لوگوی جمع شده 3

[vc_row][vc_column][cz_title id=”cz_26771″ cz_title=””]

شماره تلفن دکتر سیاتیک خوب 

دکتر مهسا مظاهری

 توجه

بعد از شماره گیری داخلی را بگیرید

03191013975

[/cz_title][cz_gap height=”20px” height_tablet=”20px” height_mobile=”20px”][cz_banner title=”اطلاعات بیشتر” image=”12933″ sk_title=”font-size:24px;color:#ffffff;background-color:#285bbb;padding-top:5px;padding-bottom:5px;” sk_box=”background-color:#285bbb;margin-bottom:30px;border-radius:5px;box-shadow:0px 10px 30px 0px rgba(40,91,187,0.26);” id=”cz_43335″ link=”url:https%3A%2F%2Fvebclinic.com%2Fbm%2F|title:%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1%20%D8%A8%D8%A7%D9%82%D8%B1%DB%8C%20%D9%85%D9%82%D8%AF%D9%85%20%D8%B7%D8%A8%20%D9%81%DB%8C%D8%B2%DB%8C%DA%A9%DB%8C%20%D9%BE%D8%B2%D8%B4%DA%A9%DB%8C%20%D9%88%D8%B1%D8%B2%D8%B4%DB%8C%20%D8%A7%D8%B5%D9%81%D9%87%D8%A7%D9%86″] بهترین دکتر متخصص سیاتیک و طب فیزیکی کرج [/cz_banner][vc_column_text]

 بهترین دکتر متخصص سیاتیک کرج، راه های درمانی

راه های درمانی از بهترین دکتر متخصص سیاتیک کرج را در این مقاله باهم می خوانیم . اگر چه سیاتیک ممکن است به عنوان یک درد یا ناراحتی تحریک‌کننده در قسمت پایین کمر شما شروع شود، اما در نهایت می‌تواند به نوعی کمر درد ناتوان‌کننده تبدیل شود که از باسن و پشت یکی از پاها تابیده می‌شود و احتمالاً به ساق یا حتی کف پای شما نیز برسد. در ادامه، بهترین دکتر متخصص سیاتیک کرج برخی از علل شایع و راه حل های درمانی این بیماری را برای شما عزیزان شرح داده است.

درد عصب سیاتیک در چه زمانی رخ می دهد و چه راه های درمانی دارد ؟  

درد سیاتیک زمانی اتفاق می‌افتد که چیزی به عصب سیاتیک شما فشار می‌آورد یا به آن برخورد می‌کند، معمولاً در نواحی که ریشه در ستون فقرات شما دارد. این عصب اصلی، که اتفاقاً بزرگترین و طولانی‌ترین عصب بدن شما نیز محسوب می شود؛ از قسمت پایین کمر و از طریق دو طرف باسن شما به سمت پایین هر پا امتداد می‌یابد.

سیاتیک علاوه بر اینکه منبع درد تابشی یا ناراحتی مداوم است، می‌تواند باعث احساس بی‌حسی یا ضعف مداوم یا دوره‌ای در هر نقطه از مسیر عصبی نیز بشود. برای ارائه تسکین موثر و طولانی مدت برای هر علامت سیاتیک، تعیین علت اصلی مشکل بسیار مهم است.

اگر مشکوک هستید که درد ناخواسته کمر، لگن، باسن یا پشت ساق شما ممکن است سیاتیک باشد، در ادامه بهترین دکتر متخصص سیاتیک کرج، مطالبی در مورد شرایط و اختلالاتی که باعث ایجاد درد عصب سیاتیک می شوند و راه حل هایی برای درمان را ارائه داده است.

علل شایع بیماری از بهترین دکتر متخصص سیاتیک کرج 

در اکثر مواقع، درد عصب سیاتیک نتیجه اختلالات کمر است که باعث تحریک یا فشار بر ریشه سیاتیک می شود. شایع ترین علل گرفتگی عصب سیاتیک عبارتند از:

مشکلات دیسک کمر

هنگامی که یک دیسک در ستون فقرات کمری شما حتی اندکی خارج از فضای تعیین شده خود در کانال نخاعی برآمده یا بلغزد، می تواند عصب سیاتیک شما را تحریک یا تحت فشار قرار دهد. در صورت عدم درمان، دیسک برآمده ممکن است پاره شود یا فتق کند و مقداری از ژل داخلی نرم خود را روی اعصاب مجاور ترشح کند.

هنگامی که فتق دیسک کمر(Herniated disc) بر عصب سیاتیک شما تأثیر می گذارد، ممکن است احساس درد سوزشی از ناحیه کمر و تمام قسمت پشت ساق پا داشته باشید. بهترین دکتر متخصص سیاتیک کرج بیان می کند که درمان نشدن و تحلیل رفتن دیسک های ستون فقرات می توانند منجر به ایجاد خارهای استخوانی و منبع بالقوه دیگری برای فشار به عصب سیاتیک شوند.  

تنگی کانال نخاعی از دکتر متخصص سیاتیک 

تنگی یا باریک شدن فضاهای ستون فقرات، معمولاً ناشی از تغییرات دژنراتیو مرتبط با آرتروز است. زمانی که کانال نخاعی در قسمت پایین کمر باریک می شود (وضعیتی به نام تنگی کمر)، می تواند به عصب سیاتیک شما فشار وارد کند و منجر به ایجاد انواع علائم ناراحت کننده یا ناتوان کننده سیاتیک شود.

بهترین فیزیوتراپی اصفهانسندرم پیریفورمیس

هنگامی که؛ عضله پیریفورمیس شما(عضله ای کوچک در باسن) دچار گرفتگی یا اسپاسم شود، می‌تواند عصب سیاتیک را تحریک کند و باعث درد، بی‌حسی یا گزگز در پشت ساق پا و پایین پا شود.

 اختلال عملکرد مفصل ساکروایلیاک(SI)

ساکروایلیاک ، یک مفصل محکم است که استخوان لگن را به استخوان خاجی یا استخوان مثلثی کوچکی که بین ستون فقرات کمری و دنبالچه شما قرار دارد متصل می کند. وظیفه اصلی آن کمک به انتقال حرکت، بار و فشار از ستون فقرات به بدن در هنگام خم شدن به جلو یا عقب است.

بهترین دکتر فوق تخصص سیاتیک در کرج بیان می کند : اختلال عملکرد مفصل SI، که عموماً نتیجه حرکت زیاد یا خیلی کم در مفصل است، می تواند منجر به التهاب مداوم، تنش عضلانی، کاهش تحرک و درد مزمن شود. در صورتی که، این اختلال، عصب واقع در بالای مفصل را تحریک کند، می تواند باعث درد سیاتیک شود که از طریق باسن شما و به همسترینگ یا ساق پا منتشر می شود.

راه حل های درمان از بهترین دکتر متخصص سیاتیک کرج 

اگر چه درد عصب سیاتیک اغلب به تدریج شروع می شود، اما اگر به مدت طولانی نادیده گرفته شود یا برای مدت طولانی درمان نشود، به مرور زمان تشدید می شود. همانطور که پیش تر نیز اشاره کردیم؛ برای یافتن مناسب ترین راه حل درمانی، تشخیص علت اصلی این بیماری مفصلی ضروری است.

خوشبختانه، سیاتیک اغلب به ترکیبی از مراقبت های ملایم کایروپراکتیک، ماساژ بافت عمیق و کشش های درمانی به خوبی پاسخ می دهد. دکتر متخصص سیاتیک خوب کرج بیان می کند که بسته به ماهیت دقیق مشکل شما، درمان های رفع فشار ستون فقرات می تواند فشار روی عصب سیاتیک را کاهش دهد، جریان خون به ستون فقرات را بهبود بخشد و به روند بهبود دیسک های آسیب دیده کمک کند.

دکتر رگ گیری کرج

بهترین دکتر فوق تخصص دیسک کمر در کرج

بهترین دکتر سیاتیک

دکتر متخصص رگ سیاتیک پیروزی

درمان دیسک کمر بدون جراحی در کرج

فیلم رگ گیری سیاتیک

[/vc_column_text][cz_video_popup video=”https://www.aparat.com/v/zIvSf” id=”cz_77603″ title=”بهترین دکتر دیسک کمر و سیاتیک” subtitle=”درمان دیسک و درد کمر” image=”4455″][/cz_video_popup][/vc_column][/vc_row]

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
دیدگاه ها
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
مشاهده نظرات دیگران و ثبت نظر جدیدx