ،نمونه‌هایی از شرایطی هستند که می‌توانند باعث سکته مغزی هموراژیک شوند.

دکتر سکته مغزی در اصفهان

سکته مغزی خفیف زمانی رخ می دهد که خونرسانی در مغز به طور موقت توقف پیدا کند. در این صورت، بیمار نشانه های خفیفی را تجربه می کند که پس از برقراری مجدد خونرسانی به مغز از بین خواهند رفت. علائم این بیماری از زبان دکتر سکته مغزی اصفهان و شیراز شامل:

احساس گیجی و سر درد های شدید

احساس سوزش در دست و پا

ناتوانی در یک طرف بدن

بروز برخی اختلالات بینایی گذرا(دوبینی)

چه مواردی خطر ابتلا به سکته مغزی را افزایش می دهد؟

عواملی مانند: مصرف دخانیات، قند خون بالا، فشارخون، کلسترول بالا و برخی از بیماری­های قلبی خطر ابتلا به سکته مغزی را افزایش می دهند. از این رو بهترین دکتر سکته مغزی شیراز به شما توصیه می کند که جهت جلوگیری از این بیماری برای مدیریت و کنترل موارد ذکر شده اقدامات لازم را هر چه سریع انجام دهید.

تشخیص بیماری توسط بهترین دکتر متخصص سکته مغزی شیراز :

دکتر سکته مغزی شیراز، برای بررسی علائم این دسته از اختلالات مغزی موارد زیر را برای بیمار  تجویز می کند.

سونوگرافی داپلر

اکوکاردیوگرافی قلب