لوگوی جمع شده 3

[vc_row][vc_column][cz_title id=”cz_33450″]

شماره تماس نوبت طب فیزیکی در اهواز

دکتر باقری مقدم
توجه : بعد از شماره گیری داخلی را بگیرید 

03191013975 

[/cz_title][cz_banner title=”معرفی دکتر طب فیزیکی خوب اهواز” image=”8995″ sk_title=”font-size:24px;color:#ffffff;background-color:#285bbb;padding-top:5px;padding-bottom:5px;” sk_box=”background-color:#285bbb;margin-bottom:30px;border-radius:5px;box-shadow:0px 10px 30px 0px rgba(40,91,187,0.26);” id=”cz_44642″ link=”url:https%3A%2F%2Fvebclinic.com%2Fbm%2F|title:%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1%20%D8%A8%D8%A7%D9%82%D8%B1%DB%8C%20%D9%85%D9%82%D8%AF%D9%85%20%D8%B7%D8%A8%20%D9%81%DB%8C%D8%B2%DB%8C%DA%A9%DB%8C%20%D9%BE%D8%B2%D8%B4%DA%A9%DB%8C%20%D9%88%D8%B1%D8%B2%D8%B4%DB%8C%20%D8%A7%D8%B5%D9%81%D9%87%D8%A7%D9%86″]بهترین مرکز طب فیزیکی و ورزشی[/cz_banner][vc_column_text]

 دکتر طب فیزیکی خوب اهواز ، تکنیک بیوفیدبک

تکنیک بیوفیدبک توسط دکتر طب فیزیکی خوب اهواز عنوان مقاله امروز ما می باشد . بیوفیدبک نوعی درمان است که با هدف کمک به افراد برای کنترل عملکردهای خاص بدن مانند انقباضات عضلانی، دمای بدن و ضربان قلب انجام می شود. در طول جلسات درمان، یک متخصص طب فیزیکی الکترودها (حسگرها) را به بدن شما متصل می کند. این الکترودها اطلاعاتی را در مورد نحوه عملکرد بدن شما دریافت می کنند و آن اطلاعات را به پردازشگر (که داده هایی را که الکترودها جمع آوری می کند تجزیه و تحلیل می کند) گزارش می دهند. پردازنده سیگنال هایی را به صورت نشانه های سمعی و بصری برای متخصص فیزیوتراپی ارسال می کند. سپس از این نشانه ها برای یادگیری کنترل عملکردهای اندازه گیری شده بدن و در نهایت بهبود سلامت یا عملکرد فیزیکی شما استفاده می شود. دکتر طب فیزیکی خوب اهواز، در متن زیر تمام مواردی که باید در مورد این روش درمانی بدانید را شرح داده است.

مزیت های بیوفیدبک از زبان دکتر طب فیزیکی خوب اهواز 

 دکتر طب فیزیکی خوب اغلب از این روش به عنوان بخشی از برنامه های درمانی خود استفاده می کند. تکنیک بیوفیدبک یک روش عالی نسبت به سایر درمان ها می باشد زیرا بی خطر و غیر تهاجمی است و هیچ عوارض جانبی منفی ندارد همچنین؛ یک گزینه درمانی جذاب برای افرادی است که می خواهند از دارو یا جراحی اجتناب کنند. دکتر طب فیزیکی خوب اهواز اغلب آن را همراه با سایر درمان‌ها توصیه می‌کند.شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر 

اندازه گیری عملکردهای فیزیولوژیکی با بیوفیدبک

کاردرمانگران و متخصصان طب فیزیکی اهواز از بیوفیدبک برای اندازه گیری عملکردهای فیزیولوژیکی(physiological-functions) مختلف استفاده می کنند، از جمله:

اندازه گیری ضربان قلب توسط دکتر طب فیزیکی   :

بیوفیدبک برای کنترل ضربان قلب شما می تواند با یک الکتروکاردیوگراف (ECG) که ضربان قلب شما را اندازه گیری می کند، یک فوتولتیسموگرافی (دستگاهی که از سنسورها برای تشخیص تغییرات حجم خون استفاده می کند) یا ترکیبی از این دو انجام شود.

انقباض عضلانی :

برای اندازه گیری فعالیت الکتریکی که باعث اسپاسم عضلات شما می شود، دکتر طب فیزیکی خوب اهواز حسگرهایی را روی پوست شما و عضلات اسکلتی خاصی که به الکترومیوگرافی (EMG) متصل هستند، قرار می دهند.

اندازه گیری امواج مغزی توسط دکتر طب فیزیکی خوب اهواز :

در طول انجام روش بیوفیدبک، در مراکز فیزیوتراپی خوب کرج و اهواز، متخصصین طب فیزیکی حسگرهایی را به پوست سر شما متصل می کنند تا فعالیت الکتریکی مغز شما (امواج مغزی) را اندازه گیری نمایند . 

تنفس:

برای اندازه گیری سرعت و الگوهای تنفس شما،  دکتر متخصص نوارهای مخصوصی را در اطراف سینه و شکم قرار می دهد.

دمای بدن:

 بیوفیدبک دما، جریان خون به پوست شما را از طریق حسگرهای روی انگشتان یا پاها اندازه گیری می کند.

فعالیت غدد عرق

این نوع بیوفیدبک از حسگرهای روی انگشتان، کف دست یا مچ دست برای اندازه‌گیری فعالیت الکتریکی غدد عرق و میزان عرق روی پوست شما استفاده می‌کند.

استفاده از بیوفیدبک توسط دکتر طب فیزیکی خوب اهواز برای درمان چندین بیماری :

پزشکان متخصص طب فیزیکی خوب اهواز برای درمان چندین نوع بیماری از تکنیک بیوفیدبک استفاده می کنند از جمله:

سردرد

اضطراب

درد مزمن

فیبرومیالژیا

اسپاسم عضلانی

کمر درد

فشار خون بالا

اختلال استرس پس از سانحه

بیماری رینود

بیش فعالی

اختلالات اورولوژیک

بیوفیدبک یک روش درمانی رایج است که توسط متخصصان طب فیزیکی و توانبخشی برای تقویت عضلات کف لگن جهت درمان بیماری های اورولوژیک مانند بی اختیاری ادرار و مدفوع، تکرر ادرار و بی اختیاری شبانه استفاده می شود.

  درمان اورولوژی توسط طب فیزیکی  

 دکتر متخصص دو الکترود را روی بدن شما قرار می دهد( یکی روی شکم و دیگری درست در داخل واژن یا مقعد) این الکترودها فعالیت الکتریکی عضلات کف لگن  را کنترل و اندازه گیری می کنند؛ سپس داده ها را به یک دستگاه بیوفیدبک به نام الکترومیوگراف ارسال می کنند.

در طول جلسه درمان، از شما خواسته می شود بدون استفاده از عضلات شکم، عضلات کف لگن خود را منقبض و شل کنید. اگر در جداسازی و انقباض آن عضلات مشکل دارید،ممکن است از تکانه های الکتریکی برای تحریک عضلات مناسب برای انقباض استفاده کند. همچنین شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر مقاله دکتر فیزیوتراپی خوب شیراز را مطالعه نمایید . 

زمان جلسات بیوفیدبک از دکتر طب فیزیکی خوب 

جلسات درمانی، معمولا بین نیم ساعت تا یک ساعت طول می کشد. دکتر طب فیزیکی خوب اهواز تعداد ویزیت ها را بر اساس عواملی مانند شدت بیماری، سرعت یادگیری تمرین عضلات کف لگن و میزان موثر بودن درمان ها، توصیه می کند. 

درمان سیاتیکبسیاری از افراد طی دو یا سه ماه پس از درمان (هشت تا ده جلسه) بهبود قابل توجهی را در علائم خود تجربه می کنند. این روش می تواند به شما در بهبود سلامت کمک کند و نیاز به دارو و سایر درمان ها را کاهش دهد.

دکتر طب فیزیکی خوب شیراز ، پی آر پی

 تزریق مفصلی( پی آر پی) یکی از درمان های جدید برای کاهش درد های عضلانی است . دکتر طب فیزیکی خوب شیراز و اهواز بیان می کند که این روش درمان بسیار کم خطر بوده و جزء درمان های کم تهاجی محسوب می شود . در ادامه برخی از مزایای این تزریق مفصلی را برای شما عزیزان شرح می دهیم .

مزایای پی آر پی از زبان دکتر طب فیزیکی خوب اهواز : 

  پزشک با گرفتن مقداری از خون بیمار و قرار دادن آن داخل دستگاه سانتریفیوژ ، پلاسما های غنی شده از پلاکت را از خون جدا می کند . پلاکت های بدست آمده حاوی فاکتور های رشد هستند و  تاثیر زیادی در تحریک سلول ها و بافت های آسیب دیده زانو و مفاصل دارند.

برخی از مزیت های تزریق پی آر پی از زبان دکتر طب فیزیکی خوب اهواز عبارتند از :

ترمیم و بازسازی بافت های آسیب دیده

کاهش التهاب و درد

دوران نقاهت بسیار کوتاه

تولید عروق خونی جدید

تزریق مفاصل(پی آر پی) چه تاثیراتی دارد ؟

  شرایط استفاده از این روش درمان برای اشخاص مختلف، متفاوت است . دکتر طب فیزیکی خوب اهواز، برای درمان بیماری هایی مانند : آسیب‌های تاندونی مزمن ، آسیب‌های حاد رباط‌ها و عضلات ، آرتروز زانو  و شکستگی‌ها از این تکنیک استفاده می کند .

 دکتر طب فیزیکی خوب اهواز
دکتر مختاری راد اهواز
فوق تخصص طب فیزیکی و توانبخشی
طب فیزیکی دیسک کمر اهواز
دکتر سعیدیان اهواز
دکتر طب فیزیکی خوب اصفهان
مرکز توانبخشی کیانپارس اهواز
دکتر نادره نیکبخت

[/vc_column_text][cz_video_popup video=”https://www.aparat.com/v/NZTSr” id=”cz_42721″ title=”بهترین کلینیک طب فیزیکی و ورزشی” subtitle=”دکتر متخصص طب فیزیکی اهواز” image=”4434″][/cz_video_popup][/vc_column][/vc_row]

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
دیدگاه ها
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
مشاهده نظرات دیگران و ثبت نظر جدیدx