لوگوی جمع شده 3

شماره تلفن دکتر خوب برای درمان سیاتیک

دکتر مهسا مظاهری از متخصصین حاذق در زمینه درمان سیاتیک در اصفهان است . شما با مطالعه مطالب این صفحه میتوانید اطلاعات خوبی بدست بیاورید و برای درمان  خود از طریق مختلف با این پزشک متخصص مرتبط باشید  .

بهترین دکتر متخصص سیاتیک اصفهان ، گرما درمانی

شماره تماس دکتر خوب برای درمان سیاتیک در اصفهان

کلینیک دکتر مهسا مظاهری
توجه : بعد از شماره گیری داخلی  را بگیرید 

03191013975

اگر به دنبال یک مرکز درمانی خوب سیاتیک در اصفهان هستید می توانید از خدمات کلینیک دکتر مهسا مظاهری در اصفهان استفاده نمایید و با استفاده از طب فیزیکی و روش های غیر تهاجمی مانند گرما درمانی بهبود پیدا کنید . در این زمینه می توانید با شماره بالا تماس بگیرید و نوبت خود را رزرو فرمایید .

لیست بهترین دکتر های درمان سیاتیک اصفهان

p-220308
دکتر فریده رفیعی متخصص طب فیزیکی
دکتر متخصص سیاتیک

مراجعه موفق بیماران 386

بهترین راههای ارتباطی این دکتر

cover-1679908441
دکتر فاطمه ناجی متخصص طب فیزیکی اهواز
دکتر متخصص سیاتیک

مراجعه موفق بیماران 148

بهترین راههای ارتباطی این دکتر

8e0d41859217afe6634c0368c8d97a78
دکتر سید رضا سعیدیان متخصص طب فیزیکی
دکتر متخصص سیاتیک

مراجعه موفق بیماران 143

بهترین راههای ارتباطی این دکتر

Untitled
دکتر علیرضا بخشنده متخصص طب فیزیکی
دکتر متخصص سیاتیک

مراجعه موفق بیماران 97

بهترین راههای ارتباطی این دکتر

avatar-154982341442868
دکتر هومن محمودی متخصص طب فیزیکی
دکتر متخصص سیاتیک

مراجعه موفق بیماران 135

بهترین راههای ارتباطی این دکتر

وکتور مرد
دکتر شهریار نصیر زاده متخصص طب فیزیکی
دکتر متخصص سیاتیک

مراجعه موفق بیماران 141

بهترین راههای ارتباطی این دکتر

1689766035-WhatsApp Image 2022-07-19 at 4.05.13 PM
دکتر نادره نیکبخت متخصص طب فیزیکی
دکتر متخصص سیاتیک

مراجعه موفق بیماران 129

بهترین راههای ارتباطی این دکتر

6fab3f0fc448ce77f22195deeb7cd4f3
دکتر محمد رضا مختاری راد متخصص طب فیزیکی
دکتر متخصص سیاتیک

مراجعه موفق بیماران 106

بهترین راههای ارتباطی این دکتر

p-220325
دکتر سلیمان محمدی متخصص طب فیزیکی
دکتر متخصص سیاتیک

مراجعه موفق بیماران 91

بهترین راههای ارتباطی این دکتر

p-220319
دکتر امیر رضا غیثی متخصص طب فیزیکی
دکتر متخصص سیاتیک

مراجعه موفق بیماران 28

بهترین راههای ارتباطی این دکتر

36b37e466d422b5b2d683298922aadcb
دکتر حمید رضا علمی متخصص طب فیزیکی
دکتر متخصص سیاتیک

مراجعه موفق بیماران 92

بهترین راههای ارتباطی این دکتر

2023_4_9_9_21_21_484_یلدا سهرابی
یلدا سهرابی متخصص طب فیزیکی
دکتر متخصص سیاتیک

مراجعه موفق بیماران 81

بهترین راههای ارتباطی این دکتر

p-220324
دکتر امیر قسمی متخصص طب فیزیکی
دکتر متخصص سیاتیک

مراجعه موفق بیماران 59

بهترین راههای ارتباطی این دکتر

frame
دکتر علیرضا اشرف متخصص طب فیزیکی
دکتر متخصص سیاتیک

مراجعه موفق بیماران 188

بهترین راههای ارتباطی این دکتر

دکتر محمد رضا رستمی متخصص طب فیزیکی شیراز
محمد رضا رستمی متخصص طب فیزیکی
دکتر متخصص سیاتیک

مراجعه موفق بیماران 111

بهترین راههای ارتباطی این دکتر

197265
دکتر زهره عشقی متخصص طب فیزیکی
دکتر متخصص سیاتیک

مراجعه موفق بیماران 38

بهترین راههای ارتباطی این دکتر

4cfa28a3232d9216c1f41b06dcde8a1f
دکتر شیما فروزی متخصص طب فیزیکی
دکتر متخصص سیاتیک

مراجعه موفق بیماران 47

بهترین راههای ارتباطی این دکتر

7f917dfa-fa0e-4f1c-bf60-c5eea62ab165
دکتر امیر فخر عطار متخصص طب فیزیکی
دکتر متخصص سیاتیک

مراجعه موفق بیماران 236

بهترین راههای ارتباطی این دکتر

دکتر حسین ارجمند
دکتر حسین ارجمند متخصص طب فیزیکی
دکتر متخصص سیاتیک

مراجعه موفق بیماران 259

بهترین راههای ارتباطی این دکتر

روش درمان سیاتیک در اصفهان

استفاده از روش درمانی ترکیبی سوزن خشک و فیزیوتراپی و مقایسه با طب سوزنی

در روش که به آن درای نیدلینگ می گویند .از سوزن های طب سوزنی با ترکیب درمان های فیزیوتراپی استفاده میشود ،در این متد با کمک دستگاه های دیگری مثل لیزر پرتوان ،تکار درمانی و فیزیوتراپی و سایر دستگاه ها برای کسانی که دچار بیماری دیسک کمر یا سیاتیک شده اند ، استفاده میشود . از درای نیدلینگ یا سوزن خشک برای عضلات اطراف ستون فقرات ،عضله باسن و هر جا که اسپاسم عضلات باشد ، برای باز شدن گرفتگی و اسپاسم استفاده میشود ،در این روش درمان ، طی تعداد جلسات کمتر و محدود تر نسبت به طب سوزنی  و با ترکیبی از لیزر پرتوان و سایر دستگاه ها انجام میشود. با این روش، هم اسپاسم برطرف میشود و هم خون رسانی در آن قسمت افزایش میابد و تا حدی نیز به برطرف شدن التهابی که ناشی از بیرون زدگی دیسک هست کمک میشود.

بنابراین  در روش درای نیدلینگ  تعداد جلسات کمتراست و به صورت ترکیبی با سایر دستگاه های فیزیوتراپی مثل لیزر پر توان انجام میشود ولی در مراکز طب سوزنی فقط در ده جلسه نقاط خاصی را با سوزن های طب سوزنی تحت درمان قرار میدهند و روش ترکیبی دیگری ندارند.

 معمولا درای نیدلینگ در کنار روش های ترکیبی جوابدهی موثرتر و بهتری دارد.

[/cz_title][cz_banner title=”بهترین دکتر متخصص برای درمان سیاتیک در اصفهان” image=”8996″ sk_title=”font-size:24px;color:#ffffff;background-color:#285bbb;padding-top:5px;padding-bottom:5px;” sk_box=”background-color:#285bbb;margin-bottom:30px;border-radius:5px;box-shadow:0px 10px 30px 0px rgba(40,91,187,0.26);” id=”cz_101171″] پزشک متخصص سیاتیک [/cz_banner][vc_column_text]

بهترین دکتر متخصص سیاتیک اصفهان ، گرما درمانی

گرما درمانی توسط بهترین دکتر متخصص سیاتیک اصفهان عنوان مقاله امروز ما می باشد . تحقیقات نشان داده است که  تقریبا از هر 10 نفر 4 نفر دچار سیاتیک یا تحریک عصب سیاتیک می شوند. هر چیزی که به این عصب فشار بیاورد یا آن را تحریک کند، باعث ایجاد درد در باسن، ران و عضلات ساق پا می شود. در برخی موارد علائم درد ممکن است با نشستن یا ایستادن های طولانی مدت، بلند کردن اجسام سنگین و…  شدید تر شوند.

درمان سیاتیک شامل مواردی چون: بسته های سرد و گرم، داروها، ورزش، فیزیوتراپی، برخی از درمان های مکمل و جایگزین می شود. اگر با درد سیاتیک و دیسک کمر درگیر هستید با ما تا پایان این متن همراه باشید زیرا که؛ در این مقاله، بهترین دکتر متخصص سیاتیک اصفهان رایج ترین روش های درمانی سیاتیک را ارائه داده است.

شایع ترین علل سیاتیک از زبان بهترین دکترمتخصص سیاتیک اصفهان 

یک عصب سیاتیک در دو طرف بدن وجود دارد. هر عصب از طریق باسن به پا و انگشتان پا گسترش می یابد. با این حال، شایع ترین علل سیاتیک شامل آسیب مستقیم به خود عصب سیاتیک نیست، بلکه به اعصاب بالاتر در ستون فقرات که به هم می پیوندند و عصب سیاتیک را تشکیل می دهند، مربوط می شود.

درمان مناسب سیاتیک به علت آن بستگی دارد. در برخی مواقع مواردی چون: فتق دیسک، آسیب یا گیرافتادگی عصب سیاتیک در باسن می توانند باعث ایجاد سیاتیک شوند. همچنین بهترین دکترمتخصص سیاتیک اصفهان بیان می کند که در برخی مواقع سیاتیک می تواند در اواخر بارداری اتفاق بیفتد زیرا رباط ها شل می شوند و کودک در حال رشد به عصب سیاتیک فشار غیر مستقیم وارد می کند.

گرما درمانی توسط بهترین دکتر متخصص سیاتیک

بهترین دکتر متخصص سیاتیک اصفهان برای اعمال گرما درمانی(heat-therapy)، یک پد گرمکن الکتریکی  را در کنار کمر، باسن یا پشت پای بیمار به مدت 10 تا 20 دقیقه قرار می دهد. گرما رگ های خونی را گشاد می کند، جریان خون را تشدید می کند،  ماهیچه های شما را آرام می کند و در نهایت درد شما را کاهش می دهد.

همچنین  یکی دیگر از اختلالات شایع ستون فقرات بیماری دیسک گردن می باشد .این اختلال فراتر از یک درد معمولی در ناحیه گردن است . شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر مقاله بهترین دکتر متخصص دیسک گردن اصفهان را نیز مطالعه نمایید .

نکات مهم هنگام به کارگیری گرما درمانی

بهترین دکتر متخصص سیاتیک اصفهان توصیه می کند که برای جلوگیری از آسیب های پوستی یا تغییرات دائمی در رنگ پوست؛ از قرار دادن مستقیم منبع گرما  بر روی آن خودداری کنید.

هنگام به کارگیری گرما درمانی در نظر داشته باشید که؛ اگر شرایط پزشکی خاصی مانند مولتیپل اسکلروزیس، گردش خون ضعیف، آسیب های نخاعی، دیابت یا آرتریت روماتوئید دارید،  از گرما درمانی خودداری کنید. گرما در این شرایط ممکن است باعث سوختگی بیش از حد، زخم پوستی و افزایش التهاب شود.

پس از گرما درمانی، سعی کنید کشش های ساده کمر را انجام دهید. حرکات کششی و تمرینات هدفمند می توانند با تسکین فشار عصب سیاتیک، تقویت بافت ها و بهبود انعطاف پذیری در قسمت پایین کمر، از عود سیاتیک جلوگیری کنند.

نحوه اعمال گرما درمانی توسط بهترین دکتر متخصص سیاتیک اصفهان 

به عنوان یک قاعده کلی، بهتر است از گرما درمانی در لگن عقب خود استفاده کنید. ناحیه ای که ریشه های عصب سیاتیک منشأ می گیرند. هنگامی که یک یا تعداد بیشتری از این ریشه های عصبی ملتهب، تحریک شده یا فشرده می شوند، احساس درد، بی حسی ویا ضعف عصب سیاتیک می کنید. علائم سیاتیک ممکن است تقریباً بلافاصله و به طور مؤثر با  گرما درمانی بر روی کمر تسکین یا کاهش یابد.

همچنین برخی از  شرایط مختلف که باعث وارد شدن فشار به ستون فقرات می شوند، مانند(افتادن از ارتفاع) می‌توانند باعث آسیب و پارگی مینیسک و بیماری های مرتبط به ستون فقرات شوند . در ادامه جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید مقاله دکتر عمل جراحی درمان مینیسک و مفاصل خوب شیراز را نیز مطالعه نمایید.

برخی از مزایای گرما درمانی از زبان بهترین دکتر متخصص سیاتیک اصفهان عبارتند از :

گرما درمانی، با شل کردن فیبرهای عضلانی، تنش و اسپاسم عضلات را کاهش می دهد

کاهش سفتی عضلات دردناک

افزایش دامنه حرکتی کمر

 کاهش درد گرفتی عضلانی

تجویز دارو برای تسکین درد سیاتیک 

دکتر متخصص سیاتیک خوب در اصفهان چندین نوع دارو برای تسکین درد سیاتیک برای بیمار تجویزمی نماید. این داروها عبارتند از:

مسکن های بدون نسخه مانند: استامینوفن، آسپرین، یا داروهای ضدالتهاب غیراستروئیدی( ایبوپروفن، ادویل، موترین، کتوپروفن، ناپروکسن) داروهای شل کننده عضلانی برای کاهش اسپاسم عضلانی، داروهای مسکن برای دردهای شدیدتر و..

در برخی موارد، یک داروی استروئیدی به فضای اطراف عصب نخاعی تزریق می شود. بهترین دکتر متخصص سیاتیک اصفهان بیان می کند که این تزریق‌ها هنگامی که سیاتیک ناشی از فتق یا پارگی دیسک باشد، اثر متوسطی دارند.

استفاده از طب فیزیکی برای درمان سیاتیک توسط دکتر متخصص سیاتیک اصفهان

درد سیاتیک ممکن است فعال بودن را دشوار کند. با این حال؛ بهترین دکتر متخصص سیاتیک اصفهان، استراحت در بستر را به عنوان یک درمان اصلی توصیه نمی کند.

در صورتی که علائم برخی از بیماری ها شدید نباشند اما بیش از دو هفته ادامه داشته باشند، پزشک ممکن است طب فیزیکی را برای درمان غیر جراحی دیسک کمر و سیاتیک به  شما توصیه کند. تمرینات مناسب در واقع به کاهش درد سیاتیک کمک می کنند. آنها همچنین می توانند برای کمک به جلوگیری از عود درد، شرایطی را فراهم کنند.

تمرینات توصیه شده به عامل ایجاد سیاتیک بستگی دارد. همچنین بسیار مهم است که تمرینات را دقیقاً طبق دستور متخصص انجام دهید.

جراحی سیاتیک توسط دکتر متخصص جراحی عصب سیاتیک 

تنها درصد بسیار کمی از افراد مبتلا به سیاتیک به جراحی نیاز خواهند داشت. اگر درد ناشی از سیاتیک با وجود درمان حداقل به مدت 6 هفته ادامه یابد، جراحی ممکن است  گزینه مناسب تری برای رفع علائم درد باشد. دکتر متخصص سیاتیک، خطرات و مزایای جراحی را مورد بررسی قرار می دهد و با در نظر گرفتن علت اصلی سیاتیک، بهترین  گزینه جراحی را به فرد پیشنهاد می دهد.

دو روش اصلی جراحی برای سیاتیک شامل: دیسککتومی و لامینکتومی می باشد.
دیسککتومی:

 در این روش، جراح هر چیزی را که به عصب سیاتیک شما فشار می آورد(فتق دیسک، خار استخوان و سایر مشکلات ستون فقرات) را رفع خواهد کرد. این جراحی پس از بیهوشی عمومی انجام می شود.
لامینکتومی:

 لامینا در واقع قسمتی  از حلقه استخوانی است که نخاع را می پوشاند. در طول این عمل،بهترین دکتر متخصص سیاتیک در اصفهان ممکن است لامینا یا هر بافتی را که روی عصب فشار می‌آورد را بردارد.

استفاده از کیسه های یخ 

وقتی درد سیاتیک شروع شد، یخ را در یک پارچه یا حوله بپیچید و آن را به مدت 15 دقیقه روی کمر خود قرار دهید. استفاده از کیسه های یخ، ممکن است تورم موضعی و درد شدید را کاهش دهد. اگر پوست شما شروع به بی حس شدن کرد، بلافاصله کیسه یخ را بردارید.

بهترین دکتر متخصص درمان سیاتیک شیراز، عوارض شایع  

 طبق پژوهش های انجام شده  استفاده از طب سوزنی برای درمان بیماری سیاتیک بسیار موثر عمل کرده است . استفاده از این روش درمان توسط بهترین دکتر متخصص سیاتیک شیراز و اصفهان  به عنوان بخشی از یک تکنیک درمان مکمل و یکپارچه محسوب می شود .

فواید طب سوزنی از بهترین دکتر متخصص درمان سیاتیک اصفهان 

استفاده از طب سوزنی برای درمان سیاتیک توسط بهترین دکتر متخصص سیاتیک اصفهان باعث کاهش التهاب و درد عصب سیاتیک می شود. همچنین به عنوان یک درمان موثر جهت بهبود برخی از بیماری های دیگر مانند (حالت تهوع ، ناباروری ،آلرژی،اعتیاد و…)  نیز از این روش درمان استفاده می شود  .

 تشخیص آسیب های عصب سیاتیک توسط بهترین دکتر متخصص 

برخی از علائم آسیب های عصب سیاتیک از زبان بهترین دکتر متخصص سیاتیک اصفهان عبارتند از:

  سوزش  ناحیه  لگن و کمر

 درد  کمر تا پا

 سفتی عضلات ساق پا

سوزن و سوزن شدن هر نقطه از عصب سیاتیک

بی حسی  اندام تحتانی

دردی که با تغییر وضعیت بدن شدید تر می شود

بهترین دکتر متخصص سیاتیک اهواز ، درمان در کلینیک درد

عصب سیاتیک از قسمت پایین مهره های کمر شروع می شود، و از ناحیه باسن به سمت هر دو پا امتداد می یابد . تشخیص سیاتیک توسط پزشک می تواند اولین گام به سمت درمان باشد . در ادامه متن بهترین دکتر متخصص سیاتیک اهواز و اصفهان برخی از روش های تشخیص این بیماری را برای شما عزیزان ارائه می دهد.

شناسایی علت درد  توسط بهترین دکتر متخصص سیاتیک اصفهان 

در طول زمان معاینه ، دکتر متخصص سیاتیک از شما سوالاتی می پرسد و بررسی فیزیکی اولیه را انجام می دهد. این معاینه به منظور ایجاد یک برنامه درمانی موثر و مفید برای بیماران انجام می شود .

تصویربرداری برای تشخیص توسط دکتر متخصص سیاتیک

معمولاً بهترین دکتر متخصص سیاتیک اصفهان برای بررسی و تشخیص این اختلال ، بیماران را برای انجام آزمایش های لازم به مراکز تصویر برداری ارجاع می دهد . برخی از  این آزمایش ها عبارتند از:

  تصویربرداری مغناطیسی

 این تکنیک توسط دستگاه‌های بسیار پیشرفته انجام می‌شود. در تصویر برداری ام آر آی از امواج مغناطیسی استفاده می شود ، و بیماران در معرض خطر پرتو های زیانبار قرار نخواهند گرفت .

اسکن توموگرافی 

 این اسکن با استفاده از اشعه ایکس می تواند تصاویری از زوایای مختلف ستون فقرات بگیرد. همچنین اسکن توموگرافی، 10 الی 20 دقیقه زمان نیاز دارد و تصاویر تولید شده بسیار دقیق تر از تصاویر اشعه ایکس معمولی هستند .

دکتر متخصص سیاتیک خوب اصفهان
فوق تخصص عصب سیاتیک
 دکتر رگ گیری در اصفهان
مرکز درمان سیاتیک اصفهان
فیلم زدن رگ سیاتیک پا
 بهترین دکتر سیاتیک اصفهان
دکتر سیاتیک در یزد
طب سوزنی برای سیاتیک در اصفهان
فوق تخصص عصب سیاتیک شیراز 

بهترین دکترهای درمان سیاتیک

p-220308
دکتر فریده رفیعی متخصص طب فیزیکی
دکتر متخصص سیاتیک

مراجعه موفق بیماران 386

بهترین راههای ارتباطی این دکتر

Untitled
دکتر علیرضا بخشنده متخصص طب فیزیکی
دکتر متخصص سیاتیک

مراجعه موفق بیماران 97

بهترین راههای ارتباطی این دکتر

avatar-154982341442868
دکتر هومن محمودی متخصص طب فیزیکی
دکتر متخصص سیاتیک

مراجعه موفق بیماران 135

بهترین راههای ارتباطی این دکتر

p-220325
دکتر سلیمان محمدی متخصص طب فیزیکی
دکتر متخصص سیاتیک

مراجعه موفق بیماران 91

بهترین راههای ارتباطی این دکتر

p-220319
دکتر امیر رضا غیثی متخصص طب فیزیکی
دکتر متخصص سیاتیک

مراجعه موفق بیماران 28

بهترین راههای ارتباطی این دکتر

36b37e466d422b5b2d683298922aadcb
دکتر حمید رضا علمی متخصص طب فیزیکی
دکتر متخصص سیاتیک

مراجعه موفق بیماران 92

بهترین راههای ارتباطی این دکتر

آدرس و لوکیشن بهترین دکتر های درمان سیاتیک اصفهان

مقالات بهترین دکتر ها برای درمان سیاتیک

مطالب مشابه

0
مشاهده نظرات دیگران و ثبت نظر جدیدx