لوگوی جمع شده 3

[vc_row][vc_column][cz_title id=”cz_43253″]

شماره تماس دکتر سکته مغزی کرج 

دکتر مهدی ریسمانچیان
توجه : بعد از شماره گیری داخلی 800 را بگیرید 

03191011128 

[/cz_title][cz_banner title=”بهترین دکتر متخصص سکته مغزی کرج” image=”2318″ sk_title=”font-size:24px;color:#ffffff;background-color:#285bbb;padding-top:5px;padding-bottom:5px;” sk_box=”background-color:#285bbb;margin-bottom:30px;border-radius:5px;box-shadow:0px 10px 30px 0px rgba(40,91,187,0.26);” id=”cz_13690″ link=”url:https%3A%2F%2Fvebclinic.com%2Fmr%2F|title:%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1%20%D8%B1%DB%8C%D8%B3%D9%85%D8%A7%D9%86%DA%86%DB%8C%D8%A7%D9%86%20%D9%85%D8%BA%D8%B2%20%D9%88%20%D8%A7%D8%B9%D8%B5%D8%A7%D8%A8%20%D8%A7%D8%B5%D9%81%D9%87%D8%A7%D9%86″ cz_banner=””]متخصص مغز و اعصاب خوب [/cz_banner][vc_column_text]

درمان ایسکمی از بهترین دکتر متخصص سکته مغزی کرج

درمان ایسکمی از بهترین دکتر متخصص سکته مغزی کرج. سکته مغزی به یک وضعیت اورژانسی گفته می شود که فرد پس از وقوع آن باید هر چه سریعتر درمان شود. اما در روزها، هفته ها و ماه های بعد از سکته مغزی چه اتفاقی می افتد؟

مغزبسته به شدت سکته مغزی، ممکن است لازم باشد زمانی را در مراقبت های ویژه یا مراقبت های حاد سپری کنید. شروع  درمان در اسرع وقت در بهبود سکته مغزی حیاتی است.

اگر چه روند بهبودی برای همه افراد متفاوت به نظر می رسد، اما دانستن یک سری نکات مرتبط به سکته مغزی می تواند به شما کمک کند تا از دستور العمل های لازم پس از تجربه سکته مغزی خود  یا یکی از عزیزانتان آگاه باشید و در موقعیت های اورژانسی بتوانید از آنها بهره ببرید. در ادامه مقاله اطلاعاتی از بهترین دکتر متخصص سکته مغزی کرج  و درمان ایسکمی را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد.

ایسکمی و درمان آن از بهترین دکتر متخصص سکته مغزی کرج 

اگر سکته مغزی را تجربه کنید، احتمالاً ابتدا در بخش اورژانس بستری خواهید شد تا وضعیت شما تثبیت شده و نوع سکته تعیین شود. در صورتی که سکته ناشی از لخته شدن خون (سکته مغزی ایسکمیک) که به آن ایسکمی میگویند ، باشد اگر به موقع درمان شوید، داروهای لخته‌ساز می‌توانند به کاهش اثرات طولانی مدت کمک کنند.

کادر پزشکی برای درمان سکته مغزی شامل متخصص مغز و اعصاب، فیزیوتراپیست و  کادر درمانگر، آسیب شناس گفتار و زبان و پرستار می باشد. تخصص پزشکان مغز و اعصاب در تشخیص و مدیریت سکته مغزی و تصویربرداری مغز می باشد.

علاوه بر دکتر متخصص سکته مغزی ، سایر متخصصان پزشکی ممکن است در درمان و بهبود سکته مغزی  نقش داشته باشند، از جمله:

فیزیوتراپیست 

بهترین فیزیوتراپی اصفهانفیزیوتراپیست برنامه ای را برای بهبود مهارت های حرکتی و عملکردی ایجاد می کند و تمریناتی را آموزش می دهد که برای تقویت فعالیت های حرکتی بزرگ روزانه طراحی شده اند.

 کادر  درمانگر 

 کادر درمانگر طرحی را برای بهبود عملکرد کارهای روزانه مانند حمام کردن و لباس پوشیدن ایجاد می کند.

 مراجعه به گفتار درمانی از دکتر متخصص سکته مغزی کرج 

متخصص گفتار درمانی به توصیه بهترین دکتر متخصص سکته مغزی کرج ، یک برنامه بهبود ایجاد می کند و تمریناتی را آموزش می دهد که برای تقویت ارتباط، مهارت های شناختی و زبانی، توانایی های شنوایی طراحی شده اند. گفتار درمانی برای بیمارانی که به دلیل سکته مغزی یا عوارض ناشی از داشتن لوله تنفسی در بلع مشکل دارند مهم است.

چند هفته اول پس از سکته مغزی از دکتر متخصص مغز و اعصاب 

 زمان بستری شدن در بیمارستان پس از وقوع سکته مغزی  معمولا بین  پنج تا هفت روز است. در این مدت، تیم مراقبت از سکته مغزی  دکتر متخصص مغز و اعصاب اثرات حمله مغزی(effects of stroke)  را ارزیابی می کنند و برنامه توانبخشی را به شما ارائه می دهد.

توضیحات در مورد سکته مغزی
دکتر سکته مغزی در اصفهان

اثرات سکته مغزی بر روی انسان

بهترین دکتر سکته مغزی کرج بیان می کند که اثرات دراز مدت سکته مغزی، بسته به شدت سکته مغزی و ناحیه تحت تأثیر مغز از فردی به فرد دیگر متفاوت است. اثرات سکته مغزی بر روی انسان ممکن است شامل موارد زیر باشد.

علائم شناختی مانند مشکلات حافظه و مشکل در تکلم

علائم فیزیکی مانند ضعف، فلج و مشکل در بلع

خستگی شدید و مشکل در خواب

 علائم عاطفی مانند افسردگی

سکته مغزی می تواند تأثیرات شناختی و عاطفی جدی را هم برای بیماران و هم برای مراقبان داشته باشد. روان‌شناسان توانبخشی و روان‌شناسان عصبی می‌توانند این نوع چالش‌ها را بررسی کنند و برنامه‌ای برای بهبود عملکرد شناختی پس از مواجهه با تغییرات ناشی از سکته مغزی برای فرد ایجاد کنند.

دکتر متخصص سکته مغزی  خوب کرج

دکتر خوب برای سکته مغزی در کرج

دکتر سکته مغزی در اصفهان

دکتر سکته مغزی در شیراز

فوق تخصص مغز و اعصاب در کرج

دکتر محمدی متخصص مغز و اعصاب کرج

متخصص مغز و اعصاب تهران

دکتر فوق تخصص حافظه

دکتر مرتضوی متخصص مغز و اعصاب

متخصص مغز و اعصاب استاد دانشگاه تهران

دکتر مغز و اعصاب بیمارستان سینا تهران

ویزیت متخصص مغز و اعصاب

[/vc_column_text][cz_video_popup video=”https://www.aparat.com/v/NTsHM” id=”cz_106085″ title=”معرفی بهترین دکتر متخصص لرزش دست” subtitle=”متخصص سکته مغزی و مغز و اعصاب” image=”2447″][/vc_column][/vc_row]

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
دیدگاه ها
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
مشاهده نظرات دیگران و ثبت نظر جدیدx