لوگوی جمع شده 3

شماره تلفن دکتر  عمل لاپاراسکوپی 

اطلاعات بیشتر در مورد این مرکز

بهترین دکتر عمل لاپاراسکوپی اهواز ، جراحی در بیمارستان

چگونگی جراحی در بیمارستان توسط بهترین دکتر عمل لاپاراسکوپی اهواز، در این مقاله شرح داده شده است . لاپاراسکوپی روشی است که جراح شما را قادر می‌سازد تا داخل حفره‌های شکم و لگن را برای تشخیص و درمان انواع شرایط غیرطبیعی بررسی کند. لاپاراسکوپ یک تلسکوپ باریک با منبع نور و یک دوربین فیلمبرداری در انتهای آن است. این ابزار از طریق یک برش کوچک به داخل شکم منتقل می شود که در آن تصاویر دوربین بر روی یک مانیتور بزرگ نمایش داده می شود. این فرایند به دکتر متخصص زنان و زایمان کمک می کند تا حفره های لگنی و شکم بیمار خود را مشاهده کند و در صورت موجود بودن بافت های غیر طبیعی برای درمان آنها اقدام نماید. بهترین دکتر عمل لاپاراسکوپی اهواز در ادامه تمام مطالبی که باید درمورد این روش جراحی بدانید را شرح داده است.

بهترین دکتر ها برای عمل لاپاراسکوپی

توضیحات بهترین دکتر لاپاراسکوپی اهواز، در مورد انواع جراحی در بیمارستان :

بهترین دکتر عمل لاپاراسکوپی اهواز بیان می کند که : انجام این روش جراحی در بیمارستان ممکن است به صورت  تشخیصی، جراحی و یا هر دو انجام گیرد .

لاپاراسکوپی تشخیصی

لاپاراسکوپی زمانی تشخیصی است که جراح در حال بررسی حفره شکم برای تشخیص شرایط غیر طبیعی است، بدون اینکه در آن زمان هیچ درمانی انجام شود. بنا بر گفته های دکتر لاپاراسکوپی خوب اهواز ، زمانی این روش مفید است که سایر آزمایش ها مانند اشعه ایکس، اسکن، یا آزمایش خون بی نتیجه باشند.

لاپاراسکوپی جراحی

لاپاراسکوپی زمانی عملی تلقی می شود که جراح مشکلی را که در حین لاپاراسکوپی تشخیصی با ابزارهای جراحی از طریق لاپاراسکوپ شناسایی می کند را درمان کند. اگر جراح شما فرصتی برای ترمیم یک مشکل در طول لاپاراسکوپی تشخیصی ببیند، معمولاً بسته به شرایط بیمار و ترجیح جراح، لاپاراسکوپی جراحی در آن زمان انجام می‌شود.

لاپاراسکوپی شکم

دلایل مختلفی وجود دارد که ممکن است پزشک انجام عمل لاپاراسکوپی شکم(abdominal laparoscopic) را توصیه کند.

لاپاراسکوپی به عنوان جراحی روزانه یا در بیمارستان  تحت بیهوشی عمومی، منطقه ای یا گاهی اوقات موضعی بسته به نوع عمل انجام شده و ترجیح جراح انجام می شود.

جراح از یک سوزن برای تزریق گاز بی ضرر به داخل حفره شکمی نزدیک ناف استفاده می کند تا ناحیه دید شکم را گسترش دهد و به جراح دید واضح و فضایی برای درمان بدهد.

جراح یک برش کوچک در شکم ایجاد می کند که معمولاً در ناحیه ناف یا زیر آن قرار دارد و لوله ای به نام تروکار را وارد می کند که از طریق آن لاپاراسکوپ به داخل شکم وارد می شود. همچنین ممکن است برش‌های کوچک اضافی برای انواع ابزارهای جراحی ایجاد شود تا در طول عمل استفاده شود. محل برش ها به دلیل عمل بستگی دارد.

با استفاده از تصاویر لاپاراسکوپ به عنوان راهنما، بهترین دکتر عمل لاپاراسکوپی اهواز می تواند هر گونه آسیب شناسی یا ناهنجاری را جستجو کند. تصویر بزرگ روی صفحه تلویزیون به جراح این امکان را می دهد که محتویات شکم را مستقیماً ببیند و میزان مشکل را تعیین کند و سپس در صورت لزوم عمل جراحی خاص را انجام دهد.

پس از درمان مشکل، لاپاراسکوپ و سایر ابزارها برداشته شده و گاز آزاد می شود. برش های ایجاد شده بسته می شوند و با باندهای کوچک پوشیده خواهند شد. لاپاراسکوپی نسبت به روش سنتی باز کردن شکم با جراحی با برش‌های طولانی (تکنیک‌های باز) آسیب کمتری به عضلات و بافت‌های نرم وارد می‌کند.

دستورالعمل های پس از عمل در بیمارستان به توصیه بهترین دکتر لاپاراسکوپی اهواز :

پس از لاپاراسکوپی و خروج شما از بیمارستان، پزشک متخصص دستورالعمل هایی را به شما می دهد که بسته به نوع لاپاراسکوپی انجام شده ، باید از آنها پیروی کنید.

زمان بهبودی بسته به تشخیصی یا جراحی بودن لاپاراسکوپی شما و نوع بیهوشی مورد استفاده متفاوت است، اما معمولاً بیمار پس از چند ساعت می تواند به خانه برود.

دستورالعمل های رایج پس از عمل لاپاراسکوپی شامل موارد زیر است:

پس از مرخصی به کسی نیاز دارید که شما را به خانه برساند، زیرا ممکن است بیهوشی باعث ایجاد احساس گیجی و خستگی در شما شود.

در دو روز اول پانسمان را روی برش ها بردارید و ناحیه را تمیز و خشک نگه دارید. در این مدت از دوش گرفتن یا حمام کردن خودداری کنید. برش ها معمولاً در حدود 5 روز بهبود می یابند.

جراح شما ممکن است محدودیت هایی مانند عدم بلند کردن اجسام سنگین به شما بدهد. بسیار مهم است که دستورالعمل های پزشک خود را برای بهبودی موفقیت آمیز دنبال کنید.

ممکن است در اطراف نواحی برش درد احساس کنید. جراح ممکن است به شما یک داروی مسکن تجویز کند یا داروهای ضد التهابی غیر استروئیدی را برای چند روز اول توصیه کند.

اگر تب، لرز، افزایش درد، خونریزی یا نشت مایع از برش ها، درد قفسه سینه، تنگی نفس، درد پا یا سرگیجه دارید، فوراً با پزشک خود تماس بگیرید.

دکتر عمل لاپاراسکوپی خوب اهواز
بهترین دکتر عمل لاپاراسکوپی اهواز
عمل لاپاراسکوپی در اهواز
هزینه لاپاراسکوپی در بیمارستان آریا اهواز
عمل لاپاراسکوپی در بیمارستان امیرالمومنین اهواز
بهترین دکتر فوق تخصص اهواز
بهترین دکتر برای کیست تخمدان در اهواز
بهترین بیمارستان برای عمل لاپاراسکوپی

مطالب مشابه

0
مشاهده نظرات دیگران و ثبت نظر جدیدx